Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jonkun uutisen muistan lukeneeni joitakin viikkoja sitten, että tuo Rat Loader tulisi taas ainakin väliaikaisesti saataville onlineen. tietenkään en nyt kuollaksenikaan löytänyt tuota juttua enää, mutta R* virallinen uutinen se kuitenkin oli...

E: Tuossa nyt yksi supportin viesti aiheeseen liittyen, mutta tämä ei ole kyllä ihan se mitä hain. Siitä kun muistaakseni oli juttu ihan siellä R* newswiressä..
http://support.rockstargames.com/hc...sing-from-GTAO-Garage-after-Title-Update-1-07

Jopas jotakin. Kiitos tästä! Nyt täytyykin alkaa miettiä minkähän auton sitä tallista siivoasisi että moisen saisi sinne mahdutettua. :D Pitäisi kyllä olla mahdollisuus omistaa sekä talli että asunto, niin ei olisi ongelmia autojen valinnan kanssa. Nyt harmittaa kun joutuu jostakin mukavasta taas luopumaan...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Katos ku ei ookkaa tullu huomattuu. Mut siis se sais kyl olla parempi, ei tost nii hyvi ota selkoo kui korkeella on. Ihan luvut vois tulla sinne kartan yläpuolelle tai jotain.

Olen ihan samaa mieltä.Huomaa sukeltaessakin että syvyys heittelee ja tuota kun ei kerkiä kyttäämään ettei törmää :D miksei voi tulla siihen eteen näytölle joku systeemi joka näyttäs korkeuden.Helpottaisi muuten tuon cargobobin käyttöä myös.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vielä kun R* saisi servereiden kokoa nostettua vaikka 25 pelaajaan, niin sittenhän tuo vasta hyvä juttu oliskin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vielä kun R* saisi servereiden kokoa nostettua vaikka 25 pelaajaan, niin sittenhän tuo vasta hyvä juttu oliskin :)
Niin no, ois siinä valtavasti huonoja puoliaki jos se nostettais. Eilen esimerkiksi kun pelattiin crewin kanssa täydellä servulla, maisemalla kesti ihan oikeesti minuutti ladata ja lagas enemmän kuin ikinä ennen gta:ta pelatessa.
Mut ois kyl nastaa pelaa servulla jossa ois paljon porukkaa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin no, ois siinä valtavasti huonoja puoliaki jos se nostettais. Eilen esimerkiksi kun pelattiin crewin kanssa täydellä servulla, maisemalla kesti ihan oikeesti minuutti ladata ja lagas enemmän kuin ikinä ennen gta:ta pelatessa.
Mut ois kyl nastaa pelaa servulla jossa ois paljon porukkaa.

No toi on kyllä totta, toisaalta itsellä ainakin melkein yhdeksän kertaa kymmenestä maisemat latautuu ihan normaalisti, vaikka serveri olisikin täynnä.. Ja välillä taas lagaa juuri tuolla tavalla, vaikka siellä ei olisi kuin se 3-4 pelaajaa..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pitihän tämäkin nyt uudelleen hankkia :) Huomenna pääsee taas ajelemaan Sultanilla ympäri Santosia :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei mulla ainakaan oo noita mapin latausvirheitä ollu oikein ikinä.. Toissapäivänä vähän hävis lentäessä maa
ja kerran jääty koko peli melkeen minuutiks ja yllättäen lähti toimimaan vielä sen jälkeen vaikkei minuuttiin
päässy edes PS valikkoon. Näky vaan, että kaikki muut ois lähteny servulta vaik todellisuudessa ite tipuin.
DMZ toimii edelleen loistavasti, jos yhteyden suojausta ei saa vähennettyä > lisää sitä. :cool: Ei oo nimittäin nyt
enää ollenkaan timed outannu sen jälkeen kun otin DMZ käyttöön, kerran en oo tehtävästä päässy enää servulle
takas(jäi latausikkunaan) mutta se lienee normaalia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, huonosti tehty video. Mut ihmettelen vaa, miten tä tyyppi on mielestään ''paras'' hävittäjälentäjä? Koska se heiluu ilmassa ja ampuu ohjuksilla poliiseja?

[video=youtube;DZi6jXXkHWI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DZi6jXXkHWI[/video]
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, huonosti tehty video. Mut ihmettelen vaa, miten tä tyyppi on mielestään ''paras'' hävittäjälentäjä? Koska se heiluu ilmassa ja ampuu ohjuksilla poliiseja?

[video=youtube;DZi6jXXkHWI]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DZi6jXXkHWI[/video]

Onko sillä mitään väliä?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo, huonosti tehty video. Mut ihmettelen vaa, miten tä tyyppi on mielestään ''paras'' hävittäjälentäjä? Koska se heiluu ilmassa ja ampuu ohjuksilla poliiseja?

