Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tehtäväkutsuja vaan niitä jotkaa tulee ihan PS postilaatikkoon.

Jos nyt oikein olen ymmärtänyt, niin Yazka tuo autoja yksinpelin puolelta onlineen ja tarvitsee siis porukkaa invite only serverille jeesaamaan häntä. Tästä syystä noita kutsuja tulee kaikille niin tiuhaan :)

Toihan on yhtä hyvä lentäjä kuin minä
Eilisen saldo, oma jengiläinen pyytää tehtävään, no meen nyt kaveria auttaa kun ei kukaan muu tullut. Kisan jälkeen kaveri metsästää mua 4-0+tilattu autoni? mikä hitto sille tuli, vielä lähetti yksityisviestin että "elä sie itke, ite kolkkasit mua" saakeli kun laiskan verikuohahti. Sovitut ok, mutta tarkoitukselliset metsästykset omaa jengiläistä vastaan ei mahdu mun ajatus maailmaan. Kaveri kyllä kikattiin pois muittenkin pyynnöstä racesta, joten en ole ainoo itkupilli.
Et yhtään nimimerkkiä muista? Tuli meinaa yhdellä serverillä törmättyä samalla tapaa käyttäytyvään crewiläiseen. Sanottiin kyllä, että omia ei saa ampua, mutta ei tuntunut menevän perille. Muutamien tappojen jälkeen kyllä sitten ymmärsi...
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo kyllä mä nimen tiedän, pyysi vielä kaveriksi :p, mutta ajattelin että en kerro jos hän tajuais itse käyttäytyä paremmin? muutkin huomautti siitä hänelle eilen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Vai että joku crewiläinen,jos vaan mulle tulee omilta luoteja niin laitan nimen tänne.Katotaan onko sama kaveri sitten kyseessä.
Vahinkoja tulee mutta 4 kutia ei ole vahinko.
Mulle tapahtuu välillä sitä et jos yritän survoa auton ovea sisään vaikka golfmailalla niin se etsii lähimmän kaverin ja tinttaa sitä vaikka se ei ole tarkotus :D

Tuli muuten ihme bugi,pelasin onlinessa pari tuntia,kun menin offlineen niin en saa nettiä auki,se avaa netin mutta sulkee puhelimen ja kartta katoaa...Samaten ei pysty soittaan tai mitään,se jumittaa siihen alkuvalikkoon.Samoin kun tuon jälkeen yrittää mennä taksiin,taksin mittarissa ei näy kohteita vaan se on musta...Vähän ärsyttävää,tämä siis offlinessa mut en tiedä onko tuohon ratkaisua?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Nyt se mun pahin painajainen tapahtu; neljä päivää bad sport -servereillä :D
Saa nähä mitä lentotaidoil tapahtuu sinä aikana.

Edit. Ja mua sanotaan mummoks? :D
Näytä liitetiedosto 12321
(kuvassa Lazyhornet)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Miten sinne pääsee,olen yrittänyt mut ei jostain syystä onnaa...Tai siis montako vihun autoa pitää tuhota? :D

No on se raja kyl aika suuri, mut joku sano tos just et se olis 50 autoo päiväs, vaiks en mä kyl mun mielest iha nii paljoo kerenny tuhoomaan.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi ny vit*u sanon vaan..sama bugi on nyt onlinessaki...kännykällä kun meet nettiin niin katoo kartta ja puhelin aukee mut ei mitään tapahdu! Mitä ihmettä?

Esimerkiksi en voi tallettaa rahaa tillle kun puhelin ei toimi ja karttaa ei saa käyttöön...???

Kaiken lisäksi nyt tekstuurit säröilee ihna pirusti ja tuntuu niin nihkeältä pelaaminen...Onkohan tuo viimeisin päivitys nyt tehnyt jotain.Tuntuu kyllä et se oli PS3:n viimeisimmän järjestelmäpäivityksen syytä...

Poistin pelitiedoista pelin asennukset yms. nyt se jumahtaa tohon kn pitäs alkaa lataamaan peliä PS3:lle :( Pas*a tekele samperi!
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voi ny vit*u sanon vaan..sama bugi on nyt onlinessaki...kännykällä kun meet nettiin niin katoo kartta ja puhelin aukee mut ei mitään tapahdu! Mitä ihmettä?

Esimerkiksi en voi tallettaa rahaa tillle kun puhelin ei toimi ja karttaa ei saa käyttöön...???

