Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Elder Scrolls Online

Vastaus: The Elder Scrolls Online

Morjes, enpä tänne ikinä ennen ole loruillut, mutta tosiaan tuli tuossa hommattua tämä itsellekkin ja rupes nuo kiltahommat kiinnostamaan, eikä oikeastaan hajuakaan niistä ole. :D eli mitenkäs noihin kiltoihin nyt pysty ees liittymään? Daggerfallissa pelailen tietenkin. Pitääkös sinne saada kutsua, vai miten homma toimii? On meinaan ensimmäinen mmo, joten saa nähdä miten tässä käy. :D tähän asti hyvältä on vaikuttanut.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Morjes, enpä tänne ikinä ennen ole loruillut, mutta tosiaan tuli tuossa hommattua tämä itsellekkin ja rupes nuo kiltahommat kiinnostamaan, eikä oikeastaan hajuakaan niistä ole. :D eli mitenkäs noihin kiltoihin nyt pysty ees liittymään? Daggerfallissa pelailen tietenkin. Pitääkös sinne saada kutsua, vai miten homma toimii? On meinaan ensimmäinen mmo, joten saa nähdä miten tässä käy. :D tähän asti hyvältä on vaikuttanut.

Pistä mulle psn viestiä niin lisäilen sut kiltaan. Sen kautta voit etsiä sit suomalaista peliseuraa, käyttää kilta pankkia ja storea(tätä ei kyl kukaan juuri käytä, koska pelissä on niin hyvät trade killat)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pistä mulle psn viestiä niin lisäilen sut kiltaan. Sen kautta voit etsiä sit suomalaista peliseuraa, käyttää kilta pankkia ja storea(tätä ei kyl kukaan juuri käytä, koska pelissä on niin hyvät trade killat)

Onko jossain hyvää for dummies opasta tuohon trade puoleen? Lähinnä mietin sitä kannattaako sitä käyttää ollenkaan tai tarjota omaa kamaa mihinkään kun on nyyppä leveleillä = LVL 10.

Rahaa tuntuu muuten kertyvän aika vähän, joku 3500 mulla nyt mutta tulin ostaneeksi inventorya sekä pankille että pelaajalle 10 slottia lisää. Inventoryn pienuus on kyllä tämän pelin yksi ärsyttävimpiä piirteitä.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onko jossain hyvää for dummies opasta tuohon trade puoleen? Lähinnä mietin sitä kannattaako sitä käyttää ollenkaan tai tarjota omaa kamaa mihinkään kun on nyyppä leveleillä = LVL 10.

Rahaa tuntuu muuten kertyvän aika vähän, joku 3500 mulla nyt mutta tulin ostaneeksi inventorya sekä pankille että pelaajalle 10 slottia lisää. Inventoryn pienuus on kyllä tämän pelin yksi ärsyttävimpiä piirteitä.


Mä en low lvleillä lähtis tradekilloissa oikeestaan mitään myymään, kun ei sulla juurikaan mitään arvokasta ole. Deconnatkaa tai myykää npclle kaikki. Tietysti kultaiset craftaus materiaalit on arvokkaita ja niitä voi myydä tradekilloissa violeteistakin saa jotkain taskun pohjalle. Harvinaiset crafting tyylit ja reseptit(kultainen,violetti) ovat myös arvokkaita. Tietenkin sielä voi myydä myös alchemy materiaaleja joista saa ihan kohtalaisen korvauksen. Craftattavia setti geareita jos tarvitte niin kyselkää kfinin kiltalaisia tekemään ennenkuin lähdette niitä ylihintaan ostelemaan. Kannattaakin aluksi ostaa hahmo ja pankki tilaa ja päivittää hevosen speediä. Isoimmilla leveleillä rahaa kuitenkin saa paljon helpommin.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

miten tässä pelissä alussa löytää niitä tehtäviä helposti.
itse tykkäsin ffxiv systeemistä miten ne tehtävät on merkitty kartaa,onkos samalaista tässä vai miten kiitos.
:confused:
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

miten tässä pelissä alussa löytää niitä tehtäviä helposti.
itse tykkäsin ffxiv systeemistä miten ne tehtävät on merkitty kartaa,onkos samalaista tässä vai miten kiitos.
:confused:

En tiedä millainen systeemi ff:ssä on, mutta questi alueet on merkitty miekoilla mökkeinä tms. mustalla olevalla alueella questeja tekemättä. valkoisena olevalla tehty. Aktiivisena oleva questi näkyy kartassa valkoisena nuolta muistuttavana merkkinä. Systeemi on hyvinkin simppeli, kun sen vain älyää. Alueiden päätehtävät ohjailevat alueelta toiselle. Itse tarinatehtäviin lähdetään lähes aina harboragesta.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Alqimukselle: Pistän tänään (jos muistan) viestiä. Olisin kanssa kiinnostunut liittymään kiltaan.

