Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tänään 12 maissa mir02k1 peleillä, joten seura kelpais! Lisäilkää kaveriks. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitoin kutsua tonne KFIN:in crewiin pleikkarin puolelta ja ilmeisesti sitä ei hyväksytty? Mikä mahtaa olla syynä? Profiili pitäisi näkyä kaikille että se ei ainakaan voi olla syynä.

Edit. Aijaa se oltiinkin hyväksytty mutta mulla ei näkynyt heti. Kutsua voi laittaa käyttäjälle Toniz_z jos peliseura kiinnostaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Viittiskö joku käydä hyväksymässä ton mun liittymispyynnön tonne crewiin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mikäköhän mätti tuossa yks päivä kun olin viemässä viidettä autoa talliin niin se sano että yksi auto pitäisi poistaa vaikka on kuuden auton talli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Huomio KonsoliFIN Xbox 360 crew! Tänään alkoi emblejen bostaus ja loppuu sunnuntaina klo 12.00. Sen jälkeen alkaa äänestys crew:in uudesta emblestä ja vielä värikin valitaan samalla crewille. Käykää nyt laittaan halukkaat teidän omia emblejä tonne crew:in sivuille vielä kun kerkiää.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pernale sentään. V*tuttaa. Tuntuu että puolet onlinen tarjonnasta ei toimi just mulla. En ole vieläkään saanut merryweatherin settejä auki + random cratedropit ei näy mulla ollenkaan. Oli jotain muutakin mikä ei just nyt tule mieleen. Tuntuu ettei mistään internetzin maailmasta löydy vastauksia näihin kiperiin pulmiin...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pernale sentään. V*tuttaa. Tuntuu että puolet onlinen tarjonnasta ei toimi just mulla. En ole vieläkään saanut merryweatherin settejä auki + random cratedropit ei näy mulla ollenkaan. Oli jotain muutakin mikä ei just nyt tule mieleen. Tuntuu ettei mistään internetzin maailmasta löydy vastauksia näihin kiperiin pulmiin...
Oon pariin otteeseen nähnyt ehdotettavan, että pelaa jonkun aikaa solo sessionia niin ne saattaisivat avautua - en kyllä tiedä onko tästä mitään hyötyä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heh.No nyt! Jos haluatte bountyn peräänne,pöllikää superauto :D Tämä on siis pelin laittama bounty,ei kenenkään toisen pelaajan.Näitäkin näköjään on,no mutta 9K tulloo sieltä kun odottelee :)

Niin ja tv:stä näkee etuovelle ja autotallin eteen,näkee kuka on tulossa kylään,tääkin oli ihan random juttu mulle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Patikoitiin tänään kaverin kanssa Onlinessa sieltä yhdeltä junaratasillalta, joka menee joen yli (sijaitsee siellä, kun mennään Sandy Shoresista länteen päin) jonkun vuoren kautta aina Mount Chiliadin huipulle. Ja koko matka jalan. Oli aika huikee reissu, tulipahan tehtyä. :D Meni aikaa varmaan puolisentoista tuntia, toki ei juostu koko ajan vaan päättömästi menemään, vaan ihailtiin maisemia, kiipeiltiin ja otettiin kuvia.

Täältä siis matka alkoi. Ja matka jatkuu: klik - klik 2 - klik 3. Ja perillä määränpäässä Mt. Chiliadin huipulla. Saipahan tuolta ihan kivan auringonlaskukuvan.


Tässä vielä muita randomeja kuviani (ei siis tältä päivältä):

- http://rsg.ms/1arqWhB
- http://rsg.ms/1arqNL7
- http://rsg.ms/1arqwb5
- http://rsg.ms/1arqFve (tämä ehkä oma lemppari ottamistani maisemakuvista)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heh.No nyt! Jos haluatte bountyn peräänne,pöllikää superauto :D

