Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei näy mitään kartalla. Pitääkö se pölliä takaisin jostain?

Poliisien varikolta se pitäisi käydä hakemassa.
Itse olen tehnyt niin, jos poliisi takavarikoi enkä jaksa käydä hakemassa autoa pois, käyn hakemassa tallista uuden auton ja näin takavarikoitu auto ilmestyy takaisin omaan autotalliin.

Niin siis tuo 5k maksava on backup kopteri. Se vaan hengailee hetken sun seurassa ja listii kaiken jotka yrittää ampua sua kohti. Tuli tuota kerran kokeiltua yhteen varsin rasittavaan sarjamurhaajaan, iski kuin tauti. Se Merryweatherin kopteritaxi aukeaa siinä kolmenkympin tason nurkilla. Maksaa tonnin. Vaatii kohtuu tasaista pintaa että voi hakea, tiputtautuminen kohteeseen tapahtuu varjolla. En ole vielä koittanut, pääseekö johonkin pilvenpiirtäjään tuolla tavalla. Mutta ainakin yhdessä tehtävässä kaveri sai tulla samaan kopteriin minkä olin tilannut. Hidashan tuo kyyti on kopteriksi, mutta pilotti juttelee sekavia mikä viihdyttää ainakin pari ensimmäistä lentoa kunnes alkaa toistaa itseään.

Aa,noni selvis tämäkin,hieno homma,puhuimme siis eri asiasta ilmeisesti,mutta mulla on edelleen tunne että ne aukee kun tekee monta gang attack tehtävää...tai sitten joillakin on levelibugi käynyt,ettei oo auennut :)

-Pitääkö onlinessa ajella ralleja tietyillä autoluokilla avatakseen kyseisille autoluokille lisähärpäkkeitä?

Kyllä ja ne aukeemiset näkee ihan siellä LSC:ssa kun selaat niitä osia mitkä on lukossa,siinä tulee pieni teksti mitä vaaditaan avaamiseen :)

Kiitos. Täytyy kokeilla. Eikös nämä ollut niitä punaisia alueita?

Juu,gang attack tulee kun menet punaiselle alueelle ja ammut vaan johonkin,saat 10 ukkoa niskaa heti :D

Vaikkakin päälläni olisi bountyä niin eihän omia crewlaisia pitäisi metsästää? Eitzeillä taisi olla kova rahapula kun piti tappaa minut vaivaisen 3k takia... :rolleyes:

Näköjään joku muukin saanut osansa Eitzein murhahimosta.
Itsehän tein niinkin väärin että ehdin ryöstämään kaupan ennen eitseitä. No eikös tämä sitten 4 kertaa putkeen tappanut siihen pihalle.

Sen kerran kun on aikaa pelailla, niin luulin ettei ainakaan oman crew porukkaa tarvitsisi varoa.:confused:

Olin pysäköiny tien varteen vähäks aikaa, ku näpyttelin koneel. No sit ku tartuin taas peliohjaimeen nii huomasin et joku random äijä otti kuvii siin mun autostani. :o Olin kyl hyvin imarreltu mut päätin kuitenki häippästä siit.

Itsehän tein niinkin väärin että ehdin ryöstämään kaupan ennen eitseitä. No eikös tämä sitten 4 kertaa putkeen tappanut siihen pihalle.

Sen kerran kun on aikaa pelailla, niin luulin ettei ainakaan oman crew porukkaa tarvitsisi varoa.:confused:

Vielä kolmas ja eiköhän sitten ole potkut crewistä vai mitä olette mieltä?

Itse aina yllätyn kun joku omasta jengistä tulee viereen vaikka mullakin oli bounty päällä,eikä tehnyt mitään...Hienoa urheiluhenkeä :) Niin ja jos itse huomaan että on joku omasta jengistä pulassa niin kyllä yritän auttaa jos mahdollista,tässä kiertelin helikopterilla paria tyyppiä joista toinen oli omaa jengiä,toinen ei,ajattelin et siellä joku sota käynnissä mut pas*at,lähtivät ajelemaan mettästä kaupunkiin kuin parhaatkin kaverukset,tosin tie taisi päättyä yritykseen mennä sotilasalueelle :D

Mä en tehny mitään ja kyseinen jannu ampu mun Titanin alas. Just olin ajanu pitkän matkan autolla että sain sen .. not fun.. lentelin vaa kotia kohti ja yhtäkkiä raketti tuli kohti ja pum.

