Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Mkhitaryan on hyvä varsinkin pacen ja dribblauksen ansiosta, kunhan vaan kestää niitä High/High workrateja. Iso plussa myös siitä että sillä on 5 weak foot (niinku De Bruynella), siitä on kyllä hyötyä veto tilanteissa.
Ite kyllä diggailen paljon De Bruynesta myös tässä Fifassa (ei kyllä samaa tasoa viime vuoden version kanssa), joten voit tohon CAM:iä päivittää myöhemmin, vaikka johonki Götzeen kun/jos rahat riittää.

Ei jumakauta tää ole todellista. Siis ei tässä pelissä oo mitään järkeä, kun noilla saatanan paskoilla pelaajilla pärjää paljon paremmin kun sellasilla kavereilla, jotka on hemmetin paljon parempia joka osa-alueella. On se hemmetin mukava kun kaverin just ja just 80pacen omaavat kaverit kipittää mun Koscielnyn ja Cahillin ohi kun vettä vaan, sitten toisessa päässä oma Sturridge ei pääse noista hitaimmistakaan Cb:stä ohi sitten millään. Muutenkin kaverit paukuttavat noilla alle 70tason laukauksilla ties mistä asti joka kerta sisään ja sitten ei saa ite Sturridgella 5metrin päästä edes vetoa maalia kohti. Nämä tapahtuu siis vaan noissa season-matseissa. Tulee lähes koko ajan turpaan noilta paskoilta joukkueilta, eikä todellakaan oo mitään ihme pelaajia, vaan hallitsen lähes jokaista peliä suvereenisti, mutta ei vaan saa mistään sisään ja kaverilla lähes jokainen uppoaa..... Kuitenkin voitan n. 90% online single matcheista, joista suurinosa vielä monen maalin erotuksella, sitten seasoneissa tulee joka toinen peli turpaan joiltain 75-80 tason rupupaskoilta kun yhtäkkiä mun pelaajat on ihan saatanan hitaita ja huonoja, vaikka joukkueen keskiarvo-pace onkin 84 -.-' ...

Noissa helvetin Ea-tasotuksissa ole yhtään mitään järkeä, syö kokonaan peli-ilon pois ,kun vaivalla hommannut vähän keskivertoa paremman joukkueen ja siitä ei ole kuin vaan haittaa noissa peleissä. Tuli siirryttyä änäristä fifaan juuri noiden tasotusten takia, mutta sama paska se vaan jatkuu tässäkin, huhhuijjaa.

Mulla on kans sama ongelma, suurimmassa osassa matseja laukaukset menee mulle 20-2... Ja maalit 0-2. Perkele.
Se on kyllä hämmentävää ettei se perhanan pallo vaan uppoa vaikka kuin sitä runnoo kohti maalia. Pelasin eilen ekat single pleier matsit(german legends cupista kun saa legend shot packin), ja taas sama homma ku onlinessa. laukaukset kohti maalia 12-1. maalit 0-1.
Välillä toki tulee niitä matseja että voittaa 6-0, mut nää kyllä hämmentää. Täytyy vissiin hiukan reenata viimeistelyä(pelaajista ei pitäs olla kiinni kun mulla on yleensä keskikentälläkin semmoset kaverit jotka ampuu puolesta kentästä yläkulmaan ).

Minkä verran tyypit muuten heiluttelee noita skill moveja? FIFA 14 käytin paria, tässä en juurikaan mitään noista, kun rytminvaihdoksilla ja suunnanmuutoksilla tuntuu pääsevän nätisti eteenpäin.

Itse olen tällä http://www.futhead.com/15/squads/4334901/ suamitiimillä kolme matsia onlinessa pelaillut, tuloksena 2 voittoa ja tasapeli! Maalinteko ollut melkoisen takkuista, 3 peliin 4 maalia. TOTW Pohjanpalo iskenyt 2 maalia ja Riski 2. Pukin maalisarake ei siis ole karttunut Fifankaan puolella :D Oma maali on pysynyt kohtalaisen hyvin puhtaana, vaikka vastustajilla ollut Lavezeja sun muita. 3 peliin 1 päästetty maali, suuri kunnia tästä huikeasti pelanneelle Jässille!
Hurme ollut oikealla laidalla aivan mainio ja pysäyttänyt näitä pace +90 jätkiä komeasti suomalaisella sisulla :D BTW sain hänet vain 150 coinssilla :D
Mutta juu tuota Markkasta pitää vielä kokeilla jos kerran on hyvä ollut! :)

Ostin 2 kpl Hurmetta pari päivää sitten (kalliimpi 350 coinssia). Heitin ylimääräsen myyntiin 3600 buy now:lla.... ajattelin et joku muukin nääs saattaa haluta sen... meni äsken kaupaks!

