Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se että viholliset ottaa paljon osumaa johtuu juuri tästä RPG puolesta ja mielestäni se sopii peliin loistavasti.
Samoilla linjoilla. Tiimikavereiden merkitys nousee suuremmaksi yhdessä sovittujen taktiikoiden kanssa.
Vähän jäi epäselväksi se että jos olen itse tehnyt tehtävän X niin voinko vielä auttaa kaveria tekemään saman tehtävän
Näin olen ymmärtänyt, että voit. Tässä in vähän sama kaava kuin destinyssä, paremman lootin perässä samoja tehtäviä voi pelata uudestaan ja uudestaan.
Angry Joen video aiheesta on ehdottomasti kaikkein paras. Avaa aivan järkyttävän paljon pelimekaniikka ja mitä pelissä voi tehdä. Angry Joen pelissä näkyy myös koko pelialueen kartta, jos ihmisiä kiinnostaa kartan koko.
Toinen video, mikä kannattaa katsoa on IGNn video aiheesta, jossa nämä kaksi isompaa kk-miestä tuhotaan aivan eri tahtia kuin muissa videoissa. Ilmeisesti taitavien pelaajien kohdalla pomotkin voidaan tuhota yllättävän tehokkaasti, mikä vaikutti todella lupaavalta.
Tuohon karttaan kyllä petyin pahasti, hämmentävän pieni avoimeksi "maailmaksi"
Ja ubisoftin vaitonaisuus pelin endgamesisällöstä huolettaa
...Eniten kuitenkin harmittais se seikka, jos on tehty destinyt, leikattu alkuperäisestä pelistä alueita pois ja laitettu ne DLC muurien taakse, mikä ei ole sinänsä yllätys....
Pientä kiinnostusta löytyy, mutta en rupea ennakkotilaamaan betan takia. Katsotaan nyt mitä tästä betasta selviää ja minkälaiset dlc suunnitelmat tähän oikeasti on. Onko tässä edes mahdollista samoilla yksin vai onko aina oltava 3 ryhmä?
The Division's map won't include Brooklyn at launch. Earlier videos had shown gameplay in that borough.
http://www.polygon.com/2016/1/17/10782420/the-divisions-map-wont-include-brooklyn-at-launch