Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä. Götze on ehdottomasti rahojen arvonen. Sillä on hyvin saman tyylinen dribbling kun Messillä (ei tietenkään ihan niin hyvä), joten pystyt vaan liukumaan vastustajien läpi. Ehdottomasti kannattaa kokeilla Götzeä.
BTW. onnea yritykselle linkata Sneijderia bundesliga joukkueeseen.

Sturridgen ostin. Ihan naurettavan hyvä tässä pelissä. Vähän epäilytti aluksi sen 60 tonnin hinta, mutta jo ekan pelin jälkeen ku Sturridge oli tehnyt 9 maalia sen debyytissä, tuli selväksi että on rahojen arvonen. Ei sen jälkeen enää epäilyttänytkään :D

mutta itse asiaan, saako noita taktiikka muutoksia tehtyä ennen peliä fut pelimuodossa?
ainut missä olen päässyt säätämään noita "target man" yms on juuri ennen kun näkee vastustajan fut joukkueen?
olisi kiva jos samat takut saisi etukäteen tehtyä ettei tarvitse joka peliä ennen säätää.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kyllä. Götze on ehdottomasti rahojen arvonen. Sillä on hyvin saman tyylinen dribbling kun Messillä (ei tietenkään ihan niin hyvä), joten pystyt vaan liukumaan vastustajien läpi. Ehdottomasti kannattaa kokeilla Götzeä.
BTW. onnea yritykselle linkata Sneijderia bundesliga joukkueeseen.

Sturridgen ostin. Ihan naurettavan hyvä tässä pelissä. Vähän epäilytti aluksi sen 60 tonnin hinta, mutta jo ekan pelin jälkeen ku Sturridge oli tehnyt 9 maalia sen debyytissä, tuli selväksi että on rahojen arvonen. Ei sen jälkeen enää epäilyttänytkään :D

Selvä, tuon hehkutuksen jälkeen täytyykin miekkosta kokeilla. Saan varmaan rahani takaisin, jos en seisokistaan kuuluisasta poikkelista pidäkään?;)

Ja niin, ajattelin jättää tuon Fabren Sneijder-trollin ihan omaan arvoonsa. Älkää ruokkiko trollia, veljet hyvät. Mr_errrr_perche, parhaita lukemiani kirjoituksia pitkään aikaan:D Kiitos niistä lukuisista naurunpurskahduksista, joita viestilläsi minulle soit. Ihan totta, viestin sisältö oli täyttä asiaa, ja kertakaikkisen valovoimaisesti kuvailtua! Wau! :)

PS: Mitenkäs tuo Benatia? Muuten jämäkän oloinen pakki, mutta high high work rate vähän kauhistuttaa...

Benatia on ihan OK puolustaja, vaikka itse suosinkin Santana + Sokrates yhdistelmää bundesliga jengissä. Ainakin siihen asti kun saisin rahaa Boatengiin (tai kun sen hinta laskee).
High/High sopii mielestäni ihan hyvin tässä CB:eille. Ainakin esim. Mangala Citystä on aivan uskomaton tankki, vaikka sillä onkin High/High workratet. High/Mediumit taasen on sit aika hirveät keskuspuolustajille. Ainakin minun mielestä.

Benatia on ihan OK puolustaja, vaikka itse suosinkin Santana + Sokrates yhdistelmää bundesliga jengissä. Ainakin siihen asti kun saisin rahaa Boatengiin (tai kun sen hinta laskee).
High/High sopii mielestäni ihan hyvin tässä CB:eille. Ainakin esim. Mangala Citystä on aivan uskomaton tankki, vaikka sillä onkin High/High workratet. High/Mediumit taasen on sit aika hirveät keskuspuolustajille. Ainakin minun mielestä.

