Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tänään tipahti postiluukusta gta v. Suurella innolla paketti auki ja koneeseen mutta kele..peli ei asennu !!??!. Asema lähtee lukemaan levyä valittaessa "pelin käynnistys" mutta jämähtää black screeniin. Kokeillut jo restore filesystemit ja rebuild databaset..ei auttanut :mad: kele ..onko sunnuntaipainos ja vaihtoon vai löytyypikö vinkkejä?
edit: Muut pelit toimivat toimivat (PS3)

Sain uuden levyn (PS3) kokeiltavaksi mutta ei se toimi ei.. järjestelmä vedetty kertalleen puhtaisiin tehdasasetuksiin formatoiden 320gb kovo pitkän kaavan mukaan..muut pelit toimivat yskimättä joten en usko että br-asemassakaan vika olisi? Ainut mistä pääsen nauttimaan on pelit -valikon taustakuva ja -musiikki eli kyllä se jollain tasolla levyn tunnistaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs persettä?? Lähti 5000 tililtä kun joku ampui mut autoon passive modessa. Prkl, tilillä oli reilu 20k ja nyt reilu 15k.. Käteisestäkin lähti pikku siivu, sitä tosin ei ollut mukana 500 enempää. Eikös noi rahat tilillä pitäneet pysyä tallessa??

Osaisko joku vastata?

MM. Maikkelin näin langoilla ja sain pari invitea mutta härväsin alkuun itsekseni ympäri kaupunkia. Jatkossa sit niitä tehtäviä tekemään! :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mitäs persettä?? Lähti 5000 tililtä kun joku ampui mut autoon passive modessa. Prkl, tilillä oli reilu 20k ja nyt reilu 15k.. Käteisestäkin lähti pikku siivu, sitä tosin ei ollut mukana 500 enempää. Eikös noi rahat tilillä pitäneet pysyä tallessa??

Osaisko joku vastata?

MM. Maikkelin näin langoilla ja sain pari invitea mutta härväsin alkuun itsekseni ympäri kaupunkia. Jatkossa sit niitä tehtäviä tekemään! :)

Ei pitäis tolla rahamäärällä lähtee ku maks 1000 dollaria jos kuolee, ja sen pitäis cäppää 2000 dollariin eli sen enempää ei koskaan lähde. Paitsi, jos sulla on yli 5000 käteisenä, oisko tos käyny niin? Kun tässä on tilillä olevat rahat ja sitten käteisellä olevat.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei pitäis tolla rahamäärällä lähtee ku maks 1000 dollaria jos kuolee, ja sen pitäis cäppää 2000 dollariin eli sen enempää ei koskaan lähde. Paitsi, jos sulla on yli 5000 käteisenä, oisko tos käyny niin? Kun tässä on tilillä olevat rahat ja sitten käteisellä olevat.

No sehän tässä todellakin ihmetytää. Olin nimittäin noin 5 min aiemmin siirtänyt kaikki "rehellisesti" ansaitsemani roposet pankkitilille ja nostin sieltä taskurahoja ja vielä varmistin että siirto meni oikein. Risoo todella sillä käteisen yletön mukana kantaminen on oma moka mutta se että jostain taikaiskusta lähti 5k tililtä niin se ei paljoa kannusta.. Tonnin nyt vielä hyväksyis mutta ihmetys oli suuri kun katsoin tiliä kuoleman jälkeen.

Eikä tuokaan haittaisi jos olis rahaa kuin rosvopäälliköllä mutta tätä alkuun pääsemistä tuo vaikeutta kummasti. Toivottavasti tapahtui vain tämän kerran. Online kyllä meni tältä illalta kiinni, jos huomenna kokeilis uudestaan, eiköhän se kuolo korja silloinkin. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Jep, heittelen noita kutsuja aina crewn jäsenille, siltikään tahdo aina löytyä seuraa :D

Ite pääsin kerran samalle tehtävälle. Yleensä sanoo et täynnä tai connection lost tjsp..

The_1995j nimimerkillä kulkevan kaverin kans tuli pieni ryöstöretki tehtyä läheisiin viinakauppoihin. Ei itellä ollu mikkiä päällä ja sama toisessa päässä mutta silti päästiin yhteis ymmärrykseen viinakaupoista. Taidettiin vissiin 5 kauppaa ryöstää kunnes pompsahti 4 tähden verran virkavallan huomioo. Pakomatkan aikana mun sentinel lyheni puolella metrillä kummastakin päästä ja meinas poliisi helikopteri tippua konepellille mutta aivan h*elvetin hauskaa oli.. Lisää tälläistä.. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kiitokset muuten tämän illan peleistä kaikille osanottajille. Tuli itellä ja kaverilla hajoiltua hieman näille kohelluksille..

