Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Maalivahdit tässä pelissä on kyl tehty helvetin huonosti. Välillä ne on ihan voittamattomia, mutta jossain peleissä ne ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään. Jopa nää pelin parhaat Neuer, Courtois ja Cechit. Parhaaksi maalivahdiksi budjetti hinnalla omasta mielestäni on joko Weidenfeller tai Howard. En missään nimessä pistäis suurta budjettia mun kolikoista johonkin 200k Neueriin. Bravo itsellänikin oli ja en tykännyt. Ter Stegen oli mielestäni parempi, La Liga maalivahdeista.

Reussia kannattaa testata ST:nä 6-7 chemillä, jotenkin jää nää laitapelaajat niin turhiksi, kun ne ei tunnu osallistuvan peliin ollenkaan.

Maalivahdit tässä pelissä on kyl tehty helvetin huonosti. Välillä ne on ihan voittamattomia, mutta jossain peleissä ne ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään. Jopa nää pelin parhaat Neuer, Courtois ja Cechit. Parhaaksi maalivahdiksi budjetti hinnalla omasta mielestäni on joko Weidenfeller tai Howard. En missään nimessä pistäis suurta budjettia mun kolikoista johonkin 200k Neueriin. Bravo itsellänikin oli ja en tykännyt. Ter Stegen oli mielestäni parempi, La Liga maalivahdeista.

Reussia kannattaa testata ST:nä 6-7 chemillä, jotenkin jää nää laitapelaajat niin turhiksi, kun ne ei tunnu osallistuvan peliin ollenkaan.

Joo näinhän se vähän tuppaa olemaan. Itellä just Weidenfeller maalissa, niin useimmiten on ihan perus hyvä, mutta välillä menee ihan jokanen sisää vaikka tulis suoraan rintaa päin, niin jotenkin se saa väistettyä sen pallon.. Hmm ok no pitää miettiä totakin vaihtoehtoa :D Itellä puolestaan RW:nä oleva Sidney Sam 80ovr kaveri iskenyt 17+10, joka on eniten koko jengistä viimesestä 24 pelatusta matsista. Toisessa laidassa Schurrle iskenyt "vain" 13+2. Lewandowski tuli mukaan uutukaisena ja sillä nyt 11 peliä ja 12+6, että periaatteessa sillä paras piste per peli tahti.

Tuli sitten tuettua vielä toisella 20e tätä paskalafkaa. Noh, sinnehän ne rahat meni.. Paras nosto 20k Oscar ja loput Quick sell kamaa. Ei jumankauta miten voi olla näin huono pakkatuuri kun tuntuu, että muut vetää koko ajan jotain vähintään 50k pelaajia.. -.-'

Ei jumankauta miten voi olla näin huono pakkatuuri kun tuntuu, että muut vetää koko ajan jotain vähintään 50k pelaajia.. -.-'

Minäkin luulin Hazardin napattuani, että nyt tuurit kääntyi. Eedenin myynnin jälkeen availin eilen noin 50 perättäistä pakkaa, rahallisesti "parhaat" olivat Gael Clichy ja TOTW Luiz Adriano. Kun kaiken pakoista avatun roskan oli myynyt, niin 330 000 kolikkoa oli muuttunut noin 100 000 kolikoksi. Tästä viisastuneena ajattelin pitää tuon pesämunan tilillä ja tehdä täsmäostoja. Availen sitten pelituotoilla pakkoja.

