Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: PS4 Pro

Tuohan kaikenkaikkiaan täysin turha laite, varsinkin 4k soittimena johon sitä ovat hankkineet. Äänet, hdr eivät mitään kärkikastia. Ei samsungin soitinkaan siinä tosin loista. Vaihtunee oppoon välittömästi kun saapuu :) http://www.whathifi.com/microsoft/xbox-one-s/review

Kolme tähteä nirppanokkaiselta hifi-saitilta ja silti se on kaikenkaikkiaan täysin turha laite? Heh. Ja vaihtoehdoksi tarjoat huntin verran kalliimman pelkästään 4K-levyjen pyöritykseen suunnitellun premium-laitteen. Toinen heh.
 
Vastaus: PS4 Pro

Kolme tähteä nirppanokkaiselta hifi-saitilta ja silti se on kaikenkaikkiaan täysin turha laite? Heh. Ja vaihtoehdoksi tarjoat huntin verran kalliimman pelkästään 4K-levyjen pyöritykseen suunnitellun premium-laitteen. Toinen heh.

4k kuvalle ja atmos/dts-x äänelle boxista ei ole. Pelailukin täysin pleikan puolella ja kyseiset ääniformaatit oltava ehdottomasti niin eipä ole vaihtoehtoja kuin erillinen soitin. Samsungin ostohetkellä ei ollut vaihtoehtoja kuin Panasonic ja ajattelin luopua siitä mikäli ps4 pro olisi toistanut 4K levyjä. Tuo ensimmäisen sukupolven uhd-soitin on kehityksessä harppaus taaksepäin äänipuolella eikä HD kuvaltaan ole perushintaisen kärkipään bluraysoittimeen tasolla? Mutta boxia ei olisi tullut vaikka olisi toiminutkin ;)
 
Vastaus: PS4 Pro

4k kuvalle ja atmos/dts-x äänelle boxista ei ole. Pelailukin täysin pleikan puolella ja kyseiset ääniformaatit oltava ehdottomasti niin eipä ole vaihtoehtoja kuin erillinen soitin. Samsungin ostohetkellä ei ollut vaihtoehtoja kuin Panasonic ja ajattelin luopua siitä mikäli ps4 pro olisi toistanut 4K levyjä. Tuo ensimmäisen sukupolven uhd-soitin on kehityksessä harppaus taaksepäin äänipuolella eikä HD kuvaltaan ole perushintaisen kärkipään bluraysoittimeen tasolla? Mutta boxia ei olisi tullut vaikka olisi toiminutkin ;)

Eli olet vaan periaatteesta xboxia vastaan. Se nyt paistoi viesteistä muutenkin kilometrin päähän, mutta ihan mukavaa, että myönsit sen. Mitä tarkoitat "pelailukin täysin pleikan puolella"? Jos sinulla on rahaa laittaa Pro-pleikkaan, erilliseen soittimeen ja useamman tonnin äänilaitteistoon, niin anna mennä vaan. Sinun valintasi tuskin kuitenkaan sulkevat pois muita vaihtoehtoja.
 
Vastaus: PS4 Pro

Eli olet vaan periaatteesta xboxia vastaan. Se nyt paistoi viesteistä muutenkin kilometrin päähän, mutta ihan mukavaa, että myönsit sen. Mitä tarkoitat "pelailukin täysin pleikan puolella"? Jos sinulla on rahaa laittaa Pro-pleikkaan, erilliseen soittimeen ja useamman tonnin äänilaitteistoon, niin anna mennä vaan. Sinun valintasi tuskin kuitenkaan sulkevat pois muita vaihtoehtoja.

Xboxin sulkee pois elokuvien katselu fyysisiltä uhd/bluray levyiltä ja haluan käyttää tottakai niiden ääniraitoja mitä tuo boksi s EI TUE OLLENKAAN. Pc/xbox/ps, pleikka nyt vaan on pelikonevalinta ja siitä ei tarvi narista
 
Vastaus: Xbox One

Olen nyt käyttänyt Xbox Onea kaksi vuotta ja pakko myöntää, että on ilo olla Microsoftin asiakas. Kahden vuoden aikana Microsoft on tehnyt täydellisen käyttöliittymän Xbox Onelle, tehnyt taaksepäin yhteensopivuuden 360-peleille ja parantanut TV-ominaisuuksia. Myös pelit pyörivät erinomaisesti Xboksilla, eikä ole vielä tullut vastaan mitään ei-niin-toimivaa peliä. Silloin kun hommasin Xbox Onen, niin minulla oli myös Playstation 4. En ole koskaan tykännyt Pleikan käyttöliittymästä, enkä sen ominaisuuksista - Xbox One korjasi nämä ongelmat, joten oli helppo päättää kumman myyn. En ole päivääkään katunut Pleikkarin myymistä.

