Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomi Perkele GM Connected Liiga

Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

OTTAWA, ANAHEIM, LOS ANGELS Missä luuraatte teitä kaivataan :D

tampabay paikalla melkein aina iltaisin noin klo1800 eteenpäin...
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Näitä uusimpia. NJ ja CGY ei tahdo saada millään tavalla kiinni. Tottakai juuri liittyivät, mutta jossain vaiheessa kannatta sitten tarkistaa aktiivisuudet ja potkia epäaktiiviset pois.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Näitä uusimpia. NJ ja CGY ei tahdo saada millään tavalla kiinni. Tottakai juuri liittyivät, mutta jossain vaiheessa kannatta sitten tarkistaa aktiivisuudet ja potkia epäaktiiviset pois.

Pittsburgh potkittu liigasta.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Kaikki pelit pelattuna, lähden huomenna tosiaan parin päivän kalareissulle joten olen seuraavan kerran pelailemassa sunnuntaina.

Saatan näkyä onlinessa mutta ei kannata haastella koska luultavasti veljeni on silloin pelaamassa.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Ai miks? Olen linjoilla ollut. Lisätkää kaveriksi niin helpompi sopia. Chatissäkii olen...


ÖÖö koska sä siellä linjoilla olit? kun olin kuudesta puoleen yöhön linjoilla en nähny sua chatissä tai siellä gm luettelossa?

Mutta mä lähettelen illalla (Noin 1800 jälkeen ) kaikille noita ystävä pyyntöjä niin on ehkä helpompi sopia noita matseja :)
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Joo olin tuolloin nukkumassa. Kaikki ei ole yö eläimiä.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Kuudesta puoleen yöhön nukkumassa. Ja josset ole yöeläin silti olet viestin laittanut puol kahden maissa
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Koska hyppy?

Ja ilmoitus asia, LA gm ilmotti,että ohjain mennyt rikki ei tietoa vielä, koska saa uuden hommattua.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

on tilaa ja Buffalo, Carolina, Colorado, Florida, Pittsburgh, Nashville, NY Rangers, NY Islander, Phoenix, Winnipeg on vapaana.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Tänään tulen illasta linjoille, reissuta kotiuduin vasta eilen illalla...
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Tiedotusasiaa tähän väliin, armahdin Pittsburghin GM:n ja hän on tulossa takasin, hänellä on siis varoitus alla, ja uutena nimenä varoituslistalle lisään Ottawan GM:n tästä Pens jupakan yhteydessä tapahtuneesta pelistä lähtemisestä, joo, vaikka se oli "kosto" pelistä lähteminen ei ole sallittua tahalteen missään muodossa.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Ei ollut kosto. Se oli niin että minun olisi pitänyt saada se 3-0 johto, ei hänen tehdö maaleja. Ei taas ollu mitään järkeä siinä...
 
Ylös Bottom