Haha, en malttanut olla yhtä yötä pidempää erossa Fiffestä :D
Asiaan, myin koko La Liga-tiimini ja kolikoita sain ~130k. Tilalle päivittelin halvemman BPL squadin http://www.futhead.com/15/squads/5931468/. Sterlingin ja Eriksenin myin myös pois vanhasta BPL squadista, koska osallistuivat niin vähän peliin. Heti alkoi kulkea ja nousin takaisin 3. divariin :D
Kumma juttu, että tässä versiossa pärjää paremmin "huonolla" joukkueella kuin kalliilla tähtijoukkueella.
Onkos kellään muuten kokemuksia Rooneystä? Voisi sopia Oscarin paikalle, koska lauon paljon kaukaa ja Rooneyllä on vissiin aika huikea laukaus (?) :D
E: Kannattaa muuten kokeilla Rojoa kulman antajana. :D Antanut huikeita sisäkierteisiä kulmia suoraan Lukakun päähän jo vaikka kuinka monta. :D

Haha, en malttanut olla yhtä yötä pidempää erossa Fiffestä :D
Asiaan, myin koko La Liga-tiimini ja kolikoita sain ~130k. Tilalle päivittelin halvemman BPL squadin http://www.futhead.com/15/squads/5931468/. Sterlingin ja Eriksenin myin myös pois vanhasta BPL squadista, koska osallistuivat niin vähän peliin. Heti alkoi kulkea ja nousin takaisin 3. divariin :D
Kumma juttu, että tässä versiossa pärjää paremmin "huonolla" joukkueella kuin kalliilla tähtijoukkueella.
Onkos kellään muuten kokemuksia Rooneystä? Voisi sopia Oscarin paikalle, koska lauon paljon kaukaa ja Rooneyllä on vissiin aika huikea laukaus (?) :D
E: Kannattaa muuten kokeilla Rojoa kulman antajana. :D Antanut huikeita sisäkierteisiä kulmia suoraan Lukakun päähän jo vaikka kuinka monta. :D

Haha itellä sama ongelma, että välillä tulee nuitä fiiliksiä "en pelaa tätä paskaa enää ikinä", niin seuraavana päivänä sitä taas hakataan oikeen urakalla :D

Oon huomannut, että sillonkun tulee noita pacewhore jengejä vastaan niim puolustaminen usein lähes mahdotonta. Toisaalta noi pacetyypit ei osaa itekkään puolustaa, joten noi pelit päättyy usein 5-4 tai 6-5 :D Sitten kun kaverilla on miljoonamiehistö ja kaveri koittaa Balella tai Sturridgelle painella läpi, niin kas kummaa ne pallot irtoo kaverin jalasta paljon helpommin.

Itellä tällä hetkellä ykkösjengi n. 300-350k arvonen, joten ei vielä ole kuitenkaan ihan ylihyvä joukkue, mutta kyllä välillä huomaa niin hyvin miten paljon tasotukset vaikuttaa peliin kun vastaan asettuu joku 20k joukkue.

Kuitenkin nyt pääasiassa oppinut pelaamaan järkevällä tavalla noissa peleissä, jossa Ea koittaa vaikuttaa tulokseen, että vaikeet pelitkin opittu kääntämään voitoiksi.

Mullakin Bravo toimi ihan mukavasti ja eipä ole tosiaan kovin kalliskaan. Välillä se on vaan ihan sama kuka siellä tolppien välissä seisoo, kun vedot tulee suoraan päin ja mokke päättää väistää nämä vedot:D

Itellä oli Ibra loanilla ja 2 pelissä 3 maalia, ei niin ihmeellinen tässä versiossa, sillä nopeudella on paljon enemmän merkitystä, näimpä Ibra hieman turha tässä pelimuodossa.

Oliko kellään kokemusta Reusista? Eilen tuli hommattua Lewandowski, mutta tekisi mieli laittaa Lewa myyntiin ja hommata Reus Schurrlen tilalle vasempaan laitaan.