Xbox One ja PC -yhteensopivuus on varmaan vasta alkua, nyt jo voin pelata pelejä kummalla haluan - ilman että joudun aloittaa saavutuksien tekoa alusta! :eek: Gears Of War 4 on oikea mestariteos, joka on todella kaunis peli.

Saa nähdä ostanko Ps4 Pro, mutta se on varmaa, ettei Xbox One lähde tästä talosta minnekään. Sano mitä muut tahansa - Xbox One on mahtava viihdekeskus moneksi vuodeksi.
 
Vastaus: Xbox One

Eilen tuli Xbox One S taloon. Mukavan vikkelä käyttää verrattuna vanhaan julkkaripäivän malliin (johtuuko sitten itse konsolista, vai käyttiksen päivityksistä, edellisestä Xbox-kokemuksesta on jonkin aikaa). Laite on ulkoisestikin tyylikäs.

Myös 4K HDR telkkari pääsi oikeastaan ensimmäistä kertaa kunnolla käyttöön. Forza Horizon 3 kun tukee HDR:ää, ja konsoli skaalaa kaiken 4K-tarkkuuteen. Hienolta näyttää.
 
Vastaus: Xbox One

Jos kuulin oikein, niin Xbox One S tukee nyt (tai joskus lähitulevaisuudessa) Dolby Atmosta. Tästä puhuttiin siis Microsoftin pressissä, joka oli eilen. Itse en hyödy tästä, kun edelleen omistan VHS-nauhurin (original Xbox One).
 
Vastaus: Xbox One

Jos kuulin oikein, niin Xbox One S tukee nyt (tai joskus lähitulevaisuudessa) Dolby Atmosta. Tästä puhuttiin siis Microsoftin pressissä, joka oli eilen. Itse en hyödy tästä, kun edelleen omistan VHS-nauhurin (original Xbox One).
Itse asiassa Dolby Atmos -tuki luvattiin kaikkiin Xbox One -malleihin. :) Kyseinen päivitys tosin saataneen vasta ensi keväänä.
 
Vastaus: Xbox One

Itse asiassa Dolby Atmos -tuki luvattiin kaikkiin Xbox One -malleihin. :) Kyseinen päivitys tosin saataneen vasta ensi keväänä.


Vielä parempi. Satuin sitten vahingossa kuulemaan, että se olisi vain Xbox One S -omistajien herkkua. Noh, onneksi Microsoft tekee edelleen alkuperäiselle Xbox Onelle tälläisiä päivityksiä eikä ole hylännyt kokonaan meitä. Xbox One S -konsolin ostaminen on kuitenkin lähellä, kun tukee HDR-pelaamisen lisäksi 4K-skaalausta.
 
Vastaus: Xbox One

Xbox One S -konsolin ostaminen on kuitenkin lähellä, kun tukee HDR-pelaamisen lisäksi 4K-skaalausta.

En kauheasti ymmärrä miksi pitää edes mainita tuota skaalausta..tv tekee sen todennäköisesti ihan yhtä hyvin ellei paremmin..yhtään testiä ei ole silmiin sattunut joka osaisi sanoa että miten x1s tuottaisi parempaa skaalausta kuin 4k telkut joiden leipälajina on sd ja hd matskun skaalaus 4k paneeliin mahdollisimman hyvin.

HDR toki löytyy kilpailevasta konsolistakin, ihan perusmallista.
 
Vastaus: Xbox One

En kauheasti ymmärrä miksi pitää edes mainita tuota skaalausta..tv tekee sen todennäköisesti ihan yhtä hyvin ellei paremmin..yhtään testiä ei ole silmiin sattunut joka osaisi sanoa että miten x1s tuottaisi parempaa skaalausta kuin 4k telkut joiden leipälajina on sd ja hd matskun skaalaus 4k paneeliin mahdollisimman hyvin.

HDR toki löytyy kilpailevasta konsolistakin, ihan perusmallista.

Mitä väliä sillä on, että HDR löytyy myös Sonyn konsolilta? Se ei vaikuta muhun mitenkään. Xbox One S on edelleen minun silmissäni parempi kuin Playstation 4 -perusmalli, koska Xbox One S -konsolissa on aito Bluray 4K -levyasema eikä skaalattua, niin kuin Ps4 Pro:ssa. Playstation 4 Pro on ainut Sonyn konsoli, jota olen harkinnut, muuten en koskisi pitkällä tikullakaan Sonyn ekosysteemiin. Jos Scorpio olisi jo julkaistu, niin ei olisi mitään epäilystä että harkitsisin Pro:ta. Nyt vain kiinnostaa pelata joitakin pelejä 4K-tarkkuudella ja toki PSVR on kiinnostava.
 
