Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Pakko kysyä kun täälläkin jengi hehkuttaa, että on ylimääräistä käytössä 250K niin miten hemmetissä ootte noi saanu. Pakka tuuria? Ostamalla?

Tuota samaa olen paljon ihmetellyt, kunnes aamulla tuli pakasta Schurrle ja myynnistä vapautuneilla kyhnyillä ostetuista irtosi Hazard ja Benteke. Eden lähti heti myyntiin, Benteke taasen istuu hyvin työn alla olevan Valjujengini kärkipariksi Dzekon rinnalle. Sopivia härkiä molemmat jotka pitää linjaa kaukana tulivoimansa ansiosta. Samalla pystyy ottamaan hyvin keskikenttää mukaan suojaamalla ja tiputtamalla palloa toiseen aaltoon.

Ykkösjengini on Serie A:n 4-3-3 (5), jossa CF paikalla vuorottelee moottorina Totti, Llorente tai Hamcik. Jokaisen kanssa joutuu vähän pelaamaan eri tyyleillä.

Hirveän taistelun jälkeen pääsin 9. divariin onlinessa. Manuaaleilla pelatessa munaravijengejä vastaan on omat haasteensa, mutta jokainen maali sykähdyttää kovin. Puolustus toimii omissa hyvin mutta menetyksiä tulee alimmilla jätkillä liikaa. Pitäisi vain nöyrästi pelata suoraan ylöspäin, eikä sahata alakerrassa turbopainostajien hönkiessä päälle. Sahaaminen toki toimii samalla hyvänä puolustustapana, parhaassa matsissa pallohallinta oli 70-30 meikäläiselle. Harmi ettei manuaaleilla pelatessa saa mitään extraa.

Pakko kysyä kun täälläkin jengi hehkuttaa, että on ylimääräistä käytössä 250K niin miten hemmetissä ootte noi saanu. Pakka tuuria? Ostamalla?

Aluksi ostin 20eurolla pakkoja,että pääsi alkuun. Sen jälkeen tullut vaan pelattua paljon. Match coinseja ansainnut tällä hetkellä 278k, että miinuksella ollaan periaatteessa silti.

Niin, isoille apajille pääseminen ON siis vaikeaa. Kumma kun foorumia lueskelee, niin tuntuu, että kovin monilla on silti satojen tuhansien coinssivarastot... Toi mass bidding itseäni kiinnostaa. Jokainen youtube-video, jossa esitellään "Näin teet HELPOSTI 40k VAIN kymmenessä videossa" on hyvin epämääräinen, ei kerro yksityiskohtaisesti kuinka rahanteko onnistuu NIIN helposti yms. Niissä vain esitellään, kuinka kannattaa ostaa halvalla ja myydä kalliilla eteenpäin. Mielestäni helpommin sanottu kuin tehty... Itse jonkin verran markkinoita seuranneena EN ole erityisemmin hinnoissa vaihtelua havainnut. Videoissa oletetaan, että kun nyt ostat pelaajan X hintaan 5 000 coinssia, niin sen kuin myyt sen eteenpäin 5 500 coinssilla. Onko todella varmuutta, että pelaajat menevät kalliimmalla hinnalla kaupaksi, ei mielestäni saavuteta katsomalla alin buy now price ja päättelemällä asiaa sen avulla...:rolleyes:

Joku 5000c-5500c ero on kyllä ihan olematon, enkä lähtis semmoseen ainakaan tarkotuksella.

Mutta annan nyt ihan konkreettisen esimerkin jolla oon itse tehnyt rahaa, annan jopa nimen kun löysin eilen pari uutta peluria joita kauppaan nyt samalla metodilla:

Osta Esim. Steven Caulkeria 350-450 coinssilla, laita myyntiin sopivaksi katsomaasi hintaan. Ensin myin sitä 650 BIN:illä, sit kun kauppa vaan kävi, aloin myymään 700 start, 750 BIN. Ja kun taas vaan kauppa kävi laitoin 750 start, 850 BIN. Ja edelleen kauppa vaan kävi. Äsken meni toinen discard-price pelaaja 1000c BIN.

TOSIN toi Caulker saattaa olla just nyt hiukan epäsuosittu, kun meni tumpuloimaan oman maalin viime viikonloppuna. Tämä toimii myös sellasilla pelaajilla jotka on tosielämässä suosittuja, mutta tässä pelissä hiukan vähemmän hyviä. Kasuaali ostaa nimen, ei pelaajaa

Rare Gold pelaajilla tein sitä, että ostin nopeita pelaajia max. 650c, ja laitoin esim 750c/850BIN myyntiin(tossa vaan katteet on pienemmät).

