Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

En kyllä allekirjoita tota, että yli 20 levelillä alkaa rahaa saamaan helposti :rolleyes: Itse levelillä 23 ja vieläkin joutuu kituuttamaan pennosten kanssa. Ymmärrän kyllä pointtisi ton resetoimisen suhteen, mutta veikkaan että aika moni löisi siinä vaiheessa hanskat tiskiin kokonaa Onlinen kanssa. Mulla on jo 3 kaveria lopettanut Onlinen pelaamisen kokonaan noiden kadonneiden hahmojen takia...:(

Pelaa noita survivaleita hyvällä poppoolla niin rahaa kertyy. 10 kiekkaa läpi asti ja 200000 taskussa
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tosiaan näin että pelin hahmoille ei voi sada kuin tuon 35 milj $ rahaa tehtävistä...?Jätin lesterin tehtävät viimeiseksi mutta ei mulla ainakaan tullut kun tuo 35 milj. per hahmo :confused:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

En kyllä allekirjoita tota, että yli 20 levelillä alkaa rahaa saamaan helposti :rolleyes: Itse levelillä 23 ja vieläkin joutuu kituuttamaan pennosten kanssa. Ymmärrän kyllä pointtisi ton resetoimisen suhteen, mutta veikkaan että aika moni löisi siinä vaiheessa hanskat tiskiin kokonaa Onlinen kanssa. Mulla on jo 3 kaveria lopettanut Onlinen pelaamisen kokonaan noiden kadonneiden hahmojen takia...:(

Sä pelaat sitten vääriä tehtäviä ;) Ite jouduin aloittaan alusta ja nyt mun hahmo on tasolla 12, ja silti pystyn kerämään ihan tavallisella pelaamisella, ilman minkään sortin grindausta, noin 40000 muutaman tunnin pelailulla. Ja toi vaan nousee kun aukee Survivalit ja Madrazon tehtävät. Käytät vaan kaiken hyödyks mitä saat, hyväksyt tehtäväkutsuja (mitä väliä jos on randomi tyyppi :) ), myyt hyviä autoja autoja LS Customsiin, Etit Simeonille niitä tekstarin hyviä autoja niistä helposti 10k per auto.

Paljon pystyy tekee ilman että tulee jauhettua samoja tehtäviä. Survivalit nyt tietty on eri asia mutta hyvällä porukalla niitä jaksaa hyvin sen parikin kierrosta. Toki jos muutaman tehtävän jälkeen menee häröilemään ja aiheuttamaan turhaa pahennusta niin tietty tili tyhjenee silloin nopeasti :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

1.03 patchia pukkaa!
Ja tässä virallinen muutoslogi:

Fixes multiple issues causing character deletion or other loss of progress
Fixes issues causing infinite loading, infinite sky cams, and missing interface options between jobs
Fixes an issue causing the “replay” option to be locked out on certain jobs
Fixes an issue where a player would become stuck in the mod garage when respraying a Sanchez motor bike
Fixes an issue where the Player became stuck inside Los Santos Customs during Online tutorial flow.
Fixes an issue causing the loss of guns and ammo
Fixes issues causing GTA races ending early because of players spawning too far ahead
Fixes issues in Last Team Standing where sessions would not progress past the lobby
Fixes issues with network errors when joining Last Team Standing using Quick Job
Added clarifications around when a player is using a temporary character in GTA Online during Rockstar Cloud server outages
Adjusts the monetary penalty for being killed in a One on One match
Eli hahmojen katoamiseen liittyviä bugeja on todellakin liiskattu.

Lähde: Rockstar Games
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja R2 mission repeat poistettu :(

Noh se oli hauskaa niin kauan kun se kesti. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hyvältä vaikuttaa kyllä tämä online nyt kun ruvennut pelaan, levelillä 9 mennään ja rahaa joku päälle 30 000 $. Viellä tarvii haalia lisää, eilen yöllä oli myös mukavasti Kfinniläisiä linjoilla ja porukalla on kyllä hieno tehdä yhteistyö tehtäviä. Hieman itse viellä pihalla mitä milloinkin pitää tehdä, mutta eiköhän se tästä kun saa enemmän tunteja taakse.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Online pelaa kyllä hyvin ja konsolifiniläisiäkin on linjoilla välissä mukava määrä, vasta oli parin kanssa tehtävä meneillään niin eiköhän sähköt katkennut ja vielä varmaan aika lopussa tehtävää. kyllä harmittaa, uskaltaisi vain pelin käynnistää jo uudestaan...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hehe, niitä tehtäviä pystyy vielä restarttaamaan jos yks on spectatorina ja äänestää tehtävän jälkeen replaytä. Paljonkohan Rockstarilla hajoillaan tällä hetkellä? :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

On se kumma, kun yritän pelata nettipeliä niin aina tulee teksti "Other players have kicked you from the game" miks hemmetissä mut aina potkitaan pihalle?

