Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lego Marvel Super Heroes

Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Itte kans hommasin kyseisen pelin tänään. En tosin päässy ku pelaamaan ensimmäisen kentän, kunnes käski odottamaan, että peli installoituu. Pyh. :mad:
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Koitettiin toissapäivänä vaimon kanssa kahdestaan. Tuo kaksinpelin näytönjako systeemi oli todella raivostuttava, ei siihen tottunut missään vaiheessa ja kyllä ennemmin peliä jatkan yksin joskus..jos jaksan.

Selkeästi ollaan todella tyhmä pariskunta kun aikaisemmin jo valittelin miten vaikea tämä on, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Ajattelin toisen silmäparin auttavan, mutta mitä vielä. Ihan samalla tavalla oltiin jatkuvasti jumissa ja entisestään sekoitti kentässä ollut kolmas hahmo joka jäi jumiin joka paikkaan, jos sitä ei itse kuskannut takaisin peliin.

Lisäksi välillä piti jostain ylhäältä ampua jollain ukolla jotain, niin ei onnistunut jos oli ruutu jaettuna, täytyi kaikki hahmot kerätä ensin kasaan.

Huomaa selkeästi, että kun on kaksi-kolme vuotta vetänyt urheilu ja ajopelejä, niin ei tuosta pelaamisesta tule mitään. Jääkööt toistaiseksi hyllyyn ja katsotaan kun saa NBA2k14 ja AC4:n alta pois.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Selkeästi ollaan todella tyhmä pariskunta kun aikaisemmin jo valittelin miten vaikea tämä on, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä. Ajattelin toisen silmäparin auttavan, mutta mitä vielä. Ihan samalla tavalla oltiin jatkuvasti jumissa ja entisestään sekoitti kentässä ollut kolmas hahmo joka jäi jumiin joka paikkaan, jos sitä ei itse kuskannut takaisin peliin.

Näissä Lego-peleissä on noissa puzzleissa tietynlainen logiikka, joka toistuu aina. Painetaan nappeja, hypätään roikkumaan jonnekin, kootaan osista jotain, jne. Ja jos mikään muu ei auta, rikotaan kaikki.

Ollaan pojan kanssa vedetty kaksistaan läpi jokainen tähän mennessä ilmestynyt palikkapeli, joten oikeastaan kaikkiin tilanteisiin löytyy aika nopeasti ratkaisu. Itsekään en ole tuon ruudunjakotavan ystävä, mutta on se parempi kuin niissä ihan ensimmäisissä Lego-peleissä, joissa kummankin hahmon piti pysyä yhden ruudun kokoisella alueella ja eri suuntiin ei voinut mennä.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Kyllä minäkin pääpiirteittäin tiedän mitä pitäisi tehdä, mutta kun en jotenkin löydä oikeaa paikkaa mistä tehdä jotain, tai keksi keinoa päästä jonnekin ylemmälle tasolle oikealla hahmolla.
 
Joku noista hahmoista pystyy aina jotakin tekemään. Esim hämiksellä saa vaistolla asioita esiin, eli ympyrää painamalla. Ja kuten mainittiin, jos muu ei auta niin rikotaan kaikki. Jos palikat jää rikkomisen jälkeen pomppimaan, pystyy niistä kasaamaan jotakin.

Veikkaan, että ensimmäinen Lego -peli jota pelasitte?. Täällä 5 ja 7 -vuotiaat poikani pelasivat tuon juuri eilen läpi. Mutta pelanneet lego -pelejä ennenkin, niin idea on kovinkin tuttu. Tosin pari kertaa jouduin menemään apuun, kun eivät tosiaan tajunneet miten edetä. Ja valikosta pystyy muistaakseni muuttanaan, että kummallakin pysyy oma ruutu vierekkäinkin ollessa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Toinen Legopeli. Eka oli vuosia sitten Indiana jones, joka oli aikalailla suoraviivaista tasoloikkaa. Vaikka siinä päti nämä täysin samat asiat. Joku hahmo tekee jotain, jos ei auta niin rikotaan kaikki ja kootaan jne. Niin jotenkin tässä nuo kentät on sellaisia etten hahmota niistä mitään. Loppupahiksen aikaan ei ehdi edes miettimään hahmotusta. Indiana jonesta pelattiin vaimon kanssa tosi paljonkin sillon ja hauskaa oli, mutta nyt tuskin vaimoa saan toiste palaamaan pelin pariin. Itse aion joskus antaa mahdollisuuden.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Juuri äsken tuli peli läpäistyä 100 %. Aikaahan tuohon sai menemään jokusen tunnin mutta suurimmaksi osaksi oli ihan mielenkiintoista puuhasteltavaa. Vain viimeiset viisi kenttää tänää alkoi maistua jo puulta kun niistä kaiken keräilin. Pitäs vielä toinen ohjain ostaa ps 4 et sais sen co-op pystin.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Juuri äsken tuli peli läpäistyä 100 %. Aikaahan tuohon sai menemään jokusen tunnin mutta suurimmaksi osaksi oli ihan mielenkiintoista puuhasteltavaa. Vain viimeiset viisi kenttää tänää alkoi maistua jo puulta kun niistä kaiken keräilin. Pitäs vielä toinen ohjain ostaa ps 4 et sais sen co-op pystin.

