Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olishan tuolla muutaki tekemistä kö tappaa randomeja, mutta jää vain aina tekemättä:

[video=youtube;WbnXF-wcLhI]http://www.youtube.com/watch?v=WbnXF-wcLhI[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Videoita katellessa tuli taas sellanen olo et ois kiva tehä joku online-säätö -videon muodossa. Esim just invite -only sessio ja vitusti crewin porukkaa. Kuvankaappauslaite päälle jne.

pitäs vaan sopii joku päivä ja kellonaika ja sit joku joka kutsuu porukkaa siihen sessioon.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mullakin ois vähän kysymyksiä liittyen noihin asuntoihin ja autotalleihin.

Eli mulla on se 400k kämppä, mutta uus kämppä kiinnostaisi.. Siirtyykö omistamani autot uuden asunnon autotalliin, vai häviävätkö ne kokonaan? Voiko omistaa sekä talon, että jonkun autotallin jostain muualta kuin asunnon yhteydestä?

Molempiin kysymyksiin on löytynyt englanniksi erilaisia vastauksia, olisi kiva kuulla suomalaisten kokemuksia/tietoja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Olishan tuolla muutaki tekemistä kö tappaa randomeja, mutta jää vain aina tekemättä:

Hyvä esimerkki miten videota ei kuulu editoida. Ymmärrän sen, että montagessa sovitetaan intro musan tahtiin, mutta tuo on niin roivostuttavaa katseltavaa ja paskemmin editoitu kuin nykyajan toimintaleffat. Parin sekunnin välein hypätään maisemasta toiseen ihan vaan sen takia, että leikkaukset menee musan kanssa samaan tahtiin. Silti tuotakin tuntuu kaikki kilpaa ylistävän tubessa. Itse pystyin katsomaan puolet.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mullakin ois vähän kysymyksiä liittyen noihin asuntoihin ja autotalleihin.

Eli mulla on se 400k kämppä, mutta uus kämppä kiinnostaisi.. Siirtyykö omistamani autot uuden asunnon autotalliin, vai häviävätkö ne kokonaan? Voiko omistaa sekä talon, että jonkun autotallin jostain muualta kuin asunnon yhteydestä?

Molempiin kysymyksiin on löytynyt englanniksi erilaisia vastauksia, olisi kiva kuulla suomalaisten kokemuksia/tietoja.

Mulla on pelkkä 10 auton talli,on varmaan jo 30:s talli/kämppä jonka omistan.Samankokoisesta samankokoiseen siirtyy autot ja muu mukana.Kun ostaa kämpän ollessa vanhassa kämpässä,se heittää vaan pihalle ja uusi kämppä on uudessa osoitteessa,kuten autotkin.

Tuosta kun siirtyy 6 auton talliin,peli valitsee mitkä autot se ottaa mukaan ja loput jää jumiin bittiavaruuteen tai jonnekin,tämän takia yritin myydä autoni pois,koska se saattaa ottaa räjähtäneenkin auton jonkun jo olemassa olevan tilalle.

Kun siirtyy 2 auton talliin,se jättää superautot ulkopuolelle,muistaisin että 2 auton talliin kun ei voi edes ostaa superautoa.

Mulla on itellä nyt 3-4 kärryä jotta voin tarpeen vaatiessa muuttaa 10 ja 6 auton tallien välillä nopeasti :D

Kerran olen kokeillut muuttaa takaisin pienemmästä isompaan ja sillon sain takaisin joskus pelin alkuvaiheilla olleen vaccan,mulla oli niitä sitten 2 tallissa.Mutta muistaisin että se ei palauta kuin ostetut autot talliin.
Tämä keino mahdollistaa muuten autojen säilönnän ns. bittiavaruuteen.
Esim.Talli täyteen autoja,muutto pienempään talliin ja ne autot jää jumiin jonnekin,sitten kun ostat taas isomman tallin,ne palautuu sinne.Aika häröä :D

Toivottavasti tosta sai selvää.Tuo siis oma kokemus noiden asuntojen/tallien välillä hyppelystä :rolleyes:

Onkohan muuten pelissä lainkaan kämppää ilman autotallia,talleja on irtonaisia kyllä...Olishan tuo komiaa jos olisi erillinen talli jossain huitsin nevadassa ja asunto kaupungissa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä esimerkki miten videota ei kuulu editoida. Ymmärrän sen, että montagessa sovitetaan intro musan tahtiin, mutta tuo on niin roivostuttavaa katseltavaa ja paskemmin editoitu kuin nykyajan toimintaleffat. Parin sekunnin välein hypätään maisemasta toiseen ihan vaan sen takia, että leikkaukset menee musan kanssa samaan tahtiin. Silti tuotakin tuntuu kaikki kilpaa ylistävän tubessa. Itse pystyin katsomaan puolet.