Itellä ollu reus noin 6 pelin ajan ja täytyy sanoa että kyllä vihulla on aina pakit helisemässä tämän miehen kanssa. Liikkeelle lähtö on verrattavissa dynamiittiin. Ei ole vain maaleja saanut kummoisesti itellä mutta paikkoja on useira jakanut kun vihujen pakit tulee 20m perässä :)))

Osa on seurannut minua YouTubessa osa ei, tänään kuitenkin 15 striimiä UT:n puolelta, jos kiinnostaa tulla katsomaan niin osoite löytyy - > http://www.twitch.tv/santuzzio

Selostuksen kera tietenkin mennään! :)

Haha itellä sama ongelma, että välillä tulee nuitä fiiliksiä "en pelaa tätä paskaa enää ikinä", niin seuraavana päivänä sitä taas hakataan oikeen urakalla :D

Oon huomannut, että sillonkun tulee noita pacewhore jengejä vastaan niim puolustaminen usein lähes mahdotonta. Toisaalta noi pacetyypit ei osaa itekkään puolustaa, joten noi pelit päättyy usein 5-4 tai 6-5 :D Sitten kun kaverilla on miljoonamiehistö ja kaveri koittaa Balella tai Sturridgelle painella läpi, niin kas kummaa ne pallot irtoo kaverin jalasta paljon helpommin.

Itellä tällä hetkellä ykkösjengi n. 300-350k arvonen, joten ei vielä ole kuitenkaan ihan ylihyvä joukkue, mutta kyllä välillä huomaa niin hyvin miten paljon tasotukset vaikuttaa peliin kun vastaan asettuu joku 20k joukkue.

Kuitenkin nyt pääasiassa oppinut pelaamaan järkevällä tavalla noissa peleissä, jossa Ea koittaa vaikuttaa tulokseen, että vaikeet pelitkin opittu kääntämään voitoiksi.
Juu, totta noi pacehuoraajat on yleensä umpipaskoja puolustamaan, eivätkä hyökkäämisessäkään mitään huikeita ole, mutta noita pace +90 jätkien juoksuja on melkeinpä mahdotonta puolustaa :/

Voi luoja kun noi offline moden team management mahdollisuudet ois myös FUT:ssa...

Ihana ois antaa komentoja ennen peliä miten laiturit pelaa ja miten strikeri jää ylös jne jne. Tää peli on kyl niin paljon paskempi ku toi 14:sta oli.... :)

Ja jos jotain pitää sanoa niin Reus on hyvä tässä pelissä, jos sen saa mukaan hyökkäykseen. :)

Onko 4-3-3 formationin käyttäjät testanneet 4-3-2-1 formaa, tuota missä wingerit on LF & RF? Tuliskohan tuossa nuo laidat paremmin mukaan? Keskikenttä ois sit levittäytynyt laajemmalle, ehkä jopa liikaakin... Santtu osaa varmasti sanoa jotain tähän?

Tonzalle kiitos kamera vinkistä!

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tänä vuonna ollut ihmetuuri meikällä. Nyt sain Sanchezin :eek:
Ekassa matsissa tuli vielä kunnon taistelumaali, kun kaverin pakki repi ja raasti ja vielä veska kamppasi, mutta Sanchez sai pallon maaliin :D

Hei mistä ihmeestä löytyy noi Ea:n servereille tallennetut maaliuusinnat ?

http://aijaa.com/GyGNZY

Ihan naurettavaa paskaa tää scripting. Mä en ymmärrä miten tällainen systeemi voi olla pelissä missä taito ratkasee.

Tossa pelissä koko 90min pelasin kaverin päässä tuloksena
- 1 maali
- 4 tolppaa
- 2 kyseenalaista offside maalia
- Läpiajossa tulee mun hyökkääjälle kramppi

-- Kaveri tekee maalin alussa ja kaks vikaa peräkkäin 89 ja 90 miinutilla.

Huhhuh sanon mä "EA feel the game"

Pitäs vaa **** lopettaa pelaaminen

http://aijaa.com/GyGNZY

Ihan naurettavaa paskaa tää scripting. Mä en ymmärrä miten tällainen systeemi voi olla pelissä missä taito ratkasee.

Tossa pelissä koko 90min pelasin kaverin päässä tuloksena
- 1 maali
- 4 tolppaa
- 2 kyseenalaista offside maalia
- Läpiajossa tulee mun hyökkääjälle kramppi

-- Kaveri tekee maalin alussa ja kaks vikaa peräkkäin 89 ja 90 miinutilla.