Nyt viikonloppuna kannattaa seurailla et ketä vois saada ens viikolla TOTW:in ja ostaa sitä jemmaan. Esim. viime vkl ostin Sneijderia 1300c, ja myin eteenpäin 2000c(joka oli liian halvalla, koska hinta nousi lopulta 3500 coinssiin). Tässä voi toki myös mokata, EA Forumin KebabShop ketjussa sovittiin et ostetaan Son Heung-Miniä(luultiin että saa TOTW). Osa porukasta ottii takkiin kun ostivat sitä sen jälkeen kun hype oli jo nostanut hintaa, itellä kävi tuuri kun ehdein ostaa suunnilleen normihinnalla(800coins), myin muutaman 2500c, ja loput 1300coins.
Myös Keisuke Hondan hypetettiin saavan viime viikolla TOTW:in, ostin sitä muutaman 650c, ja sain myytyä 1500c eteenpäin(pari jäljelle jäänyttä myin hypen loputtua 900c).

MUT KAIKKEIN TÄRKEINTÄ ON SE että listaat YHDEKSI TUNNIKSI kerrallaan, ja plätkit web appilla aina uusiks pelaajat myyntiin. Joka kierrolla yleensä menee muutama pelaaja kaupaks

Joku 5000c-5500c ero on kyllä ihan olematon, enkä lähtis semmoseen ainakaan tarkotuksella.

Mutta annan nyt ihan konkreettisen esimerkin jolla oon itse tehnyt rahaa, annan jopa nimen kun löysin eilen pari uutta peluria joita kauppaan nyt samalla metodilla:

Osta Esim. Steven Caulkeria 350-450 coinssilla, laita myyntiin sopivaksi katsomaasi hintaan. Ensin myin sitä 650 BIN:illä, sit kun kauppa vaan kävi, aloin myymään 700 start, 750 BIN. Ja kun taas vaan kauppa kävi laitoin 750 start, 850 BIN. Ja edelleen kauppa vaan kävi. Äsken meni toinen discard-price pelaaja 1000c BIN.

TOSIN toi Caulker saattaa olla just nyt hiukan epäsuosittu, kun meni tumpuloimaan oman maalin viime viikonloppuna. Tämä toimii myös sellasilla pelaajilla jotka on tosielämässä suosittuja, mutta tässä pelissä hiukan vähemmän hyviä. Kasuaali ostaa nimen, ei pelaajaa

Rare Gold pelaajilla tein sitä, että ostin nopeita pelaajia max. 650c, ja laitoin esim 750c/850BIN myyntiin(tossa vaan katteet on pienemmät).

Nyt viikonloppuna kannattaa seurailla et ketä vois saada ens viikolla TOTW:in ja ostaa sitä jemmaan. Esim. viime vkl ostin Sneijderia 1300c, ja myin eteenpäin 2000c(joka oli liian halvalla, koska hinta nousi lopulta 3500 coinssiin). Tässä voi toki myös mokata, EA Forumin KebabShop ketjussa sovittiin et ostetaan Son Heung-Miniä(luultiin että saa TOTW). Osa porukasta ottii takkiin kun ostivat sitä sen jälkeen kun hype oli jo nostanut hintaa, itellä kävi tuuri kun ehdein ostaa suunnilleen normihinnalla(800coins), myin muutaman 2500c, ja loput 1300coins.
Myös Keisuke Hondan hypetettiin saavan viime viikolla TOTW:in, ostin sitä muutaman 650c, ja sain myytyä 1500c eteenpäin(pari jäljelle jäänyttä myin hypen loputtua 900c).

MUT KAIKKEIN TÄRKEINTÄ ON SE että listaat YHDEKSI TUNNIKSI kerrallaan, ja plätkit web appilla aina uusiks pelaajat myyntiin. Joka kierrolla yleensä menee muutama pelaaja kaupaks

Kiitos Tuulis, tämä todellakin oli parempi opetusteksti kuin nuo Youtuben surkeat opetusvideot :) Kaiken kukkuraksi tuo Caulker-esimerkki sopisi jopa meikäläisen budjetille! Kumma vaan, että ihmiset OIKEASTI viitsivät maksaa ylihintaa pelaajasta, joka pelaa hyvin IRL... Mutta mikäs siinä, jos sillä kerran rahaa tekee!

Kiitos Tuulis, tämä todellakin oli parempi opetusteksti kuin nuo Youtuben surkeat opetusvideot :) Kaiken kukkuraksi tuo Caulker-esimerkki sopisi jopa meikäläisen budjetille! Kumma vaan, että ihmiset OIKEASTI viitsivät maksaa ylihintaa pelaajasta, joka pelaa hyvin IRL... Mutta mikäs siinä, jos sillä kerran rahaa tekee!