Mulla on kans sama ongelma, suurimmassa osassa matseja laukaukset menee mulle 20-2... Ja maalit 0-2. Perkele.
Se on kyllä hämmentävää ettei se perhanan pallo vaan uppoa vaikka kuin sitä runnoo kohti maalia. Pelasin eilen ekat single pleier matsit(german legends cupista kun saa legend shot packin), ja taas sama homma ku onlinessa. laukaukset kohti maalia 12-1. maalit 0-1.
Välillä toki tulee niitä matseja että voittaa 6-0, mut nää kyllä hämmentää. Täytyy vissiin hiukan reenata viimeistelyä(pelaajista ei pitäs olla kiinni kun mulla on yleensä keskikentälläkin semmoset kaverit jotka ampuu puolesta kentästä yläkulmaan ).

Minkä verran tyypit muuten heiluttelee noita skill moveja? FIFA 14 käytin paria, tässä en juurikaan mitään noista, kun rytminvaihdoksilla ja suunnanmuutoksilla tuntuu pääsevän nätisti eteenpäin.

Jepjep niin tuttua toi.. Tuli nyt sitten myytyä noi huiput pois ja ostin 2 alle 100k squadia. Heti pelaaminen paljon mukavampaa, kun noi pelaajat tekee ihan erilailla asioita ja liikkuu vapaisiin paikkoihin yms.

MUTTA, ei jumalauta..... Oli 2 peliä jäljellä seasonia ja molemmista piti saada voitto, jotta säilyisin divarissa. Noh, ei jumankauta. Domaan kaveria niin huolella, ekaan 30min mulla 10 vetoa ja kaverilla 0, mm. Ramos missas ihan tyhjästä maalista yhen paikan, joten peli oli vielä 0-0. Kaveri sitte päätti vetää ragequit tasatilanteessa, jolloinka saan yhen pisteen ja tipun automaattisesti divarista, siis mitä v*ttua???

PAITSI ETTÄ...

tossa tilanteessa saat 0 pistettä, vaikka 1 matsi väheneekin. Melttosin viime viikolla EA:n tsätissä tosta jutusta, oli kauden vika peli, tarvitsin 1 pisteen nousuun. tilanne 1-1, ja "kaveri" lopetti pelin ajassa 81.xx. sain 0 pistettä. EA:n hemmo sano et hällekin on noin käynyt, että on ikävä ominaisuus. Antoi sentään kultapakan korvaukseksi. Oli vielä vastustajalla just hyökkäys menossa, ni luulen et toi con loss johtu ihan EA:sta eikä vastustajasta.

Ota sinne EA:n tsättiin yhteys ja valita niin perkeleesti ni saat edes jonkun korvauksen.

PAITSI ETTÄ...

tossa tilanteessa saat 0 pistettä, vaikka 1 matsi väheneekin. Melttosin viime viikolla EA:n tsätissä tosta jutusta, oli kauden vika peli, tarvitsin 1 pisteen nousuun. tilanne 1-1, ja "kaveri" lopetti pelin ajassa 81.xx. sain 0 pistettä. EA:n hemmo sano et hällekin on noin käynyt, että on ikävä ominaisuus. Antoi sentään kultapakan korvaukseksi. Oli vielä vastustajalla just hyökkäys menossa, ni luulen et toi con loss johtu ihan EA:sta eikä vastustajasta.

Ota sinne EA:n tsättiin yhteys ja valita niin perkeleesti ni saat edes jonkun korvauksen.

Eikun joo, 0 pistettä sain, mutta silti näytti pelin jälkeen, että ois vielä 2 peliä pelaamatta. Silti loppu suoraan se season siihen ja tipuin alempaan divariin ja sain tippumisrahat.. Kyllä ainakin mun tapauksessa kaveri vaan lähti ite, sillä otti eka pausen ja sitten tuli connection lost.

Uiui kun kovia petoja laitureina[emoji32] [emoji33] Mitenkäs tuo Robben on sulla toiminut? Tänään juuri lainasin kaverin kataloogista ja oli kyllä aivan surkea kaikissa kolmessa ottelussa, joihin riitti sopimus. Jäi kaverista sellainen olo, että en osta, vaikka joskus rahat häneen saisinkin! :D

Lähtökohtaisesti, jos kaverin overall on 90 niin kyllä se aika varmasti hyvä pelaaja silloin on. ;) Ne on ne pienet erot mistä sen huomaa, että on kunnon kortti kyseessä. Viimeistely, kaukolaukaukset, vaparit jne.