Huhhuh sanon mä "EA feel the game"

Pitäs vaa **** lopettaa pelaaminen
Totta, tuntuu että tässä pelissä ei välillä taidolla ole mitään merkitystä, vaan pelkästä tuurista on kaikki kiinni. On muuten maailman vituttavinta kun tulee tuollaisia pelejä kuin kävi crispezkillä, että vastustaja on umpi paska ja saa pari laukausta pelissä maalia kohti ja kaikki maaliin. Voittomaalin tietenkin onnistuvat aina tekemään viimeisellä minuutilla.
Muuten, mulla on mennyt jo 2 ohjainta rikki Fifa 15:sta takia :D Menny hermo tohon syöpään ja ohjaimet lennellyt seinille lukemattomia kertoja :D
Mites, onnistuuko tässä jotenkin trade offerien laitto? Ei ainakaan ole silmään osunut trade offer kohtaa. Onko siinäkin joku uusi jippo vai onko otettu kokonaan pois?[emoji4]

Trade offerit EA otti kokonaan pois tästä versiosta.

On tää Fifa kyl mun mielestä parempi ku 14 oli. Niistä kulma/pusku maaleista on jääny ikuiset traumat. Vaikka helvetin ärsyttävä peli tääkin kyllä osaa pahimmillaan olla.
Taidolla kyllä ei minun mielestäni FUT:issa koskaan ole ollu niin suurta vaikutusta kun esimerkiksi head to head seasonia pelatessa. Jengillä on paljon suurempi vaikutus (ja siitä miten paljon EA tykkää sinusta).

Trade offerit EA otti kokonaan pois tästä versiosta.

On tää Fifa kyl mun mielestä parempi ku 14 oli. Niistä kulma/pusku maaleista on jääny ikuiset traumat. Vaikka helvetin ärsyttävä peli tääkin kyllä osaa pahimmillaan olla.

Ihme paskaa, ettei voi treidailla. Vois säästyä siinäkin paljon rahaa, jos sais suoraan esimerkiksi vaihtaa Lewandowski + rahaa Reussiin, eikä tarvitsisi ekana myydä Lewaa pois, josta menee monta tonnia Ea-veroja välistä..

Ja hyvä, että noi puskut saatu pois, mutta silti välillä tulee niin naurettavia tilanteita kun joku 160cm pitkä kaveri puskee niin mahottomasta asennosta pallon sisään ja sitten joku 190cm pakki kattelee vaan vierestä eikä tee yhtään mitään.
Muutenkin välillä tulee niitä mitäv*ttua-hetkiä kun kaveri painaa juoksunappi pohjassa ja ite koitan repiä pakilla vierestä, niin ei tapahdu yhtään mitään ja kaveri kiittää ja kuittaa maalin siitä. Välillä puolestaan painaa kerran repäsynappia, niin sittenhän se päättää repiä niin kauan kunnes vastustaja ehtii juosta rankkarialueelle ja siitä ilmanen rankku kaverille.. :/

Voi luoja kun noi offline moden team management mahdollisuudet ois myös FUT:ssa...

Ihana ois antaa komentoja ennen peliä miten laiturit pelaa ja miten strikeri jää ylös jne jne. Tää peli on kyl niin paljon paskempi ku toi 14:sta oli.... :)

Ja jos jotain pitää sanoa niin Reus on hyvä tässä pelissä, jos sen saa mukaan hyökkäykseen. :)

Onko 4-3-3 formationin käyttäjät testanneet 4-3-2-1 formaa, tuota missä wingerit on LF & RF? Tuliskohan tuossa nuo laidat paremmin mukaan? Keskikenttä ois sit levittäytynyt laajemmalle, ehkä jopa liikaakin... Santtu osaa varmasti sanoa jotain tähän?

Tonzalle kiitos kamera vinkistä!

Mä oon ryssän pojilla pelannut tolla 4-3-2-1 formalla, Danny ja MightyBulk toimii siinä roolissa oikeen hyvin, wingereinä ei oikein päässyt ikinä ampumaan, mut Bulk RF:nä on kyllä ihan mahtava.

