Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko noissa 200k asunnoissa mitään merkittävää eroa verrattuna 400k asuntoihin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Yksi mikä ärsyttää tuossa onlinessä on se että se viskoo välillä oman sessioni (closed crew, invite only friends) pelaajia tehtävän jälkeen ihan muihin sessioihin... siitä sitten taas kutsua laittamaan.. tai se että jos vahingossa hostaamisen sijaan joinaan niin kun huomaan erheeni ja tulen takaisin niin eihän sitä omaa sessiota ole enää olemassa vaan olen siirtynyt johonkin muuhun sessioon ja sitten pitääkin tulla jo pois onlinesta että pääsee aloittamaan oman "closed crew, invite only friends" session :( Jotenkin toivosi että AINA lopetuksen jälkeen pääsisi siihen sessioon millä sitä on freemodessa ollutkin.

Sitten tuo auton ovilukitus... omassa on asetus "crew ja friends" niin eipä omassa sessiossani olevat pelaajat aina pääse autoon.

Ja vieläkin lisää... kaverit saattaa hajautua ympäri karttaa tehtävän jälkeen, noh, jos laittaa spawnaus paikaksi "current" tai mikä se olikaan niin ok mutta entä jos tehtävä (vaikka lentokisa) päättyy jonnekin hevon kuuseen niin sitten taas harmittaa... eikö tässä ole mitään keinoa päästä koko jengillä jonnekiin hyvään paikkaan niin halutessaan??? Ei aina kehtaisi ajaa 10m ajan kartan päästä päähän tehtävän perässä.
Kartaltakin voi tehtävän toki käynnistää mutta sittenmpä päätyy johonkin surkeisiin public karkeloihin..ei privaattipeliin.. :(


Ja vieläkin yksi... mikä helkutin idea on että kun yrittää kaverin lähellä ampua vihollista niin oma äijä iskee pyssyn perällä kaveria!!!! Pikkasen ärsyttävää, saako tuon jotenkin pois kytkettyä??
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pienoinen kuumotus päällä, kun kohta olis tarkoitus mennä takaisin onlinea pelaamaan ja mussa on tällä hetkellä 9000$ bounty päässä eilisillalta. Jos jengi sekoaa ja lähtee jahtaamaan jo tonnista ihmisiä maailmantappiin, niin mikähän ydinsota tosta vajaasta kymppitonnista sit syttyy? :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Pienoinen kuumotus päällä, kun kohta olis tarkoitus mennä takaisin onlinea pelaamaan ja mussa on tällä hetkellä 9000$ bounty päässä eilisillalta. Jos jengi sekoaa ja lähtee jahtaamaan jo tonnista ihmisiä maailmantappiin, niin mikähän ydinsota tosta vajaasta kymppitonnista sit syttyy? :D

Mutta mitä väliä tuolla bountylla on?? Anna niiden tappaa sinut tai älä mene peleihin jossa sinut tapetaan??
 
Mutta mitä väliä tuolla bountylla on?? Anna niiden tappaa sinut tai älä mene peleihin jossa sinut tapetaan??


Jos siitä bountystä selviää ehjänä niin saa sen rahan itselleen ja achievementin :) Hei jos sulla on kämppä mee sinne siksi aikaa kattomaan vaikka telkkarista muita pelaajia ja naureskele miten ne kaikki menee jonoon sun kämpän eteen, jos sä vaikka tulisit ulos :D

Pimpottavat vielä ovikelloa:

"Anteeksi hyvä herra/rouva, saisisinko ampua aivosi tuolle eteisen seinälle?"

Jotenkin toivosi että AINA lopetuksen jälkeen pääsisi siihen sessioon millä sitä on freemodessa ollutkin.

Jos te haluutte freeroamiin tehtävien jälkeen niin mun mielestä sen pitäis toimia niin että kaikki painaa siinä lobby-tilassa sitä freemode -nappulaa, jolloinka kaikki palaa siihen samaan sessioon mikäli tilaa on. Ja jos se on priva-sessio niin kaikkien pitäis palata sinne.

Jos painaa Quit:a niin silloin porukka hajaantuu kuka minnekin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jos te haluutte freeroamiin tehtävien jälkeen niin mun mielestä sen pitäis toimia niin että kaikki painaa siinä lobby-tilassa sitä freemode -nappulaa, jolloinka kaikki palaa siihen samaan sessioon mikäli tilaa on. Ja jos se on priva-sessio niin kaikkien pitäis palata sinne.

Jos painaa Quit:a niin silloin porukka hajaantuu kuka minnekin.

Freemodea on aina kaikki äänestäny, siitä huolimatta oma porukka tippuu satunnaisesti muihin sessioihin. Ja tilaahan on.. max 4 hemmoa on ollu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onkos kellään tullu vastaan tuota Under Bridge 48/50 bugia? Entä onko löytynny keinoa kumota tuota bugia? Kun ei archievementtiä saa oikein ulos siitä. 3-5 kertaa olen kyllä lennelly kaikki lävitte...

