Vastaus: The Elder Scrolls Online
Heittäkääs nyt vähä ensi fiiliksiä pelistä? Yleensä peli on hyvä jos ei siitä kerkee täällä jauhaa

Kauhee kuumotus jo cdonista kun ei ikuna tiiä et, koska peli saapuu ei oo mikään nopein toimittaja.
Yhden illan intensiivisen pelailun jälkeen, fiilikset pelistä ihan ok. Menin Daggerfallin ne kaksi ekaa tutorial-saarta läpi eilen (Stros M'Kai ja Bethnik). Siellä ainakin ne tehtävät oli sellaista perus mmo-höttöä, juokse sinne nouki sitä, tuo takas, jne. Mitä nyt mmo:lta voi odottaa.
Alkuun oli totuttelemista tuohon että sen maailman viholliset on yhteisiä kaikille, tämä on toki yleistä mmo:ssa mutta jopa pomot ovat yhteisiä. Eli jos luolan lopussa on pomo joka pitää tappaa niin siinä on spawnipisteen edessä aina läjä väkeä odottamassa ja pomo seisoo siinä paikoillaan ehkä kaksi sekuntia kunnes kuolee. Noh kunhan jos edes yhden osuman saat niin peli rekisteröi sut osalliseks ja saat homman vietyä eteenpäin.
Samaten jostain syystä crafti materiaalien nodet (eli ne joista saat jotain) ovat kaikien yhteiset, jos sinä ja joku muu huomaatte vaikka rautamalmia maassa, niin siitä tulee kilpajuoksu että kuka sen saa. Ekana klikannut saa sen ja sitten se node katoaa ja joudut nuolemaan näppejä, etsimään uuden. Nimimerkillä monet riimunodet menettänyt.
Toki tuohon kyllä helpottaa se kun lähtee tutkimaan paikkoja, sieltä kyllä löytyy paljon nodeja joita kukaan ei ole ottamassa kun monet eivät tutki vaan juoksevat polkuja pitkin eteenpäin.
Eilen myös illalla pikaisesti testattiin Daywalkerin kanssa ryhmäntekoa ja se onnistui ihan hyvin, lähetin ryhmäkutsun, Walker hyväksyi ja oltiin samassa partyssa sen jälkeen. Mutta, ei oltu samassa instanssissa, joten piti vielä menusta erikseen ottaa 'Travel to the player' jolloin peli latasi mulle sen alueen uusiksi ja päästiin samaan instanssiin ja näimme toisemme.
Ihan ok peli, kyllä tota pelailee. Varmaan paljon tehtävää kun tuo peli vähän tuosta avautuu. Nyt vasta saan ekat ns. oikeat päätehtävät yms. kun pääsin sinne varsinaiseen Daggerfalliin.