Pari askelta ehdin eilenkin ottaa ja heti potkittiin pelistä pois :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kellään muulla tapahtunu semmosta kun jo kaks kertaa on ollu aiheetta bountit ( vit*n jenkin niin kun teen itsarin tokan vaan vahviistaakseni ( siis c4:lla ) niin bountit tulee mulle vain miinustettuna kuolema ;) Eka 5000 ja sit 20000 ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kiva joku tuhos mun auton, niin kun sain sen takasin siitä oli turbo kadonnut minkä siihen ostin :mad:

edit. jaa bulleproof renkaat kans kadonnu :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko kellään muulla tapahtunu semmosta kun jo kaks kertaa on ollu aiheetta bountit ( vit*n jenkin niin kun teen itsarin tokan vaan vahviistaakseni ( siis c4:lla ) niin bountit tulee mulle vain miinustettuna kuolema ;) Eka 5000 ja sit 20000 ;)

Pari kertaa on tullu, myös jos pöllit NPC:ltä auton saattaa tulla 1000$ bounty.

Kerran itseasiassa menin satamaan sinne missä on sukellusvene telakka, siellä on ihan mukavasti aseistautuneita vartijoita, jotka sitten auttaa kun joku alkaa siellä ampumaan. Eikä siellä tule wanted leveliä niinkuin yksinpelissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kertokaas mihin kannattaa sijoittaa massit tällä hetkellä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

On tää online vaan hauskaa :D Kaks random tyyppiä tulee hakemaan helikopterilla,no hyppään kyytiin,sit ne laskeutuu vähän matkan päästä johki eikä mitään käryä mitä ne meinaa...no kauppojahan ne ryöstelee eikä ole palkkionmetsästäjiä :D Siisti meininki...meinasin et ryöstän ite yhen mut kaveri kerkes ensi,potkasin sitä samalla vahingos mut kuitenkin sopi se potku nii tilanteesee "mun vuoro saakeli" :D Ihme häröilyy....

E: ukko palautunut samoin rahatkin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onkos kellään tullu vastaan tuota Under Bridge 48/50 bugia? Entä onko löytynny keinoa kumota tuota bugia? Kun ei archievementtiä saa oikein ulos siitä. 3-5 kertaa olen kyllä lennelly kaikki lävitte...

Asiasta kukkaruukkuun, vkloppuna pe-la iltoina ja öinä olisi liikkeellää runsaasti suomalaisia kun kaveripiirillä GTA5 lanit verkossa. Eli samalta sohvalta pelaillaan useammalla konsolilla ja netissä tietty. Saa liittyä posseen! Gamertagia: SeriusUser joko kaveeramine tai sitten peli pyyntö! Pelataan survivalia ja koetetaan saada saavutuksia. Ja tietty asiallista peliä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ei ***** mikä bugi...kuolen aina kun pääsen takas peliin
..ei täsä kerkeä tekemään mitään..! sinne menee van rahaa ja kuolema koko ajan,kiitos Rockstar!

Miksei ukko kuolemansa jälkeen palaudu eri paikkaan?
Tää on taas näitä game over vaikka tekisit mitä...autoa sataa heti niskaan kun pääset takas elävien kirjoihin :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ei ***** mikä bugi...kuolen aina kun pääsen takas peliin
..ei täsä kerkeä tekemään mitään..! sinne menee van rahaa ja kuolema koko ajan,kiitos Rockstar!

Miksei ukko kuolemansa jälkeen palaudu eri paikkaan?
Tää on taas näitä game over vaikka tekisit mitä...autoa sataa heti niskaan kun pääset takas elävien kirjoihin :D

No voitko selventää missä tässä bugissa on kyse? Kuolet siis autosateen johdosta heti kun pääset takaisin peliin?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko väki täällä pelannut boksilla tuota Online-puolta? Oma PS3 versio ei lähde edes alkuralliin ja virheilmoituksia puskee edelleen. Eipä tässä kiire, mutta utelias kun olen :)

Pari kertaa on tullu, myös jos pöllit NPC:ltä auton saattaa tulla 1000$ bounty.

Kerran itseasiassa menin satamaan sinne missä on sukellusvene telakka, siellä on ihan mukavasti aseistautuneita vartijoita, jotka sitten auttaa kun joku alkaa siellä ampumaan. Eikä siellä tule wanted leveliä niinkuin yksinpelissä.

Siis mä saan ne mun päästä luvatut palkkiot kun tapan itseni.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Noniin, 205k kämppä ostettu eilisiltana. Enkä pelaa enää koskaan jos katoaa :D Seuraavaks voisin säästää vaikka autoon... tai autoihin.
 
Ylös Bottom