Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 15 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Täysin selvä estäminen/kalastus veskalta. oikeassa elämässä veskalle olisi pitänyt antaa kakkonen.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

EHL on vasta pyörähtänyt käyntiin, mutta yksi farssi ehti eilen jo tämän liigan "johtoportaan" johdosta käydä :D

Pelasimme (PL) eilen Suolakaivoksen uhreja vastaan ja toisessa pelissä (päättyi 4-1 meidän voittoon) kävi tilanne, jossa minä (MV) lähdin tavoittelemaan kiekkoa, jonka seurauksena vastustajan hyökkääjä luisteli päälle, vaikka olisi aivan hyvin ehtinyt väistää, ja otti tilanteesta 2min rangaistuksen. Ja kun ei älynnyt väistää niin lähetettiin sitten vähän itkuviestiä.

Tottakai jokainen meistä ajatteli, että tilanne on aivan selvä, että tuskinpa edes ottavat yhteyttä ylöspäin ja jos ottavat, niin eiköhän ne videolta huomaa mitä siinä tapahtui.

Lopullinen sanktio oli kuitenkin se, että menetimme yhden sarjapisteen, koska tilanne oli erään vaikutusvaltaisen kaverin mielestä "SELVÄ ESTÄMINEN"

Tarkoittaa siis sitä, että tarkoituksella luistellaan maalivahdilla pelaajaa päin/vastapalloon niin, että kenttäpelaaja saa kakkosen. Oikeassakin lätkässä kiekkoa tavoittelevan maalivahdin kolaaminen on kiellettyä, ja sama homma toisinpäin, ei tietenkään maalivahti saa mennä kiekotonta estelemään, jota tässä siis ei todellakaan tapahtunut :D

Lyhyesti, saimme liigalta rangaistuksen, vaikka peli tulkitsi tilanteen oikein ja antoi vastustajalle 2 minuutin rangaistuksen (enkä todellakaan ymmärrä, miksi tästä piti edes mennä itkemään, kun tilanne on aivan selvä, joka tekee rankaisijan ratkaisun aivan uskomattomaksi)

Katso itse tilanne tästä linkistä:

http://www.youtube.com/watch?v=A2LpgaQNeNQ

EDIT: kuten jokainen huomaa, olen täysin jo kääntynyt ja menossa kohti kiekkoa kun video alkaa, eli olen lähtenyt, kun vastustaja on ollut vasta juuri ja juuri siniviivan ylittäneenä tulossa!

Vastaus kysymykseen, miksi menen tuossa tilanteessa kiekon perään, on että jos olisin saanut kiekon haltuun, ei kaveri olisi saanut ainakaan pokettamalla sitä suoraan maaliin, vaan mahdollisesti meidän pelaajan lapaan, kun taas meidän pakki olisi voinut menettää sen saadessaan ja kaveri olisi päässyt syöttämään alhaalle (näkyy pätkän lopussa, pelaaja #1). Jokainen myös tottakai tajuaa että pelitilanteessa pitää tehä nopea ratkaisu ja minun ratkaisu ei välttämättä ollut se oikea muutenkaan.

Itelle tästä jäi semmoinen ajatus, että onhan se pakko tuomita, kun yksinkertaisesti VOI. Että kaikki varmasti huomaa kenellä sitä valtaa on.

MUTTA, tapaus herättää varmasti kysymyksiä ja ihmettelyjä, kuten
- onko jollakin tällä hetkellä hitusen liian isot saappaat jalassa?
- jouduimmeko huijauksen uhriksi, jossa rankaisija varmisteli oman joukkueen sijoitusta?
- voiko tapaus liittyä siihen, kun minua pyydettiin liittymään herran joukkueeseen, mutta sanoin ei?
- mitä helvettiä?

:confused::confused::confused::confused::confused:

EHL tulee olemaan farssi jos ei aleta tekemään päätöksiä, että ois joku 5-10 jätkän porukka johtamassa eikä mikään yksi tyyppi, joka hallitsee kaikkea.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

EHL on vasta pyörähtänyt käyntiin, mutta yksi farssi ehti eilen jo tämän liigan "johtoportaan" johdosta käydä :D

Pelasimme (PL) eilen Suolakaivoksen uhreja vastaan ja toisessa pelissä (päättyi 4-1 meidän voittoon) kävi tilanne, jossa minä (MV) lähdin tavoittelemaan kiekkoa, jonka seurauksena vastustajan hyökkääjä luisteli päälle, vaikka olisi aivan hyvin ehtinyt väistää, ja otti tilanteesta 2min rangaistuksen. Ja kun ei älynnyt väistää niin lähetettiin sitten vähän itkuviestiä.