Kyseessä on varmaan niistä kahdesta kanaalin ahtaasta sillasta? Ei se ole mikään bugi. Hommaat vaan pienemmän kopterin, jottei isomman kopun roottori ota kiinni sillan reunoihin. Itekin yritin tota sillä Trevorin kopulla ja sitte sillä sairaalan kopulla, mutta Buzzard kopu on omiaan tähän hommaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hei jos sulla on kämppä mee sinne siksi aikaa kattomaan vaikka telkkarista muita pelaajia ja naureskele miten ne kaikki menee jonoon sun kämpän eteen, jos sä vaikka tulisit ulos :D

Pimpottavat vielä ovikelloa:

"Anteeksi hyvä herra/rouva, saisisinko ampua aivosi tuolle eteisen seinälle?"

Siinähän se ongelma just onkin, kun ei ole. :D Pitää toivoa, että jostain ehdin asunnon käydä ostamassa, ennen kuin saan rakkikoirat kimppuuni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Siis mä saan ne mun päästä luvatut palkkiot kun tapan itseni.

Ei kai nyt omasta päästä voi palkkiota lunastaa.

Itseasiassa luulen että edes siitä ei saa palkkiota jos joku ajaa autolla yli, ainakin itselä kävi kerran näin ja kuoleman jälkeen oli edelleen bounty päällä.

Niin ja pieni lisäys siihen että NPC:n auton varastamisesta saa 1000$ bountyn, eilen illalla vein joltain naiselta citymaasturin ja perään tuli viestiä ja 7000$ bounty. Ei ole kyllä yhtään hauskaa jos tommosia bountyja tulee, ihan siitä että varastaa jonkun random auton.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Sweet, ne jotka ovat pelanneet GTA Online tämän kuun aikana, tai tulevat pelaamaan, saavat seuraavan päivityksen (1.04) jälkeen tililleen 500000 dollaria vaivanpalkaksi siitä kaikesta bugisäädöstä ja hahmojen katoamisista. Rahat tulee kahdessä erässä, ensin 250k ja sitten myöhemmin loput 250k. Ens viikolla pitäis tulla toi eka puolikas :)

Edit: Dääm Blastyk oli sadasosasekunnin nopeampi! :)


Grand Theft Auto Online: Half a Million GTA$ Stimulus Package this Month | Rockstar Games
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

OMG !!!! Mitäs niillä heisteillä nyt tehdään kun ollaan rikkaita muutenkin :p Alle 100 millin tilit on maitojen hommaa. :cool:

Mutta kertokaapas tietäväiset/kokeneet, että onko tuohon bountyn selviämiseen jotain muita niksejä kuin karata omaan asuntoon? Joku pihi ei raski hommata asuntoa halvimmasta päästä joten kaikki muut vinkit kuin omaan kämppään karkuun meneminen otetaan vastaan. Ja mikä se bounty aika nyt olikaan, että kauan pitää selvitä? Jossain luki 60min, jossain 48min, jossain 26min jne.

Nyt aukesi minulle survivalit, pitänee ruveta niissä dominoimaan sitten jos niistä kerta sitä rahaa saa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mutta kertokaapas tietäväiset/kokeneet, että onko tuohon bountyn selviämiseen jotain muita niksejä kuin karata omaan asuntoon? Joku pihi ei raski hommata asuntoa halvimmasta päästä joten kaikki muut vinkit kuin omaan kämppään karkuun meneminen otetaan vastaan. Ja mikä se bounty aika nyt olikaan, että kauan pitää selvitä? Jossain luki 60min, jossain 48min, jossain 26min jne.

Ainakin itse kuullut että yksi päivä pitää selvitä. Yksi tunti GTA:ssa on kai 2 minuuttia oikeaa aikaa, joten 48 olisi kokonainen päivä. Hyvä keino olisi kai ottaa helikopteri ja lentää korkealle tai mennä solo moodiin. En vielä ole itsekään koskaan selvinnyt hengissä, joten en mitään varmaa keinoa tiedä.

Tietysti jos ei ole pakko selvitä hengissä, niin anna kaverin ampua sinut ja jakakaa rahat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mutta kertokaapas tietäväiset/kokeneet, että onko tuohon bountyn selviämiseen jotain muita niksejä kuin karata omaan asuntoon? Joku pihi ei raski hommata asuntoa halvimmasta päästä joten kaikki muut vinkit kuin omaan kämppään karkuun meneminen otetaan vastaan. Ja mikä se bounty aika nyt olikaan, että kauan pitää selvitä? Jossain luki 60min, jossain 48min, jossain 26min jne.

48 minuuttia, joka siis vastaa pelin ajassa kokonaista päivää.

Mitään muuta idioottivarmaa keinoa tohon piiloiluun ei ole, joten kannattaa vaan liikkua mahdollisimman paljon paikasta toiseen. Helikopteri on kulkuvälineenä kiva, harva jaksaa ryhtyä seuraamaan lentävää bounty-kohdetta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

48 minuuttia, joka siis vastaa pelin ajassa kokonaista päivää.

