Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mulla kans Pleikkari ilmoitteli, että ei ole tarpeeksi tilaa ja sitä oli kuitenkin joku 40 gigaa vapaana. Poistin sitten kokeilun vuoksi jotain (olisko ollut Battlefrontin betan) ja alkoi lataamaan. Tää on kyllä aika mielenkiintoinen ongelma. Aina aika ajoin iskee päälle.

Joo, itsellä aina välillä ilmoittelee samaa, yritän nyt pitää n. 50gb tyhjää koko aika niin päivitykset mahtuu. Pelejä kun asentelee niin tarvitsee sitten vähän enemmän tilaa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Menin ihan mielenkiinnosta tsekkaamaan sun statsit. Sijotus saattaa tosiaan tuntua kovalta, jos peliaikaa on parisataa tuntia ja end gamea on lähinnä raapastu. Oletko vielä päässyt edes Oryxia moikkaamaan?

Jos nyt mietitään, että jos pelin osti day one kuudellakympillä, kuukaus myöhemmin season passin 34,90 ja ttk:n neljälläkympillä sekä päälle vuoden plussat ja laitetaan vielä vitonen yhdestä kuukaudesta. Summaksi tulee 189,80 €. Yhden pelipäivän hinnaksi tulee silloin noin 49 senttiä. Kuukausihinnaksi tulee siis noin 15 euroa. Sanoisinko, että suhteellisen halpa harrastus.

Totuushan on, että tuolla samalla rahalla voi harrastaa paljon muutakin. Jos peli ei sytytä ja sijoitus tuntuu kovalta, pelaajat lähtevät pois. Ei se peliala siitä konkurssiin mene vaan ne pelaajat siirtyvät muihin peleihin. Tosin jos Bungie jatkaa samanlaisen sisällön tuottamista kuin nyt The Taken Kingissä nähtiin niin en näe mitään estettä sille, etteikö tämä harrastus jatkuisi tulevaisuudessakin yhä useamman pelaajan voimin.
Myönnän että perheellisenä en ehkä edustaa destinyn hardcore pelaaja. Vaikka olenkin perus pelin sekä kahden dlc:n kaikki raidit pelannut normal/hard tasolla läpi. Ja tämä menee muutenkin jo vähän juupas, eipäs keskusteluksi. Niin lopuksi vain totean että olen vain huolissani pelialan nyky trendistä. Jossa pelaajat koitetaan lypsää tyhjäksi joka pelissä. Alan jonka harrastaja olen ollut jo yli 30 vuotta. (olen 36v)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Myönnän että perheellisenä en ehkä edustaa destinyn hardcore pelaaja. Vaikka olenkin perus pelin sekä kahden dlc:n kaikki raidit pelannut normal/hard tasolla läpi. Ja tämä menee muutenkin jo vähän juupas, eipäs keskusteluksi. Niin lopuksi vain totean että olen vain huolissani pelialan nyky trendistä. Jossa pelaajat koitetaan lypsää tyhjäksi joka pelissä. Alan jonka harrastaja olen ollut jo yli 30 vuotta. (olen 36v)

Destiny on peli jota kehitetään ja päivitetään koko ajan ja uutta sisältöä tuotetaan aika tasaisella tahdilla. Kaikki tämä maksaa myös pelinkehittäjälle. Miten kukaan voi olettaa että maksamalla noin 70€, tulee loputtomasti sisältöä?
Tuo Fodin mainitsema noin 190€ hintalappu tähän saakka on enemmän kuin kohtuullinen ja tuossa oli mukana vielä PS+ jäsenyyskin. Itse olisin Destinyn elinkaaren aikana normaalisti käyttänyt tuon summan ja enemmänkin muihin peleihin. Jos yksi peli itselle tarjoaa saman verran pelaamista kuin muut yhteensä, niin tottakai siitä maksetaan.
En ollenkaan käsitä tuota "tyhjäksi lypsämistä" tässä yhteydessä, mutta nyt taitaa vaan näkemyserot olla niin suuria että parempi vaan antaa asian olla :) Ja itsekkin pelejä pelannut pari vuosikymmentä, jos sillä on mitään merkitystä mihinkään.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Destiny on peli jota kehitetään ja päivitetään koko ajan ja uutta sisältöä tuotetaan aika tasaisella tahdilla. Kaikki tämä maksaa myös pelinkehittäjälle. Miten kukaan voi olettaa että maksamalla noin 70€, tulee loputtomasti sisältöä?
Tuo Fodin mainitsema noin 190€ hintalappu tähän saakka on enemmän kuin kohtuullinen ja tuossa oli mukana vielä PS+ jäsenyyskin. Itse olisin Destinyn elinkaaren aikana normaalisti käyttänyt tuon summan ja enemmänkin muihin peleihin. Jos yksi peli itselle tarjoaa saman verran pelaamista kuin muut yhteensä, niin tottakai siitä maksetaan.
En ollenkaan käsitä tuota "tyhjäksi lypsämistä" tässä yhteydessä, mutta nyt taitaa vaan näkemyserot olla niin suuria että parempi vaan antaa asian olla :) Ja itsekkin pelejä pelannut pari vuosikymmentä, jos sillä on mitään merkitystä mihinkään.
Juu, jokainen pelatkoot tavallaan. Ja itsekin toivon lopulta olevani väärässä, ja että näillä maksulla ihan aidosti saadaan lisää sisältöä jatkuvasti peleihin. Mutta kokemus vain kertoo että vaarana on että ne menee vain isompina bonuksina johtajien taskuun. Mutta toivottavasti olen väärässä tässä asiassa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu, jokainen pelatkoot tavallaan. Ja itsekin toivon lopulta olevani väärässä, ja että näillä maksulla ihan aidosti saadaan lisää sisältöä jatkuvasti peleihin. Mutta kokemus vain kertoo että vaarana on että ne menee vain isompina bonuksina johtajien taskuun. Mutta toivottavasti olen väärässä tässä asiassa.