Tottakai jokainen meistä ajatteli, että tilanne on aivan selvä, että tuskinpa edes ottavat yhteyttä ylöspäin ja jos ottavat, niin eiköhän ne videolta huomaa mitä siinä tapahtui.

Lopullinen sanktio oli kuitenkin se, että menetimme yhden sarjapisteen, koska tilanne oli erään vaikutusvaltaisen kaverin mielestä "SELVÄ ESTÄMINEN"

Tarkoittaa siis sitä, että tarkoituksella luistellaan maalivahdilla pelaajaa päin/vastapalloon niin, että kenttäpelaaja saa kakkosen. Oikeassakin lätkässä kiekkoa tavoittelevan maalivahdin kolaaminen on kiellettyä, ja sama homma toisinpäin, ei tietenkään maalivahti saa mennä kiekotonta estelemään, jota tässä siis ei todellakaan tapahtunut :D

Lyhyesti, saimme liigalta rangaistuksen, vaikka peli tulkitsi tilanteen oikein ja antoi vastustajalle 2 minuutin rangaistuksen (enkä todellakaan ymmärrä, miksi tästä piti edes mennä itkemään, kun tilanne on aivan selvä, joka tekee rankaisijan ratkaisun aivan uskomattomaksi)

Katso itse tilanne tästä linkistä:

http://www.youtube.com/watch?v=A2LpgaQNeNQ

EDIT: kuten jokainen huomaa, olen täysin jo kääntynyt ja menossa kohti kiekkoa kun video alkaa, eli olen lähtenyt, kun vastustaja on ollut vasta juuri ja juuri siniviivan ylittäneenä tulossa!

Vastaus kysymykseen, miksi menen tuossa tilanteessa kiekon perään, on että jos olisin saanut kiekon haltuun, ei kaveri olisi saanut ainakaan pokettamalla sitä suoraan maaliin, vaan mahdollisesti meidän pelaajan lapaan, kun taas meidän pakki olisi voinut menettää sen saadessaan ja kaveri olisi päässyt syöttämään alhaalle (näkyy pätkän lopussa, pelaaja #1). Jokainen myös tottakai tajuaa että pelitilanteessa pitää tehä nopea ratkaisu ja minun ratkaisu ei välttämättä ollut se oikea muutenkaan.

Itelle tästä jäi semmoinen ajatus, että onhan se pakko tuomita, kun yksinkertaisesti VOI. Että kaikki varmasti huomaa kenellä sitä valtaa on.

MUTTA, tapaus herättää varmasti kysymyksiä ja ihmettelyjä, kuten
- onko jollakin tällä hetkellä hitusen liian isot saappaat jalassa?
- jouduimmeko huijauksen uhriksi, jossa rankaisija varmisteli oman joukkueen sijoitusta?
- voiko tapaus liittyä siihen, kun minua pyydettiin liittymään herran joukkueeseen, mutta sanoin ei?
- mitä helvettiä?

:confused::confused::confused::confused::confused:

Ei todellakaan ole rangaistava tuo tilanne. Mitä muuta tuossa olis voinu tehdä.. Itse mokkena niin monesti kiekko menee vaan veskan läpi päätyyn ja mitä hittoa siinä voi sitte tehdä ku hyökki tulee kolmeesataa päin, ei oo tarkoitus alkaa veskalla väistelee hyökkejä. Onko tää EHL ny veskan osalta sillee että ei tohdi mokella tavoitella kiekkoa ollenkaan kun joku nutipää lanaa moken ja ottaa penaltin. Melkosta touhua.. EHL päättäjille valoja päälle!!!! Selkeesti kiekkoa lähti mokke hakee alussa mutta ei kerinny ja sitten yks pässi lanaa sen kumoon.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Lopullinen sanktio oli kuitenkin se, että menetimme yhden sarjapisteen, koska tilanne oli erään vaikutusvaltaisen kaverin mielestä "SELVÄ ESTÄMINEN"

Muutaman kerran kelailin ko. pätkää ja kyllä se minunkin mielestäni täyttää estämisen tunnusmerkit, mikäli niin halutaan tuomita. Toinen asia onkin sitten se onko tuomio välttämätön, ja pitäisikö käyttöön ottaa myös vaihtoehto "varoitus".

