Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->

Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?

Mä (psn: rantapallo) voin tehdä meille oman servun, johon saa liittyä, jos siltä tuntuu. Itse taidan riipaista siinä ohessa muutaman ohrapirtelön, juon teidät muut mukaviksi... Itsellä ei ole kuvausvälineiä, joten olishan se hassun hauskaa jos joku "kuvauksellinen" liittyy myös rientoihin.


ps. HOX: regun, reijhdad, maikkoli, kassu, kaneli, peetuli, jne, tms, jtsp, ym.
pps. mikki olis jees omistaa

Meikäläisen talviloma alkaapi rullaamaan tuosta lauantaista joten sinänsä voin kyetä tulemaan paikalle. Ihan tuohon aikaan en kylläkään voi luvata saapuvaksi, sillä saattanen hieman ottaa juhlajuomaa lomalleni (ja ihan muutenkin). Illemmalla(yöllä) voin yrittää tulla kuikuilemaan linjoille sikälimikäli kisakuntoa vielä löytyy ja jos ilta ei venähdä baariin/-ssa ihan sinne valoihin asti tahi sen yli.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Meikäläisen talviloma alkaapi rullaamaan tuosta lauantaista joten sinänsä voin kyetä tulemaan paikalle. Ihan tuohon aikaan en kylläkään voi luvata saapuvaksi, sillä saattanen hieman ottaa juhlajuomaa lomalleni (ja ihan muutenkin). Illemmalla(yöllä) voin yrittää tulla kuikuilemaan linjoille sikälimikäli kisakuntoa vielä löytyy ja jos ilta ei venähdä baariin/-ssa ihan sinne valoihin asti tahi sen yli.

Hetkinen hei! Alatko nyt keksimään jo tarinoita "oikeista" irl kavereista? Tämmönen peli ei vetele :D

Toki muitakin ajankohtia tulevalle koitokselle saa ehdotella!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->

Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?

Mä (psn: rantapallo) voin tehdä meille oman servun, johon saa liittyä, jos siltä tuntuu. Itse taidan riipaista siinä ohessa muutaman ohrapirtelön, juon teidät muut mukaviksi... Itsellä ei ole kuvausvälineiä, joten olishan se hassun hauskaa jos joku "kuvauksellinen" liittyy myös rientoihin.


ps. HOX: regun, reijhdad, maikkoli, kassu, kaneli, peetuli, jne, tms, jtsp, ym.
pps. mikki olis jees omistaa
Jees voisin tulla kans, jos on hyvin aikaa, niinku todennäkösesti on. Melko laadukkaan mikinki omistan, vaikken sitä yleensä käytä pelatessani gta. Eikä mulla oo mitään kuvausvälineitä ikävä kyllä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hetkinen hei! Alatko nyt keksimään jo tarinoita "oikeista" irl kavereista? Tämmönen peli ei vetele :D

Toki muitakin ajankohtia tulevalle koitokselle saa ehdotella!
Ainahn sitä kannattaa yrittää :p Kuulostelen tässä viikon aikana tuota lauantain aikataulua, josko tosiaan ehtisi spelaamaan nauhurin kera. Jos en, niin tuleehan niitä seuraaviakin kertoja varmasti :)

Tästä hieman koottua clippiä eilispäivältä :)
[video=youtube;JRaYlSigHOQ]http://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=JRaYlSigHOQ[/video]

PS.
Saakos noita pikkukuvia(alkukuvaa) vaihdettua näihin videoihin mistään? Tuossa on nuo 3 vaihtoehtoa mistä voi valita, mutta entä jos niistäkään ei ole mikään hyvä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli vaan mieleen jos porukka haluaa häröillä lisää,niin koittakaas saada auton päälle toinen auto,mutta katolleen.Toinen,ajakaa auto katolleen ja yrittäkää saada siihen päälle auto oikeinpäin :D Voi olla aika haasteellista,nuo kun tuppaavat räjähtämään liiasta kontaktista :rolleyes:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->

Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?

...

