Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomi Perkele GM Connected Liiga

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja multisorvi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Pittsburgh ilmaantu peleille. Katotaan miten käy.

Ai sykli vaihtuikin jo. Ja kuten pelkäsin, 3-0 johto muuttui 1-0 rankkari tappioksi.

Ja mikäs 6-2 tappio Islandersille täällä on? En ole mitään tuollaista pelannut..

Simulointi suoritettu, seuraava simulointi perjantaina eli aikataulu hieman kiristyy joten koittakaa pelata pelit alta pois ja ilmoittakaa jos joku hannailee eikä pelaa tai vastaa viesteihin.

Heivatkaa tää Pittsburghin GM tai lähen ite. Tästä tuu yhtään mitään. Kun sai sen simu voitin niin pyysin että antaa sitten tästä seuraavasta luovutusvoiton että päästään sopuun. Joo-o no ei kelpaa. Nyt oikeesti vähän järkeä tähän hommaan.

Heivatkaa tää Pittsburghin GM tai lähen ite. Tästä tuu yhtään mitään. Kun sai sen simu voitin niin pyysin että antaa sitten tästä seuraavasta luovutusvoiton että päästään sopuun. Joo-o no ei kelpaa. Nyt oikeesti vähän järkeä tähän hommaan.

Tänään illalla lähtee.

Mä en ehtiny pelaamaan montrealia vastaan, kävin maanantaina ja tiistaina ja täänänkin vielä kurkkimassa ja odottelemassa herraa paikalle mutta ei näkynyt.

Dallas linjoilla!

Chicago, San Jose & Edmonton ois vielä jäljellä...

En halua nyt turhasta valittaa, mutta...

Mites näissä tapauksissa pitäs toimia, eli pelasin Edmontonia vastaan ja eka peli pistettiin poikki kun vastustajalla oli kuulema väärät napit. Ihan ok kun peli oli kuitenkin vielä 0-0 , ei mitään.

Toinen yritys johdin 2-0 ja tuli ensinmäinen erätauko ja vastustaja poistuu mystisesti ottelusta ennen toisen erän alkua (voi myös olla että netti pätkäs tai jtn) no ei tässäkään mitään, mutta...

Eikö olisi ollut reilua tai urheiluhengen mukaista antaa tuo 2-maalia minulle eteen ja jatkaa siitä sitten pelaamista?

Kolmas peli siis aloitettiin alusta normaalisti 0-0 tilanteesta, menin 1-0 johtoon heti alussa, mutta lopussa Edmonton tasoitti ja ottelu eteni jatkoajalle. Onneksi sentään voitin jatkoajalla mutta harmittaa kun olisi täydenkin pistepotin voinut saada ilman "teknisiä ongelmia"

Mä en ehtiny pelaamaan montrealia vastaan, kävin maanantaina ja tiistaina ja täänänkin vielä kurkkimassa ja odottelemassa herraa paikalle mutta ei näkynyt.

Jos olet edmontton niin kannatsiko tulla joskus sinne chattiin ? Tai kenties psn viesti ?

Enkai mä nyt siellä pleikkarilla päivystä, mutta joo enemmän jengiä sinne chattiin vaan!

E: Muuten liiga lähtenyt ihan kivasti käyntiin ainut ongelma minulla on, että en pysty pelaamaan minnesotan kanssa pelejä, koska aina tulee, yhteys vastustajaan katkennut. Sama ongelma myös kuulemma Losilla kun yrittää minnesotan kanssa pelailla.

En halua nyt turhasta valittaa, mutta...

Mites näissä tapauksissa pitäs toimia, eli pelasin Edmontonia vastaan ja eka peli pistettiin poikki kun vastustajalla oli kuulema väärät napit. Ihan ok kun peli oli kuitenkin vielä 0-0 , ei mitään.

Toinen yritys johdin 2-0 ja tuli ensinmäinen erätauko ja vastustaja poistuu mystisesti ottelusta ennen toisen erän alkua (voi myös olla että netti pätkäs tai jtn) no ei tässäkään mitään, mutta...

