Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

En mä sit sinne bad sport servereille joutunukkaa :D Yöllä kyllä ilmotti jatkuvasti et kauanko mä siellä joudun vielä olemaan, mut tääl mä pelailen crewiläisten kans ilman tötteröhattua
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyväksyykö joku mut tonne crewii... laittanu requestii paripäivää sit, mut huomasin vast tänää et pitää olla se omaprofiili näkyvyys avoin... psn nick mle79 ja socialnick Miksuu79
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Hyväksyykö joku mut tonne crewii... laittanu requestii paripäivää sit, mut huomasin vast tänää et pitää olla se omaprofiili näkyvyys avoin... psn nick mle79 ja socialnick Miksuu79

Kävin hyväksymässä kun satuin tän huomaamaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

onks tietoa online heisteista että millon tulis

Eipä taida olla tietoa vieläkään.. Ei oo kyllä ihan mennyt putkeen rockstarilla tämä online, onkohan ne luovuttanut jo vai mikä ihme niillä kestää..

Iteltä ainakin suurin into mennyt jo monta kuukautta sitten tähän, tuun varmaan kokeilee kunhan noi heistit tulis, mut eipä taida maistua enää nii hyvin kuin ennen, aika vähä mennyt jo ohi itellä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä taida olla tietoa vieläkään.. Ei oo kyllä ihan mennyt putkeen rockstarilla tämä online, onkohan ne luovuttanut jo vai mikä ihme niillä kestää..

Iteltä ainakin suurin into mennyt jo monta kuukautta sitten tähän, tuun varmaan kokeilee kunhan noi heistit tulis, mut eipä taida maistua enää nii hyvin kuin ennen, aika vähä mennyt jo ohi itellä.

Minäpä sanon että ei tule mitään heistejä tälle vuodelle ainakaan.Aikasintaan ensi vuonna,kiitos meidän miljoonien rahanjakajien...Varat on käytetty noiden tutkimiseen.

Raha oli käytännössä kuollut pelissä ja R ei ole saanut varoja kasaan vielä mitään uusia juttuja varten,niitä kun ei kukaan tee ilmaiseksi.Nämä rahaglitchaajat/jakajat viivästytttivät heistien tuloa vähintään vuodella.Kiitos siitä heille.Tämän takia mitään muutakaan isoa sisältöä ei tule nyt hetkeen kun varat joudutaan laittamaan rahabugaajien estoihin.

R nojasi tuohon että peliin ostetaan oikealla rahalla pelirahaa ja eivät saaneetkaan sitä summaa lähellekkään kasaan jota olivat arvioineet.Tällä rahalla piti sitten kehittää peliin uutta sellaista johon pelaajat voivat tuhalata rahaa jotta osataisivat sitä lisää.Näin ei käynyt.Tässä ollaan pelin kanssa johoin ei tule lisää sisältöä.Näin minä näen asian olevan ja voin olla kohtuu lähellä,mutta muistetaan että R ei tämmöstä lausuntoa voi antaa ulos tai heidän maine menee siinä.Mutta ei ihmiset ole tyhmiä.:rolleyes: Voimme vain päätellä silloin,kun mitään ei missään uutisoida.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No aika kaukaa haettu.. Kyllä sen tietää kaikki ja jokainen että jos hakkaa samaa jatkuvasti, siihen tylsistyy ja porukka vaihtaa maisemaa. Ei sitä kerta kaikkiaan kykene samaa tehtävää runnata läpi kerta toisensa jälkeen. Porukka katoaa livestä ja sitä kautta ne pienetkin rahat, mitä ostetaan polettien muodossa ps-storesta.

Ei maailma pyöri niin että kulkee pää kenossa, eikä myönnä tappiotaan. Näidenkin jätkien pitäisi ajatella asiakaslähtöisesti sitä hommaa ja tehdä uusia juttuja, jotka kiinnostaa ja rahaa palaisi. Se on se bisnesmaailman juttu. Ja jos ne ei näin sitä näe, ovat he äärettömän typeriä tai mielenvikaisia.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kannattaa muuuten käyttää niinsanottua glitchiä RP:n hankkimiseen. LSC:n ja kaupan väliä ravaat vaan edes takasin,muistat kaupassa näyttää asetta vaan etkä ryöstä sitä :D 100rp per tähti ja sen saa aina pois LSC:ssä.Youtubestahan sekin löytyy :rolleyes: Tosin hidastahan tämä on mut jos 400 per kerta ja tuo kestää ehkä 10 sekuntia niin mikä ettei...


Miksi kannattaisi käyttää? Eiköhän tuossa pelissä ihan muutenkin saa sitä rp:tä hyvin, ilman pikku kikkailuita.En näe järkeä näiden glitsien käytössä kun sehän pilaa koko pelin jos näitä käyttää, samaan kategoriaan menee se parkkihallin lattian käyttö rp:n hankintaan poliiseja ampumalla.Itse hommaan rp:ni ihan rehellistä kautta.