Vastaus kysymykseen, miksi menen tuossa tilanteessa kiekon perään, on että jos olisin saanut kiekon haltuun, ei kaveri olisi saanut ainakaan pokettamalla sitä suoraan maaliin, vaan mahdollisesti meidän pelaajan lapaan, kun taas meidän pakki olisi voinut menettää sen saadessaan ja kaveri olisi päässyt syöttämään alhaalle (näkyy pätkän lopussa, pelaaja #1). Jokainen myös tottakai tajuaa että pelitilanteessa pitää tehä nopea ratkaisu ja minun ratkaisu ei välttämättä ollut se oikea muutenkaan.

Toisaalta kiekkoon selkeästi ensin ehtivä puolustaja voi rauhallisesti pelata kiekon maalin takaa toisen puolen pakille, jolloin tilanne purkautuu suht` kivuttomasti. Ymmärrän, että nopea ratkaisu on tehtävä tilanteessa, jolloin päätös maaliltalähtöön ei välttämättä ole syntynyt rationaalisesti.

Itelle tästä jäi semmoinen ajatus, että onhan se pakko tuomita, kun yksinkertaisesti VOI. Että kaikki varmasti huomaa kenellä sitä valtaa on.

MUTTA, tapaus herättää varmasti kysymyksiä ja ihmettelyjä, kuten
- onko jollakin tällä hetkellä hitusen liian isot saappaat jalassa?
- jouduimmeko huijauksen uhriksi, jossa rankaisija varmisteli oman joukkueen sijoitusta?
- voiko tapaus liittyä siihen, kun minua pyydettiin liittymään herran joukkueeseen, mutta sanoin ei?
- mitä helvettiä?

- Jonkun nekin saappaat on puettava, ja itse olen enemmänkin kiitollinen, että joku viitsii tällaista hienoa turnausta pyörittää.
- Tunnekuohun laannuttua tuskin enää tältä tuntuu.
- Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
- Kesäkeittoa.

Yhteenvetona todettakoon, että koska tällainen pelin sääntöjen ulkopuolinen raja on otettu käyttöön, on linja vedettävä, ja jostakin tehtävä ennakkotapaus. Henkilökohtaisesti hyväksyn rangaistuksen, mutta olisin myös hyväksynyt rankaisematta jättämisen. Suuressa kuvassa tämä tapahtuma kuitenkin linjaa melko selkeästi, mikä on sallittua ja mikä ei, sekä helpottaa vastaavien tilanteiden tulkitsemista jatkossa.

Ehdottomasti kuitenkin kaipaisin tarkennusta hyökkääjän vastuuseen näissä tilanteissa.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

EHL on vasta pyörähtänyt käyntiin, mutta yksi farssi ehti eilen jo tämän liigan "johtoportaan" johdosta käydä :D

Pelasimme (PL) eilen Suolakaivoksen uhreja vastaan ja toisessa pelissä (päättyi 4-1 meidän voittoon) kävi tilanne, jossa minä (MV) lähdin tavoittelemaan kiekkoa, jonka seurauksena vastustajan hyökkääjä luisteli päälle, vaikka olisi aivan hyvin ehtinyt väistää, ja otti tilanteesta 2min rangaistuksen. Ja kun ei älynnyt väistää niin lähetettiin sitten vähän itkuviestiä.

Tottakai jokainen meistä ajatteli, että tilanne on aivan selvä, että tuskinpa edes ottavat yhteyttä ylöspäin ja jos ottavat, niin eiköhän ne videolta huomaa mitä siinä tapahtui.