Selvä, kai sitä voisi siis antaa mahdollisuuden Marokon kultapojalle (Chamakhin jälkeen). Tosiaan, itsellä on Sokratis ja Santana, mutta koska pelaan pelkästään Bundesliga-squadilla, tarvitsen 3-4 hyvää puolustajaa. Tällä hetkellä ne ovat tässä järjestyksessä: Sokratis, Santana, Naldo, Matip. Benatia pääsisi tohon 1-3 paikalle :)

Tältä näyttää squadi tällä hetkellä nyt, kun olen yrittänyt ajaa sisään laiturimatonta formationia:
http://www.futhead.com/15/squads/5257065/

Selvä, tuon hehkutuksen jälkeen täytyykin miekkosta kokeilla. Saan varmaan rahani takaisin, jos en seisokistaan kuuluisasta poikkelista pidäkään?

Ja niin, ajattelin jättää tuon Fabren Sneijder-trollin ihan omaan arvoonsa. Älkää ruokkiko trollia, veljet hyvät. Mr_errrr_perche, parhaita lukemiani kirjoituksia pitkään aikaan Kiitos niistä lukuisista naurunpurskahduksista, joita viestilläsi minulle soit. Ihan totta, viestin sisältö oli täyttä asiaa, ja kertakaikkisen valovoimaisesti kuvailtua! Wau!

PS: Mitenkäs tuo Benatia? Muuten jämäkän oloinen pakki, mutta high high work rate vähän kauhistuttaa...

Benatia on ihan ok, mulla kiertää Hummels, Sokratis, Benatia kolmikko siten et vuorotellen joku penkillä. Götze on ihan asiallinen peluri myös, ehkä tuntuma vähän itellä erilainen ku viime versiossa, ja tuntuukin että tuo Max Meyer mitä hehkutin aikaisemmin on jopa vähän parempi. Hyvin se Götze silti laittaa paikoista sisään, huomattavasti paremmin ku Mkhitaryan.

Eilen tuli ensimmäinen ihan totaalinen sulaminen vihun juoksuihin. En tiedä mutta mä en yksinkertaisesti saanut MITENKÄÄN kaverin Lucasin jalasta palloa pois. Se vaan perhana juoksi mun ukkojen ohi ihan heittämällä! Hävisin 6-3 ja mietin hetken mielessäni että mitä helvettiä mun ois pitänyt tehdä, mutta vainka kuinka itsekriittisesti tätä asiaa mietin niin en minä edes keksi mitä pitäisi tehdä toisin. Koitin kahdella pakilla, koitin yhdellä. Koitin taklata, ja koitin olla taklaamatta ja ohjata pakkeja päin. Koitin "hölkkä" napilla puolustaa, ja koitin pakitella taaksepäin ja peitellä laukauksia mut siis yksinkertaisesti mikään ei toiminut. Ja mielestäni tuo ei edes ollut mikään tasoituspeli, lähinnä tuossa korostui vaan se kuinka helkkarin pahasti tää systeemi on tänä vuonna rikki. Pakko sanoa, että ottaisin viime vuoden kulmalipulle juoksut ja keskitykset 100 prosenttisesti ennemmin kuin tämän nykyisin aloituksesta suoraan maalia päin juoksut. Tarviis ihan kuvata videoita ja lähettää EA:lle että kattokaa nyt jumalauta mitä tuo tietokoneen ohjaama toinen keskuspuolustaja tekee. EI YHTIKÄS MITÄÄN! :D

Nooo, mut jospa se siitä. Ehkä sit joulun jälkeen viimestään tulee joku asiallinen pätsi... Mietin vaan että voisko tässä jotenkin taktiikoilla vaikuttaa tähän hommaan, yritin pelata myös ultra defensivellä mut ei se juuri kyllä auttanut...

Onkos jätkät katellu jo silvereitä? Mitään elukoita siltä rintamalta löytyny? Itellä on ollut noita BVB ja Baijer silvereitä koeajossa ja Durm on loistava, sekä mielestäni Hojberg on ihan hyvä vaikkei statsit ihan heti sitä kerrokkaan. Aika hyvä puolustussuuntaan enemmälti. Ja lisätään vielä se Napolin CB Koulibaly, se oli kyllä hyvä toppari sieltä Serie A tiimistä millä vähän aikaa pelailin.

