Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Mikä optio noilla kalsaveritilkoilla on? Antavat vaan verihäiveitä?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Mikä optio noilla kalsaveritilkoilla on? Antavat vaan verihäiveitä?

Hauskan kuuloset noi suomennetut versiot noista esineistä :D Joo ei niillä muuta toimea ole kuin että käytettäessä saa sitä verta (raha, kokemuspiste) joilla voi hahmoaan kehittää tai ostaa esineitä.

Kyllä mä luulen että tälle jatkoa tulee, tuokin on sellainen asetelma johon voi käytännössä luoda loputtomia painajaisia, ja täten uusia maisemia ja tapahtumia.

Onhan From sanonut että vaikka Dark Souls trilogia saatiin nyt päätökseensä, niin näitä pelejä tulee lisää.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Hauskan kuuloset noi suomennetut versiot noista esineistä :D Joo ei niillä muuta toimea ole kuin että käytettäessä saa sitä verta (raha, kokemuspiste) joilla voi hahmoaan kehittää tai ostaa esineitä.

Tässä tulee se ongelma, että näitä ei tajua edes suomeksi. Yksi kehityksen osa; mystiikka! Mitä hittoa tuo on? Googlaat enkuksi ja heti ymmärrät. Mut joo.. Tarinan kannalta Suomi avaa hyvin, muuten turha [emoji23]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Mä oon vissiin ainoa joka tätä tällä hetkellä pelaa [emoji23] on se uuden alueen koluaminen vaan aina yhtä jännää [emoji16]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Itse aloittelen tämän uudestaan heti DS3sen jälkeen. Ja varmana kelloja soittelen :)
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Oon kans ladannu tän uusiks, pitäis vaa löytää sopiva aika aloitukselle :) teen ihan kokonaan uuden hahmon
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Fuuk!! Blood starved beast on kyllä yks prkl! [emoji23] ekat kerrat kuolin aika pystyyn, sit soitin kelloa ja sain kaverin. Eipä tuostakaan tullut mitään, päin vastoin. Nyt menee 2/3 helposti, mut viimeinen vaihe on yhtä tuskaa.. Yleensä homma kusee ku kamerakulmat on ihan sieltä itsestä. Lopuksi et tiedä missä BSB pyörii ja missä sinnä. Ota häveitä ja lääkettä niin booooom!! Menestysresepti on valmis. En oo luovuttamassa, vaan pitää grindailla tavaraa, että voin lähteä soitellen sotaan.

Yksi vinkki uusille.. Alussa jos jaksaa grindata niin kannattaa ostaa luoteta ja polttopulloja varasto täyteen, sillä niiden hintahan nousee pelin edetessä.. Mun tulot ei niinkään [emoji23]
 
Yksinpuhelu jatkuu ja lapsenomainen kysely. Mikä on tuo myynnissä oleva 10000 verihäiveen avain? Höpistään metsästyksen päättymisestä ja pääportin avaamisesta.

Mitä nappia pitää painaa, että hahmo tekee niitä tervehdyksiä yms?

Mikä virka on noilla huonoimmilla kivillä mitä voi kiinnittää aseisiin ku nyt mulla on niitä toistakymmentä, arvolta vaan surkeita. Puskenko niitä jokaiseen aseeseen? Sit niiden verikivien käytöstä, eli yhteen aseeseen menee vissiin: 3/5/8 kiveä? Ei enempää? Tarviiko noita käyttää säästeliäästi.

Paljon asioita joiden tarkoitusta en vaan tajua..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Sillä 10k avaimella saa ne isot portit auki Cathedral Wardilla, se on vain oikoreitti. Ne portit saa auki myös toista kautta jos vain löydät reitin! Matkalla voi tulla vastaan jotain muutakin salaista..

Tervehdykset toimivat touchpadilla.

Niitä kiviä voi pajalla kiinnittää ja irroittaa aseista, niillä saa nostettua erilaisia kykyjä tai pelkästään iskuvoimaa. Tiedot lukee tarkemmin kun laitat niitä kiinni työpajalla..
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Niitä aseiden päivitykseen meneviä kiviä menee tosiaan 3, sitten 5 ja 8, jolloin ase on +3, päivitä sitä asetta mitä tykkäät käyttää. Seuraavat kolme päivitystä menee samoin, paitsi tarvii parempia kiviä mitä tippuu myöhemmin, sama toistuu vielä kerran kunnes ase on +9, ja viimeisen päivityksen saa Blood Rockilla, niitä ei montaa ole per pelikerta, etkä välttämättä löydä yhtään ellet katso missä ne ovat.

