Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto V

Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olen vasta pintaa raapaissut mutta hieno peli se on! Ja vielä ensimmäinen GTA jota pelaan ilman koodein :D Upean näköinen ja tekemistä on enemmän kun ehtii tehdä
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Kävin taas online puolella hetken aikaa pyörimässä ja pakko sanoa että ei siellä ole mitään kiinnostavaa tekemistä, ainakaan yksin. Kisat ovat romurallia alusta loppuun, joukkueiden väliset tappomatsit ovat tylsiä, kuin myös laskuvarjohypyt.
Kyllä se GTA 5 terävin kärki on yksinpelisää ja roippeet moninpelissä, samoin kuin last of us pelissä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei onnistunut Missile lock kameran kautta helistä sitten millään. Tai sitten en osannut. Saatiin kuitenkin homma tehtyä. Ääh.. pitänee hommata mikki.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Multi paranee heti kun on suomalaisia mikkien kanssa mukana. Kokoaikahan sielä olen, satunnaisesti eksyn yksinpeöiin antamaan autoille happea slidey cars modi päällä, luonnollisesti :D suosittelen koittamaan, driftaamalla ajon hauskuus on potenssiin 100. Ainakin mun mielestä ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Osaako kukaan vieläkään sanoa, miksi en pysty käyttämään tuota join crew session (tai joku sellanen) kohtaa? Aina tulee, ettei löytynyt sopivaa...

Todennäköisesti johtuu siitä että vaikka jengijäseniä oliskin linjoilla, niin joko ne sessiot joissa he ovat on täynnä, tai ovat privasessioissa joihin ei pääse kuin kutsusta. Myös jos he ovat tekemässä tehtävää niin peli tulkitsee sen niin että eivät ole tavallaan missään sessiossa ja silloin ei voi liittyä.

Tod.näk noiden kaikkien sekoitus on se syy miksi joskus tulee toi ilmoitus.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Itellä oli joku muutaman tonnin bounty niskassa ja jumittelin kämpässä noin puolet ajasta ja kyllästyin...
Ajattelin ettei kukaan mua kopterista tapa joten pöllin kopterin ja lähdin maaseudulle ryöstelemään kauppoja ajankuluksi.

Noh huomaan, että joku tulee kovaa vauhtia kartalla kohti, kun olen ryöstöä tekemässä, pääsen kaupasta ulos ja äkkiä kopteriin ja ilmaan kun joku toinen pelaaja lentää paikalle kopterilla, noh helposti karkuun mutta bountyn metsästäjä seuraa omalla kopterillaan tovin mutta kääntyy hetken päästä pois... luovutti ajattelen, mutta start menusta katsastan isolla kartalla minne se menee ja tietenkin armeijan tukikohtaan.

Ajattelen että se kuolee sinne, mutta varmuuden vuoksi lähden suunnistamaan kopterilla kotiinpäin odottamaan bounty-ajan loppumista koska aikaa ei ole enää kauaa...

Noh, yhtäkkiä kuuluu "missile-lock" -varoitusääni ja tajuan, että saatana se mun jahtaaja on onnistunut pöllimään hävittäjän ja säilynyt elossa, eli lopun varmaan arvaattekin.

Hattua pitää kaverille nostaa periksiantamattomuudesta, onnistu sitten juuri bountyn raukeamisajankohdan paikkeilla tappamaan mut mun kopterista. Aika nopeasti sai kyllä sen hävittäjän pöllittyä sieltä tukikohdasta :confused:

Eli ainoa turvapaikka on se oma kämppä :)
Olisit hyvä mies hypännyt ulos siitä kopusta, sullahan on laskuvarjo sitä varten ;)

En tiädä oliko bugi mut kokeilkaa ite. eilen oli syyttä bountit mun päästä 2 kertaa ja summat oli sievoiset. heitin c4:sen autooni ja vahingossa räjäytin sen liian lähellä niin kuolin. kun synnyn uudestaan niin lukee että Karvanoppa83 päästä luvattun palkkion lunasti Karvanoppa83. Ja rahat tuli suoraan käteen. Toi tapahtu vielä kaks kertaa. En kokeillu muulla ku C4:lla.
Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tosi tarina että R* meinaa antaa kaikille pelaajille 500.000 peli rahaa?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Olipas hauskaa jahdata pieruvieterin kans bountyja buzzardilla :DD
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ainakin itse kuullut että yksi päivä pitää selvitä. Yksi tunti GTA:ssa on kai 2 minuuttia oikeaa aikaa, joten 48 olisi kokonainen päivä. Hyvä keino olisi kai ottaa helikopteri ja lentää korkealle tai mennä solo moodiin. En vielä ole itsekään koskaan selvinnyt hengissä, joten en mitään varmaa keinoa tiedä.

