Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Foeman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Pelailinpa eilen tuota Iron Banneria ja ensimmäistä kertaa tuntui, että alkoi olla hyödyksi tiimille. En tiiä mikä itselläni oikein oli tässä Destinyn multiplayerissä, mutta pitkään tuntui, että se oli vain "tapa pari tyyppiä ja kuole, spawnaa ja homma uusiksi". Muistin kerrankin käyttää myös tuota share - näppäintä, tässä on pari maistiaista eilisestä menosta, jos jota kuta kiinnostaa.

Mini montage, aseina Ice Breaker, Shadow Price ja Zombie Apocalypse

[video=youtube;gB-sA5jg-B0]https://www.youtube.com/watch?v=gB-sA5jg-B0[/video]

Toinen video sitten, missä näkyy yksi kokonainen erä. Niille joilla moninpeli kulkee video ei tarjoa oikeastaan mitään, mutta muille siellä saattaa olla joitain vinkkejä, mitä voi ottaa omaan peliin mukaan.

[video=youtube;jABqAg0O5KI]https://www.youtube.com/watch?v=jABqAg0O5KI[/video]

Pelailinpa eilen tuota Iron Banneria ja ensimmäistä kertaa tuntui, että alkoi olla hyödyksi tiimille. En tiiä mikä itselläni oikein oli tässä Destinyn multiplayerissä, mutta pitkään tuntui, että se oli vain "tapa pari tyyppiä ja kuole, spawnaa ja homma uusiksi".
Mielenkiintoista sillä Iron Banner ei eroa käytännössä mitenkään Cruciblen control pelimoodista. Iron Bannerikin oli normalisoitu yhtälailla mutta ihan pienen pienillä eroilla.

Mielenkiintoista sillä Iron Banner ei eroa käytännössä mitenkään Cruciblen control pelimoodista. Iron Bannerikin oli normalisoitu yhtälailla mutta ihan pienen pienillä eroilla.

Joo itse asiassa epäilen, että eron teki pelaajat, eikä niinkään mitkään varusteet. Porukka tiesi, mitä kohteita kannattaa pitää ja että yhdessä pärjää paremmin kuin sooloilemalla. Cruciciblen meno on välillä turhauttanut niin paljon, jos ei pelaa tuttujen kanssa. Esim tuossa minun koko pitkässä videossa, porukka ei hae sitä A:ta. Jos tuo olisi ollut Crucicible matsi, homma olisi levinnyt reisille heti, kun jengi ois lähtenyt turhautuneena sitä metästää, jolloin spawnit taas vaihtuu.

Joo itse asiassa epäilen, että eron teki pelaajat, eikä niinkään mitkään varusteet. Porukka tiesi, mitä kohteita kannattaa pitää ja että yhdessä pärjää paremmin kuin sooloilemalla. Cruciciblen meno on välillä turhauttanut niin paljon, jos ei pelaa tuttujen kanssa. Esim tuossa minun koko pitkässä videossa, porukka ei hae sitä A:ta. Jos tuo olisi ollut Crucicible matsi, homma olisi levinnyt reisille heti, kun jengi ois lähtenyt turhautuneena sitä metästää, jolloin spawnit taas vaihtuu.
Että mä vihaankin tuota mappia, ja just sen takia että porukka ei vaan tajua että sitä A:ta ei saa ottaa. Ikinä. Vaikka lähtis Alpha teamilla siitä ihan vierestä. Harvassa on semmonen random joukkue jossa kaikki pelaajat sen tajuaa.

En oo kyllä hirveesti nähnyt eroa Iron Bannerin ja tavan Cruciblen välillä. Maistuu ittelle ihan hyvin molemmat, ei pahempia angsteja muuten kuin just tota mappia kohtaan.

Itsellä meni Destiny vaihtoon. Peliä ei tullut pelattua juuri ollenkaan vajaaseen kahteen viikkoon. Fiilis on aika hyvä! Kumma juttu, miten sitä saattoikin tuhlata aikaa noin onttoon kokemukseen... :D

Ymmärrän toki että peli kiinnostaa vielä monia, enkä millään muotoa tahdo kusta sellaisten pelaajien muroihin. Peli tekee muutamat asiat hyvin, mutta hyvä co-op ja aseiden paukuttelu ei riitä paikkaamaan maailman onttoutta ja järkyttävää toiston määrää... Looking at you, "complete 25 strikes"-tehtävä Exotic Bountyssä. :mad::eek:

Itsellä meni Destiny vaihtoon. Peliä ei tullut pelattua juuri ollenkaan vajaaseen kahteen viikkoon. Fiilis on aika hyvä! Kumma juttu, miten sitä saattoikin tuhlata aikaa noin onttoon kokemukseen... :D

