Niin, tietysti toimintatapa erilaisten tuotteiden kohdalla varmasti eroaa toisistaan. Viallista/rikkinäistä älypuhelinta, tietokonetta, taulutelkkaria tai vastaavaa "palautettaessa" on hyvinkin todennäköistä, että laite lähtee maahantuojalle/tehtaalle tarkistettavaksi ja mahdolliseen korjaukseen, eikä suoraan hyllystä saa uutta tuotetta mukaansa. Tällainen toiminta on itsellekin tuttua parista tapauksesta. Nyt oli kuitenkin kyse muutaman kympin hintaisesta ohjaimesta, jota maahantuojana toimiva Nordisk Film ei 99 % todennäköisyydellä ala korjaamaan, vaan lähettää asiakkaalle uuden. Nyt vaan asiakas joutui "turhaan" tuhlaamaan rahaa ja odottamaan, kun Gigantin myyjä ei selvästi ollut oikein tietoinen, kuinka tilanteessa pitäisi toimia. Valitettavasti tuostakin on omakohtaista kokemusta Gigantista, missä nämä "asiakaspalvelijat" osaavat käytännössä vain ottaa rahat tuotteista, mutta eivät vastata simppeliinkään kysymykseen niitä koskien. Yleinen asenne tuntuu olevan "mä olen täällä vaan töissä! ostatko sä tän, vaiko et?".
PS Tässä ketjussa on jo useampi henkilö kertonut saaneensa uuden ohjaimen suoraan hyllystä asioidessaan GameStopissa, Prismassa, Anttilassa ja vastaavassa. Jälleen kerran voin omasta kokemuksesta todeta, että kyseisissä liikkeissä on parempaa ja asiantuntevampaa palvelua tarjolla, kuin Gigantissa koskaan.