Muuten hyvä, mutta 19:30-21:00 Putous. =D Itse voinen liittyä linjoille yhdeksän jälkeen, jos oon vaan kotona.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Väsäsinpä mainoksen omasta lempikärrystäni, seksikkään ruosteisesta Rebelistä. Taisivat puhtaan Rebelin poistaa jossain päivityksessä (?), mutta eipä haittaa, koska tuo ruosteinen on paljon karskimpi, ja modausulottuvuuksiltaan huomattavasti hurjempi.

http://i.imgur.com/C1te4HK.png
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Väsäsinpä mainoksen omasta lempikärrystäni, seksikkään ruosteisesta Rebelistä. Taisivat puhtaan Rebelin poistaa jossain päivityksessä (?), mutta eipä haittaa, koska tuo ruosteinen on paljon karskimpi, ja modausulottuvuuksiltaan huomattavasti hurjempi.

http://i.imgur.com/C1te4HK.png

Komea. On niitä puhtaita Rebeleitä edelleen Onlinessa mutta niitä ei voi enään varastoida talliin. Jossain rannalla ainakin nähnyt pysäköitynä ja liikenteessä Sandy Shoressa.

Omat pickup suosikit kyllä ehdottomasti Vapid Sadler ja Bravado Bison, harvassa nelivedossa on yhtä paljon vääntöä kuin näissä kahdessa. Ja sitten Vapid Bobcat XL koska ulkonäkö.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->

Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?

Mä (psn: rantapallo) voin tehdä meille oman servun, johon saa liittyä, jos siltä tuntuu. Itse taidan riipaista siinä ohessa muutaman ohrapirtelön, juon teidät muut mukaviksi... Itsellä ei ole kuvausvälineiä, joten olishan se hassun hauskaa jos joku "kuvauksellinen" liittyy myös rientoihin.

BUUUUUUUUUUUUUUM!!

mukana kuin peräpukama. Vehkeet on tulessa jo nyt - siis kuvauslaitteet.
EHDOTAN kuitenkin ajaksi tosiaan klo 21.00 ja siitä eteenpäin. Syynä juurikin Putous.

Oisko Rantapallo hosti, vai kuinka? Ja 16 nopeinta mahtuu mukaan.

Ohjelmassa voisi olla vaikka:
- perinteinen 1/4 mailin kisa - luokka taas vapaa. Lentokentällä.
- vitunhuutoa ja naurua
- huitomista pesäpallomailojen ja golf-mailojen kanssa
- bussiretki mount chilladille
- virtuaalista kaljanjuomista ja runkkaamista.
- jne...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Komea. On niitä puhtaita Rebeleitä edelleen Onlinessa mutta niitä ei voi enään varastoida talliin. Jossain rannalla ainakin nähnyt pysäköitynä ja liikenteessä Sandy Shoressa.

Omat pickup suosikit kyllä ehdottomasti Vapid Sadler ja Bravado Bison, harvassa nelivedossa on yhtä paljon vääntöä kuin näissä kahdessa. Ja sitten Vapid Bobcat XL koska ulkonäkö.

Rebel on myös yksi mun suosikeista,pieni ruoste kuuluu asiaan.Toisaalta tuohon saa niin hiton ruman lavan niillä tuunauksilla,se poistaa sen ja tekee siitä jonkin putkiauton :D
Harmi kun se on tuo Trevorin kärry johon saa ne sarvet konepellille ja katolle,ne vasta tunnelman luokin autoon :D

Mitä tulee noihin "nelivetoihin",itellä ei tunnu toimivan kuin takaveto noissa autoissa vaikka luulisi olevan nelipyöräveto_Onko ne oikeasti sittenkin takavetoja?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo. Harmi vaan, että kukaan ei ole keksinyt lukkoja asentaa noihin nelikoihin.. Sandkingilläkin rymytessä saa usein huomata olevansa "ristiriipunnassa" jossain. Tai parhaimmillaan niin, että vain yksi pyörä lyö tyhjää ja muut ei liiku mihinkään :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Muuten hyvä, mutta 19:30-21:00 Putous. =D Itse voinen liittyä linjoille yhdeksän jälkeen, jos oon vaan kotona.

BUUUUUUUUUUUUUUM!!

mukana kuin peräpukama. Vehkeet on tulessa jo nyt - siis kuvauslaitteet.
EHDOTAN kuitenkin ajaksi tosiaan klo 21.00 ja siitä eteenpäin. Syynä juurikin Putous.

Oisko Rantapallo hosti, vai kuinka? Ja 16 nopeinta mahtuu mukaan.

Ohjelmassa voisi olla vaikka:
- perinteinen 1/4 mailin kisa - luokka taas vapaa. Lentokentällä.
- vitunhuutoa ja naurua
- huitomista pesäpallomailojen ja golf-mailojen kanssa
- bussiretki mount chilladille
- virtuaalista kaljanjuomista ja runkkaamista.
- jne...