Onko kukaan saanu mitään iloa irti Van Perseestä? Menin ostamaan sen(kun halvalla mielestäni sai, eli muutaman tonnin ylihintaan), eikä kyllä oo ollut oikein mitään iloa. Koitin vääntää sitä CF:ksi kärjen alapuolelle, mut ei oikein toimi siinäkään. Ostelin tos illalla IF Sneijderin ja IF Afellayn ja aattelin vielä koittaa Täyshollantilaista sakkia vielä. Tossa ei Perseen tarvi kun näyttää hyvältä kun Snaikku ampuu maalin vaikka omasta päästä silmät kiinni.

Ketäs veikkaatte TOTW:iin tälle viikolle? ranskan liigassa carlos eduardo paukutti 5+1, eli on aivan varma TOTW, mut paska, kallis silveri näyttää vähän heikolta sijoituskohteelta. Ostin Bonyä ja Eto'o:ta ja ne on myynyt ihan kivasti, Bony ostin 850, myyty 1800. Etono 1400->2700. Higuainiin laitoin kans muutaman pennosen kiinni

Mä oon ryssän pojilla pelannut tolla 4-3-2-1 formalla, Danny ja MightyBulk toimii siinä roolissa oikeen hyvin, wingereinä ei oikein päässyt ikinä ampumaan, mut Bulk RF:nä on kyllä ihan mahtava.

Onko kukaan saanu mitään iloa irti Van Perseestä? Menin ostamaan sen(kun halvalla mielestäni sai, eli muutaman tonnin ylihintaan), eikä kyllä oo ollut oikein mitään iloa. Koitin vääntää sitä CF:ksi kärjen alapuolelle, mut ei oikein toimi siinäkään. Ostelin tos illalla IF Sneijderin ja IF Afellayn ja aattelin vielä koittaa Täyshollantilaista sakkia vielä. Tossa ei Perseen tarvi kun näyttää hyvältä kun Snaikku ampuu maalin vaikka omasta päästä silmät kiinni.

Ketäs veikkaatte TOTW:iin tälle viikolle? ranskan liigassa carlos eduardo paukutti 5+1, eli on aivan varma TOTW, mut paska, kallis silveri näyttää vähän heikolta sijoituskohteelta. Ostin Bonyä ja Eto'o:ta ja ne on myynyt ihan kivasti, Bony ostin 850, myyty 1800. Etono 1400->2700. Higuainiin laitoin kans muutaman pennosen kiinni

Älä nyt viitti, itse ostin Bonya täsmälleen samaan hintaan vajaa kymmenen kappaletta, mutta 1100-1400 parhaimmillaan niistä on maksettu. Mihin kellonaikaan sait myytyä 1800:lla? Juuri äsken pistin pari viimeistä myyntiin kun ei ollut mennyt kaupaksi 1100 start pricella... Nyt ymmärrän, miten täällä on niin "hyviä" kauppiaita. Kusetatt silmät päästänne, huh huh... Mut joo, Eto'o ja Bony ihan mahdollisia kärkiä TOTW:iin.

Mites ihmiset, jotka on valittaneet EA:n chattiin, niin kauan on kestänyt vastauksen saaminen? 14 päivän kuluessahan nuo lupaavat vastauksen antaa, itsellä kestänyt nyt huomenna 7 päivää. Hassua, että yhtä kultapakkausta joutuu näin kauan odottamaan, mutta samapa tuon väliä. Vitutus on kyllä kadonnut jo kauan sitten, joten mahdollinen kultapaketti kyllä tekee iloiseksi, vaikkei sieltä ketään kuitenkaan tule :)

Edit: Oot sä Tuulis aikamoinen seppä, just ostin Eto'on hintaan 1 400 coinssia... Hienosti saat kyllä nyhvettyä ihmisiltä 1 300 coinssia ylimääräistä, kun markkinahinta on täsmälleen tuo 1 400...

