Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Osaako kukaan vieläkään sanoa, miksi en pysty käyttämään tuota join crew session (tai joku sellanen) kohtaa? Aina tulee, ettei löytynyt sopivaa...
Olisit hyvä mies hypännyt ulos siitä kopusta, sullahan on laskuvarjo sitä vartenItellä oli joku muutaman tonnin bounty niskassa ja jumittelin kämpässä noin puolet ajasta ja kyllästyin...
Ajattelin ettei kukaan mua kopterista tapa joten pöllin kopterin ja lähdin maaseudulle ryöstelemään kauppoja ajankuluksi.
Noh huomaan, että joku tulee kovaa vauhtia kartalla kohti, kun olen ryöstöä tekemässä, pääsen kaupasta ulos ja äkkiä kopteriin ja ilmaan kun joku toinen pelaaja lentää paikalle kopterilla, noh helposti karkuun mutta bountyn metsästäjä seuraa omalla kopterillaan tovin mutta kääntyy hetken päästä pois... luovutti ajattelen, mutta start menusta katsastan isolla kartalla minne se menee ja tietenkin armeijan tukikohtaan.
Ajattelen että se kuolee sinne, mutta varmuuden vuoksi lähden suunnistamaan kopterilla kotiinpäin odottamaan bounty-ajan loppumista koska aikaa ei ole enää kauaa...
Noh, yhtäkkiä kuuluu "missile-lock" -varoitusääni ja tajuan, että saatana se mun jahtaaja on onnistunut pöllimään hävittäjän ja säilynyt elossa, eli lopun varmaan arvaattekin.
Hattua pitää kaverille nostaa periksiantamattomuudesta, onnistu sitten juuri bountyn raukeamisajankohdan paikkeilla tappamaan mut mun kopterista. Aika nopeasti sai kyllä sen hävittäjän pöllittyä sieltä tukikohdasta
Eli ainoa turvapaikka on se oma kämppä
Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla.En tiädä oliko bugi mut kokeilkaa ite. eilen oli syyttä bountit mun päästä 2 kertaa ja summat oli sievoiset. heitin c4:sen autooni ja vahingossa räjäytin sen liian lähellä niin kuolin. kun synnyn uudestaan niin lukee että Karvanoppa83 päästä luvattun palkkion lunasti Karvanoppa83. Ja rahat tuli suoraan käteen. Toi tapahtu vielä kaks kertaa. En kokeillu muulla ku C4:lla.
Valitettavasti.Onko tosi tarina että R* meinaa antaa kaikille pelaajille 500.000 peli rahaa?
Ainakin itse kuullut että yksi päivä pitää selvitä. Yksi tunti GTA:ssa on kai 2 minuuttia oikeaa aikaa, joten 48 olisi kokonainen päivä. Hyvä keino olisi kai ottaa helikopteri ja lentää korkealle tai mennä solo moodiin. En vielä ole itsekään koskaan selvinnyt hengissä, joten en mitään varmaa keinoa tiedä.
Tietysti jos ei ole pakko selvitä hengissä, niin anna kaverin ampua sinut ja jakakaa rahat.
Miten saa laitettua bountyn jonkun päänahasta? entä mistä tuon näkee onko itestä semmonen?
Onko tosi tarina että R* meinaa antaa kaikille pelaajille 500.000 peli rahaa?
Onko tosi tarina että R* meinaa antaa kaikille pelaajille 500.000 peli rahaa?
Tämähän on omasta mielestä aika pedaalista, se on just koukuttanu että raha on ollu tiukilla ja kovalla vaivalla sitä hankkinut tekemällä tehtäviä ja viemällä autoja customsiin. Sitte yhtäkkiä annetaanki miljoona ziljoonaa tilille jolla saa käytännössä kaiken mitä haluaa..
Toivottavasti. Itseäni ei paljoa ole koukuttanut tuota online puolta tykitellä juurikin tuon rahan saamisen hitauden takia. Naurettavaa on mielestäni myös se kuinka paljon peritään rahaa auton maalaamisesta. Tuo pitäisi olla korkeintaan tonnin paukku. En ole nyt pariin päivään pelannut kyseistä peliä, mutta jokos on saatu toimimaan rahan osto kyseiseen peliin viimeksi ei toiminut?
Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin Nyt jos olisin Trevor niin ampuisin kaikki ja vetäisin bensaa kanisterillisen naamariin Ei muuta KUIN ALUSTA UUDESTAAN,ei kait tässä muutakaan voi perhana..ei siinä etteikö tätä voisi pelata vielä se kolmannen kerran...
Kyllähän se Lester vihjailee niissä tehtävien annoissa aina, että nyt kannattaa sijoittaa tuohon ja tähän. Ei kai sitä täälläkin tarvitse vielä erikseen mainita.Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin.
Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin Nyt jos olisin Trevor niin ampuisin kaikki ja vetäisin bensaa kanisterillisen naamariin Ei muuta KUIN ALUSTA UUDESTAAN,ei kait tässä muutakaan voi perhana..ei siinä etteikö tätä voisi pelata vielä se kolmannen kerran...