Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Selkeästi ollaan todella tyhmä pariskunta kun aikaisemmin jo valittelin miten vaikea tämä on, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Ajattelin toisen silmäparin auttavan, mutta mitä vielä. Ihan samalla tavalla oltiin jatkuvasti jumissa ja entisestään sekoitti kentässä ollut kolmas hahmo joka jäi jumiin joka paikkaan, jos sitä ei itse kuskannut takaisin peliin.
Juuri äsken tuli peli läpäistyä 100 %. Aikaahan tuohon sai menemään jokusen tunnin mutta suurimmaksi osaksi oli ihan mielenkiintoista puuhasteltavaa. Vain viimeiset viisi kenttää tänää alkoi maistua jo puulta kun niistä kaiken keräilin. Pitäs vielä toinen ohjain ostaa ps 4 et sais sen co-op pystin.
Vähän sama juttu täällä. Ite kyllä jotenki pärjää, mutta kyllä Dc superheroesissa oli parempi/helpompi lentää. Teräsmiehellä hoitui kisat helposti.Millä hahmolla menit ne lentokisat läpi? Ne on mulle ainoot hankalat kohdat, ei vaan millään pysy hallinnassa![]()
Millä hahmolla menit ne lentokisat läpi? Ne on mulle ainoot hankalat kohdat, ei vaan millään pysy hallinnassa![]()
Edit. Rupesi lisää koukuttaan kun luin ketjun ykkös sivun ja vasta nyt tajusin että tässä on avoin pelimaailma, tuo tietää kyllä lisää pelattavaa heti tähän peliin.
Ainakin alkupään kaikki tehtävät on ihan "kenttiä". Ilmeisesti tuo avoin maailma tulee sitten myöhemmin pelissä, koska ei vielä ole eteen osunut. En tosin kovin pitkällä olekaan pelissä. Mut tietää ainakin ettei heti pääse vapaasti kulkemaan, niin ei tule yllätyksenä.![]()
Muistaakseni kolmen ekan tehtävän jälkeen maailma on avoin ja itse peli vasta "alkaa". Sen jälkeen voit tehdä sivutehtäviä, päätehtäviä, tutkia todella isoa kaupunkia vaikkapa lennellen tai autoillen. Tai ihan vaikka juosten![]()
Kyllä mä nyt enemmän olen tehtäviä kyllä tehnyt kuin kolme. :S Täytyykin pistää peli sisään ja pelata vielä 1-2 tehtävää ja katsoa mitä tapahtuu.![]()
Tarkistin asian walkthrough saiteilta ja kyllä se vaan on niin, että kolmannen tehtävän jälkeen maailma on auki. Muistaakseni silloin on käytössä Iron Man ja Hulk. Peli kehottaa menemään laiturille ja sieltä lautalla vankilaan, josta alkaa neljäs tehtävä. Tehtävän voi suorittaa myöhemminkin ja häröily kaupungissa voi alkaa
lähde: http://www.videogamesblogger.com/2013/10/22/lego-marvel-super-heroes-walkthrough.htm#level4