Millä hahmolla menit ne lentokisat läpi? Ne on mulle ainoot hankalat kohdat, ei vaan millään pysy hallinnassa :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Millä hahmolla menit ne lentokisat läpi? Ne on mulle ainoot hankalat kohdat, ei vaan millään pysy hallinnassa :)
Vähän sama juttu täällä. Ite kyllä jotenki pärjää, mutta kyllä Dc superheroesissa oli parempi/helpompi lentää. Teräsmiehellä hoitui kisat helposti.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Millä hahmolla menit ne lentokisat läpi? Ne on mulle ainoot hankalat kohdat, ei vaan millään pysy hallinnassa :)

Ihan iron manillä. Aluks kyllä tuotti itellekkin tuskaa nuo lentokisat, mut sit kun lenteli joka paikkaan niin taidot kehitty sen verran että ne sai läpäistyä.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Platina tästä tuli pari päivää sitten, ja maistuihan se, kuten kaikki Legot ovat tehneet.

Vähän vaan tuntuu että näihin iskee mammuttitauti. Joka pelin täytyy olla edellistä monimuotoisempi ja massiivisempi, ja jossain vaiheessa on pakko tulla raja vastaan.

Muutaman kerran kaatui, mutta eipä tuo suuresti haittaa kun peli tallentelee automaattisesti koko ajan. Coop-hahmojen AI on kyllä ihan yhtä huono kuin edellisissäkin Lego-peleissä, useimmiten ovat joko tiellä tai sitten jäävät jumiin johonkin nurkkaan. Vapaudenpatsas-kiipeilykentässä alkoi jo vähän ottaa päähän, kun toinen hahmo oli koko ajan useamman kerroksen verran jäljessä ja se piti sieltä kävelyttää ties montako kertaa takaisin ylös.

Yksi lentely oli aika haastava, se joka lähtee Helicarrierin läheltä alaspäin ja jatkuu junatunnelissa, siihen meni useampi yritys, muut aika iisejä. Dr. Strangella lentelin kaikki läpi. Se Helicarrierin ajokisa Maria Hilliä vastaan aiheutti eniten hiusten repimistä, mutta siihenkin sormituntuma löytyi kun tarpeeksi hinkkasi. Se jälkimmäinen menikin sitten ekalla kun oli jo tottunut kontrolleihin.

Varmaan kaikkiaan vaikein pelaamani Lego-peli juuri noista muutamista lentelyistä ja ajeluista johtuen, mutta hauskaa tämän kanssa taas suurin osa ajasta oli.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tuntuu että jos meinaa jäädä jumiin niin riko kaikki.

Ite olen yllättynyt kuinka hyvin tuo dynamic splitscreen toimii kun pelaa samalla koneella kaverin kanssa. Ainoa on nuo heitettävät/ ampumiset kun tähtäin ei ylitä ruudun keskiosaa, mutta järjestelyllä onnistuu.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tulipa tätä Demoa testattua PS4:sella ja hauskalta vaikutti, joku peli olisi mukava hommata mitä voisi pienen pojan kanssa pelailla. Saako tähän Suomenkielistä puhetta? Demossa ei ainakaan ollut, tuon asian puolesta Knack olisi hyvä mutta mitä arvosteluja lukenut niin Lego olisi parempi pelinä. Kuinka kauan tässä kestää ajallisesti pelata tarina läpi? Mukava olisi jos olisi hieman pituuttakin pelillä, ettei mikään 5 tunnin rykäisy. Yhtään Lego peliä en ole aikasemmin pelannut.