CalleCasuaali pelaa pari matsia, ja haluaa uuden pelaajan, rahaa on tilillä ainaskin 900 kolikkoa.
Hakuun rajaksi 900 coinssia ja Liigarajaus BPL.
Ekalla sivulla harmaasta massasta erottuu ihanan kiinnostava, lehdissä hehkutettu nuori tähti ManU:sta, Adnan Januzaj, ja vaan 850 coinssia.
Jesh, tohon mun massit riittää, ja vielä jää kyhnyä vaikka ES-tölkkiin! BUY NOW! Ettei vaan kukaan muu sitä saa

Calle sai mitä halusi, mä sain 457 coinssia voittoa, ja Kaikki on tyytyväisiä. Fantsua

Iso juttu tossa on se, että monesti nää vielä menee BIN:illä, eikä biddaamalla, koska CasualGamer ei jaksa odottaa. Eikä se maksa CalleCasuaalille kun parisataa coinssia ekstraa et hepun saa heti.

Nii ja kaikista kaikkein tärkeintä on se että jos oot esim kaupassa käymässä eikä ole WEB appia niin muistat laittaa heti tunnin suljettua kännykällä ne uudestaan myyntiin. :D :p

Huom. Edellä mainittu method saattaa aiheuttaa parisuhteeseen pientä rakoilua, muistat siis että lähdet halimaan ja lässyttämään HETI kun oot laittanut tavarat myyntiin. Tiedät näin että sulla on tunti aikaa hellia sutturaa ennenkuin tarvii taas mennä web appiin tai kännylle. ;)

Ssssoooriiiii.... Riivaa ja oon muutaman jo kerenny nykästä! XD

Ai että tuntuu hyvältä voittaa noita miljoonamiehistöjä, varsinkin sen jälkeen kun nää idiootit ei yritä mitään muuta kun juosta Balella tai Sturridgelle yksin koko kentän läpi. Oikeen säälittää tollast ihmiset joilla on kaikki hyvät ja kalliit pelaajat tiimissä ja sitten ne ei osaa tehdä mitään muuta kun juosta koko 90min vaan sprinttinappi pohjassa.

Onko muilla ongelmia futissa matsien etsimisen kanssa? Olen viimeisen kymmenen pelin aikana joutunut käynnistämään Fifan uudelleen neljä kertaa kun se on jäätynyt siirryttäessä paidan valintoihin. Tai no, peli ei varsinaisesti jäädy, mutta ainoa mitä voin tehdä on odottaa, että "yhteys vastustajaan katkeaa" tai käynnistää pelin uudelleen. Helvetin rasittavaa kun suurin piirtein joka kolmannen ottelun alussa käy noin.....
2dMdEXhl.jpg

http://www.futhead.com/15/squads/5759655/

Tällainen on tullut nyt kasattua, en tiedä voisiko tuo toimia paremmin toisenlaisella formaatiolla?
Tällä hetkellä tuntuu vähän "hitaalta" ja usein ajaudun nysvämään maalin edustalla ja porukka ei lähe kovin aggressiivisesti hyökkämään.
Miten mun pitäis muuttaa pelityyliä tai jengiä, että sais sellasta veren makua.

Sen ainakin oon huomannu et noi neekeri BPL ovrl (80-tiimit juoksentelee missä haluaa milloin halua welbeckien ja iborriensa kanssa.

Alotin nyt futin pelaamisen niin ei ole paljoa omaa kokemusta.

Tällainen on tullut nyt kasattua, en tiedä voisiko tuo toimia paremmin toisenlaisella formaatiolla?
Tällä hetkellä tuntuu vähän "hitaalta" ja usein ajaudun nysvämään maalin edustalla ja porukka ei lähe kovin aggressiivisesti hyökkämään.

Sen ainakin oon huomannu et noi neekeri BPL ovrl (80-tiimit juoksentelee missä haluaa milloin halua welbeckien ja iborriensa kanssa.

WHITE POWER!!!

vai TROLL POWER?

Heitä toi Muller ainakin helvettiin ja tilalle Sidney Sam tai Aubameyang, niin saat vähän nopeutta laitaan. Itelläni Schweini ja Götze päinvastasilla paikoilla ja toimii ainakin itellä hemmetin hyvin. Myös kannattais pakkejakin päivittää astetta nopeampiin niin pysyt edes vähän paremmin noiden mustien pikakiitureiden perässä.

Tänään tuli just Lewandowski ostettua ja heti ekaan peliin 4+1. Reus olis seuraavaks hankintalistalle mutta siihen tarviikin sitten melkeen sen 200k rahaa :D

Millä kameralla pelaatte, ja mikä height ja zoom?