Lopullinen sanktio oli kuitenkin se, että menetimme yhden sarjapisteen, koska tilanne oli erään vaikutusvaltaisen kaverin mielestä "SELVÄ ESTÄMINEN"

Tarkoittaa siis sitä, että tarkoituksella luistellaan maalivahdilla pelaajaa päin/vastapalloon niin, että kenttäpelaaja saa kakkosen. Oikeassakin lätkässä kiekkoa tavoittelevan maalivahdin kolaaminen on kiellettyä, ja sama homma toisinpäin, ei tietenkään maalivahti saa mennä kiekotonta estelemään, jota tässä siis ei todellakaan tapahtunut :D


Lyhyesti, saimme liigalta rangaistuksen, vaikka peli tulkitsi tilanteen oikein ja antoi vastustajalle 2 minuutin rangaistuksen (enkä todellakaan ymmärrä, miksi tästä piti edes mennä itkemään, kun tilanne on aivan selvä, joka tekee rankaisijan ratkaisun aivan uskomattomaksi)

Katso itse tilanne tästä linkistä:

http://www.youtube.com/watch?v=A2LpgaQNeNQ

EDIT: kuten jokainen huomaa, olen täysin jo kääntynyt ja menossa kohti kiekkoa kun video alkaa, eli olen lähtenyt, kun vastustaja on ollut vasta juuri ja juuri siniviivan ylittäneenä tulossa!

Vastaus kysymykseen, miksi menen tuossa tilanteessa kiekon perään, on että jos olisin saanut kiekon haltuun, ei kaveri olisi saanut ainakaan pokettamalla sitä suoraan maaliin, vaan mahdollisesti meidän pelaajan lapaan, kun taas meidän pakki olisi voinut menettää sen saadessaan ja kaveri olisi päässyt syöttämään alhaalle (näkyy pätkän lopussa, pelaaja #1). Jokainen myös tottakai tajuaa että pelitilanteessa pitää tehä nopea ratkaisu ja minun ratkaisu ei välttämättä ollut se oikea muutenkaan.

Itelle tästä jäi semmoinen ajatus, että onhan se pakko tuomita, kun yksinkertaisesti VOI. Että kaikki varmasti huomaa kenellä sitä valtaa on.

MUTTA, tapaus herättää varmasti kysymyksiä ja ihmettelyjä, kuten
- onko jollakin tällä hetkellä hitusen liian isot saappaat jalassa?
- jouduimmeko huijauksen uhriksi, jossa rankaisija varmisteli oman joukkueen sijoitusta?
- voiko tapaus liittyä siihen, kun minua pyydettiin liittymään herran joukkueeseen, mutta sanoin ei?
- mitä helvettiä?

:confused::confused::confused::confused::confused:

Ei tossa mitään väärä ollu veska tavoitteli kiekkoa ja meni lavan läpi, enemmän toi on hyökkääjän vika ku lähtee tuhatta ja sataa kiekkoa tavoittelevaa veskaa päin ansaittu kakkonen hyökkääjälle.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Ei siinä spurtti pohjassa tuleva hyökkääjäkään ehdi kääntymään yhtään mihinkään, jos MV tulee linjalle. Se sata lasissa paahtava ukko ei yksinkertaisesti käänny kovassa vauhdissa, vaikka yrittää + siihen päälle viiveet sun muut.

Ensireaktioni videoon on selvä kalastus, mutta hetken edes takas kelailtuani tapahtuma kyllä näyttää mielestäni onnettomalta sattumalta niin hyökkääjän kuin maalivahdinkin puolesta, jossa kumpikaan ei vain ehdi väistää toista. Niitä tarkoituksella jäähyjä kalastelevia veskoja on tässä versiossa vaan nähty niin paljon, että ymmärrän kyllä mikäli siihen suuntaan vihjaavatkin eleet halutaan kitkeä pois heti alkuun EHL:n tapaisesta sääntötarkasta turnauksesta ja tällä kertaa tämä taitaa kelvata ennakkotapauksesta.

Tosin en ole varma rangaistuksen laadusta. Mikrosekunnin harkitsemattomuuden takia joukkue menettää suotta pisteen, mikä voi olla elintärkeä suopeamman playoff-vastustajan saamisessa tai ylipäätään jatkopeleihin pääsyssä. Mikäli maalivahti kuitenkin tuomitaan syylliseksi ja teosta on pakko rangaista jotenkuten muuten kuin pelkällä varoituksella (mikä olisi riittävää), ehkä yhden pelin pelikielto tms olisi täsmällisempi sakko.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Hyvä linjaus Ranksulta minusta. Tuo on niin rikki tuo maalivahdin estäminen tässä pelissä, että parempi kun karsitaan vaan tehokkaasti pois. Tuollaisiin kiekkoihin ei ole mitään tarvetta mennä.

