Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lyöt siihen kylkeen ja ajat vähän eteenpäin niin pitäis aueta. Mut ei sitä Z-typeä kannata sinne laittaa, tulee kalliiks.

Joo ei ollu aikomuksenakaan :D Videoist päätellen siin ei ikinä käy hyvin

Kattelin muuten snapmaticist eilisen illan kuvii, ja sain kyl nauraa. Ja eräs henkilö oli stalkannu mua ku pahaki pedofiili
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mukava oli ajaa kisaa hullun kaa tänään vaikka ajettiinkin vain samaa rataa :D Tuli 35 000 rahaa ja 2 levelii kiitos siitä! :) Ainiin tuli tänään tapettuu kfiniläinen auto aimin takia niin pahoittelut siitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mukava oli ajaa kisaa hullun kaa tänään vaikka ajettiinkin vain samaa rataa :D Tuli 35 000 rahaa ja 2 levelii kiitos siitä! :) Ainiin tuli tänään tapettuu kfiniläinen auto aimin takia niin pahoittelut siitä.

Jeps.. kyl on toi Down the Drain 1 kierroksella super autoilla supernopeeta rahaa ja RP. ^^

hullu
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Munki pitäis kisoja ajella Sports Classicsilla, et saan mun autoon tuunauksii. Ajelin jo niit, mut niihi oli vaikeet saada porukkaa mukaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Munki pitäis kisoja ajella Sports Classicsilla, et saan mun autoon tuunauksii. Ajelin jo niit, mut niihi oli vaikeet saada porukkaa mukaan.

Mulla on ihan sama et saan avolavaan tehoja :D

Jollakin oli musta avolava parkissa LSC:n edessä kaupungin keskustassa ja kun tulin ulos tuunauksesta ni äijäni heitti kranaatin just sen auton alle :D no..eipä ollut mun eikä kenenkään KFIN ilmeisesti...Mut ite en sitä tehny :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

On kyllä huippua katella nuita videoita. Ite oon vasta jotain lvl 21 ja raapassu vasta koko onlinen pintaa, tuosta tulee hyviä ideoita mitä voi free roamissaki puuhailla. Toistaiseksi aika kulunu melkeen pelkästään ajokisaillessa ja jossai tylsähköissä missioneissa. Huluppiaa menoa kaikki tyynni!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Munki pitäis kisoja ajella Sports Classicsilla, et saan mun autoon tuunauksii. Ajelin jo niit, mut niihi oli vaikeet saada porukkaa mukaan.

Mulla on ihan sama et saan avolavaan tehoja :D

Jollakin oli musta avolava parkissa LSC:n edessä kaupungin keskustassa ja kun tulin ulos tuunauksesta ni äijäni heitti kranaatin just sen auton alle :D no..eipä ollut mun eikä kenenkään KFIN ilmeisesti...Mut ite en sitä tehny :D

Tulkaa down the drain. Voidaan vetää molemmilla autoilla
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Survivalista näyttäs saavan hyvät massit,1200$ aina yhestä wavesta ilmeisesti...pääsin kutoseen kerran :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

[2on1]-tankkitiimi ready to troll

1377117_722046711157612_1533099470_n.jpg
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

14400$ yhestä tehtävästä..nyt tuli enkat kyllä.Päästiin jopa wave 9 asti :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Survivalista näyttäs saavan hyvät massit,1200$ aina yhestä wavesta ilmeisesti...pääsin kutoseen kerran :D

14400$ yhestä tehtävästä..nyt tuli enkat kyllä.Päästiin jopa wave 9 asti :D
$20 000 tulee kun loppuun asti pääsee eli wave 10. Kuhan ei liikaa ahnehdi ja varoo helikoptereita niin ei kovin vaikea saavuttaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

$20 000 tulee kun loppuun asti pääsee eli wave 10. Kuhan ei liikaa ahnehdi ja varoo helikoptereita niin ei kovin vaikea saavuttaa

Pitää välttää virheitä myös...aika sairasta touhua tuo on jo 8:sa asti :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitää välttää virheitä myös...aika sairasta touhua tuo on jo 8:sa asti :D

About joka kerta läpi kun lähteny leikkiin mukaan. Pitää olla vaan hyvä porukka.

Tietääkö kukaan koska Merryweather securitylta saa auki kopukat ym.? Ei ole mitään muuta auki nyt kuin Ammo Drop. Ja leveleistä ei ole kiinni. Kukaan ei tunnu tietävän missään.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tietääkö kukaan koska Merryweather securitylta saa auki kopukat ym.? Ei ole mitään muuta auki nyt kuin Ammo Drop. Ja leveleistä ei ole kiinni. Kukaan ei tunnu tietävän missään.

Kokeile tehdä gang attack tehtävä.Mulla aukes helikopter backuppi sillä...+trophy :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

About joka kerta läpi kun lähteny leikkiin mukaan. Pitää olla vaan hyvä porukka.

Tietääkö kukaan koska Merryweather securitylta saa auki kopukat ym.? Ei ole mitään muuta auki nyt kuin Ammo Drop. Ja leveleistä ei ole kiinni. Kukaan ei tunnu tietävän missään.

Jos kopterikyyditystä ym tarkoitat, niin muistaakseni aukeaa levelin mukaan... Olisikohan ollut 29(?) kun tuli puhelua että voin pyytää tarvittaessa kyydin puhelinsoitolla. Korjatkaa toki jos olen väärässä
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jos kopterikyyditystä ym tarkoitat, niin muistaakseni aukeaa levelin mukaan... Olisikohan ollut 29(?) kun tuli puhelua että voin pyytää tarvittaessa kyydin puhelinsoitolla. Korjatkaa toki jos olen väärässä

Mulla on 20 ja aukes tuon gang attackin jälkeen.Maksaa 5K$ se touhu :D

Mikä on kallein auto jonka voi myydä LSC? noita superautoja se ei päästä edes sisälle...joku habanero (hb imprezan näkönen auto) myin just 3846$
 
Ylös Bottom