Noniin, tuli ostettua fifa 15. Nyt ois semmonen paikka että jos joku haluaisi 6 miljoonaa fifa 14 coinssia vaihtaa pieneen summaan 15 coinsseja kun tarvitsis hiema alotusta :)

Meni tänään taas vaihteeks hermot tohon Fiffeen ja lentää nyt hetkeksi syvälle pelilaatikon pohjalle :D Taaperran 7 ottelun tappioputkessa, ja 3 divarista olen tippunut 5 divariin. :/ JOKAISESSA 7 ottelussa, jotka olen putkeen hävinnyt, niin olen hallinnut kaikkia suvereenisti ja vähintään 15 laukausta vastustajan maalia kohti/matsi. Maalit kuitenkin uupuvat, kun vedot painuvat aina päin vastustajan molaria ja omassa päässä taas Casillas hörppii joka kudin omiin.

Meni tänään taas vaihteeks hermot tohon Fiffeen ja lentää nyt hetkeksi syvälle pelilaatikon pohjalle :D Taaperran 7 ottelun tappioputkessa, ja 3 divarista olen tippunut 5 divariin. :/ JOKAISESSA 7 ottelussa, jotka olen putkeen hävinnyt, niin olen hallinnut kaikkia suvereenisti ja vähintään 15 laukausta vastustajan maalia kohti/matsi. Maalit kuitenkin uupuvat, kun vedot painuvat aina päin vastustajan molaria ja omassa päässä taas Casillas hörppii joka kudin omiin.

Joo ei jumakauta mitä syöpää tää peli. Nyt 4 divarissa pelailen ja oisin äsken voittanut jo titlen, mutta kaks kertaa voitettuani pelin tässä seasonissa Ea päättänyt katkasta mun yhteyden ja siitä häviöt tilastoihin eikä tuu rahaa eikä pisteitä, v*ttu mitä paskaa. Nyt yks peli jäljellä ja se ois pakko voittaa, että nousisin edes kolmoseen. Onhan tää naurettavaa kun menee sopparit ja mahollisuus voittaa toi title, joka mulle kuuluis -.-'

E. Tulihan sieltä sitten 3 divari nousu. Vähän jännitti, että mitä käy kun kaveri heitti ragequitit mun 3-1 johdossa seasonin vikassa pelissä. Hyvän tovin toi peli lataili ennen kuin näytti voiton ja sain rahat, huh :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Täysin tuttu tunne. mulla kans casillas maalissa hörppimässä..eipä oo kauheesti muita la liga /espanja vaihtoehtoja laittaa maaliin :/

Suosittelen Claudio Bravon testaamista, itsellä ainakin piti hyvin maalin tyhjänä.
Itsellä testissä tällä hetkellä Ibrahimovic ligue 1 jengissäni , jäänyt tosin pahasti if lacazetten varjoon, joka iskenyt ~50 häkkiä 35 ottelussaan.
Tiimini olen pitkälti kasaillut sillä perusteella, että aina yhden kalliimman pelaajan olen ottanut testattavaksi ja siihen ympärille kasannut vähän halvemman squadin. Oikeastaan kaikki muut paitsi messi ja cr7 olleet jo testattavina, joten ei auta kuin ruveta säästämään kolikoita niiden hankintaan.

Suosittelen Claudio Bravon testaamista, itsellä ainakin piti hyvin maalin tyhjänä.
Itsellä testissä tällä hetkellä Ibrahimovic ligue 1 jengissäni , jäänyt tosin pahasti if lacazetten varjoon, joka iskenyt ~50 häkkiä 35 ottelussaan.
Tiimini olen pitkälti kasaillut sillä perusteella, että aina yhden kalliimman pelaajan olen ottanut testattavaksi ja siihen ympärille kasannut vähän halvemman squadin. Oikeastaan kaikki muut paitsi messi ja cr7 olleet jo testattavina, joten ei auta kuin ruveta säästämään kolikoita niiden hankintaan.

Mullakin Bravo toimi ihan mukavasti ja eipä ole tosiaan kovin kalliskaan. Välillä se on vaan ihan sama kuka siellä tolppien välissä seisoo, kun vedot tulee suoraan päin ja mokke päättää väistää nämä vedot:D

Itellä oli Ibra loanilla ja 2 pelissä 3 maalia, ei niin ihmeellinen tässä versiossa, sillä nopeudella on paljon enemmän merkitystä, näimpä Ibra hieman turha tässä pelimuodossa.

Oliko kellään kokemusta Reusista? Eilen tuli hommattua Lewandowski, mutta tekisi mieli laittaa Lewa myyntiin ja hommata Reus Schurrlen tilalle vasempaan laitaan.

Ylös Bottom