Benatia on ihan ok, mulla kiertää Hummels, Sokratis, Benatia kolmikko siten et vuorotellen joku penkillä. Götze on ihan asiallinen peluri myös, ehkä tuntuma vähän itellä erilainen ku viime versiossa, ja tuntuukin että tuo Max Meyer mitä hehkutin aikaisemmin on jopa vähän parempi. Hyvin se Götze silti laittaa paikoista sisään, huomattavasti paremmin ku Mkhitaryan.

Eilen tuli ensimmäinen ihan totaalinen sulaminen vihun juoksuihin. En tiedä mutta mä en yksinkertaisesti saanut MITENKÄÄN kaverin Lucasin jalasta palloa pois. Se vaan perhana juoksi mun ukkojen ohi ihan heittämällä! Hävisin 6-3 ja mietin hetken mielessäni että mitä helvettiä mun ois pitänyt tehdä, mutta vainka kuinka itsekriittisesti tätä asiaa mietin niin en minä edes keksi mitä pitäisi tehdä toisin. Koitin kahdella pakilla, koitin yhdellä. Koitin taklata, ja koitin olla taklaamatta ja ohjata pakkeja päin. Koitin "hölkkä" napilla puolustaa, ja koitin pakitella taaksepäin ja peitellä laukauksia mut siis yksinkertaisesti mikään ei toiminut. Ja mielestäni tuo ei edes ollut mikään tasoituspeli, lähinnä tuossa korostui vaan se kuinka helkkarin pahasti tää systeemi on tänä vuonna rikki. Pakko sanoa, että ottaisin viime vuoden kulmalipulle juoksut ja keskitykset 100 prosenttisesti ennemmin kuin tämän nykyisin aloituksesta suoraan maalia päin juoksut. Tarviis ihan kuvata videoita ja lähettää EA:lle että kattokaa nyt jumalauta mitä tuo tietokoneen ohjaama toinen keskuspuolustaja tekee. EI YHTIKÄS MITÄÄN! :D

Nooo, mut jospa se siitä. Ehkä sit joulun jälkeen viimestään tulee joku asiallinen pätsi... Mietin vaan että voisko tässä jotenkin taktiikoilla vaikuttaa tähän hommaan, yritin pelata myös ultra defensivellä mut ei se juuri kyllä auttanut...

Onkos jätkät katellu jo silvereitä? Mitään elukoita siltä rintamalta löytyny? Itellä on ollut noita BVB ja Baijer silvereitä koeajossa ja Durm on loistava, sekä mielestäni Hojberg on ihan hyvä vaikkei statsit ihan heti sitä kerrokkaan. Aika hyvä puolustussuuntaan enemmälti. Ja lisätään vielä se Napolin CB Koulibaly, se oli kyllä hyvä toppari sieltä Serie A tiimistä millä vähän aikaa pelailin.

Cesar Pereyra on ihan superkova silveri. Ja halpa.

Futheadissa muuten veikkailtiin että Eremenko saattais päästä TOTW6:n, olis aika makosaa.

Otin sitten taas vaihteeks yhteyttä EA:n tsättiin, kävi eilen TODELLA kiva homma....

Tuli nousu div. 3:n, 17 pistettä nelosessa. Game data:kin sanoo että paras saavutus 17 bongoa div. 4. Uusi kausi alko perkele silti taas NELOSESSA! ja sit tuolla game data sivulla on achievement kohdassa vaan div. 4. Hiukan ristiriitanen sivu.
Tsättihemmo ilmotti että laittaa asian eteenpäin spesialisteille(eli asialle tuskin ei tehdä enää mitään), mutta odotellessa voisin ehkä saada hymyn kasvoille availlessa ilmaista kultapakettia?