Joo elikkä koska ei tosta taas näytä tulevan mitään, niin ens viikko aikaa laittaa tonne social clubiin psn tunnus näkyviin ja maa myös, kun ei noista nimistä aina tiedä onko suomalainen vai ei.
Potkin sitten kaikki kenellä ei näy pois ja takas pääsee kunhan tunnus näkyvissä.

Miten saakelissa tankin saa tuhottua? Tänään joku kaveri jyräs kaks kertaa mun bugatin yli sellain, että kaikki renkaat irtos mut auto ei räjähtäny. Hieman kyllä kismitti, kyseinen kaveri ei saanut edes niitä n. 10 000dollarin vakuutusmaksuja maksettavakseen koska auto ei räjähtänyt.. Mun piti vaan liivata online ja tulla takaisin, niin auto oli korjaantuneena tallissa.

Tankki sai osumaa kahdesta sticky bombista, kahdesta kranaatinheittimen kranaatista ja yhdestä normi kranaatista eikä mitään tapahtunut. Sitten kävin ostamassa sen vihdoin ja viimein auenneen RPG ja jysäytin kerran mutta ei vieläkään mitään:confused: Pakko oli luovuttaa, vaikka pahaa teki.

Ja nyt kun ollaan saatu se 100lvl, seuraava etappi onkin sitten se 120 että minigun aukeaa:p Tulkaahan ihmeessä jengiläiset tekemään tehtäviä, kun inviteä laittelen vähän väliä. En tee alle 40lvl tehtäviä, poislukien base invaders josta saa 12,5k - 25k. Kaikista muista tuleekin 2-5k rp :tä ja 7k-25kdollaria. Eli mikäli raha ja levelit kiinnostaa niin messiin vaan!

Onko noilla asunnoilla nyt niin väliä mistä sen hommaa ja paljonko maksaa? Jossain oli 200K ja 205K$ maksavat asunnot...taitaa olla näköalaero,ei muuta vissiin?

Onko noiden autotalleilla eroja?

400K$ kämppä on kallein,mutta tuo Weazel plazan kämppä on korkeimmalla ja n.60K$ halvempi ja 101 kerroksessa..Del Perrossa asuu kaikki hullut vaikö...Vois sieltä ostaa tuon 205K$ kämpän :D

Paljonko kämpästä saa takas hintaa kun sen myy tai siis vaihtaa toiseen?

Viimeksi muokannut moderaattori:

No nyt on tällekin foorumille rekisteröidytty. Parisen viikkoa tullu pelailtua tässä, lähinnä randomeitten kans ja alkaa pikku hiljaa kyrsii, kaikki tietää kertomattakin ne ongelmat. Eli kunnon peliseura kelpais nyt ja pyynnön crewiin laitoinkin sisään.

Kunnon headsettiä en vielä omista, oisko ehdotuksia hyväks havaituista malleista?

Onko noilla asunnoilla nyt niin väliä mistä sen hommaa ja paljonko maksaa? Jossain oli 200K ja 205K$ maksavat asunnot...taitaa olla näköalaero,ei muuta vissiin?

Onko noiden autotalleilla eroja?

400K$ kämppä on kallein,mutta tuo Weazel plazan kämppä on korkeimmalla ja n.60K$ halvempi ja 101 kerroksessa..Del Perrossa asuu kaikki hullut vaikö...Vois sieltä ostaa tuon 205K$ kämpän

Paljonko kämpästä saa takas hintaa kun sen myy tai siis vaihtaa toiseen?

Tais tosiaan olla pelkästää ne näköalat erona, ite ostin 253K maksavan Richards Majestic Viisykkösen ja oon tyytyväinen. Stalkkailin netistä vähän noita näköaloja ja omasta mielestä tuossa vaikutti olevan paras hinta-laatusuhde.