Onko sillä mitään väliä?

Et vissiin oo hirveesti pelannut Kassun kanssa samalla serverillä :D Joo eihän sillä väliä, mutta eihän tossa lentämisessä nyt kyllä tosiaan ole mitään ihmeellistä (videolla siis).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Lähinnä näytti känniseltä lentelyn opettelulta, pistikin miettimään josko tuon videon otsikko olikin sarkasmia? Nimim. Nollatason lentoskilleillä Titanilla knife-flightia siivenkärki maassa talojen keskellä ja muuta perus GTA-ajanvietteitä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin, sama tuli itselläkin mieleen. Ei voi kyllä hirveesti lentokokemusta (ainakaan jetillä) olla tuolla kaverilla olla, kun taloja tuo näytti välttevelevän kuin ruttoa ja yhtään kattojen korkeutta alemmas ei uskaltanut mennä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Välillä on tunne että porukka tietää millon mulla on kiire tai olen tehtävän keskellä kun apupyyntöjä ja muita pyyntöjä tulee aina ja just sillon ku on jotain muuta meneillään :D
Tää on kait muillakin vähän sama kirous.
Mut joo,mulla olikin melkein ehkä viikko taukoa kun ei kerennyt pelaamaan.Nyt huomasi että lähes kaikki oli ihan pihalla noista tekstuurien läpimenopaikoista kun porukkaa lappasi eteen niin pitihän ne nyt ampua jokanen vuorollaan.Yks lähti vielä perään,kyttäs jossain talon nurkalla että liikun :D

Samalla tuli testattua tuo siltabugi.Ei pysty ampumaan sniperillä ukkoa joka on siellä betonin välissä muuten kuin jos ase tai pää tulee tiestä läpi.Vähän mietin kyllä että onkohan se sama kuin tankilla että sniperillä voisi ampua mutta tuolla kertaa se ei ainakaan onnistunut.
Toinen on se talo johon pääsee nurkasta sisään,ilmeisesti sisällä olevaa ei voi tappaa millään keinolla muuten kuin menemällä sisään moottoripyörällä joka on räjähteillä varustettu,mutta se on kamikaze :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Toihan on yhtä hyvä lentäjä kuin minä :D
Eilisen saldo, oma jengiläinen pyytää tehtävään, no meen nyt kaveria auttaa kun ei kukaan muu tullut. Kisan jälkeen kaveri metsästää mua 4-0+tilattu autoni? mikä hitto sille tuli, vielä lähetti yksityisviestin että "elä sie itke, ite kolkkasit mua" saakeli kun laiskan verikuohahti. Sovitut ok, mutta tarkoitukselliset metsästykset omaa jengiläistä vastaan ei mahdu mun ajatus maailmaan. Kaveri kyllä kikattiin pois muittenkin pyynnöstä racesta, joten en ole ainoo itkupilli.
Tänään illalla naurujuoman kera saa avautua mulle mikin kautta ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kuka mahtaa olla käyttäjä "Yazka"? Tulee nimittäin aika tiuhaan kutsuja.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tuli eilen kyllä jotain ihme erroreita pitkästä aikaa, alunperin kun yritin joinata crewiläisiin niin valitti ettei saa ladattua
tallennettua tiedostoa joten poistin sen GTA V profilen ja pääsin vihdoin onlineen. Sitten pääsin joinaamaan crewiin kunnes
siinä 13 hengen racessa yhtäkkiä taas timed out ja taas valitti tota filua. Ja tais jossain kohti tulla ihan lost connectioniakin,
voihan se toki johtua siitäkin että oli niin paljon porukkaa taas aktiivisena.. muuta syytä en keksi.
Jos sitä tänään jaksas taas tulla äänenmurroksen kera pelaamaan, vähän väsähti aikaseen kun viime yönä muutaman tunnin nukkunu..

Kuka mahtaa olla käyttäjä "Yazka"? Tulee nimittäin aika tiuhaan kutsuja.
KFIN crewiläinen, tehtäväkutsuja vai? Kyllähän niihin tehtäviin kutsutaan aina koko crew ja jos kukaan ei joinaa niin saahan sen kutsun
laittaa 10 kertaa peräkkäin, että varmasti ymmärtävät tulla.. :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

KFIN crewiläinen, tehtäväkutsuja vai? Kyllähän niihin tehtäviin kutsutaan aina koko crew ja jos kukaan ei joinaa niin saahan sen kutsun
laittaa 10 kertaa peräkkäin, että varmasti ymmärtävät tulla.. :)
Ei tehtäväkutsuja vaan niitä jotkaa tulee ihan PS postilaatikkoon.
 
Ylös Bottom