Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia
Xbonella ainakin TX ratilla tuntuu että olisi itse pelissä tuo 900 säde koska rattia joutuu kääntää aika paljo että auto edes kääntyy, tosi paha deadzone tunto keskellä vaikka se on nollilla. Pitää koittaa laittaa ratista sitten pienemmälle sitä kääntöö. Horizon 2 toimii ratti aivan täydellisesti täysillä asteillakin, mutta muuten se peli käy 40h jälkee jo tylsäks vaikka ajotuntuma on parasta.
Ajan sillä oletuskääntösäteellä, koska en huomannut mitään vaikutusta sen muuttamisella. Pelissä se ei siltin 900 ole näillä asetuksilla, vaikka ratin asetuksissa niin onkin.
Mulla on se lineaarisuus täysillä ja oisko kaikki muut olleet nollilla. Kun lineaarisuus on täysillä, ei rattia tarvi kääntää kuin sen verran ettei vielä otetta tarvitse irroittaa.
Forcet mulla on todella pienellä, oisko 2-3:ksi pienimmällä, kun muuten hakkaa aivan julmetusti näpeille.
Xbonella ainakin TX ratilla tuntuu että olisi itse pelissä tuo 900 säde koska rattia joutuu kääntää aika paljo että auto edes kääntyy, tosi paha deadzone tunto keskellä vaikka se on nollilla. Pitää koittaa laittaa ratista sitten pienemmälle sitä kääntöö. Horizon 2 toimii ratti aivan täydellisesti täysillä asteillakin, mutta muuten se peli käy 40h jälkee jo tylsäks vaikka ajotuntuma on parasta.