Tietysti jos ei ole pakko selvitä hengissä, niin anna kaverin ampua sinut ja jakakaa rahat.

Hyppää junan vaunuun,ole siellä piilossa se aika,tapa samaan junaan yrittävät,eazy game.Samalla tavalla saa kytätä pois perästä,ne ei tule junaluolaan kovin usein...


Miten saa laitettua bountyn jonkun päänahasta? entä mistä tuon näkee onko itestä semmonen?

Ärsayttää välillä kyllä kun tulee tyyppejä vastaan jotka alkaa heti vaan konekivääri laulamaan vaikka ihan rauhan aikein tulee paikalle :D

Oli eilen ihan hauskaa ryöstellä kauppoja jonkun kahen tyypin kaa helikopterilla,sit hienoa on tuokin että voi pimpottaa kaverin ovikelloa ja juoda sen viinat.Vähän ärsyttää vaan kun ite kuulen muiden puheen ja sit kuitenkaan mulla ei ole mikkiä olemassa,ei aina tiedä mitä kaverit meinaa :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Miten saa laitettua bountyn jonkun päänahasta? entä mistä tuon näkee onko itestä semmonen?

Lesterille puhelua, niin sieltä voi valita palveluna ton bountyn asettamisen. Jos sussa on bounty, niin peli kyllä muistuttelee sua asiasta tekstiviesteillä ja ruutuilmoituksilla joka kerta kun vaihdat huonetta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tosi tarina että R* meinaa antaa kaikille pelaajille 500.000 peli rahaa?

Tämähän on omasta mielestä aika pedaalista, se on just koukuttanu että raha on ollu tiukilla ja kovalla vaivalla sitä hankkinut tekemällä tehtäviä ja viemällä autoja customsiin. Sitte yhtäkkiä annetaanki miljoona ziljoonaa tilille jolla saa käytännössä kaiken mitä haluaa..


Ite selvisin tosta 48 min. bountyrajasta ajamalla sinne korkeimmalle vuorelle autolla :) Kukaan ei kiinnostunut. Aiemmin yritin kyllä samaa mutta silloin tuli yks jantteri sitä polkua pitkin sinne ja toinen samaan aikaan hekolla, olin sitte ettiny valmiiks hyvän kallionkielekkeen josta pakenin varjon kanssa, nooo siinä kävi niin että varjo ei auennutkaan ja feilasin :) uudelleen synnyttyäni kaveri lasautti kiikarikiväärillä ohtaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

En minäkään ymmärrä tätä annetaan porukalle ilmaista rahaa systeemiä. Se rahan kerääminenhän tässä on juuri ideana. Nyt porukalle annetaan rahaa ostaa pelin kallein asunto ja rahaa jää vielä ylikin. Saattaa siellä kalleimpien kämppien nurkille tulla ruuhkaa, kun kaikki servulla olevat asustavat samassa kämpässä.

Jos jotain pitää antaa niin olisivat antaneet jokaiselle vapaasti valittavan autotallin. Niistä olisi jokainen hyötynyt, mutta ei kuitenkaan liikaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tosi tarina että R* meinaa antaa kaikille pelaajille 500.000 peli rahaa?

Toivottavasti. Itseäni ei paljoa ole koukuttanut tuota online puolta tykitellä juurikin tuon rahan saamisen hitauden takia. Naurettavaa on mielestäni myös se kuinka paljon peritään rahaa auton maalaamisesta. Tuo pitäisi olla korkeintaan tonnin paukku. En ole nyt pariin päivään pelannut kyseistä peliä, mutta jokos on saatu toimimaan rahan osto kyseiseen peliin viimeksi ei toiminut?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Tämähän on omasta mielestä aika pedaalista, se on just koukuttanu että raha on ollu tiukilla ja kovalla vaivalla sitä hankkinut tekemällä tehtäviä ja viemällä autoja customsiin. Sitte yhtäkkiä annetaanki miljoona ziljoonaa tilille jolla saa käytännössä kaiken mitä haluaa..

Jos ei nyt kuitenkaan ihan miljoona ziljoonaa, vaan puhe oli puolesta miljoonasta eli 500k. Se on varsin pieni summa, ja ei sillä ihmeitä aikaiseksi saada. Varmaan aika monella on jo tässä vaiheessa se perus highend-asunto, ellei jopa kaikilla, eli se noin 220k maksava kämppä, 400k kämppä on sama kuin tuo aiempi mutta eri näkymällä. Tuollaisen 500k saa viikon pelailulla kasaan ilman mitään farmeilua jos ei jatkuvasti perseile freeroamissa. Tason 20 jälkeen on todella helppoa saada 100k rahaa per päivä ellei ole sitten ihan käsi.