Älkää ymmärtäkö väärin, en nyt väitä että tässä veskari yrittäisi jäähyä kalastella. Linja on vaan vedettävä, ettei homma lähde käsistä. Jos tilanne olisi se, että vastustaja olisi tulossa yksin läpi irtokiekkoon, ja veskarilla olisi siihen realistinen mahdollisuus ehtiä, silloin minusta saa tulla vastaan. Mutta tällaisiin kiekontavoittelukilpailuihin ei tarvitse osallistua, koska se on vaan liian helppoa ottaa siitä kaverille kakkonen.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Minkä takia veskan tarvii noissa puuttua tilanteeseen, varsinkin ku pakki oli ehtimässä kiekkoon ensin. Jos mv olisi kiekon kiinni saanut ja törkännyt kiekon vittuun menetyksen pelossa. Laituri olisi ampunut suoraan päin ja välitön jäähy, hyvässä lykyssä ei olis saanu jäähyä, todennäkösesti kuitenki olisi. Toi on nii epäselvä tilanne et ainoan oikean ratkaisun tietää maalivahti itse. Sen voin sanoa että turhaa kiekontavoittelua joka tapauksessa ja tollaset pois bugiänäristä. tasapeli tilanteessa tai maalintaka-ajo asemassa tosta saatu jäähy olisi kostautunut pahemman kerran ja sillon tollaisesta tempusta ei sopivaa tuomiota löydy ku giljotiini.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Millaiset on EASHL-piirit tässä painoksessa? Onko huomattavasti vähemmän porukkaa, kun edellisessä painoksessa? Miten tärkeimpien eli 6vs6-pelien/maalivahtipelien laita? Löytyykö vihu nopeasti vai saako pukukopissa viettää hävyttömän määrän aikaa.

Vähän kuumottelisi päästä taas torjumaan. PS4-versioon ollut ihan tyytyväinen kyllä, mutta se EASHL puuttuminen on valtava miinus.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Millaiset on EASHL-piirit tässä painoksessa? Onko huomattavasti vähemmän porukkaa, kun edellisessä painoksessa? Miten tärkeimpien eli 6vs6-pelien/maalivahtipelien laita? Löytyykö vihu nopeasti vai saako pukukopissa viettää hävyttömän määrän aikaa.

Vähän kuumottelisi päästä taas torjumaan. PS4-versioon ollut ihan tyytyväinen kyllä, mutta se EASHL puuttuminen on valtava miinus.

Ihan hyvin on 6:den joukkueita ja kokoajan tuntuu lisääntyvän. Mukaan vaan! :)
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Millaiset on EASHL-piirit tässä painoksessa? Onko huomattavasti vähemmän porukkaa, kun edellisessä painoksessa? Miten tärkeimpien eli 6vs6-pelien/maalivahtipelien laita? Löytyykö vihu nopeasti vai saako pukukopissa viettää hävyttömän määrän aikaa.

Vähän kuumottelisi päästä taas torjumaan. PS4-versioon ollut ihan tyytyväinen kyllä, mutta se EASHL puuttuminen on valtava miinus.

EHL on tällä hetkellä 18 joukkuetta. Sitten on useampi 6vs6 joukkue, jotka eivät ole EHL ja pelaavat 6vs6. Eli jos en liikaa lapin lisää heitä niin oisko 30 6vs6 joukkuetta euroopassa. Sitten 2vs2-5vs5 on sitäkin enemmän. (Tähän en laskenut 2 acco tiimejä mukaan.)

