Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nisupulla
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Ajan sillä oletuskääntösäteellä, koska en huomannut mitään vaikutusta sen muuttamisella. Pelissä se ei siltin 900 ole näillä asetuksilla, vaikka ratin asetuksissa niin onkin.

Mulla on se lineaarisuus täysillä ja oisko kaikki muut olleet nollilla. Kun lineaarisuus on täysillä, ei rattia tarvi kääntää kuin sen verran ettei vielä otetta tarvitse irroittaa.

Forcet mulla on todella pienellä, oisko 2-3:ksi pienimmällä, kun muuten hakkaa aivan julmetusti näpeille.

Xbonella ainakin TX ratilla tuntuu että olisi itse pelissä tuo 900 säde koska rattia joutuu kääntää aika paljo että auto edes kääntyy, tosi paha deadzone tunto keskellä vaikka se on nollilla. Pitää koittaa laittaa ratista sitten pienemmälle sitä kääntöö. Horizon 2 toimii ratti aivan täydellisesti täysillä asteillakin, mutta muuten se peli käy 40h jälkee jo tylsäks vaikka ajotuntuma on parasta.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Xbonella ainakin TX ratilla tuntuu että olisi itse pelissä tuo 900 säde koska rattia joutuu kääntää aika paljo että auto edes kääntyy, julmetunmoinen deadzone tuntu keskellä. Pitää koittaa laittaa ratista sitten pienemmälle sitä kääntöö. Horizon 2 toimii ratti aivan täydellisesti täysillä asteillakin, mutta muuten se peli käy 40h jälkee jo tylsäks vaikka ajotuntuma on parasta.

Tuo lineaarisuus juuri säätää tuon. Taitaa olla oletuksena minimissä ja täytyy olla täysillä, jotta kääntyy hyvin. Keskellä on tunnoton alue, mutta ei kuollut alue, sillä ihan pienillä liikkeillä pystyy ajelemaan keskikaistaa ja väistelee autoja.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Juu lineaarisuus oli täysillä mutta kyllä vaan aika karmea tämä on ratilla. laitoin ratista 540 asteen johan oli paremman tuntunen mutta edelleen aika hirveä,kumma kun tätä peliä myydään ihan TX ratin kans bundlena :D Mutta padilla taas olen saanut niin hyvät asetukset että sillä kyllä ajelee mielummin.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Juu lineaarisuus oli täysillä mutta kyllä vaan aika karmea tämä on ratilla. laitoin ratista 540 asteen johan oli paremman tuntunen mutta edelleen aika hirveä,kumma kun tätä peliä myydään ihan TX ratin kans bundlena :D Mutta padilla taas olen saanut niin hyvät asetukset että sillä kyllä ajelee mielummin.

Millaiset asetukset sul on pädillä? Itselläkin ihan ok asetukset nyt pädillä, mutta voisi ne paremmat toki myös olla. :D

Eilen tuli LVl 50 täyteen ja tarinamoodinkin vedin siinä samalla läpi. Vielä on yli puolet kartasta ajamatta eli tekemistä kyl riittää ainakin vähäksi aikaa.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Millaiset asetukset sul on pädillä? Itselläkin ihan ok asetukset nyt pädillä, mutta voisi ne paremmat toki myös olla. :D

Eilen tuli LVl 50 täyteen ja tarinamoodinkin vedin siinä samalla läpi. Vielä on yli puolet kartasta ajamatta eli tekemistä kyl riittää ainakin vähäksi aikaa.

Näytä liitetiedosto 13725 Tuollaiset käytössä pädillä.

Ite kohta LVL 50 :) On vaan kyllä niin hyvä!

EDIT: Nonnih nyt on story sitten läpi semmoset 21-23h siinä meni
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Minkähän takia en pysty liittymään mihinkään jengiin eikä myöskään PvP:stä löydy pelaajia? Kartalla näkyy kyllä KFINin pelaajia mutta itse pelistä niitä ei löydy. Joskus hyvin satunnaisesti pelissä on randomeita joiden kanssa pystyn tekemään liittoumatehtäviä.

Onkohan joku pelin/pleikan asetus ketuillaan tai joku tutoriaali tms. tekemättä? Nettiliittymänä on Sonera ja muut pelit toimii hyvin...

