Vastaus: Grand Theft Auto Online
Mullakin ois vähän kysymyksiä liittyen noihin asuntoihin ja autotalleihin.
Eli mulla on se 400k kämppä, mutta uus kämppä kiinnostaisi.. Siirtyykö omistamani autot uuden asunnon autotalliin, vai häviävätkö ne kokonaan? Voiko omistaa sekä talon, että jonkun autotallin jostain muualta kuin asunnon yhteydestä?
Molempiin kysymyksiin on löytynyt englanniksi erilaisia vastauksia, olisi kiva kuulla suomalaisten kokemuksia/tietoja.
Mulla on pelkkä 10 auton talli,on varmaan jo 30:s talli/kämppä jonka omistan.Samankokoisesta samankokoiseen siirtyy autot ja muu mukana.Kun ostaa kämpän ollessa vanhassa kämpässä,se heittää vaan pihalle ja uusi kämppä on uudessa osoitteessa,kuten autotkin.
Tuosta kun siirtyy 6 auton talliin,peli valitsee mitkä autot se ottaa mukaan ja loput jää jumiin bittiavaruuteen tai jonnekin,tämän takia yritin myydä autoni pois,koska se saattaa ottaa räjähtäneenkin auton jonkun jo olemassa olevan tilalle.
Kun siirtyy 2 auton talliin,se jättää superautot ulkopuolelle,muistaisin että 2 auton talliin kun ei voi edes ostaa superautoa.
Mulla on itellä nyt 3-4 kärryä jotta voin tarpeen vaatiessa muuttaa 10 ja 6 auton tallien välillä nopeasti
Kerran olen kokeillut muuttaa takaisin pienemmästä isompaan ja sillon sain takaisin joskus pelin alkuvaiheilla olleen vaccan,mulla oli niitä sitten 2 tallissa.Mutta muistaisin että se ei palauta kuin ostetut autot talliin.
Tämä keino mahdollistaa muuten autojen säilönnän ns. bittiavaruuteen.
Esim.Talli täyteen autoja,muutto pienempään talliin ja ne autot jää jumiin jonnekin,sitten kun ostat taas isomman tallin,ne palautuu sinne.Aika häröä
Toivottavasti tosta sai selvää.Tuo siis oma kokemus noiden asuntojen/tallien välillä hyppelystä
Onkohan muuten pelissä lainkaan kämppää ilman autotallia,talleja on irtonaisia kyllä...Olishan tuo komiaa jos olisi erillinen talli jossain huitsin nevadassa ja asunto kaupungissa.