Onko kenelläkään kokemusta Mkhitaryanista? Tuskin merkittävästi parempi kuin De Bruyne, mutta toiseksi camiksi olen ajatellut Kagawan tilalle. Erilaisia pelaajia De Bruynen kanssa, mutta samantyyppisiä Kagawan kanssa. Armenialaisen statsit kyllä huonommat kuin ajattelisi muutaman Dortmundin pelin seuranneena.. Mutta saattaisi muodostaa hyvän parin Ramoksen kanssa.

Mkhitaryan on aika hyvä tässä pelissä. Ite peluutan CM paikalla ku se jaksaa ravaa kenttää ees taas H/H workratejen takia.

Niin ja Ramosille ääni täältäkin. On aika huikee kärkipelaaja kyllä tässä pelissä.

Gündogan on myös erittäin hyvä tässäkin versiossa, nyt voi peluuttaa sitä omassakin tiimissä kun ei ole loukkaantuneena enää. Viime kaudella en voinu peluuttaa sitä kun se oli loukkaantuneena niin paljon IRL. Sick mind, I know.

Mutta, sain kasaan vihdoin ja viimein 60k ja napautin ostaa Schweinsteigerin. Shadow kortti päälle ja Gündogan vaihtopenkille lepäämään. Ekassa pelissä maali ja oli juuri niin hyvä puolustussuuntaan kuin arvelinkin. Tankki jota suosittelen kyllä, älkää antako alhaisen pace arvon vaikuttaa päätökseen.

Hummels on sit seuraava hankinta, ei ole tuo Benatia mulla mikään sen erikoisempi ollut. Nii ja BVB:n hopeakortti Erik Durm, aivan loistava. Todella hyvin katkoo juoksuja ja teimpä sillä kulmasta puskumaalinkin, harvinaista mulle että laitapakit puskee maaleja! :)

Muutama pieni muutos tiimin, tällä mennään tällä hetkellä "vakavat" matsit.

Uusin TOTW julki, voi perkale! BVB fanina kyllä ahdistaa, melkein pakko jossain vaiheessa keksiä keino saada IF Piszczek ja IF Auba joka on ST!!!! Tuo De Bruyne on kyllä varmaan kans ihan jäätävän kova... Nuo kortit tulee olemaan vaan aivan törkeen kalliita, yhyy....

Varmaan pakko heittää noppaa ja ostaa FIFA pointseja jackpotin toivossa! :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

Kumma juttu, itsellä menee kyllä ihan eri tavalla. Jatkuvasti saan kirota sitä, kuinka itse huonommalla joukkueella vien peliä, eikä jätkät saa mistään sisään, ja sitten vastustaja Neymareilla ja Baleillansa tekee siitä ainoasta paikastaan maalin! Realistisempaa kuin teidän tilanteenne, mutta ärsyttävää tuokin...

Ja joo, Ramos on nyt hankittu ja on kyllä aikas peto. Paljon parempi kentällä kuin statsit antaa ymmärtää. Tekee hyviä juoksuja ja viimeistelee hyvällä prosentilla. Voisihan tuota Mkhitaryania kokeilla, kun kyse ei niin hintavasta investoinnista ole ja en täysin tyytyväinen Kagawaan ole ollut.

Miten muuten on, kuinka paljon nuo hinnat tippuu totw:n julkaisun jälkeen? Tietenkin jonkun Messin hinta laskee, jos hänestä totw-kortti ilmestyy, mutta entäs muiden korttien hinnat? Harrastaako joku korttien ostelua ja myymistä kalliimmalla? :)

Kumma juttu, itsellä menee kyllä ihan eri tavalla. Jatkuvasti saan kirota sitä, kuinka itse huonommalla joukkueella vien peliä, eikä jätkät saa mistään sisään, ja sitten vastustaja Neymareilla ja Baleillansa tekee siitä ainoasta paikastaan maalin! Realistisempaa kuin teidän tilanteenne, mutta ärsyttävää tuokin...

Ja joo, Ramos on nyt hankittu ja on kyllä aikas peto. Paljon parempi kentällä kuin statsit antaa ymmärtää. Tekee hyviä juoksuja ja viimeistelee hyvällä prosentilla. Voisihan tuota Mkhitaryania kokeilla, kun kyse ei niin hintavasta investoinnista ole ja en täysin tyytyväinen Kagawaan ole ollut.