High-end asuntojen autotalleissa ei taida olla mitää eroo, kaikkiin niihin menee samat kymmenen autoo ainaki.

Vanhan kämpän tai autotallin hinnasta saa puolet hyvitystä kun vaihtaa uuteen.

Juu,mä ostin tuon 205K$ kämpän,ei eroa mitenkään 400K$ kämppään...Vähän tuli fiilis et nyt un ukolla oma mesta :) Ja autoja talliin niinkun olis jo!

Hemmetti kun yritän viedä autoa talliin,joku jannu tulee ampumaan konekiväärillä..ääliö :D

Mulla ei vielä ole mikkiä,pitää hommata kuunvaihteen jälkeen :)

Sais noissa asunnoissa olla vähän enemmän vaihtelua, vaikka eipä siel tuu paljoo vietettyy aikaa kuitenkaa.

Itellä on tällä hetkellä autokokoelma jo hyvää vauhtia kasvamassa. Ekaks raudaks hommasin Dominatorin ja sen lisäks on se ilmanen Elegy (josta hankkiudun kyl äkkiä eroon kunhan ostan paremman sporttikaaran), Exemplar neljän hengen tehtäviä varten, Granger isomman possen mähinöihin ja Sultan tuli etittyä tänää ku siihe saa nii hienot tuunaukset.

Älyttömästi maksaa noi auton tehojen päivitykset, mut ainakin tolla aiemmin mainitulla Coveted-tehtävällä saa helposti tahkottua yksinäänkin rahaa.

Pitääkö nuo kaikki superautot ostaa kun niitä ei pääse tuunaamaan eikä saanut ainakaan 2-car carageen laitettua?

Joo ne pitää ostaa. Ihan hyvä vaan, ettei kaikilla pyöri heti alusta lähtien ne kovimmat kiesit nurkissa.

Pitääkö nuo kaikki superautot ostaa kun niitä ei pääse tuunaamaan eikä saanut ainakaan 2-car carageen laitettua?
Juu, näinhän tuo juurikin menee. Kaupan kautta talliin täydellä hinnalla ja siihen päälle viel melko tyyriit tuunaukset, money talks :)

Tuntuu että kaikilla on tallit piukassa jo 3 miljoonan autot.Eikä tota pelirahaa voi edes ostaa vielä oikealla rahalla.Ainakaan storesta ei saa vielä..Pitänee ruveta töihin :D

Joo elikkä koska ei tosta taas näytä tulevan mitään, niin ens viikko aikaa laittaa tonne social clubiin psn tunnus näkyviin ja maa myös, kun ei noista nimistä aina tiedä onko suomalainen vai ei.
Potkin sitten kaikki kenellä ei näy pois ja takas pääsee kunhan tunnus näkyvissä.

Öö.. hemmetin tyhmä nyyppä kysymys tähän kohtaan, mutta mites tuo sitten oikein onnistuu? siis itse kyllä kun klikkaan tuolta social clubista profile sivun auki, niin ainakin itselleni näkyy oma psn tunnus ja maa, mutta mistä tiedän että se näkyy myös muille?

Tässä hyvä sivu mistä näkee noiden high-end asuntojen näköalat, niin voi valita mieleisensä ennen ostoa.
http://gtaforums.com/topic/617422-apartment-database-photos-included/

Öö.. hemmetin tyhmä nyyppä kysymys tähän kohtaan, mutta mites tuo sitten oikein onnistuu? siis itse kyllä kun klikkaan tuolta social clubista profile sivun auki, niin ainakin itselleni näkyy oma psn tunnus ja maa, mutta mistä tiedän että se näkyy myös muille?
Oikeassa yläkulmassa on rattaan kuva, klikkaat sitä ja sieltä Settings ja Privacy. Pystyt valitsemaan kuka näkee mitäkin tietoja sinusta, jos et halua että kaikki näkee PSN tunnuksesi, niin valitse friends & crews.

Ylös Bottom