Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja virheraportti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Pelaan vanhalla konsolilla gta:ta ja nyt siitä on kyllä tullu maailman tylsin peli. ei päivityksiä, ei uusia aseita, ei mitään uutta. alkaa vähän ärsyttää tämmönen.
Minkäs sille mahtaa ku on jo niin vanhaa rautaa konsolin sisällä

Jaah... Siel olis taas maa valkosena

Juu, just vartti sitten tupsahti lunta mullekin :)

Btw. nyt alko löytyyn niitä sentinelejä 5-6 putkeen, ennen on tullut vain violetti ja keltainen perätysten kerralla, nyt tulee jonossa niin paljon kun talliin mahtuu :D Tai ainakaan mulle ei ole ennen tullut putkeen noita...

Juu, just vartti sitten tupsahti lunta mullekin :)

Btw. nyt alko löytyyn niitä sentinelejä 5-6 putkeen, ennen on tullut vain violetti ja keltainen perätysten kerralla, nyt tulee jonossa niin paljon kun talliin mahtuu :D Tai ainakaan mulle ei ole ennen tullut putkeen noita...

Ihan on pakko kysyä, että miks te vielä haalitte noita Sentinelejä? Paljonko niistä sitä raha saa per auto? Ei mulla motivaatio riittäisi kerätä jotain autoja tallit täyteen :D plz ja tell me

Saahan niistä jotain 15k/kpl, nykyään tosin on VIP duuni joka maksaa aika hyvin. Mutta jos siinä oheessa vielä myy näitä pimpattuja sentinellejä niin kaikki ylimääräinen on aina hyvä. Ite en kyllä jaksa niitä metsästää ja kerätä, aina jos sattumalta tulee vastaan niin sitten.

Ihan on pakko kysyä, että miks te vielä haalitte noita Sentinelejä? Paljonko niistä sitä raha saa per auto? Ei mulla motivaatio riittäisi kerätä jotain autoja tallit täyteen :D plz ja tell me

18K/ 48minsaa. Sopii hyvn tilanteeseen kun esim ajelet kisoja tuon ajan ja myyt auton, tilaat mekaanikolta uuden samanlaisen ja taas kisoihin. Eihän tossa muuta takana olekaan kuin paras $/tunti.

käyks tuol social clubin konsoliFIN crew:ssä enään kukaan hyväksymässä pelaajia?

käyks tuol social clubin konsoliFIN crew:ssä enään kukaan hyväksymässä pelaajia?
Käy toki. Itsekkin pyrin yleensä kerran päivässä katsomaan uudet pyynnöt läpi. Suurimman osan saa kyllä myöskin poistaa samantien. Syystä, että niitä psn tunnuksia ei ole lähes kenelläkään näkyvillä.

Käy toki. Itsekkin pyrin yleensä kerran päivässä katsomaan uudet pyynnöt läpi. Suurimman osan saa kyllä myöskin poistaa samantien. Syystä, että niitä psn tunnuksia ei ole lähes kenelläkään näkyvillä.

just äsken varmistin ja siinä luki "kaikille".

Eikö sut potkittu aikasemmin pois koska tapoit omia?
rolleyes.gif

joo näin pääsi käymään ps3 aikana, onneksi ihminen oppii siitä jos joskus on ollut kusipää. onko se ongelma?

Kyllähän näin pääsi käymään myös ps4 aikana, joten ei varmaan ole takaisin asiaa.. :eek:

Socialclubista tarkistettu: kossun-a-l-l-e was kicked from the Crew KonsoliFIN 10 months ago :rolleyes:

Eiköhän tämä OT ollut tässä.

anteeksi mutta mitä helvettiä? mä en ole ennen tätä, hakenut uudestaa sen jälkeen kun mut sillon ps3:lla sieltä poistettiin.

No ainakin olet pelannut ps4:llä crewin kanssa, ampunut omia ja tullut pois potkituksi. (Tiedän ja muistan koska olin paikalla, kuin myös moni muukin)

Oli kyse sitten kaksoisolennosta tai muistisairaudesta, sama PSN tunnus oli kyseessä ja sehän riittää meille.

Tämä foorumi ei ole oikea paikka jauhaa enempää tästä asiasta, socialclubissa voi viestittää crewin johtoa jos tuntee polttavaa tarvetta..

joo no en muista kun sen ps3:lla tehdyn perseilyn, mutta joo kaikkea hyvää teille.

Ylös Bottom