Edit. Rupesi lisää koukuttaan kun luin ketjun ykkös sivun ja vasta nyt tajusin että tässä on avoin pelimaailma, tuo tietää kyllä lisää pelattavaa heti tähän peliin.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Suomenkieltä ei pelistä löydy mutta kyllä peliä osaa pelata pienempi pelaajakin vaikka englanniksi onkin. Pelattavaa tästä kyllä löytyy todella paljon.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Edit. Rupesi lisää koukuttaan kun luin ketjun ykkös sivun ja vasta nyt tajusin että tässä on avoin pelimaailma, tuo tietää kyllä lisää pelattavaa heti tähän peliin.

Ainakin alkupään kaikki tehtävät on ihan "kenttiä". Ilmeisesti tuo avoin maailma tulee sitten myöhemmin pelissä, koska ei vielä ole eteen osunut. En tosin kovin pitkällä olekaan pelissä. Mut tietää ainakin ettei heti pääse vapaasti kulkemaan, niin ei tule yllätyksenä. :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Ainakin alkupään kaikki tehtävät on ihan "kenttiä". Ilmeisesti tuo avoin maailma tulee sitten myöhemmin pelissä, koska ei vielä ole eteen osunut. En tosin kovin pitkällä olekaan pelissä. Mut tietää ainakin ettei heti pääse vapaasti kulkemaan, niin ei tule yllätyksenä. :)

Muistaakseni kolmen ekan tehtävän jälkeen maailma on avoin ja itse peli vasta "alkaa". Sen jälkeen voit tehdä sivutehtäviä, päätehtäviä, tutkia todella isoa kaupunkia vaikkapa lennellen tai autoillen. Tai ihan vaikka juosten :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Muistaakseni kolmen ekan tehtävän jälkeen maailma on avoin ja itse peli vasta "alkaa". Sen jälkeen voit tehdä sivutehtäviä, päätehtäviä, tutkia todella isoa kaupunkia vaikkapa lennellen tai autoillen. Tai ihan vaikka juosten :)

Kyllä mä nyt enemmän olen tehtäviä kyllä tehnyt kuin kolme. :S Täytyykin pistää peli sisään ja pelata vielä 1-2 tehtävää ja katsoa mitä tapahtuu. :)
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Kyllä mä nyt enemmän olen tehtäviä kyllä tehnyt kuin kolme. :S Täytyykin pistää peli sisään ja pelata vielä 1-2 tehtävää ja katsoa mitä tapahtuu. :)

Tarkistin asian walkthrough saiteilta ja kyllä se vaan on niin, että kolmannen tehtävän jälkeen maailma on auki. Muistaakseni silloin on käytössä Iron Man ja Hulk. Peli kehottaa menemään laiturille ja sieltä lautalla vankilaan, josta alkaa neljäs tehtävä. Tehtävän voi suorittaa myöhemminkin ja häröily kaupungissa voi alkaa :)

lähde: http://www.videogamesblogger.com/2013/10/22/lego-marvel-super-heroes-walkthrough.htm#level4
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tarkistin asian walkthrough saiteilta ja kyllä se vaan on niin, että kolmannen tehtävän jälkeen maailma on auki. Muistaakseni silloin on käytössä Iron Man ja Hulk. Peli kehottaa menemään laiturille ja sieltä lautalla vankilaan, josta alkaa neljäs tehtävä. Tehtävän voi suorittaa myöhemminkin ja häröily kaupungissa voi alkaa :)

lähde: http://www.videogamesblogger.com/2013/10/22/lego-marvel-super-heroes-walkthrough.htm#level4

Näköjään olen tehnyt sitten nuo kolme tehtävää. Siinä vain välillä oltiin jollain hahmolla kaupungissa jossain "tietyömaalla" ja sit oltiinkin kahdella muulla hahmolla siellä jossain puistossa. Luulin niitä jo kahdeksi eri tehtäväksi.
 
Vastaus: Lego Marvel Super Heroes

Tuli tämä sitten tänään hommattua, viellä ei ole vapaa maailma auennut joku vähän vajaa 2 tuntia pelattu ja aika hauskaa menoa. Tarjoaa tämä hyvää vaihtelua Bäfän ja Rivalsin jälkeen, kun ihan erillainenkin peli kyseessä.
 
Ylös Bottom