Vastaus: Grand Theft Auto Online
Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Yazka tuo autoja yksinpelin puolelta onlineen ja tarvitsee siis porukkaa invite only serverille jeesaamaan häntä. Tästä syystä noita kutsuja tulee kaikille niin tiuhaan
Ei tehtäväkutsuja vaan niitä jotkaa tulee ihan PS postilaatikkoon.
Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Yazka tuo autoja yksinpelin puolelta onlineen ja tarvitsee siis porukkaa invite only serverille jeesaamaan häntä. Tästä syystä noita kutsuja tulee kaikille niin tiuhaan
Et yhtään nimimerkkiä muista? Tuli meinaa yhdellä serverillä törmättyä samalla tapaa käyttäytyvään crewiläiseen. Sanottiin kyllä, että omia ei saa ampua, mutta ei tuntunut menevän perille. Muutamien tappojen jälkeen kyllä sitten ymmärsi...Toihan on yhtä hyvä lentäjä kuin minä
Eilisen saldo, oma jengiläinen pyytää tehtävään, no meen nyt kaveria auttaa kun ei kukaan muu tullut. Kisan jälkeen kaveri metsästää mua 4-0+tilattu autoni? mikä hitto sille tuli, vielä lähetti yksityisviestin että "elä sie itke, ite kolkkasit mua" saakeli kun laiskan verikuohahti. Sovitut ok, mutta tarkoitukselliset metsästykset omaa jengiläistä vastaan ei mahdu mun ajatus maailmaan. Kaveri kyllä kikattiin pois muittenkin pyynnöstä racesta, joten en ole ainoo itkupilli.