Ei tätä kauaa jaksa yksin pelailla :(
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Annoin sitten uuden mahdollisuuden vielä ratille tässä pelissä. ja kytkin sen kii vasta kun olin pelissä että varmasti kalibroi kunnolla ja nythän se sitten toimikin aivan erillailla kun viimeksi jopa ihan nautinto ajaa:eek: Mutta niinku aiemmin omena sanonut niin forcet hävii ihmeellisesti. Mulla hävis kun kävin tuolla HQ. Onko mitää kikkaa millä saa takas ilman että disconnectaa ratin?
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Annoin sitten uuden mahdollisuuden vielä ratille tässä pelissä. ja kytkin sen kii vasta kun olin pelissä että varmasti kalibroi kunnolla ja nythän se sitten toimikin aivan erillailla kun viimeksi jopa ihan nautinto ajaa:eek: Mutta niinku aiemmin omena sanonut niin forcet hävii ihmeellisesti. Mulla hävis kun kävin tuolla HQ. Onko mitää kikkaa millä saa takas ilman että disconnectaa ratin?

En ole vielä keksinyt. Mulla forcet kadottaa ainakin urheiluautoksi tehty viper. Lisäksi päämajassa, autokaupassa jne käynti. Tuossa pelasin 2,5h pelkällä ralli/maastoautolla. Ei kertaakaan kadonnut. Silkka bugi tuntuu olevan.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mites kun jos ostan alkupuolella peliä jonkun auton ka viritän sen vaikka kymppitasolle. Myöhemmässä vaiheessa peliä kun taso on korkeampi, voin ostaa uuden auton ja virittää sen suoraan tasolle 20.

Miten viritän sitä aikaisempaa autoa suoraan seuraavalle tasolle tms?

Mulla on nyt sen tilanne, että vegasin ympäristössä pitkin länttä on kisoja auki luokissa maasto, ralli ja oisko urheiluauto. Jokaisesta puuttuu noin 50 leveliä, jotta vaikeustaso laskisi normaaliin.

Onko ainoa vaihtoehto ostaa uusi auto joka luokkaa, jolloin korkeimman tason ostamalla auto on suoraan sopivan tehokas. Esim rallissa mulla on Focus ja haluaisin sitä virittää, mutta se on aivan tolkuttoman hidasta, enkä keksi miten tekisi. Olen tasolla 34-35 ja niistä ajotaitokisoista paukkuu osia tasoille 40-45, eli en voi käyttää niitä. Uratehtävien uusiksi ajelukaan ei nappais..
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Joo tuossa taitaa pieni syrjintä olla valmisvirityksissä jo viritettyjen autojen suhteen...
Itellä on tavallaan päinvastainen juttu, oma ja autojen tasot nousee nopeammin mitä juonitehtävät etenee.
Skilli tehtäviä on tullut ajeltua runsaasti...ehkä eniten hyppyjä kun ne vaan on niin kivoja ja kaikilla käyttöautoilla tulee hypittyä ja osia tulee... ja sitten jos joku saman autoluokan auto on skillikisan selvittänyt niin muihin voi sen osan ostaa tunerilta.
Ja toki alueen tutkat, osa nähtävyyksistä ja rodiosat on tullut kerättyä.

Loppuun vielä että voi helkutti noita ubin verkkovirheitä ja dlc:t on edelleen saamatta!! [emoji35]
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Mulla ei siellä virittäjällä ole koko pelin aikana ollut vielä mitään ostettavaa. :S Aika typerää, että nyt täytyy periaatteessa mennä ostamaan sitten uusi ralliauto ja en voi ostaa edes samaa autoa uusiksi. Sit kun ostan toisen, niin toinen auto jää hyödyttömäksi.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Niin ei niissä kaupoissa ole kuin ne osat "myynnissä" mitä olet kullekin auto tyypille (sport, dirt, performance, raid..) kerännyt skillikisoista. Lähinnä helpottaa joitain saman luokan autoja ettei tartte ajaa jo ajettua skillikisaa läpi mitä ei ehkä saa läpi kyseisellä autolla. Eri autoilla saa eri skillit paremmin läpi. Itse olen huomannut että aina ei autojen käytös vastaa esim sitä grip arvoa statseissa,. esim. nissanin ralliversio on helpompi ajaa kuin focus vaikka focus on neliveto ja pikkasen enemmän grippiä. Sportissa taas Focus on mahtipeli verrattuna Nissanin 3x0Z. Senkin takia joutuu hiukan olemaan autovalikoimaa kokeiltavana.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Juu tuohon virittämiseen saisi kyllä tulla joku järki. Itse saavutin eilen levelin 30 ja aukesi Vegasin virittäjä ja autokauppakin löytyi(sieltä muuten löytyi se Z4 Bemari!). Toisaalta ihan kätevää, että pystyin Bemarin oston jälkeen virittämään sen suoraan lvl 30 katuautoksi JA lvl 30 urheiluversioksi. Harmittaa vaan, että ilmeisesti en voi rallivirittäjältä ostaa nyt lvl 30 settiä ralli-Camarooni, kun aikanaan ostin siihen jo lvl 10 setin.
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Ideana kai kuitenkin on että pääosin virityksiin joutuu työskentelemään, muuten homma olisi turhan helppo ja nopeeta. Jos kaikkiin autoihin saisi kymppitason välein viritykset pelkällä rahalla niin skillitehtävien merkitys kutistuisi...nyt niillä on selkeä tarkoitus.