Kaiken lisäksi nyt tekstuurit säröilee ihna pirusti ja tuntuu niin nihkeältä pelaaminen...Onkohan tuo viimeisin päivitys nyt tehnyt jotain.Tuntuu kyllä et se oli PS3:n viimeisimmän järjestelmäpäivityksen syytä...

Ei tolla käyttöjärjestelmäpäivityksellä ole mitään tekemistä tuon ongelman kanssa. Itsellä on tehnyt ihan alusta saakka aina välillä tuota samaa, ja yleensä auttaa kun räpeltää sitä puhelimen nettiä päälle ja pois jonkun aikaa.. Sama pätee tuohon pause valikon karttaan. Mitään muuta noille vioille ei oikein mahda, kun odottaa vaan kärsivällisesti..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Ei tolla käyttöjärjestelmäpäivityksellä ole mitään tekemistä tuon ongelman kanssa. Itsellä on tehnyt ihan alusta saakka aina välillä tuota samaa, ja yleensä auttaa kun räpeltää sitä puhelimen nettiä päälle ja pois jonkun aikaa.. Sama pätee tuohon pause valikon karttaan. Mitään muuta noille vioille ei oikein mahda, kun odottaa vaan kärsivällisesti..

Mulla siis katoaa se pieni kartta vasemmalta,pausevalikossa se toimii :D samaten taksin mittari näyttää mustaa :D Nyt ei käynnisty koko peli :D Kokeilen vielä kirjautua ulos ja asentaa sen...

http://community.eu.playstation.com/t5/PS3-Support/GTA-V-HAS-BROKEN-MY-PS3/td-p/19796213/page/19

Tommosen löysin,onko sittenkin niin että GTA V hajottaa PS3 konsoleita? Olis ihan kiva saada joku oikeasti virallinen vastaus tuohon,vaikuttaa tulevan niin monen suusta että on konsoli,jopa ihan uusi hajonnut GTA V:n takia...

E:noni nyt se raksuttaa...Riitti että kirjautui ulos ensin.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voihan tuokin tietysti yksi syy olla.. gta v on kuitenkin aika raskas peli ja imee varmasti kaikki, tai lähes kaikki tehot vanhasta raudasta irti.. Vähän kuitenkin silti kuullostaa kaukaa haetulta, peli kun pyörii muuten taas suurimmaksi osaksi kuitenkin ihan hyvin :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Voihan tuokin tietysti yksi syy olla.. gta v on kuitenkin aika raskas peli ja imee varmasti kaikki, tai lähes kaikki tehot vanhasta raudasta irti.. Vähän kuitenkin silti kuullostaa kaukaa haetulta, peli kun pyörii muuten taas suurimmaksi osaksi kuitenkin ihan hyvin :)

Mun on myös hyvin vaika uskoa että tämä peli voisi hajottaa laitteita..Mutta kuitenkaan ei ollut mitään todistetta sille tai lausuntoa ettei näin kävisi.Toivottavasti nuo on vain sattumia :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Kaiken lisäksi nyt tekstuurit säröilee ihna pirusti ja tuntuu niin nihkeältä pelaaminen...Onkohan tuo viimeisin päivitys nyt tehnyt jotain.Tuntuu kyllä et se oli PS3:n viimeisimmän järjestelmäpäivityksen syytä...

Poistin pelitiedoista pelin asennukset yms. nyt se jumahtaa tohon kn pitäs alkaa lataamaan peliä PS3:lle :( Pas*a tekele samperi!

Mulla oli sama ongelma aikanaan loppujenlopuks alko herjaamaan levynlukijasta. Jouduin sit ite avaamaan ja putsaamaan lukijan vaikka takuuta ois ollu puolvuotta jäljellä, no nyt toimii taas moitteetta. Ps4:nen jäi ton takia postiin kun suomessa ei ole näillä vehkeillä enää minkäänlaista takuuta ja suomen kuluttajavirastokin sijaitsee jossain venäjällä tai virossa kielitaidosta päätellen.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No joo...Nyt tuntus toimivan jopa tekstuurit kunnolla tuon uudelleen asentelun jälkeen,ei pienintäkään ongelmaa ainakaan tuossa 2H kestäneessä sessiossa...


Kannattaa muuuten käyttää niinsanottua glitchiä RP:n hankkimiseen. LSC:n ja kaupan väliä ravaat vaan edes takasin,muistat kaupassa näyttää asetta vaan etkä ryöstä sitä :D 100rp per tähti ja sen saa aina pois LSC:ssä.Youtubestahan sekin löytyy :rolleyes: Tosin hidastahan tämä on mut jos 400 per kerta ja tuo kestää ehkä 10 sekuntia niin mikä ettei...
 
Ylös Bottom