Viime vuoteen vertaa niin onhan 6vs6 joukkueiden määrä tippunu selvästi.
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Se tunne ku tarviit enää arvosanan kohilleen et saat legenda kortin auki ja menet sparraus peliin joka on 6vs6. Kaikki näyttää toistaiseksi hyvätä kunnes kaksi pelaajaa puuttuu omalta puolelta peliin jotka todennäklsest jtn 10v mukuloita. Toinen heistä on maalissa ja toinen pakissa. No nämä kaverit rupee sitten yllättäen vähän perseilemään ja pelin loputtua arvosana tippunut B:eehen. Sankareitte nimet tais ol rumpurapu ja hemmo2 ja muistaakseni ku katoin pelaavat samas seuras eli vrm suunniteltu juttu :/
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Se tunne ku tarviit enää arvosanan kohilleen et saat legenda kortin auki ja menet sparraus peliin joka on 6vs6. Kaikki näyttää toistaiseksi hyvätä kunnes kaksi pelaajaa puuttuu omalta puolelta peliin jotka todennäklsest jtn 10v mukuloita. Toinen heistä on maalissa ja toinen pakissa. No nämä kaverit rupee sitten yllättäen vähän perseilemään ja pelin loputtua arvosana tippunut B:eehen. Sankareitte nimet tais ol rumpurapu ja hemmo2 ja muistaakseni ku katoin pelaavat samas seuras eli vrm suunniteltu juttu :/
:eek:
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Se tunne ku tarviit enää arvosanan kohilleen et saat legenda kortin auki ja menet sparraus peliin joka on 6vs6. Kaikki näyttää toistaiseksi hyvätä kunnes kaksi pelaajaa puuttuu omalta puolelta peliin jotka todennäklsest jtn 10v mukuloita. Toinen heistä on maalissa ja toinen pakissa. No nämä kaverit rupee sitten yllättäen vähän perseilemään ja pelin loputtua arvosana tippunut B:eehen. Sankareitte nimet tais ol rumpurapu ja hemmo2 ja muistaakseni ku katoin pelaavat samas seuras eli vrm suunniteltu juttu :/

Suosittelen sullekki enemmän niitä seura-pelejä kun sparreja kun tääl sparris on just tämsii mun ja hemmon tapasia "10v" mukuloita jotka "perseilee" pelkästää. Ja kävin muute pelin jälkee kattoo kaikkie tilastoi ni muistaakseni sinul oli kaikki A- et en tii mite sun arvosanas tippu B:eehe :/ Ps. Ollaa 15v :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Huonoja uutisia(Ainaki mun mielest): NHL 15 Eashliin on tullu semmonen päivitys et nykyää seurapeleissä kuulet koko pelin ajan vastustajiasi jos he puhuvat mikkeihin. Ja äsken vastassa olleet pelaajat kertoivat että tätä päivitystä ei tulla korjaamaan tässä änärissä mut en oo varna onko pas*a puhetta. Varmaa joku EAn uusi tapa saada ihmisiä ostaa NHL 15 Ps4:lle. Ei tuu toimii =-D
 
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Huonoja uutisia(Ainaki mun mielest): NHL 15 Eashliin on tullu semmonen päivitys et nykyää seurapeleissä kuulet koko pelin ajan vastustajiasi jos he puhuvat mikkeihin. Ja äsken vastassa olleet pelaajat kertoivat että tätä päivitystä ei tulla korjaamaan tässä änärissä mut en oo varna onko pas*a puhetta. Varmaa joku EAn uusi tapa saada ihmisiä ostaa NHL 15 Ps4:lle. Ei tuu toimii =-D
Kaiken paskan tämän paska pelin kans kyllä kokee. :D

Tuossa lista "parannuksista". Ensin tuli vuodessa tämä huikea peli ja sitten vielä herkutellaan lisää, ei vedä edes sanattomaksi.
http://www.easports.com/nhl/news/2014/nhl-15-november-content-update-360-and-ps3

Online Fixes:
-Fixed issue where game did not display Online IDs of users who could engage in voice chat.

:D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 15 EASHL-keskustelu

Ei kannata pelata Beach Boyssia vastaan, varsinkaan jos lakaasi on pelaamassa. Lakaasi on niinkin säälittävä kaveri että laittaa musat täysille niin ettei suurinpiirtein kuule omia joukkuekavereita. Muutenkin koko tiimi täys bugi tiimi. Tietystihän sen voi puolustaa pois, mutta perseestä se silti on. Nyt olen purannut vitutukseni. Kiitos :)
 
Ylös Bottom