Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Glitcheihin en ole törmännyt, mutta sitäkin enemmän terrorist huntissa omia ampuviin pelaajiin. Milloin heti erän alussa alkaa kauhea ammuskelu, joskus ammutaan laukaus pari "ihan vain huvin vuoksi".

Itellä tuli ihan multiplayerissä oikein kunnon kusipää vastaan, heti kun erä alko, sain osumaa, aattelin et lentokoneen ikkunan läpi, sit taas hetken päästä, vaikken ollut lähelläkään ikkunaa, ja taas hetken päästä.. hoksasin et oma kapkan ampu mua huvikseen jalkaa aina kun en nähnyt, sit kun hoksasin ja meinasin antaa sille napin kuugeliin, sai tiputettua mut. Kaveri oli tulos nostamaan ni ampu molemmat ja sai monoa persiille
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itellä tuli ihan multiplayerissä oikein kunnon kusipää vastaan, heti kun erä alko, sain osumaa, aattelin et lentokoneen ikkunan läpi, sit taas hetken päästä, vaikken ollut lähelläkään ikkunaa, ja taas hetken päästä.. hoksasin et oma kapkan ampu mua huvikseen jalkaa aina kun en nähnyt, sit kun hoksasin ja meinasin antaa sille napin kuugeliin, sai tiputettua mut. Kaveri oli tulos nostamaan ni ampu molemmat ja sai monoa persiille

Olen huomannut, että kyseisessä pelissä on lähes mahdoton raportoida perseilijöistä, koska he yleensä ennättävät poistua pelistä, host lopettaa pelin perseilyn alettua. Myöskään Pleikkarin omassa "Tavatut pelaajat" -osiossa ei näy R6 -pelaajia.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Olen huomannut, että kyseisessä pelissä on lähes mahdoton raportoida perseilijöistä, koska he yleensä ennättävät poistua pelistä, host lopettaa pelin perseilyn alettua. Myöskään Pleikkarin omassa "Tavatut pelaajat" -osiossa ei näy R6 -pelaajia.
Mutta kun share napin alta tallennat videon niin perseilijät näkyy siellä helvetin hyvin
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

RAINBOW SIX SIEGE TURNAUS (PS4): ILMOTTAUTUMISET

1. vonKASSEY & co
2. Myllyel & co
3. Pihlu & ZfS
4.
5.
6.
7.
8.

Säännöt: Ranked & best of 3, tarkennetaan mikäli turnaus toteutuu.
Ajankohta: Tammikuu, päivistä voidaan vaikka äänestää osallistujien kesken.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Toissapäiväisen päivityksen jälkeen ei ole tippumisia nähty. Olen porukasta yleensä se ainoa jolle tätä on tapahtunut pari kertaa illassa, ja nyt kahtena iltana ei mitään. Voidaanko vanhat synnit kuitata käsitellyksi, vai onko ollut vain hyvää tuuria?
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Kompataan Nisua. Päivityksen jälkeen ei oikeastaan mitään ongelmia, ei edes illalla pelatessa jolloin normaalisti ongelmat ovat lisääntyneet. Ei tippumisia, pelit löytää nopeasti ja kertaakaan ei ole enää jättänyt expoja & rahoja antamatta. Helvetin hyvä päivitys. :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Toissapäiväisen päivityksen jälkeen ei ole tippumisia nähty. Olen porukasta yleensä se ainoa jolle tätä on tapahtunut pari kertaa illassa, ja nyt kahtena iltana ei mitään. Voidaanko vanhat synnit kuitata käsitellyksi, vai onko ollut vain hyvää tuuria?
Hyvää tuuria, mutta kyllä peli toimii paljon paremmin. Itselleni pukkasi lähes aina Erroria, mutta nyt sitä tulee harvemmin. Voisin itse luultavasti olla lähemmäs lvl 90, jos ei tuota Erroria olis tullut lähes 50% peleistäni. Itselleni on nyt tullut patchin jälkeen 3 Erroria, mutta on tää parempi. Nyt pystyy sentään pelaamaan 10-20 peliä putkeen ennenkuin iskee Erroria. Ennen se oli mulla 1-6 :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

RAINBOW SIX SIEGE TURNAUS (PS4): ILMOTTAUTUMISET

1. vonKASSEY & co
2. Myllyel & co
3. Pihlu & ZfS
4.
5.
6.
7.
8.

Säännöt: Ranked & best of 3, tarkennetaan mikäli turnaus toteutuu.
Ajankohta: Tammikuu, päivistä voidaan vaikka äänestää osallistujien kesken.

