Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olishan tuolla muutaki tekemistä kö tappaa randomeja, mutta jää vain aina tekemättä:
Mullakin ois vähän kysymyksiä liittyen noihin asuntoihin ja autotalleihin.
Eli mulla on se 400k kämppä, mutta uus kämppä kiinnostaisi.. Siirtyykö omistamani autot uuden asunnon autotalliin, vai häviävätkö ne kokonaan? Voiko omistaa sekä talon, että jonkun autotallin jostain muualta kuin asunnon yhteydestä?
Molempiin kysymyksiin on löytynyt englanniksi erilaisia vastauksia, olisi kiva kuulla suomalaisten kokemuksia/tietoja.
Hyvä esimerkki miten videota ei kuulu editoida. Ymmärrän sen, että montagessa sovitetaan intro musan tahtiin, mutta tuo on niin roivostuttavaa katseltavaa ja paskemmin editoitu kuin nykyajan toimintaleffat. Parin sekunnin välein hypätään maisemasta toiseen ihan vaan sen takia, että leikkaukset menee musan kanssa samaan tahtiin. Silti tuotakin tuntuu kaikki kilpaa ylistävän tubessa. Itse pystyin katsomaan puolet.
Hyvä esimerkki miten videota ei kuulu editoida. Ymmärrän sen, että montagessa sovitetaan intro musan tahtiin, mutta tuo on niin roivostuttavaa katseltavaa ja paskemmin editoitu kuin nykyajan toimintaleffat. Parin sekunnin välein hypätään maisemasta toiseen ihan vaan sen takia, että leikkaukset menee musan kanssa samaan tahtiin. Silti tuotakin tuntuu kaikki kilpaa ylistävän tubessa. Itse pystyin katsomaan puolet.
Videoita katellessa tuli taas sellanen olo et ois kiva tehä joku online-säätö -videon muodossa. Esim just invite -only sessio ja vitusti crewin porukkaa. Kuvankaappauslaite päälle jne.
pitäs vaan sopii joku päivä ja kellonaika ja sit joku joka kutsuu porukkaa siihen sessioon.
Videoita katellessa tuli taas sellanen olo et ois kiva tehä joku online-säätö -videon muodossa. Esim just invite -only sessio ja vitusti crewin porukkaa. Kuvankaappauslaite päälle jne.
pitäs vaan sopii joku päivä ja kellonaika ja sit joku joka kutsuu porukkaa siihen sessioon.
Todellakin. Mulle on paikka varattu sinne!!!
Todellakin. Mulle on paikka varattu sinne!!!
1/9/14 Update: We plan to make the Rat Loader and its mods free in game for a limited period of time in the future. As a result, you'll be able to own and store this vehicle again permanently, so if you lost a Rat Loader through TU 1.07 or are simply interested in checking it out, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page. As soon as there is more information about specific dates, you will receive an automatic email notification when we update this page.
KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->
Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?
Mä (psn: rantapallo) voin tehdä meille oman servun, johon saa liittyä, jos siltä tuntuu. Itse taidan riipaista siinä ohessa muutaman ohrapirtelön, juon teidät muut mukaviksi... Itsellä ei ole kuvausvälineiä, joten olishan se hassun hauskaa jos joku "kuvauksellinen" liittyy myös rientoihin.
ps. HOX: regun, reijhdad, maikkoli, kassu, kaneli, peetuli, jne, tms, jtsp, ym.
pps. mikki olis jees omistaa