Ainakin Destinyn kohdalla on lupailtu että sisältöä jatkossa tulisi tasaisemmin ja niitäkin näillä micromaksuilla rahoitettaisiin.
Pelinkehittäjätkin painivat jatkuvasti sen kanssa, että kuinka pitää kasuaalit ja HC pelaajat tyytyväisinä. Mitään yhtä kultaista keskitietä kun tähän ei varmasti ole. Tämän pelin parissa on ihmisiä töissä jatkuvasti. Ei voi vain silloin tällöin pistää jotain päivityspakettia jakoon ja poistua takavasemmalle. Kehittäjienkin täytyy tehdä voittoa ja näillä micromaksuilla saadaan tasaisempaa kassavirtaa kustantamaan kuluja.
Tottakai jos peliin ei ole ollut reilun vuoden aikana käyttää aikaa "kuin" 200h, tulee pelatun minuutin hinnaksi huomattavasti suurempi kuin esim. meikäläisen +1000 tunnilla. Jossainhan jokaisen raja on, missä kokee että nyt minua rahastetaan.
Hankalia juttuja ja joku on aina tyytymätön, valitettavasti.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Bungie on päättänyt siirtää seuraavan Trials of Osirin alkamista kunnes saavat Hunterin Shadowshot-bugin korjattua.

Lisäksi Kings Fall-raidin vaikeampi versio piti alunperin julkaista 30. lokakuuta mutta Bungien mielestä kokeneet raidi-tiimit ovat jo valmiita ja aikaistavat julkaisua viikolla joten uusi julkaisupäivä on 23. lokakuuta.

Originally, we’d planned to introduce King’s Fall Hard mode on October 30th, but the Raid team is ready to go, and we’ve decided to launch a little bit early.

King’s Fall Raid: Hard Mode
Friday, October 23rd
10 AM Pacific

Hard-raidin suositus light-taso tulee olemaan 300-320 ja putoava lootti on väliltä 310-320

Lähde: Bungien uutiskatsaus
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kyllä tää koittelee. reilu 30 tuntia peliä, eikä yhtään exo engramia. Tavoitteena saada joku 310 exo, jolla infuusata.... :)
No Xurilta exo buusteja ja uuteen yritykseen.

Edit: 3 antigue runea tuhlattu + avustettu muita 4 runea, exobuutien kera. Saaliina kaksi legendaarista 284, 294 scouttia, legendaarinen persviitta 274 ja yksi 296 artifacti.. ? joo taitaapa olla tauko paikalla tässä pelissä, niin ei tule kalustovaurioita :)

Edit: sinnikäs ei helpolla anna periksi.. Nyt on Xurin exoboosteja tuhlattu 12 kpl, ei yhtään exoa. Pelissä vikaa, tai vois jo sanoa, että huonoa tuuria....?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Edit: sinnikäs ei helpolla anna periksi.. Nyt on Xurin exoboosteja tuhlattu 12 kpl, ei yhtään exoa. Pelissä vikaa, tai vois jo sanoa, että huonoa tuuria....?

Kun käytit coineja, odotithan varmasti ultrien tapon välillä 10-15min? Itsellä on dropit tullu viimeistään 7. kolikon kohdalla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Exo droppeja itse ainakin saan helpoiten noista taken championeista suunnilleen joka kolmas tiputta kultaisia munia :)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Kun käytit coineja, odotithan varmasti ultrien tapon välillä 10-15min? Itsellä on dropit tullu viimeistään 7. kolikon kohdalla.