Edit: ennakkotilaajille se bemu ja muut pitäs tulla ilmaseksi talliin eli älkää tuhlatko rahoja niihin...
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Ihmeen huonoja arvosteluja peli saanut medialta, itse pidän siitä kovinkin paljon. Vasta lvl 16 mennään mutta nautiskellaan ja edetään hitaasti [emoji4] kisat antavat mukavasti haastetta vaikka olisi vähän yli levelinen autokin ja on hauskaa tehdä niitä pikku trialeita joista saa auki niitä auton osia. Maailma on niin valtava ja tekemistä on niin paljon että tuo instant teleport on todella kätevä systeemi, siinä saa ajella ihan tarpeeks kun ensimmäisen kerran joka paikassa käy. Myös se että jos samasta autosta tuunaa monta eri versiota niin ne tallentuu kätevästi talliin josta voi haluamansa vaihtaa lennosta.

Miinuksia tulee takaa-ajoista ja lähinnä poliisien tekoälystä, kuka helvetin vaahtopää niistä on halunnu noin agressiivisiä ja nopeita, tekee noista tehtävistä lähinnä raivostuttavia. Sekä ainakin PCllä custom key bindit nollautuu joka kerta kun alkaa pelaa, muilla vastaavaa ongelmaa ?

Vielä ei ole kertaakaan ollut ongelmia servereiden kanssa [emoji1]
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Miinuksia tulee takaa-ajoista ja lähinnä poliisien tekoälystä, kuka helvetin vaahtopää niistä on halunnu noin agressiivisiä ja nopeita, tekee noista tehtävistä lähinnä raivostuttavia.
Poliisit on kyllä helvetin OP, ainoa valittamisen aihe muutaman tunnin pelailun jälkeen
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Poliisit on kyllä helvetin OP, ainoa valittamisen aihe muutaman tunnin pelailun jälkeen

Erittäin totta! Itsellä palo käpy kiinni juurikin noihin poliiseihin kaikkein eniten läpipeluun aikana. Niitten autot kulkee aina vähintään satasen enemmän vaikka omasi menisi 320km/h sekä aivan törkeen tehokkaita pysäyttämään jopa sen RAID-auton normi paskalakkiautoillaan. Toinen mikä oli aivan perseestä oli ne tehtävät missä piti kiilailla joku kuolemaan.

Sekä ainakin PCllä custom key bindit nollautuu joka kerta kun alkaa pelaa, muilla vastaavaa ongelmaa ?
Ei ole ollut tuota ongelmaa nappien bindauksen kanssa, mutta enemmänkin sitä, että peli ei anna vapaasti bindata kaikkia nappeja, jos käyttää Xbox 360-ohjainta, vaikka nyt DS4:llä pelasinkin G25-ratin lisäksi niin pelille se on käytännössä X360-padi.

Elikkäs saavutin tuossa muutama päivä sitten maksimilevelin ja sain stoorin päätköseen niin tein pienen videon pelistä jolla kerron vähän enemmän mietteitäni ja PC-versiosta niin G25-ratilla, kun DS4:llä.

[video=youtube;StliLHKh6Yw]https://www.youtube.com/watch?v=StliLHKh6Yw[/video]
https://www.youtube.com/watch?v=StliLHKh6Yw
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

Onko täällä mitään kfin crewta olemassa?

Jos kaverilistalla joku pelailee crewta niin liittyykö automaattisesti hänen servulle? Jos näin on, niin meikäläisen voi lisätä kavereihin, koska aika random porukkaa tuppaa tulemaan vastaan pelaillessa..

psn: rantapallo
 
Vastaus: The Crew - Ajellaan yhdessä pitkin Amerikan raittia

En ole vielä ihan saanut lapaan näitä auton leveleitä ja osia ym, olen vain keskittynyt fiilistelyyn. Kun noista skillikisoista saa osia (vaikka joku pronssinen moottorinosa tms.) ja peli kysyy "Equip part now" tai "Send to garage" tms. niin mikä hyöty siitä on ettei laita sitä autoon samantien kiinni? Jos sen pistää talteen, niin voiko sen sitten kiinnittää johonkin autoon jonka ostaa myöhemmin? Voi ovatko kaikki voitetut osat autokohtaisia?
 
Ylös Bottom