Toi taitaa olla vakio, että valitat mistä vaan tsättiin, saat kultapaketin

-------------------

Mä puolustan nykyään vallan niin, et laitan kompuutterin prässäämään, ja ite juoksen alemmas katkomaan syöttöjä/ varmistamaan

Tollai mäkin yleensä puolustan.

Kohtahan se on majavakin taas pakoissa, eikäs tuo Ajax ottelu ole sen viimeinen pelikieltomatsi?

Juu tällä viikkoo pitäis ilmestyä pakkoihin

Joo siis voi ohjainparkoja, kun sattuu tämmönen vastaan. Eilen illalla pelasin kolme peliä ja kaikilla sama taktiikka: silmät kiinni pystysyöttöjä hyökkääjille ja sitten lähdetään hölkkäämään maalia kohti. Ekassa pelissä kaveri tulee 21 strenghtillä varustetulla 164 cm pitkällä Bernardilla ensin Sven Benderin läpi ja sitten Sokratisin läpi. Ja nimenomaan LÄPI. Ei mitään harhautuksia vaan kaveri rynnii päin ja topparinjärkäleet vaan lentelee alta. Subotic katto tietenki vierestä tapansa mukaan ja pakitteli vielä vähän taaksepäin, että olis hyvä baana Bernardille. Toisessa pelissä sattu joku suomalainen nulikka vastaan ja melkein aloituksesta suoraan taas samanlainen haistakakka-maali. Sen jälkeen alko yllättäen hirveä lagi ja tuli sähellettyä maalivahdin avaussyöttö vaihteeksi ihan väärään suuntaan eli suoraan vastustajalle ja sit vielä löysä veto maalivahdin läpi verkon perukoille. Onneksi sain koottua itseni ja taistelin sen pelin tasoihin. Joutu siinä vaiheessa laittamaan äänet pois ku kaiuttimista alko kuulumaan niin kimeä-äänistä kiroilua, että meinasi diskantit hajota siihen. Kolmannessa pelissä kas vain yllättäen taas samoja taktisia kuvioita havaittavissa. Tällä kertaa oli onneksi tasoitusjumalat minun puolella ja vastustaja ei saanut palloa hallinnasta huolimatta varmaan 7 tolppalaukausta lähemmäksi maalia ja vein sen pelin selvästi vaikka pelasinkin huonommin.

Jotenki vielä aina havaittavissa sama kuvio: Hallitset peliä suvereenisti niin saat pallon korkeintaan tolppaan ja häviät pelin 0-X, annat vastustajan pyörittää ja lauot itse kerran niin voitat pelin 1-0...

Tollai mäkin yleensä puolustan.

Kohtahan se on majavakin taas pakoissa, eikäs tuo Ajax ottelu ole sen viimeinen pelikieltomatsi?

Kyllä joo El Clasicossa Suarez palaa ja Real vinkuu :D

Kukas muu on testannu Dembelettä CAM:inä? Ite oon testannu BPL:ästä esim. Öziliä, Mataa ja Oscaria CAM:einä, niin silti Dembele on omasta mielestäni paras testaamani. Jotenkin se vaan toimii täydellisesti, varsinkin kun vastustajalla on yleensä hyvin vaikea saada palloa pois häneltä, koska hän on aika vahva. Siitä vaan syöttö Sturridgelle ja maali. Assisteja 14 pelissä tullut jo 24, tämän lisäksi oon onnistunut tekemään sillä 7 maaliakin (Sturridge varastaa muitten pelaajien maalit.)
Tollasella jengillä tulee nyt pelattua:
http://www.futhead.com/15/squads/5315274/
Voin myös budjetti CAM:iksi suositella N'zogbiaa, todella ylivoimanen. Toi on kyllä paras jengi jolla on tähän mennessä tullu pelattua, vaikka kolikoita lyötyis joku 50k päivittämiseen, niin en tiedä haluanko päivittää. Koska jos se ei oo rikki, niin sitä ei tartte korjata :D

Vieläkö tämän vuoden versiossa Toni Kroosin kaukolaukaukset ovat yhtä tappavia, kuin Fifa 14 puolella? Pitäisi pikkuhiljaa ostella tämän vuoden versio ja kasailla taas La Liga jengi Kroosin ja kumppaneiden ympärille.

