Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Uiui kun kovia petoja laitureina[emoji32] [emoji33] Mitenkäs tuo Robben on sulla toiminut? Tänään juuri lainasin kaverin kataloogista ja oli kyllä aivan surkea kaikissa kolmessa ottelussa, joihin riitti sopimus. Jäi kaverista sellainen olo, että en osta, vaikka joskus rahat häneen saisinkin!
Lähtökohtaisesti, jos kaverin overall on 90 niin kyllä se aika varmasti hyvä pelaaja silloin on.

Ne on ne pienet erot mistä sen huomaa, että on kunnon kortti kyseessä. Viimeistely, kaukolaukaukset, vaparit jne.
Onko kenelläkään kokemusta Mkhitaryanista? Tuskin merkittävästi parempi kuin De Bruyne, mutta toiseksi camiksi olen ajatellut Kagawan tilalle. Erilaisia pelaajia De Bruynen kanssa, mutta samantyyppisiä Kagawan kanssa. Armenialaisen statsit kyllä huonommat kuin ajattelisi muutaman Dortmundin pelin seuranneena.. Mutta saattaisi muodostaa hyvän parin Ramoksen kanssa.
Mkhitaryan on aika hyvä tässä pelissä. Ite peluutan CM paikalla ku se jaksaa ravaa kenttää ees taas H/H workratejen takia.
Niin ja Ramosille ääni täältäkin. On aika huikee kärkipelaaja kyllä tässä pelissä.
Gündogan on myös erittäin hyvä tässäkin versiossa, nyt voi peluuttaa sitä omassakin tiimissä kun ei ole loukkaantuneena enää. Viime kaudella en voinu peluuttaa sitä kun se oli loukkaantuneena niin paljon IRL. Sick mind, I know.
Mutta, sain kasaan vihdoin ja viimein 60k ja napautin ostaa Schweinsteigerin. Shadow kortti päälle ja Gündogan vaihtopenkille lepäämään. Ekassa pelissä maali ja oli juuri niin hyvä puolustussuuntaan kuin arvelinkin. Tankki jota suosittelen kyllä, älkää antako alhaisen pace arvon vaikuttaa päätökseen.
Hummels on sit seuraava hankinta, ei ole tuo Benatia mulla mikään sen erikoisempi ollut. Nii ja BVB:n hopeakortti Erik Durm, aivan loistava. Todella hyvin katkoo juoksuja ja teimpä sillä kulmasta puskumaalinkin, harvinaista mulle että laitapakit puskee maaleja!
Muutama pieni muutos tiimin,
tällä mennään tällä hetkellä "vakavat" matsit.
Uusin TOTW julki, voi perkale! BVB fanina kyllä ahdistaa, melkein pakko jossain vaiheessa keksiä keino saada IF Piszczek ja IF Auba joka on ST!!!! Tuo De Bruyne on kyllä varmaan kans ihan jäätävän kova... Nuo kortit tulee olemaan vaan aivan törkeen kalliita, yhyy....
Varmaan pakko heittää noppaa ja ostaa FIFA pointseja jackpotin toivossa!