Ymmärrän toki että peli kiinnostaa vielä monia, enkä millään muotoa tahdo kusta sellaisten pelaajien muroihin. Peli tekee muutamat asiat hyvin, mutta hyvä co-op ja aseiden paukuttelu ei riitä paikkaamaan maailman onttoutta ja järkyttävää toiston määrää... Looking at you, "complete 25 strikes"-tehtävä Exotic Bountyssä. :mad::eek:

Tänään illalla pitäisi raidi vetäistä kuudennen kerran, ja jos sieltä vihdoin tippuu se puuttuva geari niin viimeistään huomenna levelille 30 nosto, ja samantien pelille deleteä, en siis halua palata pelin ääreen edes niiiden helvetin rahastus dlc jälkeen. En vaikka ne saisi ilmaiseksi.

Tänään illalla pitäisi raidi vetäistä kuudennen kerran, ja jos sieltä vihdoin tippuu se puuttuva geari niin viimeistään huomenna levelille 30 nosto, ja samantien pelille deleteä, en siis halua palata pelin ääreen edes niiiden helvetin rahastus dlc jälkeen. En vaikka ne saisi ilmaiseksi.

Sen unohdinkin mainita! En tasan aio maksaa paria kymppiä muutamasta dlc-kartasta ja lisätehtävästä.

Maksoin jo etukäteen delsuista, eikä harmita pätkääkään. En malttaisi odottaa. Siinäpä teille ajateltavaa, ähäskutti! :D

Maksoin jo etukäteen delsuista, eikä harmita pätkääkään. En malttaisi odottaa. Siinäpä teille ajateltavaa, ähäskutti! :D

Itse taas olen erittäin tyytyväinen etten ostanut Digital Guardiania, kuten alunperin piti. :D Jännä miten mielipiteet vaihtelee. Pelaamisen suola on se!

Olisin toivonut tuohon ase-patchiin Thornen ja muiden ei-niin-hyvien exotic aseiden buffia, no jos se ens viikkolla tulis sitten.

No niin ensimmäinen lege ase saatu posti tätiltä. Bad Seed Down Pulse Rifle tuli. Jeeeee :)

Edit: no nyt tuntuu tulevan lege suojia joka strikestä, mutta väärälle hahmoluokalle vaan. No sekin kelpaa saa Ascendant Shardeja nykyisten päivittämiseen. Huomaskohan tää peli, että oon antamassa periksi kun tänään tullut 5 kpl lege tavaraa. Aikasemmin ei mitään.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Illassa Daily Heroic Story lvl 28, Weekly Heroic Strike lvl 28, Weekly Nightfall Strike lvl 28 ja lopuksi vielä Raidi normal-tasolla (noin puolitoista tuntia). Tuloksena ainakin seuraavat lootit:

Legendaarisia

Kabr's Brazen Grips -hanskat
Shadow Price -Auto rifle
77 Wizard -Fusion rifle, tekee voidia
Epitah 2261 -Sniper rifle
Hezen Vengeance -Rocket launcher
Glass Minuet -avaruusalus

+ 8 kpl Ascendant Shardeja, Ascendant Energyä ja Spirit Bloomia

Nämä kaikki noin kolmen tunnin pelaamisella. Erityisesti nuo raidi-hanskat lämmittävät mieltä. Sinne isketään shardia ja kehitys viedään loppuun asti.

Illassa Daily Heroic Story lvl 28, Weekly Heroic Strike lvl 28, Weekly Nightfall Strike lvl 28 ja lopuksi vielä Raidi normal-tasolla (noin puolitoista tuntia). Tuloksena ainakin seuraavat lootit:

Legendaarisia

Kabr's Brazen Grips -hanskat
Shadow Price -Auto rifle
77 Wizard -Fusion rifle, tekee voidia
Epitah 2261 -Sniper rifle
Hezen Vengeance -Rocket launcher
Glass Minuet -avaruusalus

+ 8 kpl Ascendant Shardeja, Ascendant Energyä ja Spirit Bloomia

Nämä kaikki noin kolmen tunnin pelaamisella. Erityisesti nuo raidi-hanskat lämmittävät mieltä. Sinne isketään shardia ja kehitys viedään loppuun asti.

Oispa meikälläki joskus moista tuuria :rolleyes:
T. Normi raidin klo 12 jlk läpi juossut ja vain energya (+1 legendary ase -engram dropin) sieltä saanut soturi.

Noh, kakkoshahmolla raidiin ja nightfalliin uutta yritystä toivottavasti hieman paremmalla tuurilla ehkä jo huomenissa.