Vieläkö tämän vuoden versiossa Toni Kroosin kaukolaukaukset ovat yhtä tappavia, kuin Fifa 14 puolella? Pitäisi pikkuhiljaa ostella tämän vuoden versio ja kasailla taas La Liga jengi Kroosin ja kumppaneiden ympärille.
Ei. Koska tässä FIFA:ssa kaukolaukaukset menee todella paljon vaikeemmin maalin, kun vime vuoden versiossa.

Ei. Koska tässä FIFA:ssa kaukolaukaukset menee todella paljon vaikeemmin maalin, kun vime vuoden versiossa.

Täh, mitä peliä sä oot pelannu? Musta tuntuu, että tässä versiossa 100kertaa helpompi tehä kaukaa maali kuin Fifa14 , sillä noi moket jäätyy niin helvetin koomisesti lähes joka kerta kun lähtee tykittämään vähän kauempaa.

Jotenkin musta tuntuu että jopa hyvillä long shoteilla varustetuilla pelaajilla kaukaa vedetyt vedot lähtee todella ylös yli maalin, eikä dippaa ollenkaan maaliin. En sit tiiä oonko vaan yrittänyt liian vähän vetää kaukaa, ku yleensä tulee yritettyä juosta boksiin vetämään...?

Samaa mieltä. Tämä on kyllä jonkun verran jopa harmittavaa, sillä taas vähemmän näkyy erityylisiä maaleja. Sen harvan kerran kun kaukolaukaus onnistuu, saa se maalivahdin näyttämään todella huonosti sijoittuneelta ja kömpelöltä.

Olen edennyt nyt vitos divariin ja tässä kohtaa tuntuu että on tullut muutos vastustajien joukkueisiin. Lähes jokaisesta joukkueesta löytyy nyt Ibarbo. Olen jotenkin ennen onnistunut tämän välttämään. Se on aivan sama ketä muut pelaajat sielä on, mutta piikkinä on Ibarbo. Kemioista viis siis. Aina aloituksesta juostaan kenttä läpi ja tehdään maali vaikka väkisin. Omat pakit vain kaatuu kun Ibarbo juoksee päin. Tasapainoitus ei ehkä paras mahdollinen tämän kaverin kanssa. Tällä hetkellä menossa Ligue 1 porukan sisäänajo ja ei kyllä toppareilla mitään saumaa tätä miestä vastaan. David Luizia ja Thiago Silvaa en ole kokeillut. Ehkä täytyy niihin sitten sijoittaa. Jos jollakulla on Ligue 1 porukan kasaaminen suunnitteilla, niin suosittelen Martin Braithwaitea kärkeen. On mielestäni jopa parempi kuin Lacazetten IF kortti. Hintaa Martinilla on discard valuen verran.

Samaa mieltä. Tämä on kyllä jonkun verran jopa harmittavaa, sillä taas vähemmän näkyy erityylisiä maaleja. Sen harvan kerran kun kaukolaukaus onnistuu, saa se maalivahdin näyttämään todella huonosti sijoittuneelta ja kömpelöltä.