Mitään muuta idioottivarmaa keinoa tohon piiloiluun ei ole, joten kannattaa vaan liikkua mahdollisimman paljon paikasta toiseen. Helikopteri on kulkuvälineenä kiva, harva jaksaa ryhtyä seuraamaan lentävää bounty-kohdetta.

Itellä oli joku muutaman tonnin bounty niskassa ja jumittelin kämpässä noin puolet ajasta ja kyllästyin...
Ajattelin ettei kukaan mua kopterista tapa joten pöllin kopterin ja lähdin maaseudulle ryöstelemään kauppoja ajankuluksi.

Noh huomaan, että joku tulee kovaa vauhtia kartalla kohti, kun olen ryöstöä tekemässä, pääsen kaupasta ulos ja äkkiä kopteriin ja ilmaan kun joku toinen pelaaja lentää paikalle kopterilla, noh helposti karkuun mutta bountyn metsästäjä seuraa omalla kopterillaan tovin mutta kääntyy hetken päästä pois... luovutti ajattelen, mutta start menusta katsastan isolla kartalla minne se menee ja tietenkin armeijan tukikohtaan.

Ajattelen että se kuolee sinne, mutta varmuuden vuoksi lähden suunnistamaan kopterilla kotiinpäin odottamaan bounty-ajan loppumista koska aikaa ei ole enää kauaa...

Noh, yhtäkkiä kuuluu "missile-lock" -varoitusääni ja tajuan, että saatana se mun jahtaaja on onnistunut pöllimään hävittäjän ja säilynyt elossa, eli lopun varmaan arvaattekin.

Hattua pitää kaverille nostaa periksiantamattomuudesta, onnistu sitten juuri bountyn raukeamisajankohdan paikkeilla tappamaan mut mun kopterista. Aika nopeasti sai kyllä sen hävittäjän pöllittyä sieltä tukikohdasta :confused:

Eli ainoa turvapaikka on se oma kämppä :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei kai nyt omasta päästä voi palkkiota lunastaa.

Itseasiassa luulen että edes siitä ei saa palkkiota jos joku ajaa autolla yli, ainakin itselä kävi kerran näin ja kuoleman jälkeen oli edelleen bounty päällä.

Niin ja pieni lisäys siihen että NPC:n auton varastamisesta saa 1000$ bountyn, eilen illalla vein joltain naiselta citymaasturin ja perään tuli viestiä ja 7000$ bounty. Ei ole kyllä yhtään hauskaa jos tommosia bountyja tulee, ihan siitä että varastaa jonkun random auton.

En tiädä oliko bugi mut kokeilkaa ite. eilen oli syyttä bountit mun päästä 2 kertaa ja summat oli sievoiset. heitin c4:sen autooni ja vahingossa räjäytin sen liian lähellä niin kuolin. kun synnyn uudestaan niin lukee että Karvanoppa83 päästä luvattun palkkion lunasti Karvanoppa83. Ja rahat tuli suoraan käteen. Toi tapahtu vielä kaks kertaa. En kokeillu muulla ku C4:lla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itellä oli joku muutaman tonnin bounty niskassa ja jumittelin kämpässä noin puolet ajasta ja kyllästyin...
Ajattelin ettei kukaan mua kopterista tapa joten pöllin kopterin ja lähdin maaseudulle ryöstelemään kauppoja ajankuluksi.

Noh huomaan, että joku tulee kovaa vauhtia kartalla kohti, kun olen ryöstöä tekemässä, pääsen kaupasta ulos ja äkkiä kopteriin ja ilmaan kun joku toinen pelaaja lentää paikalle kopterilla, noh helposti karkuun mutta bountyn metsästäjä seuraa omalla kopterillaan tovin mutta kääntyy hetken päästä pois... luovutti ajattelen, mutta start menusta katsastan isolla kartalla minne se menee ja tietenkin armeijan tukikohtaan.

Ajattelen että se kuolee sinne, mutta varmuuden vuoksi lähden suunnistamaan kopterilla kotiinpäin odottamaan bounty-ajan loppumista koska aikaa ei ole enää kauaa...

Noh, yhtäkkiä kuuluu "missile-lock" -varoitusääni ja tajuan, että saatana se mun jahtaaja on onnistunut pöllimään hävittäjän ja säilynyt elossa, eli lopun varmaan arvaattekin.

Hattua pitää kaverille nostaa periksiantamattomuudesta, onnistu sitten juuri bountyn raukeamisajankohdan paikkeilla tappamaan mut mun kopterista. Aika nopeasti sai kyllä sen hävittäjän pöllittyä sieltä tukikohdasta :confused:

Eli ainoa turvapaikka on se oma kämppä :)

Kyllä mä olisin ihteni jo tappanu, prkl minuahan ei kukaan muu tapa... :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaako kukaan vieläkään sanoa, miksi en pysty käyttämään tuota join crew session (tai joku sellanen) kohtaa? Aina tulee, ettei löytynyt sopivaa...
 
Ylös Bottom