Nyt oli jotain ihmeellistä tuossa pelissä, tuli tehtyä nuo parit tarina bountyt niin tehtävä lähti käyntiin suoraan viimeisestä tarinan checkpointista, ei siis pelin alusta. Eipä ole aikaisemmin noin käynyt, onko tuo joku uusi juttu vai jonkinmoinen bugi?

Nyt oli jotain ihmeellistä tuossa pelissä, tuli tehtyä nuo parit tarina bountyt niin tehtävä lähti käyntiin suoraan viimeisestä tarinan checkpointista, ei siis pelin alusta. Eipä ole aikaisemmin noin käynyt, onko tuo joku uusi juttu vai jonkinmoinen bugi?

Joskus tehnyt minullakin samaa. Liekö mahdollista, että olen joskus jättänyt tehtävän kyseisellä vaikeustasolla kyseiseen kohtaan kesken. Tai sitten jumalat vain ovat suopuisia.

Eipä taaskaan tullut lotosta (raid) sitä mitä kaipaan (ainoa asia jota pelissä enää tarvitsen), tuo hemmetin rintapanssari vain puuttuu. No ensiviikolla sitten seitsemäs kerta toden sanoo, tai no tämän pelin tuntien ei.

Shardeja on yli 60, energyä n 80kpl ja muitakin tarvikkeita oikein riittävästi. Mihinkään ne eivät enää kulu, paitsi siihen panssariin, jota ei koskaan tule. Täten myös siis bountyt turhia, en tarvitse xp:tä mihinkään, enkä vanguard markseja jne. Daily missioneita turha tehdä, koska shardeja jne ei tarvitse. Nightfallia turha tehdä koska ei tarvitse enää xp boostia jne. Samoin weekly on turha, koska kolikoita on tarpeeksi ja mitään ostettavaa ei xurilta enää ole.

Joten tässäkö on peli jossa piti olla tarpeeksi sisältöä? Mitään muuta ei pelissä enää kannata tehdä kuin joka tiistai raidi siihen asti, että se hemmetin rintapanssari tulee sieltä. ja tosiaan 6 yrityksellä ei ole onnistunut. ***** mikä paska peli, odotan innolla sitä, että pääsen poistamaan tämän pleikasta.

Joskus tehnyt minullakin samaa. Liekö mahdollista, että olen joskus jättänyt tehtävän kyseisellä vaikeustasolla kyseiseen kohtaan kesken. Tai sitten jumalat vain ovat suopuisia.

Menee tuolleen miten Paavin sen sanoi, peli tallentaa aina checkpointin ja jos hyppää pois, seuraavalla kerralla saman tehtävän sessio alkaa siitä mihin se viimeksi jäi mikäli vaikeusaste on vain sama kuin edeltävällä kerralla. Oon käyttänyt tätä hyödyksi jo pelin julkaisusta lähtien, juuri noiden toistuvien bountyjen takia.

Esim kun Shrine of Oryx on ollut nyt muutaman päivän putkeen bountytehtävänä (tapa se iso ritari), niin olen ottanut ensimmäisen heroic-vaikeusasteen ja mennyt sillä ritariin, tappanut sen (bounty napsahtaa tilille) ja mennyt orbittiin, en siis odota tehtävän loppumista koska bounty on jo suoritettu. Sitten kun vaikka parin päivän päästä se tulee taas se sama bounty, niin sama heroic-vaikeuaste päälle ja peli jatkaa muutaman minuutin päästä ritarista, helppoa :) Toimii missä tehtävässä vain, kunhan on sama vaikeuaste ja ei tee sitä loppuun.

Tuplafuusitapotkin on helppo hoitaa Kuun ekassa tehtävässä, mulla on checkpoint just siinä kun se ovi aukeaa siellä temppelissä joten sinne vain räiskimään (tapa thrallit mutta anna acolyten tappaa sut -> rinse and repeat), menee ehkä 5min kun sen bountyn tekee pois, sitten vaa orbittiin niin checkpoint säilyy.

Eipä taaskaan tullut lotosta (raid) sitä mitä kaipaan (ainoa asia jota pelissä enää tarvitsen), tuo hemmetin rintapanssari vain puuttuu. No ensiviikolla sitten seitsemäs kerta toden sanoo, tai no tämän pelin tuntien ei.

Shardeja on yli 60, energyä n 80kpl ja muitakin tarvikkeita oikein riittävästi. Mihinkään ne eivät enää kulu, paitsi siihen panssariin, jota ei koskaan tule. Täten myös siis bountyt turhia, en tarvitse xp:tä mihinkään, enkä vanguard markseja jne. Daily missioneita turha tehdä, koska shardeja jne ei tarvitse. Nightfallia turha tehdä koska ei tarvitse enää xp boostia jne. Samoin weekly on turha, koska kolikoita on tarpeeksi ja mitään ostettavaa ei xurilta enää ole.