No noinhan sen pitäiskin mennä, että huonommilla kavereilla ei mee jokainen veto jokaisesta paikasta sisään, mutta eipä mee. Tosiaan ite kokeilin nyt Bundesliga squadia, jossa kaikki muut Dortmundin äijiä paitsi S. Sam laitettu Lw tontille. 5 peliä, joista 4v ja yks tasuri. Heti helpottu seasoneiden pelaaminen kun heitti kalliit hyvät äijät pois ja otti halvemman ja vähän heikomman tiimin käyttöön. Ramos siis löytyy kärjestä ja on pelannut ihan hyvin, mutta ei kyllä tähän asti ole niin hyvä ollut mitä monet hehkuttaneet. Mkhtarian ollut taas pisteiden valossa kaikkein paras hankinta tähän mennessä.

Arelle:
Ne ei yleensä tipu vaan ne nousee. Varsinkin noi suuret pelaajat (mm. Messi, Ronaldo, Robben). Seuraava suuri hinnanlasku pelaajille on vuoden lopussa/ens vuoden alussa (en oo varma) kun TOTY:t tulee. Niissäkin vaan ne pelaajat laskee jotka ei ole TOTY:ssa.

Veikkaan et esim toi De Bruyne voi olla ihan kivan hintanen tän TOTW lopus. Ku on vaan 82 arvosanalla niin noita tulee pakoistakin mukavasti. Aubameyangin hinta nyt ainakin on aika katossa parin päivän ajan ainaskin ja luultavasti vähän pitempään (luojan kiitos), koska se on ST:na. IF Piszczek myös varmaan sikakallis, luultavasti aika pitkäänkin, kun taitaa olla koko pelin paras RB ja Bundesliigan ainoa oikeasti hyvä RB, eikös sen normikortinkin hinta ollu jotain 30k luokkaa?
Ai että muuten toi David Silva ois varmaan mukava keskellä. Tykkäsin siitä LM/LW versiostakin, mutta kyllähän toi olis keskellä todella paljon tehokkaampi.

Arelle:
Ne ei yleensä tipu vaan ne nousee. Varsinkin noi suuret pelaajat (mm. Messi, Ronaldo, Robben). Seuraava suuri hinnanlasku pelaajille on vuoden lopussa/ens vuoden alussa (en oo varma) kun TOTY:t tulee. Niissäkin vaan ne pelaajat laskee jotka ei ole TOTY:ssa.

Veikkaan et esim toi De Bruyne voi olla ihan kivan hintanen tän TOTW lopus. Ku on vaan 82 arvosanalla niin noita tulee pakoistakin mukavasti. Aubameyangin hinta nyt ainakin on aika katossa parin päivän ajan ainaskin ja luultavasti vähän pitempään (luojan kiitos), koska se on ST:na. IF Piszczek myös varmaan sikakallis, luultavasti aika pitkäänkin, kun taitaa olla koko pelin paras RB ja Bundesliigan ainoa oikeasti hyvä RB, eikös sen normikortinkin hinta ollu jotain 30k luokkaa?
Ai että muuten toi David Silva ois varmaan mukava keskellä. Tykkäsin siitä LM/LW versiostakin, mutta kyllähän toi olis keskellä todella paljon tehokkaampi.

Itse elättelen toiveita just että noita Aubameyangeja nousee pakasta kovalla prosentilla ja sen hinta asettus siedettäväksi. Maxi ärsyttävä pelaaja kyseessä, sitä en kiellä mut fanina periaatteessa pakkohankinta. Piszczekin hinta on varmaan jotain infernaalista, sehän oli viime version loppupuolellakin jotain 300k luokkaa se paras IF...

Tällä hetkellä Auba menee jotain 400k ja Piszczekkejä on alle 200k binillä moniakin...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tuli alettua tuota Ultimate Teamia tuossa hieman enemmän tosissaan pelaamaan tässä viime päivinä ja BPL joukkue sieltä on rakentunut: http://www.futhead.com/15/squads/4583130/

Kävi pakoissa ihan hyvää tuuria, kun kolmesta peräkkäisestä isosta kultapakasta tulivat Sturridge, IF Insigne ja Xabi Alonso.

Sturridge hunter-stylellä on aivan järkyttävän kova, juoksee kaikista ohi. Seuraavaksi varmaan parannusta toiseen ST tai CDM, mitä mieltä muut ovat, mitä kannattaisi parantaa?

Tuli alettua tuota Ultimate Teamia tuossa hieman enemmän tosissaan pelaamaan tässä viime päivinä ja BPL joukkue sieltä on rakentunut: http://www.futhead.com/15/squads/4583130/

Kävi pakoissa ihan hyvää tuuria, kun kolmesta peräkkäisestä isosta kultapakasta tulivat Sturridge, IF Insigne ja Xabi Alonso.