Jep, siinä sitten syy. Eihän tuolla runejuhlissa taukoja ole kun, porukkaa sattuu paikalle. muutama muu possin kaatoon on kyllä ollut taukoa puolikin tuntia. No jospa 38 boostikolikolla pari exoo putoaisi... Josa vaan viittis pelailla. "vähän" --- meni maku taistelusta.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eikös se yksinkertaisin tapa saada exoja ole kun pelaa 36 tai heroic strike playlistia ja nappaa three of coinssin just ennen bossia. Tulee noin 15min väliä kun muistaa napata uuden aina samassa kohtaa. Itsellä tuolleen tippuu keskimäärin 1-3 engramia per 15 coinia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu, ei tuo CoO ole ehkä se paras paikka farmata, vaikka sieltäkin välillä tippuu ihan hyvin. Strike playlistit on aika hyviä, tosin heroic vaatii hyvän porukan jonka kanssa tehdä tai ne on yhtä tuskaa muuten.

Korjasivat tänään vihdoinkin tuon Charged Agonarch Runen, ja sain sillä 45:nen fragmentin. Tai nro 46 se oli, mutta jollain toisella hahmolla olin saanut jonkun mitä en titanilla ollut, eikä mitään hajua mikä jäi välistä, ghost hunter sivut ei auttaneet paljoa, luulin käyneeni kaikki läpi. Enää olis jäljellä kuvotusta herättävä Fear's Embrace quest, ja ToM olisi vihdoinkin taskussa. Ja keskiviikkona kolahtaa First Curse hand cannon gunsmithiltä, toivottavasti on toimiva pyssy, vaikka ei kovin ison työn takana ollutkaan. Pelkäsin sitä crucible-osuutta, mutta ekassa matsissa tuli jo puolivälilssä valmiiksi.

Jade Rabbit oli kyllä positiivinen yllätys, ei paperilla näyttänyt ihmeelliselle, mutta kyllähän se toimii. Jopa Cruciblessa, missä en yleensä scouteja käytä.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jade Rabbit oli kyllä positiivinen yllätys, ei paperilla näyttänyt ihmeelliselle, mutta kyllähän se toimii. Jopa Cruciblessa, missä en yleensä scouteja käytä.

Mä en millään pääse sinuiksi tuon aseen kanssa. Haluaisin tykätä, design on hieno ja sitä on kiva käyttää mutta jotenkin tuosta huutaa keskinkertaisuus läpi. Tuo on vähän sellainen "pitää osata käyttää" tyylinen ase, jotta saa täyden hyödyn. Yleensä tulee kuitenkin scouteilla crittejä ammuttua mutta tuolla pitäisi muistaa välillä lykkiä kintuillekin. Jotenkin en vaan itse ole lämmennyt tuolle. Johtuu varmaan siitäkin kun ttk:ssa on hyviä scoutteja reippaanlaisesti, omina lemppareina Hung jury ja Tlaloc.

Impact tuossa rabbitissa on kyllä kohdallaan. Täytynee ottaa koekäyttöön pvp:ssä ja antaa aseelle uusi mahdollisuus.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Juu, ei tuo CoO ole ehkä se paras paikka farmata, vaikka sieltäkin välillä tippuu ihan hyvin. Strike playlistit on aika hyviä, tosin heroic vaatii hyvän porukan jonka kanssa tehdä tai ne on yhtä tuskaa muuten.

Korjasivat tänään vihdoinkin tuon Charged Agonarch Runen, ja sain sillä 45:nen fragmentin. Tai nro 46 se oli, mutta jollain toisella hahmolla olin saanut jonkun mitä en titanilla ollut, eikä mitään hajua mikä jäi välistä, ghost hunter sivut ei auttaneet paljoa, luulin käyneeni kaikki läpi. Enää olis jäljellä kuvotusta herättävä Fear's Embrace quest, ja ToM olisi vihdoinkin taskussa. Ja keskiviikkona kolahtaa First Curse hand cannon gunsmithiltä, toivottavasti on toimiva pyssy, vaikka ei kovin ison työn takana ollutkaan. Pelkäsin sitä crucible-osuutta, mutta ekassa matsissa tuli jo puolivälilssä valmiiksi.

Jade Rabbit oli kyllä positiivinen yllätys, ei paperilla näyttänyt ihmeelliselle, mutta kyllähän se toimii. Jopa Cruciblessa, missä en yleensä scouteja käytä.