Ja muistakaa että vaikka nyt joku uusi loggautuisikin sisään GTA Onlineen ja saisi tuon 500k, ei hän silti sen asunnon lisäksi voi ostaa tankkeja, raketinheittimiä yms, vaan ne kaikki pitää ansaita nostamalla rankkia korkeammaksi, poislukien asunto tietty.

Mut jos teitä niin kovasti harmittaa että saatte rahaa, niin antakaa pois, vaikka mulle :)

Toivottavasti. Itseäni ei paljoa ole koukuttanut tuota online puolta tykitellä juurikin tuon rahan saamisen hitauden takia. Naurettavaa on mielestäni myös se kuinka paljon peritään rahaa auton maalaamisesta. Tuo pitäisi olla korkeintaan tonnin paukku. En ole nyt pariin päivään pelannut kyseistä peliä, mutta jokos on saatu toimimaan rahan osto kyseiseen peliin viimeksi ei toiminut?

No ton Onlinen ekonomia on muutenki ihan ahterista, t-paita maksaa 400 dollaria :D Rahan ostaminen otettiin pois käytöstä jottei ihmiset turhaan menettäisi oikeaa rahaa siinä vaiheessa kun hahmot satunnaisesti deletoituvat. Rahakauppa tulee luultavasti takaisin kun kaikki bugit on saatu varmuudella korjattua.

Mutta sanoisin että jaksa pelata jonkin aikaa, kun saat tasoasi nostettua, niin tehtävistä alkaa tulemaan rahaa ihan kivasti. SEllaista 10k per tehtävä, ja survivalista saa 20k jos sen selviää loppuun asti, vaikka selviäisi puoleen väliin niin siitäkin saa jo melkeen 10k
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin :mad: Nyt jos olisin Trevor niin ampuisin kaikki ja vetäisin bensaa kanisterillisen naamariin :D Ei muuta KUIN ALUSTA UUDESTAAN,ei kait tässä muutakaan voi perhana..ei siinä etteikö tätä voisi pelata vielä se kolmannen kerran...
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin :mad: Nyt jos olisin Trevor niin ampuisin kaikki ja vetäisin bensaa kanisterillisen naamariin :D Ei muuta KUIN ALUSTA UUDESTAAN,ei kait tässä muutakaan voi perhana..ei siinä etteikö tätä voisi pelata vielä se kolmannen kerran...

Älä turhaan alusta aloita, sijoita pörssiin...
 
Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin.
Kyllähän se Lester vihjailee niissä tehtävien annoissa aina, että nyt kannattaa sijoittaa tuohon ja tähän. Ei kai sitä täälläkin tarvitse vielä erikseen mainita.
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Ei siinä..tarinan alotan jo 3 kerran alusta kun kukaan ei maininnut mitään että rahaa pitää sijoittaa tehtävien välissä.Olin siinä luulossa että riittää kun jättää nuo lesterin assassin tehtävät viimitteeksi niin saa tarpeeksi rahaa golfklubiin :mad: Nyt jos olisin Trevor niin ampuisin kaikki ja vetäisin bensaa kanisterillisen naamariin :D Ei muuta KUIN ALUSTA UUDESTAAN,ei kait tässä muutakaan voi perhana..ei siinä etteikö tätä voisi pelata vielä se kolmannen kerran...


itsekkin pelasin juuri toisen kerran juonen läpi ja vikan heistin jälkeen rahaa oli n 27 milj.
Nämä rahat sijoittelin lesterin tehtävissä hänen ohjeiden mukaan ja lopulta rahaa oli jonkun verran päälle 50 milj.
eli ei riitä golfkenttään.

Milloinkas muualla noita sijoituksia sitten pitää juonen aikana tehdä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto V - keskustelua pelistä

Onko tosta onlinen pörssistä ollut mitään puhetta?

Höyryjen päästelyn (ja muun pelleilyn) ajaksi muuten on syytä laittaa fyrkat kakkoshahmolle käteisenä, parhaimmillaan kolme kertaa minuutissa tapahtuvat hengenmenetykset rokottavat melko reippaalla kädellä saldoa.

Löytyi muuten eilen vihdoinkin kaupasta kapea kraka.
Kuva liittyy vahvasti :D
Näytä liitetiedosto 11735
 
Ylös Bottom