Pelimuodot on itellä vielä haussa ettei välillä ollu varma että mitä hittoa sitä piti tehdä. Ja välillä lägitti ihan h*lvetisti(laitto plegen melkeen polvilleen tää 'get the evidence' pelimuoto ja se noin 10 auton räjähdys siellä hienosto kukkuloilla).

Pitää ite ottaa mikki käyttöön ens kerralla niin pääsee jutusteluihin mukaan..
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mukavaa pelailua taas eilen illalla mutta yhden asian haluaisin tietää..

Mikä olisi paras tapa turvata rahat kun siirtyy missioneista free modeen? Eilen taas survivalin jälkeen 20k käteistä ja jätkät spawnaa melkein vierekkäin. Saman tien alkaa kuulua uzin rynkytystä. :cool: onneksi kerkesin saada puhelimella pankin auki.

Omalle kohdalle ei tällä kertaa ryöstö osunut mutta jollain toisella oli huonompi mäihä. Ja vieläpä joku suomijonne sieltä alkoi läimiä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mukavaa pelailua taas eilen illalla mutta yhden asian haluaisin tietää..

Mikä olisi paras tapa turvata rahat kun siirtyy missioneista free modeen? Eilen taas survivalin jälkeen 20k käteistä ja jätkät spawnaa melkein vierekkäin. Saman tien alkaa kuulua uzin rynkytystä. :cool: onneksi kerkesin saada puhelimella pankin auki.

Omalle kohdalle ei tällä kertaa ryöstö osunut mutta jollain toisella oli huonompi mäihä. Ja vieläpä joku suomijonne sieltä alkoi läimiä.

Passive päälle heti jos oot jalkaisin, jos oot autossa ni kaahaat kulman taa, hyppäät ulos ja passive pääl. Sitte meet jonku korokkeen pääl ni ei voi ajaa sun yli
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

En kanssa tajua mitä iloa tuosta turhanpäiväisestä toisten tappamisesta voi saada. Eilen aamulla pärähdin slangista päätellen kolmen "oikean" ganstan peliin ja he yrittivät teilata meikäläisen kesken tehtävänkin. Voi luoja.

Pakko silti tunnustaa, että eilen tuli tehtyä parit "turhat" tapot. Ensimmäisessä testasin mitä käy kun bounty-miehen tappaa, toisen sällin teilasin autoonsa, koska peli ilmoitti että kyseinen kärry oli Simeonin himoitsema Habanero. Katkaistulla haulikolla viesti ikkunasta sisään että ulos sieltä, kärry Simolle ja yli 7 000 meikäläiselle.

Tänään on ohjelmassa töitä kotona, joten GTA koko ajan vieressä auki ja käyn tuuppaamassa tunnin välein jonkun biilin customsiin. Äsken tuli löydettyä parit yli 9k arvoiset Lambadatit putkeen, joten ei ole kuin noin 60k sellaiseen kämppään matkaa jossa voi niitä ryöstöjä suunnitella. (kaikissa yli 200k kämpissä on siis tuo, ja 10 auton talli).
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ja välillä lägitti ihan h*lvetisti(laitto plegen melkeen polvilleen tää 'get the evidence' pelimuoto ja se noin 10 auton räjähdys siellä hienosto kukkuloilla).

Ahhihhih, minä ja mun sticky bombit... :D Oli niin perkeleesti raatoautoja ja poliiseja siinä yhdessä vaiheessa sen evidencen päällä, että piti vähän raivata tilaa. Mua nauratti sen matsin kaaos ihan törkeesti. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kiitokset muuten tämän illan peleistä kaikille osanottajille. Tuli itellä ja kaverilla hajoiltua hieman näille kohelluksille..

Pelimuodot on itellä vielä haussa ettei välillä ollu varma että mitä hittoa sitä piti tehdä. Ja välillä lägitti ihan h*lvetisti(laitto plegen melkeen polvilleen tää 'get the evidence' pelimuoto ja se noin 10 auton räjähdys siellä hienosto kukkuloilla).

Pitää ite ottaa mikki käyttöön ens kerralla niin pääsee jutusteluihin mukaan..

Jep hauskaa oli :D

Joo toi oli kyl aika hirveetä pelata :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

ei ole kuin noin 60k sellaiseen kämppään matkaa jossa voi niitä ryöstöjä suunnitella. (kaikissa yli 200k kämpissä on siis tuo, ja 10 auton talli).