Eikö olisi ollut reilua tai urheiluhengen mukaista antaa tuo 2-maalia minulle eteen ja jatkaa siitä sitten pelaamista?

Kolmas peli siis aloitettiin alusta normaalisti 0-0 tilanteesta, menin 1-0 johtoon heti alussa, mutta lopussa Edmonton tasoitti ja ottelu eteni jatkoajalle. Onneksi sentään voitin jatkoajalla mutta harmittaa kun olisi täydenkin pistepotin voinut saada ilman "teknisiä ongelmia"

Juu, olet oikeassa. Mulla oli väärät napit, pelasin tässä kaverin tykönä niin unohdin vaihtaa ne. Toisessa yrityksessä sinä lähdit ainakin minun ruudun mukaan pois, luki että vastustaja on poistunut pelistä ja sain 3-0 voiton näkyviin.
Ja juu tottakai olisin voinut aloittaa pelin vaikka 2-0 tilanteesta, mutta ethän edes pyytänyt vaan aloitit aloituksesta samantien pelaamaan.
Olen jokatapauksessa pahoillani aiheuttamasta mielipahasta.

Jos olet edmontton niin kannatsiko tulla joskus sinne chattiin ? Tai kenties psn viesti ?

Enkai mä nyt siellä pleikkarilla päivystä, mutta joo enemmän jengiä sinne chattiin vaan!

E: Muuten liiga lähtenyt ihan kivasti käyntiin ainut ongelma minulla on, että en pysty pelaamaan minnesotan kanssa pelejä, koska aina tulee, yhteys vastustajaan katkennut. Sama ongelma myös kuulemma Losilla kun yrittää minnesotan kanssa pelailla.

Kyllä olen Edmonton. Olen ollut siellä chatissa aina päivystämässä, ja laitoin tännekkin vielä viestiä etukäteen että koska pääsen ja koska en. Ei vissiin sitte osuttu lainkaan samaan aikaan paikalle..

edmonton on paikalla huomen aamullapäivällä ja illalla 23.00 jälkeen, chicago ja washington ja pittsburgh

Juu, olet oikeassa. Mulla oli väärät napit, pelasin tässä kaverin tykönä niin unohdin vaihtaa ne. Toisessa yrityksessä sinä lähdit ainakin minun ruudun mukaan pois, luki että vastustaja on poistunut pelistä ja sain 3-0 voiton näkyviin.
Ja juu tottakai olisin voinut aloittaa pelin vaikka 2-0 tilanteesta, mutta ethän edes pyytänyt vaan aloitit aloituksesta samantien pelaamaan.
Olen jokatapauksessa pahoillani aiheuttamasta mielipahasta.

Sama tuli minulle, eli vika luultavasti sitten EA:ssa.

Asia on minun puolestani loppuun käsitelty

Sama tuli minulle, eli vika luultavasti sitten EA:ssa.

Asia on minun puolestani loppuun käsitelty

Varmaankin sitten ean vika, ens kerralla jos jottain vastaavaa käy niin muista sanoa että haluat etumatkan, dedroit johti minua 4-1 ja katkesi yhteys niin annoin hänelle 4-1 alkuun, kun hän pyysi =)

oli kyl kuraa mun peli edmontonii vastaa kiekko ei liikkunu jatkoaika voitto 1-2 onneks mul on ovechkin

Chicago ja San Jose, Dallas tulee klo:16:00 linjoille niin pelattaisko silloin pelit pois?

Huomenna lähden kalareisulle niin olen sitten seuraavan kerran sunnuntaina vasta paikalla.

Montreal tänään pitkin päivää paikalla.

Ainakin Calgarya ja devilssiä vastaan olisi!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Ottawa lähti kanssa nyt pelistä ja sen jälkeen yritin pelata hänen kanssaan uusiksi mutta ei suostu enää tulemaan ?

Ylös Bottom