KOSKA teeveestä tulee jotain todella laadutonta suomalaista "huumoria" niin siirretään tunnilla seikkailuja. Itse juon ko. ohjelman aikana itseeni hieman huumorimehua, jotta saadaan aikaiseksi oikeaa komediaa.


KFIN MEETING
LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 21.00 ->
Host: rantapallo
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Meikäläisen talviloma alkaapi rullaamaan tuosta lauantaista joten sinänsä voin kyetä tulemaan paikalle. Ihan tuohon aikaan en kylläkään voi luvata saapuvaksi, sillä saattanen hieman ottaa juhlajuomaa lomalleni (ja ihan muutenkin). Illemmalla(yöllä) voin yrittää tulla kuikuilemaan linjoille sikälimikäli kisakuntoa vielä löytyy ja jos ilta ei venähdä baariin/-ssa ihan sinne valoihin asti tahi sen yli.

Voin tulla kokeilemaan mut mikäli paikalla NAT1 tai sillattuja yhteyksiä niin ei tule toimimaan.. Paitsi jos toi uusin patchi on jotain korjannut.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KOSKA teeveestä tulee jotain todella laadutonta suomalaista "huumoria" niin siirretään tunnilla seikkailuja. Itse juon ko. ohjelman aikana itseeni hieman huumorimehua, jotta saadaan aikaiseksi oikeaa komediaa.


KFIN MEETING
LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 21.00 ->
Host: rantapallo

Mukana ollaan pienehköllä varauksella! Lisään sut rantapallo PSN:ään, mutta voit toki tehdä niin myös itsekin. Mun PSN ID: Execta. Laitan myös pyyntöä tonne KFIN Crewiin, jos sinne vaikka mahtuis. Mites tuo liittyminen nyt onnistukaan?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mukana ollaan pienehköllä varauksella! Lisään sut rantapallo PSN:ään, mutta voit toki tehdä niin myös itsekin. Mun PSN ID: Execta. Laitan myös pyyntöä tonne KFIN Crewiin, jos sinne vaikka mahtuis. Mites tuo liittyminen nyt onnistukaan?

Edelleen muistutan, että pelin valikosta pääsee online -> crews -> my crew -> members -valikon kautta valitsemaan kentän käyttäjän mukaan. Eli listassa näkyy KAIKKI memberit, joista hereillä olevat kaverit ovat onlinessa. Sieltä valitsemaan haluttu kaveri ja sitten join game. Simple as that!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Edelleen muistutan, että pelin valikosta pääsee online -> crews -> my crew -> members -valikon kautta valitsemaan kentän käyttäjän mukaan. Eli listassa näkyy KAIKKI memberit, joista hereillä olevat kaverit ovat onlinessa. Sieltä valitsemaan haluttu kaveri ja sitten join game. Simple as that!

Ahaa, selvä juttu. Käsittääkseni tuo KonsoliFIN-crew vaan on täynnä tällä hetkellä? Laitoin sinne nyt kuitenkin pyyntöä liittyä Social Clubin kautta (laitoin tummalla, että joku huomaa ja hyväksyy pyynnön, jos tilaa on). Jos en sinne mahdu, niin pitänee sitten lisätä vaikka tuo rantapallo kavereihin ja liittyä tämän kautta (jos siis hyväksytte tällasen crew'in ulkopuolisen henkilön sinne tsembaloihin mukaan :D).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ahaa, selvä juttu. Käsittääkseni tuo KonsoliFIN-crew vaan on täynnä tällä hetkellä? Laitoin sinne nyt kuitenkin pyyntöä liittyä Social Clubin kautta (laitoin tummalla, että joku huomaa ja hyväksyy pyynnön, jos tilaa on). Jos en sinne mahdu, niin pitänee sitten lisätä vaikka tuo rantapallo kavereihin ja liittyä tämän kautta (jos siis hyväksytte tällasen crew'in ulkopuolisen henkilön sinne tsembaloihin mukaan :D).

Mä voin käydä ton hyväksymässä, sellanen pyyntö vaan että pistäisit psn tunnuksen tonne profiiliin näkymään, helpottaa ton crewn hallinnointia.


edit. näytti myös 9 muuta pyyntöä olevan, kaikki ilman psn tunnusta.
 
Ylös Bottom