Minäpä sanon että ei tule mitään heistejä tälle vuodelle ainakaan.Aikasintaan ensi vuonna,kiitos meidän miljoonien rahanjakajien...Varat on käytetty noiden tutkimiseen.

Ei se heistien viivästyminen ole hakkereiden vika, mielestäni sormi osoittaa rockstariin joka antoi tämän tapahtua.Miksi ei voitu kunnolla panostaa alusta alkaen näiden keinojen tukkimiseen.Kyllä Rock pelien myynnillä niin paljon tahkosi rahaa(1,3 miljardia dollaria) joten luulisi siitäkin kakusta irtoavan pala nopeaan kehittämiseen mutta ei.

Ja sitten vielä sananen heisteistä, ne ovat lisäsisältöä peliin ja tällä lisäosalla on jo niin suuret odotukset pelaajien keskuudessa että vaikka sieltä tulisi mitä ainakin osa pelaajista pettyy(ei ole tehtäviä tarpeeksi, ei tuota tarpeeksi, liian vähän pelaajia, jne) vähän sama kuten kävi beach bum paketissakin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miksi kannattaisi käyttää? Eiköhän tuossa pelissä ihan muutenkin saa sitä rp:tä hyvin, ilman pikku kikkailuita.En näe järkeä näiden glitsien käytössä kun sehän pilaa koko pelin jos näitä käyttää, samaan kategoriaan menee se parkkihallin lattian käyttö rp:n hankintaan poliiseja ampumalla.Itse hommaan rp:ni ihan rehellistä kautta.



Ei se heistien viivästyminen ole hakkereiden vika, mielestäni sormi osoittaa rockstariin joka antoi tämän tapahtua.Miksi ei voitu kunnolla panostaa alusta alkaen näiden keinojen tukkimiseen.Kyllä Rock pelien myynnillä niin paljon tahkosi rahaa(1,3 miljardia dollaria) joten luulisi siitäkin kakusta irtoavan pala nopeaan kehittämiseen mutta ei.

Ja sitten vielä sananen heisteistä, ne ovat lisäsisältöä peliin ja tällä lisäosalla on jo niin suuret odotukset pelaajien keskuudessa että vaikka sieltä tulisi mitä ainakin osa pelaajista pettyy(ei ole tehtäviä tarpeeksi, ei tuota tarpeeksi, liian vähän pelaajia, jne) vähän sama kuten kävi beach bum paketissakin.


Kyllä tuo on ihan pelin mahdollistava rehellinen keino,käydä kaupassa ja LSC:ssä.Ei se ole glitchi jos sä käy kahessa paikassa 100 kertaa perätysten,muutenhan saman tehtävän kahdesti tekeminen voitaisiin laskea myös samaan kategoriaan.
Eikä siis mikään pelin glitchit tai bugit ei ole hakkereiden vika,mutta ei se myöskään ole R:n vika että niitä tapahtuu,eivät he ohjaa pelaajia tekemään näitä glitchejä.Se taas että se on mahdollista ylipäänsä,on täysin R:n oma vika.

Laittakaa tännekin jotain tuosta heistijutusta,mulle ei ole osunut silmään että R olisi tommosta lupausta antanut että onlineen tulisi jotain heistijuttua...Tai voi ollakin mut kauheen hiljasia siitä ollaan.(se on vain mennyt multa ohi ja siksi olen pitänyt sitä vain pelaajien toiveena/huhuna).

Se on selvää että R:n väellä on vähän venahtanut tuo loma aurinkorannalla miljoonat taskussa.Eipä silti,en minäkään menisi töihin jos nyt saisin jostain 200K€ rahaa,ei tulisi mieleenkään mennä :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Se on selvää että R:n väellä on vähän venahtanut tuo loma aurinkorannalla miljoonat taskussa.Eipä silti,en minäkään menisi töihin jos nyt saisin jostain 200K€ rahaa,ei tulisi mieleenkään mennä :D

Eipä kannata työpaikkaa 200k€:n takia jättää, ainakaan mitään "aikuisten työtä". Tietty asia on eri jos on alanvaihto mielessä tai muuten hinkkaa pätkätöitä tms. Ihan vaan ystävällisenä vinkkinä jos satut vaikkapa ässäarvasta voittamaan ;)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Eipä kannata työpaikkaa 200k€:n takia jättää, ainakaan mitään "aikuisten työtä". Tietty asia on eri jos on alanvaihto mielessä tai muuten hinkkaa pätkätöitä tms. Ihan vaan ystävällisenä vinkkinä jos satut vaikkapa ässäarvasta voittamaan ;)

Ei mutta vapaapäivän pitäisin ainaki ihan varmasti,tai no mun työssä saa kyllä ite päättää vapaansa...

Mites tollanen temppu tehään,ukko välkehtii ja luodit ei tehoa??????????? Tuo jos mikä on gltichi samperi :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mites tollanen temppu tehään,ukko välkehtii ja luodit ei tehoa???????????