Ajattelin aloitella taas pitkästä aikaa pelaamaan Elderiä. Nollista tietenkin lähdetään liikkeelle (vaihdoin Daggerfallin puolelle).

PSN: Klemeesi
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onkohan pleikkaripuolella edelleen suomikiltaa tähän peliin?
Tällähetkellä ko. Peli latauksessa mustan perjantain kunniaksi.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onkohan pleikkaripuolella edelleen suomikiltaa tähän peliin?
Tällähetkellä ko. Peli latauksessa mustan perjantain kunniaksi.

Kilta löytyy ja lisäilinkin eilen kiltaan. Aktiivisia pelureita on vielä joku 20+ peliin viimeaikoina mukaan tulleet.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Pistin itsekin taas pitkän tauon jälkeen pelin tulille tänään, lvl 17 sorcerer oli siellä oottelemassa. En paljon muuta ehtiny kun laittaa skillit takaisin, kun oli jossain vaiheessa nollautunut. Niin ja kuolin johonkin perusvihuihin, kun vähän meinaa olla ruosteessa :) Josko illalla kokeilisin muutaman tekemättömän dunkun pyöräyttää randomien kanssa ja jatkaa siitä mihin jääty.. Kysymys noista hevosista: onko kaikki saanu sen pelin erikoisversion mukana vai ostanu crowneilla? Kun tuntuu että kultaa saa säästää melko kauan että semmoisen saa..
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Onko aktiivisia suomikiltoja?

DC:llä konsolifillä on n. 20 aktiivista pelaajaa ja pelaajia reilusti yli 100. Suurin osa taitaa suomalaisista olla dc pelaajia poikkeuksiakin toki on. Konsolifinillä tosin ei ole killan yhteistä toimintaa ollu hetkeen, mutta sellaista voidaan järjestää mikäli mielenkiintoa löytyy..

Kultaa saa melko nopeastikkin kasaan, kun leveleitä hieman karttuu muistatko paljon halvin hevonen maksaa? Itsellä tämä tuli tosin pelin erikoisversion mukana.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Halvin heppan taisi olla 8-10 000 , joten suosittelen ostamaan lisärin sieltä. Itse tein niin ja en kadu.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Halvin heppan taisi olla 8-10 000 , joten suosittelen ostamaan lisärin sieltä. Itse tein niin ja en kadu.
Tuon verran saa parissa tunnissa kasaan helpostikkin. Esimerksiksi portti coldharbouriin kerää kukkia pari h myy ne tradekilloissa. Kerää puuta,metallia nahkaa tai silkkiä refainaa myy waxit, temporing alloyt, rosinit. Tässä tapauksessa tosin täytyy olla kerättävän materiaalin ammatissa tietyt passivet täynnä. Esimerkiksi Blacksmithingistä metal extraction. Myymällä kaikki matkaasi tarttuneet aseet armorit yms turhat npclle tuo äkkiä tuon 10k täyteen. Varmaan myös konsolifinin monet end game pelaajat voivat tuon summan lainata.
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

10k näytti halvin olevan. Kyllähän sitä rahaa itse asiassa tulee aika nopeaa, illalla ehti 1,5 h pelailemaan ja joku 2,5k tuli ihan samoilemalla, tekemällä tehtäviä ja myymällä rojua mitä tippui :)
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itse ku myyn roinan niin muutaman kympin saa aina vain kasaan!
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Itse ku myyn roinan niin muutaman kympin saa aina vain kasaan!
uppaa inventory tilaa, että saat enempi tavaraa mukaan. Loottaatko kaiken? yhdestä myytävästä armorista saa jo muutaman kympin. Tietysti kamojen korjaus vie jo jonkun verran potista, mutta kuulostaa kyllä omituiselta :confused:
 
Vastaus: The Elder Scrolls Online

Jep jotain teen väärin, koska ei tule kultaa ton enempää... No opetellaan!
 
Ylös Bottom