Älä nyt viitti, itse ostin Bonya täsmälleen samaan hintaan vajaa kymmenen kappaletta, mutta 1100-1400 parhaimmillaan niistä on maksettu. Mihin kellonaikaan sait myytyä 1800:lla? Juuri äsken pistin pari viimeistä myyntiin kun ei ollut mennyt kaupaksi 1100 start pricella... Nyt ymmärrän, miten täällä on niin "hyviä" kauppiaita. Kusetatt silmät päästänne, huh huh... Mut joo, Eto'o ja Bony ihan mahdollisia kärkiä TOTW:iin.

Mites ihmiset, jotka on valittaneet EA:n chattiin, niin kauan on kestänyt vastauksen saaminen? 14 päivän kuluessahan nuo lupaavat vastauksen antaa, itsellä kestänyt nyt huomenna 7 päivää. Hassua, että yhtä kultapakkausta joutuu näin kauan odottamaan, mutta samapa tuon väliä. Vitutus on kyllä kadonnut jo kauan sitten, joten mahdollinen kultapaketti kyllä tekee iloiseksi, vaikkei sieltä ketään kuitenkaan tule :)

Edit: Oot sä Tuulis aikamoinen seppä, just ostin Eto'on hintaan 1 400 coinssia... Hienosti saat kyllä nyhvettyä ihmisiltä 1 300 coinssia ylimääräistä, kun markkinahinta on täsmälleen tuo 1 400...

Satuitko huomaamaan, että pelaatte eri konsoleilla? Noi hinnat vaihtelee molemmilla konsoleilla joskus aika paljonkin..

Ja mitä kattelin, niin Higuainin hinta nousi pleikkarin puolella n. 10minuuttissa yli 1k :D Harmi, etten tajunnu ostella noita Higuaneja kun ois saanu halvalla..

Satuitko huomaamaan, että pelaatte eri konsoleilla? Noi hinnat vaihtelee molemmilla konsoleilla joskus aika paljonkin..

Ja mitä kattelin, niin Higuainin hinta nousi pleikkarin puolella n. 10minuuttissa yli 1k :D Harmi, etten tajunnu ostella noita Higuaneja kun ois saanu halvalla..

No voi pentele, enpä huomannut:D Kirveli vain, kun olin haistavinani kusetuksen sen takia niin paljon, että olin juuri tehnyt TÄYSIN samaa kauppaa ja tiesin, ettei ne hintaerot noin suuret ole (siis pleikkarilla):p

No voi pentele, enpä huomannut:D Kirveli vain, kun olin haistavinani kusetuksen sen takia niin paljon, että olin juuri tehnyt TÄYSIN samaa kauppaa ja tiesin, ettei ne hintaerot noin suuret ole (siis pleikkarilla):p

Hintaeroahan on sen verran kun sitä halutaan olevan. Bonyä saa edelleen ostettua 850 coinssilla boksipuolella, silti sitä saa myytyä 1800 coinssilla eteenpäin. Ei ne kaikki kertalistauksella mee, joku 15 ostin, 10 myyty vuorokauden aikana, tunnin syklit. Parhaan tunnin aikana meni 2 Bonyä. Täytyy olla kärsävällinen nääs.

Mihin sä oikeen valitit? Siihen livetsättiin pitää mennä,tunnissa yleensä pääsee jonosta läpi, ja heppu laittaa kultapakan siinä vikinän aikana sun tilille
osote jotain http://help.ea.com/en/contact-us tai sinnepäin

parhaillaan tsättään Sulabh:in kanssa kun tipahdin vihun con lossin takia kolmosesta(From my end I can add 1 gold pack in your account as other opponent has left the game)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tääh, itse lähetin origin-tilini kautta ihan viestiä (suomeksi!) Ealle, ja vastauksen luvattiin tulevan 14 päivän kuluessa. Silloin viikko sitten en päässyt mistään tuonne livechättiin, jonne nyt näköjään pääsisinkin. Voi morjes...

Ylös Bottom