Voi voi pojjaat ette arvaakaan kuinka moni siellä hakkaa ennakkoversiota, vaikka sanoi että ei tuu koskee ps3:n nhl15:sta...
Nhl15 on lähes saman näköinen kuin nhl14, niin valikoissa kuin pelissäkin, mutta paljon on tehty pikku fiksauksia moneen asiaan, tässä jotain: uudet musiikit, uusi selostus, pommppupallo kiekko korjattu, pitkäkiekko sääntö, taklauksissa/törmäilyissä uudistuksia esim. omienkin kanssa voi törmätä niin että molemmat kaatuu, kääntyminen jotenkin sulavempaa/parempaa, vedot lähtevät ehkä hiukan napakemmin ja ukon tuunauksessa on uusia varusteita. Tossa nyt jotain mitä tuli mieleen.
Oon ollu kova buustimaan ennen, mutta nyt on ollut vain halu sparrata että saa tuntumaa uudistuksiin ja muutenkin pitkän tauon jälkeen kova halu pelata änärin eashl, kyllä taas joka syksyinen änäri huuma on päällä, vaikkakin oli paljon kuraa mitä eashl uutisista loppukesän aikana on tullut.
Jos mietityttää jäädäkkö pelailemaan nhl14 tai pitäskö välivuoden, niin kannattaa lopettaa se jahkailu ja käydä ostaa se peli ja alkaa kehittää ukkoo pelikuntoon, kyl tuol on jo nyt ja tulee olee kovat kuhinat sparreissa ja buusteissa ja eteenkin clubipeleissä ja tuolla on jo jonkun verran tuttuja hyviä ehl elite jengejäkin perustettuna, että mulla ainakin on vahva kutina siitä että tulee ihan tasokas ehl turnaus, vaikka muutama kova clubi kai pitää välivuoden. Tasokkaita clubeja tuolla kyl tulee olee paljon ku oon kyselly vähä mitä clubei tulee ja ketä on missäkin jne...
Ja siitä oon jo ihan varma että te jahkailijat ja "välivuoden pitäjät" ootte vähenevä vähemmistö...
Ei taida olla enää ku pahimmat jäärät jäljellä, valtaosa jo pyörtänyt puheensa ja ostaa nhl15. Noh ehkä siellä on muutama niitäkin jotka ei osta eikä muuta mieltään!
Miksi et ostaisi? Eikai täs ole kyse ea:n tekemisistä tai ea:n tekemättä jättämisistä, vaan joka syksyisestä eashl jengien kokoontumisesta kesän jälkeen yhteen ja aloittaa yhdessä eashl pelailu ja kohokohtana ehl turnaukseen osallistuminen.
Miks osoittaa mieltään ja jäädä itkemään ku ei tullu eashl ps4 ja ps3 versio näyttää samalle kuin vuosi sitten, kun voisi hyvässä seurassa unohtaa arjen huolet ja pelailla uutta nhl15 eashl!
Ja jotka ETTE OSTA, jep jep, asia selvä, ei tarvitse enää avautua ja perustella niitä kellekkään tässä ketjussa, niin saadaan pysymään fiilikset katossa...