Olen edennyt nyt vitos divariin ja tässä kohtaa tuntuu että on tullut muutos vastustajien joukkueisiin. Lähes jokaisesta joukkueesta löytyy nyt Ibarbo. Olen jotenkin ennen onnistunut tämän välttämään. Se on aivan sama ketä muut pelaajat sielä on, mutta piikkinä on Ibarbo. Kemioista viis siis. Aina aloituksesta juostaan kenttä läpi ja tehdään maali vaikka väkisin. Omat pakit vain kaatuu kun Ibarbo juoksee päin. Tasapainoitus ei ehkä paras mahdollinen tämän kaverin kanssa. Tällä hetkellä menossa Ligue 1 porukan sisäänajo ja ei kyllä toppareilla mitään saumaa tätä miestä vastaan. David Luizia ja Thiago Silvaa en ole kokeillut. Ehkä täytyy niihin sitten sijoittaa. Jos jollakulla on Ligue 1 porukan kasaaminen suunnitteilla, niin suosittelen Martin Braithwaitea kärkeen. On mielestäni jopa parempi kuin Lacazetten IF kortti. Hintaa Martinilla on discard valuen verran.
Täältäkin ääni Braithwaitelle Lacazetten sijaan! :) Itsellä oli Ligue 1-tiimi noihin alkudivareihin, kärjessä Lacazetten peruskortti, jonka myin, kun kaverista ilmaantui IF-kortti (kaksinkertaisella hinnalla jolla ostin:D) ja tilalle hommasin Braithwaiten. Huikeaa tahtia paukutti maaleja ja edelleen 3 divarissakin käytän häntä säännöllisesti, on niin kova äijä! :D

Täältäkin ääni Braithwaitelle Lacazetten sijaan! :) Itsellä oli Ligue 1-tiimi noihin alkudivareihin, kärjessä Lacazetten peruskortti, jonka myin, kun kaverista ilmaantui IF-kortti (kaksinkertaisella hinnalla jolla ostin:D) ja tilalle hommasin Braithwaiten. Huikeaa tahtia paukutti maaleja ja edelleen 3 divarissakin käytän häntä säännöllisesti, on niin kova äijä! :D

On se jännä miten noin "huonoilla" korteilla tuntuu pärjäävän paljon helpommin :D http://www.futhead.com/15/squads/5524209/ Ite vääntäny uudella käyttäjällä nyt tollasella jengillä. Muutamassa päivässä vetänyt 10-->6 divariin tyyliin 23-1-4 statseilla ja pelaaminen ollut jotenkin todella helppoa lähes joka pelissä noilla halvoilla pelaajilla, sitten ykköskäyttäjällä yli 250k joukkueella ollut niin vaikeita pelejä melkeen jokanen,että 5divariin ollaan jämähdetty.

Tällä hetkellä ois N. 230k ylimääräsenä ja oon tässä pohdiskellut pitkään, että minkälaista squadia lähtisi rakentelemaan. http://www.futhead.com/15/squads/5524875/ tollasta oon nyt miettinyt, mitä mietteitä? Kroosista ja Schweinista kellään kokemusta?

On se jännä miten noin "huonoilla" korteilla tuntuu pärjäävän paljon helpommin :D http://www.futhead.com/15/squads/5524209/ Ite vääntäny uudella käyttäjällä nyt tollasella jengillä. Muutamassa päivässä vetänyt 10-->6 divariin tyyliin 23-1-4 statseilla ja pelaaminen ollut jotenkin todella helppoa lähes joka pelissä noilla halvoilla pelaajilla, sitten ykköskäyttäjällä yli 250k joukkueella ollut niin vaikeita pelejä melkeen jokanen,että 5divariin ollaan jämähdetty.

Tällä hetkellä ois N. 230k ylimääräsenä ja oon tässä pohdiskellut pitkään, että minkälaista squadia lähtisi rakentelemaan. http://www.futhead.com/15/squads/5524875/ tollasta oon nyt miettinyt, mitä mietteitä? Kroosista ja Schweinista kellään kokemusta?
Mulla Kroos ollut La Liga-squadissa ihan hyvä perusjantteri. Ei ole esittänyt ihmeitä, mutta täyttänyt paikkansa. Iso miinus tulee siitä, että kaveri on melko hidas.

Ylös Bottom