Selvennetään nyt sen verran, kun meikäläisen kirjoituksesta tämä näytti lähtivän liikkeelle. En ainakaan itse mitään Arman kaltaista "kertalaakikuolemaa" ollut vailla, vaan sellaista CoDin/Bäfän/Unchartedin jne. tyylistä ratkaisua, jossa vastustajan tiputtamiseen, oli se nyt sitten toinen ihmispelaaja tai tekoälyvastustaja, vaaditaan se "muutama" osuma. Kyllä tuohonkin saisi sen RPG-elementin mukaan, armoriluvut ja dps-laskimet, joka vaikuttaisi sitten siihen, vaaditaanko siihen vastustajan pudottamiseen muutama miinus tai plus muutama osuma.
Katselin eilen kunnolla tuon Angry Joen videon läpi ja kyllä se vaan jonkun verran huolestuttavalta näyttää, jos levelillä 4 joutuu MP5:llä upottamaan likipitäen toista lippaallista samantasoiseen tekoälyvastustajaan lyijyä. Se on mielestäni liikaa tällaisessa "realistiseen maailmaan" sijoittuvassa pelissä. Keskiaikaisissa miekka, kilpi ja maagin sauva-tyylisissä peleissä se vielä menee, kun sillä miekalla joutuu sivaltamaan useamman kerran, että vastus kuolee. Valitettavasti se kyllä syö jonkun verran sitä immersiota, kun sarjatuliaseella joutuu toista lippaallista upottamaan, vaikka kuinka yrittäisi asennoitua, että nyt pelataan RPG-peliä.