Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Suros regime (exotic auto rifle) 23 coins
Crest of Alpha Lupi (exotic titan chest) 13 coins
Knucklehead radar (exotic hunter helm) 13 coins
Apotheosis veil (exotic warlock helm) 13 coins
Exotic helm engram 23 motes of light

No nyt onkin dilemma, ostaako Suros, vai odottaako hetken että saa tehtyä Bad Jujun bountyn, varsinkin jos ne buffaa sitä lähiaikoina ja nerffaa autoriflet? Jos PVP:ssä on tuuria tänään niin saan Bad Jujun tämän päivän aikana.

No nyt onkin dilemma, ostaako Suros, vai odottaako hetken että saa tehtyä Bad Jujun bountyn, varsinkin jos ne buffaa sitä lähiaikoina ja nerffaa autoriflet? Jos PVP:ssä on tuuria tänään niin saan Bad Jujun tämän päivän aikana.

Kyllä minä ostaisin (ostan) ainakin. Onpahan sit joskus molemmat ja samassa kategoriassa kun ovat niin voi vaihdella niit helposti mielen/tilanteen mukaan.

Kyllä minä ostaisin (ostan) ainakin. Onpahan sit joskus molemmat ja samassa kategoriassa kun ovat niin voi vaihdella niit helposti mielen/tilanteen mukaan.

Voihan sitä ostaa kyllä. Ehkä vähän ärsyttää että nyt kaikki juoksee surokset kädessä ja ei nää exoticit ole enää kovinkaan ihmeellisiä.

Voihan sitä ostaa kyllä. Ehkä vähän ärsyttää että nyt kaikki juoksee surokset kädessä ja ei nää exoticit ole enää kovinkaan ihmeellisiä.

Mielestäni noi xurin hinnat ovat liian edullisia. Parempi olisi, että exoticit maksaisivat ainakin sen 50 coinia per laaki (sen verran kerää kuitenkin helposti viikossa, mitenkään edes yrittämättä. Ja jos keskittyisi siihen keräämiseen niin tulisi helposti enemmän)

Ei pelkoa, että kaikki. Itsellä ei kolikot riitä ja aikaa hankkia niitä ei oikein ole. Välillä tämä peli on vain niin syvältä.

Tosta saa kyl liian helpolla poimittua exoticcia itselleen. 50 coinia kuulostas jo siltä, että siihen sais vähän nähdä vaivaakin. Toi lvl 28 weekly on liian vaikea ellei löydy pari kovaa pelikaveria tekemään se.

Mielestäni noi xurin hinnat ovat liian edullisia. Parempi olisi, että exoticit maksaisivat ainakin sen 50 coinia per laaki (sen verran kerää kuitenkin helposti viikossa, mitenkään edes yrittämättä. Ja jos keskittyisi siihen keräämiseen niin tulisi helposti enemmän)

Jep, hinnat saisi nousta ylös ihan kunnolla, nyttenkin itselle oli ilmestynyt yhteensä 49 kolikkoa miltein kuin huomaamatta. Pelailee vain niin niitä tulee, enkä tiedä mihin oikeastaan tuhlaisin ne, no surokseen varmaan ja kiiturin uuteen moottoriin, sitten ensi viikolla vanguard pisteillä kiituri alle.

Ei pelkoa, että kaikki. Itsellä ei kolikot riitä ja aikaa hankkia niitä ei oikein ole. Välillä tämä peli on vain niin syvältä.

aika moni sen kuitenkin pystyy ostamaan. Ei siinä mitään muuta mutta Suros nyt sattuu olemaan pelin parhaimpia Autoriflejä, nyt valtaosalla pelaajista on tämä ase.. mukavaa pvp:tä tiedossa tästä päivästä eteenpäin.

Sitä turhautumisen määrää ei pysty käsittään, kun ei saa väkee hengiltä, vaikka tuun takaapäin ja 5m päästä rupeen ampuun ja kudit menee ohitte ja kaveri kääntyy ja insta kuolema. Pelasin 10 matsia äsken putkeen ja tilaston on karua. K/D 21/178 mitäs tosta nyt sit tulee. 0,11.

Sitä turhautumisen määrää ei pysty käsittään, kun ei saa väkee hengiltä, vaikka tuun takaapäin ja 5m päästä rupeen ampuun ja kudit menee ohitte ja kaveri kääntyy ja insta kuolema. Pelasin 10 matsia äsken putkeen ja tilaston on karua. K/D 21/178 mitäs tosta nyt sit tulee. 0,11.

Ammu päähän. Sieltä löytyy osoite jokaisen kohdalla ja aisaa kaatuu ja tanner tömisee.

Suros regime (exotic auto rifle) 23 coins
Crest of Alpha Lupi (exotic titan chest) 13 coins
Knucklehead radar (exotic hunter helm) 13 coins
Apotheosis veil (exotic warlock helm) 13 coins
Exotic helm engram 23 motes of light

Illas ostoslistalle taitaa rintapanssari nyt lähteä. Raidi-viikonloppu edessä eikä lainkaan huono tuo auto-riflekään niihin maisemiin. Hinnat ovat hävyttömän alhaiset. Nyt jaetaan hyvää gearia ja asetta ale-hintaan.

Ammu päähän. Sieltä löytyy osoite jokaisen kohdalla ja aisaa kaatuu ja tanner tömisee.

Joo hyvä vinkki, mutta lähinnä tarkoitin tuolla mun viestillä, että kun en osu edes ladon seinään sisältä päin [emoji3] Mun aimi on NIIIIIIN hakusessa. En vaan ymmärtä kuinka jotkut pystyy tuolla pädilla pelaan uskomattoman tarkasti, etäisyyksistä riippumatta. Toki itse olen aloittanut FPS pelit vasta PS4, niin eihän tässä nyt vielä hirveesti ole tunteja alla. Joidenkin tuhansiin tai jopa kymmeniintuhansiin tunteihin verrattuna.