Sturridge hunter-stylellä on aivan järkyttävän kova, juoksee kaikista ohi. Seuraavaksi varmaan parannusta toiseen ST tai CDM, mitä mieltä muut ovat, mitä kannattaisi parantaa?

Huh, huh. Kyllä melkein kateeks käy, kun tollasia kortteja tulee pakoista. Itse kun en ole saanut oikeastaan ketään:D Toisaalta en kyllä liiemmin pakkoja ole ostellutkaan, enemmän yksittäisiä pelaajia. Olen kokenut sen taktiikan varmemmaksi, toisaalta pakoista aina VOISI tulla joku über hyvä, jolloin pääsisi kertaheitolla painimaan isompaan luokkaan...

Mut joo, kyllä itse ainakin CDM:ää katselisin seuraavaksi. Bentekehän on oikea peto tässä pelissä. Gerrard voisi olla ihan potentiaalinen hankinta:rolleyes: Mutta komea jengi, niin kuin oikeastaan kaikilla tänne postanneilla! :)

Sandron tilalle voit tietenkin hommata Maticin. Mutta kyllä toi Sandro on aika älyttömän hyvä CDM Fifassa ollut aina (ei se overall, vaan se miten hyvältä se tuntuu pelissä), kunnon köyhän miehen Yaya.
Benteke nyt on aina ylivoimanen Fifassa, mutta tässä tuskin niin hyvä kun viime vuonna, koska puskut on nerfattu. Eniten ehkä päivittäisin noita sun laitoja. Willian/Navas Lennonin tilalle (jos rahat riittää niin Sanchez). Youngia on kyllä vaikea päivittää nopeeseen laitaan, jos rahat ei riitä Hazardiin, mutta esim Silva on itseasiassa aika hyvä laidalla, jos osaa dribblailla.
Itse suosittelen Cahillia tai Mangalaa ton Vertonghenin tilalle. Vertonghenilla on High/Med workratet, joten se on ärsyttävästi aika ylhäällä kentällä, joka on paha juttu vastustajan vastahyökkäksissä.

Navas tuli tuonne oikealle ja Moreno Enriquen tilalle LB:ksi. Enää ylimääräisiä coineja ole, joten seuraaviin ostoksiin tullee kulumaan hieman aikaa. Alkaa tuntua tuo 4-1-2-1-2 heikolta, kun tuntuu että kukaan ei ole koskaan lähtemässä läpi ilman, että ohjaimella siihen pakottaa. Lisäksi vastustajat saavat pyöritellä linjan edessä hieman liikaa, joten seuraava formation lienee 4-2-3-1.

Kannattaa muuten testata noiden formationeitten laidattomia versioita, joissa on siis CAM/CM pelaajia useampia. Toimii ainakin itselläni todella hyvin, koska tässä Fifassa laidat ei osallistu mielestäni paljoa peliin ja peli käydään yleisesti ottaen keskellä.

Huh ja hah !

Tuli aamusella osteltua pakkoja ja pamahti Costa ja Özil :D Lähti unenpöpperöt silmistä aika nopeesti. Molemmat testiin BPL jengiin.

Onkos kukaan testaillut Cuadradoa Fiorentinasta? Vaikuttaa aika pedolta ja Serie A-tiimiä olen rakentelemassa. :)

Kannattaa muuten testata noiden formationeitten laidattomia versioita, joissa on siis CAM/CM pelaajia useampia. Toimii ainakin itselläni todella hyvin, koska tässä Fifassa laidat ei osallistu mielestäni paljoa peliin ja peli käydään yleisesti ottaen keskellä.

Tätä olen itsekin miettinyt että vois jotain pikkukivaa kasailla sivutiimiksi. On kyllä todella rasittavasti vedetty kaikki laitureiden nousut pois tästä pelistä, joten vois jotain CAM painotteista formationia testaillakkin.

Tuntuu vähän että puskuja heikennettiin, ja samalla otettiin kaikki laitapelaajien pystyjuoksut pois että saatiin läpisyöttö touhua kuriin. Siinä samalla sitten unohdettiin että pelissä pitää myös puolustaakin ja siihen ei sitten keskitytty ollenkaan. On kyllä sairaan ärsyttävää tuo puolustaminen tässä pelissä. Joutuu ihan toden teolla keskittymään! Kasi divarissa mennään 2-0-0 statseilla, 10 ja 9 heittämällä läpi että ei siinä mitään mutta on kyllä ihan täysi opiskelu tuossa puolustamisessa! :D

Ylös Bottom