Vastaus: Xbox One

Olen nyt käyttänyt Xbox Onea kaksi vuotta ja pakko myöntää, että on ilo olla Microsoftin asiakas. Kahden vuoden aikana Microsoft on tehnyt täydellisen käyttöliittymän Xbox Onelle, tehnyt taaksepäin yhteensopivuuden 360-peleille ja parantanut TV-ominaisuuksia. Myös pelit pyörivät erinomaisesti Xboksilla, eikä ole vielä tullut vastaan mitään ei-niin-toimivaa peliä. Silloin kun hommasin Xbox Onen, niin minulla oli myös Playstation 4. En ole koskaan tykännyt Pleikan käyttöliittymästä, enkä sen ominaisuuksista - Xbox One korjasi nämä ongelmat, joten oli helppo päättää kumman myyn. En ole päivääkään katunut Pleikkarin myymistä.

Xbox One ja PC -yhteensopivuus on varmaan vasta alkua, nyt jo voin pelata pelejä kummalla haluan - ilman että joudun aloittaa saavutuksien tekoa alusta! :eek: Gears Of War 4 on oikea mestariteos, joka on todella kaunis peli.

Saa nähdä ostanko Ps4 Pro, mutta se on varmaa, ettei Xbox One lähde tästä talosta minnekään. Sano mitä muut tahansa - Xbox One on mahtava viihdekeskus moneksi vuodeksi.

Ei muuta kuin scorpio mallia ja sen vr laseja odottamaan. Varmaan huikea kokonaisuus.
 
Vastaus: Xbox One

Tuli itsekin seilattua Xonen ja Ps4:sen välillä. Ostin ensin pleikan ja vaihdoin boksiin. Ja sen jälkeen taas pleikkaan ja nyt on telkkarin alla Xbox One Elite. Vaikka moni moittii Xonen käyttöliittymää, niin on se minusta huomattavasti parempi, kun pleikkarin käyttöliittymä. Nyt vain odotellaan Scorpion tuloa. Ennakkovaraus on jo tehty ja osa koneesta maksettukin valmiiksi.
 
Vastaus: Xbox One

molemmilla on ne hyvät ja huonot puolensa, myöskin yksinoikeus pelit on molemmilla semmoset että en voi valita vai yhtä konsolia joten itse kiihotu enemmänkin siitä että telkkarin alla on molemmat.

enkä koskaan ole laitteiden paremmuudesta vääntämistä ymmärtänyt, mun silmissä laitteet on käytännössä samat:samat tehot samoissa peleissä. isoimmat erot löydän lähinnä ohjaimessa...ja ehkä käyttöliittymässä.
 
Vastaus: Xbox One

Pakko kysyä vähän jo että onko vika Xbox One S:ssä vai missä.. ainako alamme katsomaan elokuvaa tai ihan sama mitä konsolilla yrittää tehdä niin aina tulee vain sama viesti että "Näkemiin Miika!" ja kun saa työn sekä vaivan kautta kirjauduttua sisälle niin näyttää että sielä on täsmälleen 5 samaa kaveria joka kerta ja he pelaavat samoja pelejä kellon ajasta riippumatta ja nettiin ei pääsee millään! :( PS4:llä ja muilla vehkeillä netit toimii ilman ongelmia elikkä näyttää että vika on Xbox Onessa? konsolia on myös käynnistelty uudelleen ja sammuteltu kokonaan.
 
Vastaus: Xbox One

Pakko kysyä vähän jo että onko vika Xbox One S:ssä vai missä.. ainako alamme katsomaan elokuvaa tai ihan sama mitä konsolilla yrittää tehdä niin aina tulee vain sama viesti että "Näkemiin Miika!" ja kun saa työn sekä vaivan kautta kirjauduttua sisälle niin näyttää että sielä on täsmälleen 5 samaa kaveria joka kerta ja he pelaavat samoja pelejä kellon ajasta riippumatta ja nettiin ei pääsee millään! :( PS4:llä ja muilla vehkeillä netit toimii ilman ongelmia elikkä näyttää että vika on Xbox Onessa? konsolia on myös käynnistelty uudelleen ja sammuteltu kokonaan.

Onko sulla boksi wifillä verkossa? On meinaan ollut redditin puolella aika paljon wifi ongelmia S mallien kanssa.

Redditissä oli jollakin ollut ongelmia, että kirjautuu ulos melkein heti käynnistyksen jälkeen:

https://www.reddit.com/r/xboxone/comments/4zf0o6/tech_xbox_one_s_wifi_issues/
 
Vastaus: Xbox One

Minulla oli ennen sama ongelma, mutta se korjaantui itsestään, tosin minulla on tavallinen Xbox One.
 
Vastaus: Xbox One

Mulla oli myös pienoisia ongelmia Slimmin wifin kanssa. Se kadotti noin kerran, kaksi viikossa verkkoyhteyden (tai yhteyden reitittimeen). Meinasin jo soittaa Elisalle, mutta sitten iskin konsolin piuhan päähän ja ongelma katosi. Ja latausnopeudet nousivat selvästi, mutta onhan tuo ärsyttävää. Perus-Xbox Onessa ei ollut mitään tuollaista.
 
Ylös Bottom