Tee tälle oma aihe, jos et vielä tehnyt. Löytyy helpommin asiasta kiinnostuneillekin.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Oliko ny niin että toi v1.04 minkä latas pari päivää sitten oli tää 1.2 pätsi?
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mulla oli koko eilisen päivän neu data center ja pingi huiteli +120ms huudeilla. Ennen pätsiä oli yleensä weu ja pingi 65-90. Noh, ei pidä vetää hätiköityjä johtopäätöksiä ja seurailen tilannetta josko se muuttus vielä.
Tietokonepuolellehan tuli mahdolliseksi valita tuo center ja mahdollisesti joskus tulee myös konsoleille.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Mulla oli koko eilisen päivän neu data center ja pingi huiteli +120ms huudeilla. Ennen pätsiä oli yleensä weu ja pingi 65-90. Noh, ei pidä vetää hätiköityjä johtopäätöksiä ja seurailen tilannetta josko se muuttus vielä.
Tietokonepuolellehan tuli mahdolliseksi valita tuo center ja mahdollisesti joskus tulee myös konsoleille.
Juu se vaihtelee itsestään sitä centeriä. Mullakin oli eilen neu ja ping 89. Hetken päästä tuli Error pelistä ja yhteys oli muuttunut takaisin weu ja ping 44. Mietiskeltiinkin kaverin kanssa voiko toi Error johtua siitä, että peli vaihtaa center serveriä kesken pelin joka aiheuttaa pienen katkoksen serveriin, joka taas aiheuttaa tuon Errorin? Toivottavasti saatais konsolille optio jolla saadaan itse päättää servut ym.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Päräs tai ainaki meikän suosikkioperaattori: Sledge!
Ainut vaan, että hetken pelaamisen jälkeen kaikki ongelmat alkaa näyttää nauloilta...

[video=youtube;FNdl9lI1Xgk]https://www.youtube.com/watch?v=FNdl9lI1Xgk[/video]
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tähän ei vissiin enää noviisin kannata tulla mukaan, mestarit turhautuu. Onko tuolla jokin juttu, että vois valita tason mukaan porukan?
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tähän ei vissiin enää noviisin kannata tulla mukaan, mestarit turhautuu. Onko tuolla jokin juttu, että vois valita tason mukaan porukan?
Kyllä mukaan aina mahtuu. Casuaalia vaan pelaamaan ja jos tulee jtn vihapostia n00biudestasi ni pistä takasin viestiä ja käske menemään pelaamaan rankedia.
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tähän ei vissiin enää noviisin kannata tulla mukaan, mestarit turhautuu. Onko tuolla jokin juttu, että vois valita tason mukaan porukan?

Ei konsolien parasta räiskintää kannata missata sen takia ettei ollu messis alusta lähtien!
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Tähän ei vissiin enää noviisin kannata tulla mukaan, mestarit turhautuu. Onko tuolla jokin juttu, että vois valita tason mukaan porukan?

Näin hieno peli kannattaa todella kokea. Kyseessä on aito mestariteos, joka tullaan muistamaan klassikkona. Paras tapa päästä peliin sisälle on laajentaa kaverilista tämän pelaajilla ja lyöttäytyä rohkeasti mukaan chat-partyihin. Kommunikointi on menestyksen avaintekijöitä, joten mikrofoni on välttämättömyys.

Suomalaista peliseuraa: http://www.konsolifin.net/bbs/playstation/115703-rainbow-six-siege-peliseuraketju.html
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Kyllä tähän peliin kannattaa hypätä mukaan vaikka olis peukalo keskellä kämmentä. Meikäläinen ainakin ottaa ilolla vastaan uusia pelaajia ym. Monesti jo opettanut uusille casualissa miten peliä kannattaa pelata jne. Tärkeimmät asiat: Opettele pelaamaan kaikilla operaattoreilla ja miten niitä kannattaa käyttää. Opettele mäpit ulkoa ja missä kamerat on jotta osaat ampua ne hyökkäyksessä ennen kuin vihu saa selville paikkasi. Ja tärkein toden totta kommunikaatio. Ei muuta ku askiin mukaan!

Tosta videosta: Huvittavia tappoja oli osa, mutta mun mielestä liikaa tekstiä. Osa lauseista oli väärin kirjoitettu ja noi "taktiikat?" ite en tajunnut mitä noilla meinasit. Recon grenade: vihu oli tyhmä eikä liikkunut pois, tossa olis aikaa ollut juosta pois. Kannattais cookkailla sitä kranaattia kädessä hetken. Kranaatin voi myös heittää takaisin, mutta todella vaikeaa.
Surprise MF: ihan itsestään selvä tilanne. Monet pelaajat tekee harhautuksia ennen kuin iskevät.
OK video kuitenkin, mutta kannattaa varmaan jättää turhat taktiikan nimet pois ja ylimääräiset kommentit myös. :)
 
Vastaus: Tom Clancy's Rainbow Six Siege

Itsehän sain varmaan toisella pelitunnilla heti opettavaista palautetta "fucking idiot" viestin ku en tajunnu hajottaa sitä salkkua mut en lannistunu, eli mukaan vaan:)
 
Ylös Bottom