Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Suomi Perkele GM Connected Liiga

Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Ei ollut kosto. Se oli niin että minun olisi pitänyt saada se 3-0 johto, ei hänen tehdö maaleja. Ei taas ollu mitään järkeä siinä...

Ihan sama, mutta silti, pelistä lähteminen ei ole sallittua täällä eikä varmaan missään muussakaan GM Connected liigassa, toivottavasti nyt ei aiheuta kenellekkään mielipahaa mutta säännöt on säännöt :)
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Dallas pelasi eilen pari peliä, mutta kolme peliä jäi pelaamatta. Viikonlopun kalareissu sotki hiukan aikataulua, onlinessa oon viikonloppuna näkynyt mutta itse en ole paikalla ollut, veljeni ollut silloin konsolilla (paljon oli viestejä tullut laatikkoon ja haasteita.) :)
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

En saa Kruusiin / LA mitään yhteyttä pelatakseni vikan pelin syklissä..
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Simulointi tänään 16-18 aikoihin viimeistään kello 18, jos ei silloin ole vielä simutettu niin ilmoittelen enemmän... Laitan LA:n GM:lle privaattiviestiä pleikalla ja koitan herätellä sitä pelaamaan, kuinka moni ei ole vielä LA:ta vastaan saanut peliä pelattua?
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Ite sain eilen pelattua LA:ta vastaan kun lähetin viestiä pleikkarin puolella ja heti tuli vastaus että 10min päästä käy.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Mihin aikaan tampa,san jose ja washington online ? olis flyerssillä viel pelit teitä vastaan.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Meikäläinen toimii komissaarina ensi torstaihin asti eli suoritan simuloinnin keskiviikkona ja hyväksyn tulevat liittymispyynöt.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Buffalo, Carolina, Florida, Nashville, NY Islander, Phoenix, Winnipeg, Capitals vapaina tällä hetkellä, sinne jollekkin vaan liittymispyyntöä.
 
Vastaus: Suomi Perkele GM Connected Liiga

Ajattelin ilmoittaa, että MTL lomalla joten vaihtelevasti paikalla.
 
Ylös Bottom