Vastaus: Grand Theft Auto Online
Kyllä kuulostaa hyvältä tuleva DLC.. Pakko tässä joku ilta naputella vähän miljoonia taskuun kun kuulostaa
kalliilta.. Voi sitä pettymyksen määrää jos ei kalleinta kämppää saa heti ostettua..

Saas nähdä missä hintaluokissa
liikkuu kalleimmat kämpät..
Ja perhana voi omistaa vielä enemmän talleja.. Kyllä täytyy vähintään 25M:llä varautua tuohon touhuun..
Tämä,tämä,tämä,tämä!! Lisää talleja,edes talleja,yksi kämppä riittänee... Toivottavasti tulee myös erinäkösiä kämppiä,kyllästyttää ravata näissä samannäkösissä

Ja tosiaan kohta voi omistaa 20 autoakin.
Mun vakioplace on tuolle lentokentän vieressä,siellä on aivan täydellinen 10 auton talli (täydellinen paikka,LSC kulman takana,testirata takapihalla) mut kämppää tulee välillä ikävä
Jos minulta vievät levelinkin niin ihmettelen,meinaa en ole glitchannut yhtään leveleitä,en kertaakaan,rahaa tosin olen

Täytyy muistaa sitten kun tuo rumba taas alkaa,hankkia talli täyteen autoja,meinaa uskoisin että rahoille tehdään myös taas jotain jos noita miljoonabountyjä näkyy...
Tosin itse en päästä kyllä R näin helpollla..Ne bugit ja glitchit pois! Meinaako ne että pelaajat sulaa tommosilla lisäjutuilla ja unohtaa kaikki viat

NOT!
Damn! Tossa just jonkun toisen KFIN:iläisen kanssa ajeltiin ympäriinsä ja tuhottiin 4-5 raha-autoa,tulee äkkiä muuten se 50K kasaan,mutta tämä roska heitti sitten taas ulos servulta...Varsinainen ilonpilaaja!

Mutta siis noilla saa näköjään kivat massit noilla raha-autoilla...