Jep, hinnat saisi nousta ylös ihan kunnolla, nyttenkin itselle oli ilmestynyt yhteensä 49 kolikkoa miltein kuin huomaamatta. Pelailee vain niin niitä tulee, enkä tiedä mihin oikeastaan tuhlaisin ne, no surokseen varmaan ja kiiturin uuteen moottoriin, sitten ensi viikolla vanguard pisteillä kiituri alle.

aika moni sen kuitenkin pystyy ostamaan. Ei siinä mitään muuta mutta Suros nyt sattuu olemaan pelin parhaimpia Autoriflejä, nyt valtaosalla pelaajista on tämä ase.. mukavaa pvp:tä tiedossa tästä päivästä eteenpäin.

Sen verta vinkkejä tonne pvp.een puolelle että ne exo pyssyt aina välttämättä aina ole avain tappojen satelemisiin. Itse pidän varastossa aina hyviä rare pyssyjä ihan vain pvp:een takia. Koska attack damaa ei pvp:ssä lasketa ollenkaan. Ainoastaan kannattaa etsiä itselleen sopiva ase jossa sopiva impact, fire rate, stability yms. Toki pvp:hen vaikuttaa aseen upgradet jotka kannattaa kanssa ottaa huomioon. Esim itse käytän tällä hetkellä pvp:ssä rare galahad-e, koska tuntuu olevan itselleen passeli pyssy.

Suroksessa esimerkiksi pirun hidas fire rate ja kun sitä viel upgradee tippuu fire rate ads:ssä viellä pienemmäksi :D Ei välttämättä ole se must juttu pvp:ssä :)

Iron banner onkin sitten jo toinen tarina setuppien osalta...

Syy voi olla pitkälti siinä jos jengillä on loppuun asti upgradetetut pyssyt ja itellä vielä alkumetreillä. Tai itse näin ainakin oon miettinyt, ainakin nuo kaksi asetta mitkä itsellä on exotic ja legendary, on alussa aika kuraa mutta paranee huomattavasti kun saa upgradeja pultattua kiinni. Aika sama kuin BF4:ssa alkuun kun ei ollut mitään scopeja yms. Kai sitä pitää mennä "luolalle" taas nostaan pyssyn leveliä. :rolleyes:

Kai sitä pitää mennä "luolalle" taas nostaan pyssyn leveliä. :rolleyes:

Luola on korjattu viimeisimmässä päivityksessä joka tuli eilen illalla, luolan asukeilla kestää spawnata huomattavasti kauemmin joten siellä ei voi enää farmailla.

Eli bungie siis ei tarkoittanut että legenda munista tulisi mitä sattuu ja ollaan nyt korjaamassa. No hyvä nyt kun ei milloinkaan. Ei anna hyvää kuvaa tästä bungie laadusta edelleenkään.

Eipä sattunut luolalla kämppäily bungien näkemykseen "eeppisestä seikkailusta". Mutta eipä hätää, ota tästä bounty joka käskee listimään 200 nönnönnöötä niin saat pisteitä, joita aikasi grindattuasi saat sen saman kaman jonka oisit saanut luolaa grindaamalla.

VMP

Ja xur saapui torniin täsmällisesti kuten ennenkin.

Edit. Ja vihdoinkin warlockille muutakin kuin niitä iänikuisia hanskoja :D

Ja minä kun himoitsin niitä sunslinger hanskoja:( ei nuo muut jutut taida olla mistään kotoisin, kypärä ei vissiin kovin erikoinen? ja pyssyyn ei riitä kolikot. Vaihtuukos nuo aamulla erilaisiin?

Potuttaa kun 10-20legendary engrammia availlut ja yhdestä tuli exotic kypärä hunterille ja lopuista sinisiä :p warlockilla pelailen, tosin aloitin hunteria kypärän takia ja pääsin the luolaöla 16 tasolle eilen.

Onko nyt niin ettei queen robeista ym saa enää niitä tärkeitä päivitysmateriaaleja? Yhden purin ja ei tullut enää.

Ja minä kun himoitsin niitä sunslinger hanskoja:( ei nuo muut jutut taida olla mistään kotoisin, kypärä ei vissiin kovin erikoinen? ja pyssyyn ei riitä kolikot. Vaihtuukos nuo aamulla erilaisiin?

Potuttaa kun 10-20legendary engrammia availlut ja yhdestä tuli exotic kypärä hunterille ja lopuista sinisiä :p warlockilla pelailen, tosin aloitin hunteria kypärän takia ja pääsin the luolaöla 16 tasolle eilen.

Onko nyt niin ettei queen robeista ym saa enää niitä tärkeitä päivitysmateriaaleja? Yhden purin ja ei tullut enää.

Vaihtuu ensi perjantaina uusiin. Ja juu ei saa enää shardia eikä energyä.

Eli bungie siis ei tarkoittanut että legenda munista tulisi mitä sattuu ja ollaan nyt korjaamassa. No hyvä nyt kun ei milloinkaan. Ei anna hyvää kuvaa tästä bungie laadusta edelleenkään.

Mä ymmärsin tuon niin että Bungie tarkotti tuon juurikin näin miten se on nyt ollut, mutta ei selittänyt sitä tarpeeksi. Nyt kun pelaajat luulivat sitä sen toimivan tyyliin lege-engramista lege ja rare-engramista rare jne, niin todellisuudessa ne oli vaan eri tasoisia arpalippuja joilla eri mahdollisuudet saada eritasoista kamaa.

Minkälaisen muutoksen ne tähän tekee, eivät vielä sanoneet.

Ylös Bottom