Joten tässäkö on peli jossa piti olla tarpeeksi sisältöä? Mitään muuta ei pelissä enää kannata tehdä kuin joka tiistai raidi siihen asti, että se hemmetin rintapanssari tulee sieltä. ja tosiaan 6 yrityksellä ei ole onnistunut. ***** mikä paska peli, odotan innolla sitä, että pääsen poistamaan tämän pleikasta.

Mä tätä jo sanoin 2-3 viikkoa sitten kun kitsastelin Raidin kanssa, että kun se on ainut mikä on jäljellä niin sen jälkeen ei ole enää mitään minkä vuoksi pelata peliä, muistaakseni mua vaan vähäteltiin täällä, Huttu taas itkee eikä väite pidä paikkaansa :D Mutta näinhän se oikeasti on, Raidista kun saa kamppeet niin pelin voi oikeasti laittaa tauolle, muualta kun ei parempaa voi tulla, täten ei ole pointtia pelata koska sen lootin keräämisen takia niitä samoja tehtäviä kuitenkin tehdään. Bungie on huomannut tämän saman ja sen takia Raidista saa kampetta vain jos RNGeesus on suosiollinen, siihen asti sitä vain mennään läpi uudestaan ja uudestaan.

Varmaan aika pitkälti kaikissa muissa MMO:ssa on reilusti sitä yleistä kamaa mitä voi tippua mistä vain, ja ne endgame kamppeet ostetaan raidi-rahalla. Esim. FF14 tekemällä erillisiä endgame dunkkiksia ja raideja saa raidimateriaaleja ja rahaa, joilla sitten väki ostelee kohtalaisen isosta valikoimasta itse mieleisensä endgame-varustuksen, toki myös niistä raideista ja dungeoneista tippuu roipetta. Noin sen pitäis mennä, pelaajilla pitäis olla joku erillinen endgamekauppa josta ostaa raideista ja kovan tason strikeista ansaitsemilla valuutoillaan mieleistä kamaa. Valuutat vois silti saada kerran viikossa, mutta pelaajilla olis heti jo mielessä mihin haluavat panostaa ja tulee sellainen fiilis että kyllä oli hyvä matsi, mä olen tämän rintapanssarin ansainnut koska mun endgamekolikot riittää.

Mä tätä jo sanoin 2-3 viikkoa sitten kun kitsastelin Raidin kanssa, että kun se on ainut mikä on jäljellä niin sen jälkeen ei ole enää mitään minkä vuoksi pelata peliä, muistaakseni mua vaan vähäteltiin täällä, Huttu taas itkee eikä väite pidä paikkaansa :D Mutta näinhän se oikeasti on, Raidista kun saa kamppeet niin pelin voi oikeasti laittaa tauolle, muualta kun ei parempaa voi tulla, täten ei ole pointtia pelata koska sen lootin keräämisen takia niitä samoja tehtäviä kuitenkin tehdään. Bungie on huomannut tämän saman ja sen takia Raidista saa kampetta vain jos RNGeesus on suosiollinen, siihen asti sitä vain mennään läpi uudestaan ja uudestaan.

Varmaan aika pitkälti kaikissa muissa MMO:ssa on reilusti sitä yleistä kamaa mitä voi tippua mistä vain, ja ne endgame kamppeet ostetaan raidi-rahalla. Esim. FF14 tekemällä erillisiä endgame dunkkiksia ja raideja saa raidimateriaaleja ja rahaa, joilla sitten väki ostelee kohtalaisen isosta valikoimasta itse mieleisensä endgame-varustuksen, toki myös niistä raideista ja dungeoneista tippuu roipetta. Noin sen pitäis mennä, pelaajilla pitäis olla joku erillinen endgamekauppa josta ostaa raideista ja kovan tason strikeista ansaitsemilla valuutoillaan mieleistä kamaa. Valuutat vois silti saada kerran viikossa, mutta pelaajilla olis heti jo mielessä mihin haluavat panostaa ja tulee sellainen fiilis että kyllä oli hyvä matsi, mä olen tämän rintapanssarin ansainnut koska mun endgamekolikot riittää.

FF14 kaikkein kovimmat vermeet saa niistä vaikeimmista bahamuth coileista ja kauppiaalta saa melko lähelle menevää end game kamaa.
Diablossa esim on sitä tavataan niin paljon että voi hyvin vetää omaan pelityyliin sopivat romppeet niskaan, eikö tarvitse kärvistellä yhdellä pelityylillä. Destinyssä aivan liian vähän tavaraa, tekemistä ja kustomointia.

Ylös Bottom