Oliko siulla se Old Hunters-lisäri vielä hommattuna muuten?
 
Eipä taida olla lisäosaa. Ostin storesta tarjouksella, joten oisko peruspeli. Lisärikin vois olla kova juttu, mut eka pitäis oppia pelaamaan. Konttaan tuon kolmos pomon kanssa ihan koko rahalla [emoji23]
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

BsB on hankala tapaus, kun käy niin aggressiivisesti päälle ja aiheuttaa vielä poisonia. Ilman tuota ei olisi edes kauhean paha, kun iskut on helpohko paikata. Paras taktiikka on väistää aina vasemmalle ja iskeä heti selkään kerran kaksi. Kannattaa myös pysyä niin lähellä kuin vain uskaltaa, koska ne pahimmat iskut tulevat, kun etäisyyttä on vähän enemmän.

Jos ottaa sen npc apurin, niin kannattaa odottaa, että vihu keskittyy siihen ja mäiskiä sitä minkä ehtii. Otus on myös herkkä tulelle, joten ase liekkeihin ja miekkaa kylkeen. Kovimmat kaverit torjuvat pyssyllä ja tuo onkin helpoin keino, jos opettelee ajoituksen. Opettelun lomassa voi tosin käydä pari kertaa kipeästi. :D

Itse tykkäsin kyseisestä pomosta ja kävin paljon jeesailemassa muita.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei prkl!! Aina sama juttu.. Just heittämässä moloa niin se ehtii iholle. Molo osuu nätisti, mut se lyö samalla ja myöhäistä kuperkeikalle. Alku on helppo, mut sit se myrkkyvaihe niin ei riitä taidot. Kerran voi vielä kokeilla ja sit on molot loppu aka grindaamaan. Npc kaverikin kävi mulle apuna, mut samalla tavalla mokasin heiton ja sit olinkin BSB:n suussa. Nyt tuntuu siltä, että en tuu pääseen peliä läpi.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei kannata luovuttaa, toi on loppupeleissä todella haastava bossi siihen nähden missä vaiheessa peliä se tulee. Ei kannata keskittyä liikee niihin molotoveihin, sen verran hidas heittää ja bsb on agressiivinen kun mikä. Kannattaa muistaa että sen pystyy parryyn aseella jolloin pääsee tekee critical hitin, sprinttaamalla pääsee karkuun ja sen syöksy hyökkäyksen jälkeen saa pari helppoa osumaa, joten kannattaa valita milloin lyö ja milloin ei.
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tässä mitään luovuteta [emoji23] tuon parryn ajoittaminen on turkasen hankalaa. Kokeillu sitäkin. Vissiin ammun liian aikaisin, vaikka BSB on jo seisaallaan ja lyömässä?
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Tässä mitään luovuteta [emoji23] tuon parryn ajoittaminen on turkasen hankalaa. Kokeillu sitäkin. Vissiin ammun liian aikaisin, vaikka BSB on jo seisaallaan ja lyömässä?

Bsb on muistaakseni vapaaehtoinen pomo, eli eteneminen ei ole sen taposta kiinni :) siitä toki saa yhen ihan näppärän esineen joka tuo peliin lisää ikää mielenkiintoisella tavalla

Toi on siitä himmeä pomo että oli varmaan ainut pomo pelissä jonka tapoin ekalla yrityksellä :) eikait siinä muuta kuin et pitää vastamyrkkyä hollilla ja vaikka päälle sellaiset vaatteet joissa jotain mahollista myrkkyvastustusta, ja väistelee sen syöksyjä.

Toki voit nyt skipata sen ja palata myöhemmin maksamaan kalavelat
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Bsb on muistaakseni vapaaehtoinen pomo, eli eteneminen ei ole sen taposta kiinni :) siitä toki saa yhen ihan näppärän esineen joka tuo peliin lisää ikää mielenkiintoisella tavalla

Nyt se on henkilökohtainen ja pitäähän se pyrkiä siihen, että kaikki kylmätään ja vanhakaupunki puhdistetaan pedoista!
 
Vastaus: Bloodborne - Kuolet vain monta kertaa

Ei hitto! Sain aamusta hetken ja niin vain löin BSB:n!!! Jumalauta mikä fiilis, vieläpä YKSIN!! 2moloa käytin harkiten ja loput alun taktiikalla. Meni kyllä nyt helposti ku maltoin vetää ajan kanssa.

Voiko joku opastaa noiden maljojen käytön? Makselenko vaan rohkeasti verihäiveet ja maljaveret. Mitä nuo niin kuin avaavat? Jos joku viitsii pohjustaa? Jännittää
 
Ylös Bottom