Hetkinen, vain yli 200k kämpissä? Onneksi en ehtinyt ostaa tuota kauan suunnittelemaani n. 150k kämppää, pitänee sitten lähteä kattelemaan markkinoita uudestaan ja säästää rahaa vielä vähän aikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Passive päälle heti jos oot jalkaisin, jos oot autossa ni kaahaat kulman taa, hyppäät ulos ja passive pääl. Sitte meet jonku korokkeen pääl ni ei voi ajaa sun yli
Passive moden voi pistää päälle jo ennen tehtävää niin se on päällä valmiiksi. Vielä parempi on poistua pelistä painamalla b:tä eikä äänestämällä freemodea niin se poistuu eri peliin kuin muut tyypit.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Hetkinen, vain yli 200k kämpissä? Onneksi en ehtinyt ostaa tuota kauan suunnittelemaani n. 150k kämppää, pitänee sitten lähteä kattelemaan markkinoita uudestaan ja säästää rahaa vielä vähän aikaa.

Kyllä, ainakin tämän tube-videon mukaan kaikki yli 200k kämpät on samalla pohjalla tehty, vain sijainnissa ja ikkunanäkymässä on eroja.

Tässä vielä video yhteen halvimman pään (205k) suunnittelukämppään, Del Pierro Heights. Itse todennäköisesti tähtään halvempaan Alta streetin kämppään, maksoi muistaakseni kympin enemmän ja sijainti on hieman lähempänä keskustaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kuka tulee mun kans ajamaan coupe kisoja ps3 puolella, et saan avattua osia autoon? :D Nii ja ajatus olis se, et antais mun voittaa myös :D Voin ite sit tehdä saman, jos tarvetta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

En kanssa tajua mitä iloa tuosta turhanpäiväisestä toisten tappamisesta voi saada. Eilen aamulla pärähdin slangista päätellen kolmen "oikean" ganstan peliin ja he yrittivät teilata meikäläisen kesken tehtävänkin. Voi luoja.

En myöskään tajua sellaista turhaa tappamista, ja nyt omaksi ilokseni oon huomannut että jokseenkin enää ei hirveästi sitä tapahdu, lieneekö nämä tyypit lähteneet muualle alkuinnostuksen jälkeen? Nyt on tullut useammin vastaan ihan hyvin pelaavaa porukkaa. Toki spudrospdereily on GTA hengessä mukana mutta sellainen turha on hävinnyt, tai oon päässy hyviin sessioihin.

Itse pyrin myös pelaamaan fiksusti, joskin välillä täytyy turvautua itsepuolustukseen, esim eilen kun ajelin autollani kaduilla niin huomasin heti että okei yks tyyppi kurvas perään ja roikku kotterollaan aika pitkäänkin vanavedessä. Hidastin vauhtia sen verran että hänen aikeensa tuli selväksi, yritti pistoolilla osua mun urheiluautoon. Laitan jarrut pohjaan kulman takana, kaveri tulee ja ennen kuin hän edes tajuaa missä mennään niin jo kuollut :D Siitä tuli kyllä aika bossi olo, ja tää heppu loggas ulos haha.

Rallit on myös sellainen mikä kismittää kun porukka oikein yrittää kiilata tieltä pois vaikka oltaisiin jumbosijoilla :mad: toki ymmärrän pienet kolarit ja vahingot, ei hätää niissä, mutta sellainen tahallinen takapuskuriin tönäisy laittaa ketuttamaan. Eikö voi vaan ajaa siististi niin kaikilla olisi hyvä kilpailu alla?

Kyllä, ainakin tämän tube-videon mukaan kaikki yli 200k kämpät on samalla pohjalla tehty, vain sijainnissa ja ikkunanäkymässä on eroja.

Tässä vielä video yhteen halvimman pään (205k) suunnittelukämppään, Del Pierro Heights. Itse todennäköisesti tähtään halvempaan Alta streetin kämppään, maksoi muistaakseni kympin enemmän ja sijainti on hieman lähempänä keskustaa.

Mulla oli sillä kadonneella hahmolla se Alta kadun 230k asunto ja se oli ihan passeli. Noissa asunnoissa tosiaan löytyy sitten se Heist-suunnitteluhuone jo valmiina mutta sielä ei ole tietty niitä oleellisia kamoja kun ne tulee DLC-paketissa kohta puolin (ens viikolla?). Mutta sieltä suunnitteluhuoneesta löytyy tällä hetken iso sohva jossa porukka voi istuskella, muistaakseni työpöytä, ja iso tyhjä seinä jossa reunalla on Los Santosin alueen Blueprint-kartta. Telkusta oli hauska kettella Weazel Newsin lähetystä poliisitakaa-ajoista :D Tai seurata muita pelaajia. Mulla on vielä noin 100k säästäminen jotta saan uudella hahmolla sen asunnon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Mistä johtuu kun teen tehtävää niin se samassa tehtävässä oleva henkilö ei pääse sitten mun auton kyytiin? Ovi on lukossa, miten sen oven saa auki?
 
Ylös Bottom