No joo, kieltämättä leikkaus ja editointi ei ole mikään loistava. Ainakaan jos berdun videoihin vertaa, mutta nehän ovatkin parasta a-ryhmää. Mutta linkityksen pointti ei ollutkaan videon laatu, vaan se mitä siinä tehdään. Paljon olis tekemistä jos vain alkas värkkäämään.

Toki gta jää varmaan hyllyyn vanhenemaan jahka uus plösö talouteen saapuu.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä esimerkki miten videota ei kuulu editoida. Ymmärrän sen, että montagessa sovitetaan intro musan tahtiin, mutta tuo on niin roivostuttavaa katseltavaa ja paskemmin editoitu kuin nykyajan toimintaleffat. Parin sekunnin välein hypätään maisemasta toiseen ihan vaan sen takia, että leikkaukset menee musan kanssa samaan tahtiin. Silti tuotakin tuntuu kaikki kilpaa ylistävän tubessa. Itse pystyin katsomaan puolet.

Siitä sitten vaan tekemään. Helppo kirjoittaa että paska video, mutta 90%:lle ihmisistä kun antaa editorin käyttöön, niin ne ei saa aikaan sillä yhtään mitään.

Kieltämättä kyseinen video oli todella raskaasti leikelty. Jos tarkoitus oli näyttää, että missä ja miten base-hyppyjä voi tehdä, ei tosta saa mitään tolkkua.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuo video olisi ollut hyvä jos introssa olisi ollut tuo musan tahtiin editointi ja sen jälkeen näytetty vaan jokainen paikka ylhäältä alas hypyn muodossa. Ei se olisi mitään muuta vaatinut.

Olenhan minä videoita tehnyt. (tästäkin triidistä löytyy useampi kuten tämä: https://www.youtube.com/watch?v=OyuNtMrKUkc)
Enkä siis edes luule, että tuo on hyvä, mutta voin sanoa tehneeni videoita ja tuota ei sentään ole leikattu 2 sekunnin osiin jonkun biisin takia. Myös se linkittämäni bmx video on hyvä esimerkki miten video kuuluu editoida jotta sitä on oikeasti viihdyttävää katsella. Annetaan sen katsojan ihan oikeasti nähdä mitä siinä tapahtuu ja missä tapahtuu eikä hypitä kuin jossain transformersin taistelussa jossa kamera on milloin missäkin ja kukaan ei ehdi näkemään, että mitäs helvettiä juuri tapahtui.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyvä esimerkki miten videota ei kuulu editoida. Ymmärrän sen, että montagessa sovitetaan intro musan tahtiin, mutta tuo on niin roivostuttavaa katseltavaa ja paskemmin editoitu kuin nykyajan toimintaleffat. Parin sekunnin välein hypätään maisemasta toiseen ihan vaan sen takia, että leikkaukset menee musan kanssa samaan tahtiin. Silti tuotakin tuntuu kaikki kilpaa ylistävän tubessa. Itse pystyin katsomaan puolet.

Joo ihan hienoa editointia jepjep, mutta jäi vaan näkemättä lähes kaikki. Toisin sanoen sisältöä ei ois välttämättä ees tarvinnu, koska sitä ei kerenny nähä kunnolla. Katoin tolta tyypiltä samanlailla editoidun driftausvideon ja jäi kyllä kattominen kesken tuon editoinnin takia. Toki tollasta musiikin tahtiin editoimista voi käyttää välillä, mutta ei kiitos koko videota.


Videoita katellessa tuli taas sellanen olo et ois kiva tehä joku online-säätö -videon muodossa. Esim just invite -only sessio ja vitusti crewin porukkaa. Kuvankaappauslaite päälle jne.

pitäs vaan sopii joku päivä ja kellonaika ja sit joku joka kutsuu porukkaa siihen sessioon.

Kannatetaan! Varmaan viikonloppusin päiväseltään porukkaa eniten paikalla, veikkaisin? Sillon lienee parasta järjestää tämmönen häppeninki. Ja tottakai mahdollisimman monelle tyypille ne kuvausvehkeet messiin, niin saadaan monta eri perspektiiviä tapahtumiin. =D Itellä ei ikävä kyllä oo mitään noita kuvauslaitteita.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Videoita katellessa tuli taas sellanen olo et ois kiva tehä joku online-säätö -videon muodossa. Esim just invite -only sessio ja vitusti crewin porukkaa. Kuvankaappauslaite päälle jne.

pitäs vaan sopii joku päivä ja kellonaika ja sit joku joka kutsuu porukkaa siihen sessioon.