Tuohon Embraceen kannattaa ottaa hyvät kaverit mukaan, sen verran tympeä tehtävä. TOM on aivan mukava ase, kun oppii sitä käyttämään. Alkuun tuli noissa strikeissä käytettyä kuin autorifleä ja henki meinas lähteä kun ei seurannut lipasta. Raidissa kuplassa vissiin voi ampua surutta ilman hengenlähtöä, en ole siellä päässyt koittamaan. Kai pian nerffaavat ton ominaisuuden.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Mä en millään pääse sinuiksi tuon aseen kanssa. Haluaisin tykätä, design on hieno ja sitä on kiva käyttää mutta jotenkin tuosta huutaa keskinkertaisuus läpi. Tuo on vähän sellainen "pitää osata käyttää" tyylinen ase, jotta saa täyden hyödyn. Yleensä tulee kuitenkin scouteilla crittejä ammuttua mutta tuolla pitäisi muistaa välillä lykkiä kintuillekin. Jotenkin en vaan itse ole lämmennyt tuolle. Johtuu varmaan siitäkin kun ttk:ssa on hyviä scoutteja reippaanlaisesti, omina lemppareina Hung jury ja Tlaloc.

Impact tuossa rabbitissa on kyllä kohdallaan. Täytynee ottaa koekäyttöön pvp:ssä ja antaa aseelle uusi mahdollisuus.

Ei se varmaan paras scoutti ole, mutta ihan pätevä kun tottuu käyttämään. Latauksen voi välttää parilla bodyshotilla, eikä sitä pitkään lataa vaikka tyhjäksi meneekin, kun on se spray n play perkki.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

https://twitter.com/_mantis_/status/655028923755950080

Ei trialssia tällä viikolla tuon Shadow Shot glitchin vuoksi. Ei tietoa, koska jatkuu. Nyt kyllä harmittaa. Olis meinaa varmaa ollu suorastaan hulvatonta, ku jollain kierroksella koko mappi täynnä tethereitä eiku hetkone.

Tuo The Jade Rabbit o mielestäni iha mukava pyssy, mutta se on suht armoton tulitaistelussa. Missaat pari niin hävisit pelin. Jos tykkää pelata passiivisesti niin tuo ase varmasti oikein hyvä sulattamaan porukkaa. Itse tykkään tällä hetkellä noista high rate of fire pulseista, jotka on suht armollisia osumisen suhteen. Siitä puheen ollen sain droppina tuon IB pulse riflen braced framella ja life supportilla. Braced frame eli isompi stability ja pienempi lipas tekee tuosta aseesta suhteellisen laserin. Myynnissä oleva IB pulse on kuitenkin luultavasti parempi. Reload perkki, braced frame ja third eye eli tutka pysyy tähdätessä ylhäällä tekee siitä suht ideaalin PvP-aseen. Viimeisinä päivinä tuon rank 5:n saa suhteellisen nopeaa, joten suosittelen käymään poistamassa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tuli warlockilla vedettyä ensin rank 5 asti, se meni suht nopeasti oisko ollut torstaina valmis. Sitten oon vetänyt titanin ja huntterin maksimi rankkiin asti niin se meni ihan älytöntä vauhtia, kaikilla buffeilla niin ei mene kuin 13 matsia että sain 5 rankkia :D Ja kyllä on hyvä tuo pulse, todella stabiili ja hyvä fire rate.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Eikös se yksinkertaisin tapa saada exoja ole kun pelaa 36 tai heroic strike playlistia ja nappaa three of coinssin just ennen bossia. Tulee noin 15min väliä kun muistaa napata uuden aina samassa kohtaa. Itsellä tuolleen tippuu keskimäärin 1-3 engramia per 15 coinia.

Nyt pari exokuutiota tipahti ?? kaksi samaa haulikkoa attack 290 ? Just

Voiko noista edes tippua 290 isompaa, vai onko se vain raidin yksinoikeus ?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Jos light on 300+ kun purat engramit, voit saada 310 exoja. Omalla kohdalla on ollut noin fifti-fifti tuleeko 290 vai 310. Samoja kamoja voi tosiaan tulla monta putkeen, viime viikola 3 kpl hanskoja Xurilta, kaikista Claws of Ahamkara. Tosin ostinkin ifusea varten, 2 noista olikin onneksi 310 light.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Nyt pari exokuutiota tipahti ?? kaksi samaa haulikkoa attack 290 ? Just

Voiko noista edes tippua 290 isompaa, vai onko se vain raidin yksinoikeus ?
Niistä voi saada maksimissaan 310 lightilla olevia tällä hetkellä, mutta se vaatii että sinulla on light yli 300. Ja silloinkaan se ei ole varmaa että sieltä tulee se 310.
 
Ylös Bottom