Ei tarvitse olla edes superauto, eilen nykäisin tarpeeseen valoista Karin Futon, kuski tekstasi heti perään että 9k bountyt niskaan. Noh, onneksi oli aikaa pelailla niin sompailin seuraavan tunnin pelaajia karkuun vähän joka puolella ja sain ensi kertaa rahat himaan. Bountyjen metsästäminen on ehkä freemoden hauskinta antia, tilastojen mukaan näytti 23 onnistunutta noutoa olevan jo meikäläisellä. Kovasti kyrsii kyllä sellaiset pelaajat, jotka joko menevät kämppäänsä mamoilemaan tai istuvat jossain vuoren puskassa käpy hanurissa, ja heti kun piste kartalla lähestyy niin lähtevät pelistä. Helikopterilla jahtaaminenkin on hauskaa, vaikkei sieltä noudettua saakaan. Kumman paniikin saa aina vastapuolessa aikaan, kun herhiläisenä lentää matalalla perässä.

Pari päivää sitten oli sellainen takaa-ajo, josta pakko nostaa vastukselle hattua. Jannu paineli poliisin maijalla kolmen tähden pollarit perässään kartan vasemmalla hieman Zancudon pohjoispuolella. Seurailin menoa Froggerin puikoissa, katsellen aina paikkaa mihin ehtisi laskeutua ja päästellä parit sarjat. Ensin jannu pyöri rantahiekalla lakia karkuun, sitten pääsi jo isolle tielle ja näin tilaisuuteni tulleen. Sillalle kopteri parkkiin, kutia kohti tulevaa pakua päin mutta jannu pisteli hyvin osuneella sarjalla minut hengiltä. Nopeat elvytykset ja nostelin itsetunnon rippeet takaisin jo savuavaan Froggeriin. Huomasin harmikseni että jannu ja poliisiletka oli lähtenyt sillalta pikkutielle kohti Sandy Shoresia. Ainoa paikka laskeutua kanjonissa oli rautatiesilta, mutta hommaa nopeuttaakseni pistin all in ja leiskautin varjolla sillalle. Parit snipun kudit kohtuu kaukana ohikiitävään pakuun kolisi pelteihin, sitten ehkä viimeinen ampumismahdollisuus jo takaviistosta sujahti kuskin ikkunasta sisään kuolettavasti. Viisi tonnia ei ole koskaan tuntunut niin hienolta.

Oma periaate bountyssa on se, että jos tonni tulee niin annan jonkun ottaa heti helpot rahat kuleksimasta. Isommista summista sitten aletaan leikkiä kissaa ja hiirtä niin pirusti. Kohtuutrimmattu Coquette on ollut hyvä peli siihen. Talossa ei kökitä, tallissakin käydään vain pikaisesti korjauttamassa ja heti karataan kun ajotie näyttää puhtaalta. Ja bountya onkin ollut liiankin usein, sen siitä saa kun täyttää autotalliaan koko ajan luvatta käyttöön otetuilla, myytäväksi tarkoitetulla Ballereilla ja Feloneilla.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Saahan sitä kotonaan kökkiä bountyn loppuun jos haluaa,mikä idea kämpällä on jos ei ole turvapaikkaa...Saman tien voi bountyn luovuttaa jos kerran ei ole piilopaikkaa.Kaikilla ei ole esim. aseita itsensä puolustukseen jne.

Hyvä keino ansaita rahaa tekemättä juuri mitään on ottaa bounty perään,myydä auto ja venata se tunti.Töitä tekemällä on silti isompi hyöty mutta toiset kun ovat pelissä melkein 24/7 ja on muutakin elämää :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kyl on ollu tänää tylsää mulla... Muutaman kisan vetäsin, muuten vaan freeroamissa huristelua ympäri kaupunkia. Uusia vaatteitaki yritin kattella, mut ei sielt mitää kivaa löytyny. Kunnon hattuja tarttis valikoimaan, et sais kunnon ladylookin.

Autoonki kokeilin uusii värejä, mut ei mua kiinnosta z-types muu kun musta (oikeestaan midnight blue, mut se näyttää ihan mustalta).

Millä levelil niit luxoreit saa lentokentäl?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toimiiko tuossa JB700 autossa nuo konekiväärit ja nastat takaluukussa jos sen ostaa? sillä saa perässä ajajat helposti tuomiolle :D
 
Ylös Bottom