Todellakin. Mulle on paikka varattu sinne!!!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Todellakin. Mulle on paikka varattu sinne!!!

Koitan myös keretä messiin,löydän teidät kyllä! :p

Tuli tossa mieleen,että ihan kuin nykyään tässä pelissä näkisi pidemmälle,kaupungissakin näkee pitkällä olevan rakennuksen jotenkin selvemmin,onkohan tuolle tehty jotain? Meinaaa tää vois olla yks tuon tökkimisen aiheuttajakin...Tiedä häntä,tai sit vaan en ole aiemmin kattonut tarkemmin kauas :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Videoita katellessa tuli taas sellanen olo et ois kiva tehä joku online-säätö -videon muodossa. Esim just invite -only sessio ja vitusti crewin porukkaa. Kuvankaappauslaite päälle jne.

pitäs vaan sopii joku päivä ja kellonaika ja sit joku joka kutsuu porukkaa siihen sessioon.

Todellakin. Mulle on paikka varattu sinne!!!

Täältä myös hip hei ja hurraa mukaan lähtemiselle! Kuten tänään (vai oliko se eilen?) aamulla reijhdadille totesin: long time no see!
Lisää sirkushuveja isolla porukalla, koska joukossa tyhmyys tiivistyy ja hassuttelu saa uusia ulottuvuuksia. Tais olla se meidän bussiajeluretki mt.chilliadille pe/la iltana/yönä toteutettu, koska olutta meni "muutama" tölkki ja vatsalihakset kipeinä sai kikatella kuin mikäkin pikkutyttö konsanaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Onko kuulunut mitään huhuja milloin tulis uutta kunnon lisäsisältöä? Jaksais itekin taas ilmestyä paikalle :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->

Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?

Mä (psn: rantapallo) voin tehdä meille oman servun, johon saa liittyä, jos siltä tuntuu. Itse taidan riipaista siinä ohessa muutaman ohrapirtelön, juon teidät muut mukaviksi... Itsellä ei ole kuvausvälineiä, joten olishan se hassun hauskaa jos joku "kuvauksellinen" liittyy myös rientoihin.


ps. HOX: regun, reijhdad, maikkoli, kassu, kaneli, peetuli, jne, tms, jtsp, ym.
pps. mikki olis jees omistaa
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

rat loaderia ikävöiville ilouutisia:

1/9/14 Update: We plan to make the Rat Loader and its mods free in game for a limited period of time in the future. As a result, you'll be able to own and store this vehicle again permanently, so if you lost a Rat Loader through TU 1.07 or are simply interested in checking it out, please log into the Support Site and click Subscribe at the top of this page. As soon as there is more information about specific dates, you will receive an automatic email notification when we update this page.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN MEETING LA 18.1.2014
@ Los Santos, PS3
klo 20.00 ->

Oliskohan tässä ajankohdassa meille suorittajia? Kameramiehet/naiset mukana?

Mä (psn: rantapallo) voin tehdä meille oman servun, johon saa liittyä, jos siltä tuntuu. Itse taidan riipaista siinä ohessa muutaman ohrapirtelön, juon teidät muut mukaviksi... Itsellä ei ole kuvausvälineiä, joten olishan se hassun hauskaa jos joku "kuvauksellinen" liittyy myös rientoihin.


ps. HOX: regun, reijhdad, maikkoli, kassu, kaneli, peetuli, jne, tms, jtsp, ym.
pps. mikki olis jees omistaa

Yritän ehtiä paikalle rakkaat paskanjauhajat. :D


Tota, tota. Tuosta rat loaderista. Jos en ole ennen omistanut kyseistä vehjettä, onko se possible to buy sitten kun tuo on mahtollista?
Aloin seuraamaan http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201287593--Updated-1-9-14-Rat-Loader-missing-from-GTAO-Garage-after-Title-Update-1-07"]tätä sivua, et saan heti tiedon kun tämä on mahdollista.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Laitoin requestia kfin crewiin jos vielä tilaa olisi. Psn: pmujunen, sc: pmujunen Pelailen vaihtelevasti (kuitenkin viikoittain tulee oltua linjoilla) ja olen toisessakin Suomalaisessa crewissa mukana, mutta täällä tuntuisi olevan aktiivisempaa porukkaa tekemään kaikkea sekalaista säätämistä. Kisoja ja tehtäviä on tullut tehtyä jo riittämiin ja pelkkä sotiminen freeroamissa ei vaan nappaa. Mikki löytyy vaikkei sinne hirveästi tule huudeltuakaan ja aina ei voi sitä käyttää...
 
Ylös Bottom