Jaa a, joku uus huijaus taas? vklp tuli tuollainen vastaan, ukko välkkyy ja sitä ei voi tappaa, mutta se kyllä tappaa sut :( ja kun tämä välkkyjä meni autoon, alkoi autokin välkkyä eikä pystyny tuhoomaa ees tankilla sitä. ainoo mikä tehos ku kaveri hyppäs samaa autoo, otti granaatin kätee ja antoi sen räjähtää. laitettii porukalla kyllä pausemenusta exploit ilmoitusta pelaajasta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Jaa a, joku uus huijaus taas? vklp tuli tuollainen vastaan, ukko välkkyy ja sitä ei voi tappaa, mutta se kyllä tappaa sut :( ja kun tämä välkkyjä meni autoon, alkoi autokin välkkyä eikä pystyny tuhoomaa ees tankilla sitä. ainoo mikä tehos ku kaveri hyppäs samaa autoo, otti granaatin kätee ja antoi sen räjähtää. laitettii porukalla kyllä pausemenusta exploit ilmoitusta pelaajasta.

Joo,samanlainen,laitan myös heti ilmoo tosta,tuo vasta epäreilua onkin...Tostakin löyty aineistoa youtubesta mut tuo nyt on viiminen jota kokeilen ite...100% varmasti bannataan :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Heistit on tulossa mun tietojen mukaan tässä tai ens kuussa...

Musta tuntuu että tällästä on huhuttu jo siitä asti kun gta online alkoi, että kuukaus pari ja tulee, mut aika hiljasta ollut.

No kai tää ennustus joskus osuu kohdalleen. Mut saattaa toi tottakin olla, en mä sitä meinaa, oon vaan kovin epäluuloinen nykyään tän suhteen :D

Ihmetyttää vaan kummasti miten rockstarin tasosella firmalla mättää, kun käytännössä tohon olla saatu vielä mitään kunnollista lisäsisältöä aikaiseksi.
Nii no tulihan toi content creator, mut nii.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Mitenkä tuon super auton myynti kun yhden olen myynyt josta sain karvan vaille 300k ja seuraavaa kun yritin myydä niin valitti sitä Että on liian kallis
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Musta tuntuu että tällästä on huhuttu jo siitä asti kun gta online alkoi, että kuukaus pari ja tulee, mut aika hiljasta ollut.

No kai tää ennustus joskus osuu kohdalleen. Mut saattaa toi tottakin olla, en mä sitä meinaa, oon vaan kovin epäluuloinen nykyään tän suhteen :D

Ihmetyttää vaan kummasti miten rockstarin tasosella firmalla mättää, kun käytännössä tohon olla saatu vielä mitään kunnollista lisäsisältöä aikaiseksi.
Nii no tulihan toi content creator, mut nii.

No siis kun R:llähän on jo niin järkyttävä määrä rahaa,puhutaan ihan miljoonista/per työntekijä,ei tartte tehä elämässään enään mitään ja voi elää elämänsä loppuun asti tekemättä yhtään mitään.

Toivonkin että siellä R:n suunnittelijoissa on motivaatio itse peliä eikä rahaa kohtaan,tällöin me saamme jotain uutta.Koska rahan takia ne eivät tee enään mitään...
Sitäpaitsi niiden tulot ei katkea niin kauan kun tähän peliin ostetaan oikealla rahalla pelirahaa.Uskoisin että tämä kattaa pelkästään sen että serverit pidetään pystyssä,ettei tarvitse itse pelin tuloista sitä maksaa.

Kuten sanottu,mistään kun ei ole mitään selitystä,voimme vain ajatella omilla aivoillamme.

Ei se mikään ihme olisi jos tämä GTA V olisi tässä.Kenties siellä on se 6 jo niin suunnittelupöydällä ettei mielenkiinto riitä enään vitoseen...

Kovin epäluuloinen olen itsekin.Toivon kyllä että sisältöä parannettaisiin ja kaikki nuo ihme bugit yms. jotka on yleisessä levityksessä esimerkiksi youtubessa,poistettaisi tai sitten tehtäisi modattava pelin serveri (esimerkiksi tuo että luodit ei tehoa,niille kavereille oma servu,saavat ammuskella toisiaan 5 tuntia yössä tappamatta toisiaan jos kerran sillä saavat tyydytyksensä :D ).
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ehkäpä Rockstar oli kuvitellut pelin sisäisen rahanmyymisen tuloja huomattavasti isommiksi, mutta sitten
jotkut meni pilaamaan sen homman noilla rahaglitcheillä ja muilla ja nyt siellä on velaks ostetut lentokoneet
ja omat saaret eikä niitä saada maksettua. :D
Ei nyt ehkä ihan noin radikaalisti, mutta varmasti jotain sinnepäin. En tiedä ostaisinko tota GTA rahaa siltikään
noilla hinnoilla, ehkä vitosella miljoonan voisi ostaa kerran kun muistelee sitä tilannetta kun rahaa ei ollu edes satoja
tuhansia saatikka miljoonia.
 
Ylös Bottom