Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt on varmaa! Muller pasautti kolmannen kassin ja mikä parasta niin pelaa vielä CF/CAM paikalla! Please EA, älä pistä tulevan informin positioksi RM...

Nyt on varmaa! Muller pasautti kolmannen kassin ja mikä parasta niin pelaa vielä CF/CAM paikalla! Please EA, älä pistä tulevan informin positioksi RM...

Kerkesiks ostaa listan täyteen ennen kun hinta täräytti ylös? Perhana myöhästyin kun löin käteisen kii Gary Cahilliin

Kerkesiks ostaa listan täyteen ennen kun hinta täräytti ylös? Perhana myöhästyin kun löin käteisen kii Gary Cahilliin
Emmä oikein jaksa enää tuota price fix hommaa, kädet täynnä kulutuskorttien myyntihommiakin. Toivottavasti tuo Muller on joku akselillä CM-ST... Pilaa kyllä koko kortin itselle jos on RM. Se oli ihan paska laidalla mulla aikasemmin, väitän että johtuu noista workrateista. Ois ihan täydellinen keskikentälle kyllä tuo tuleva inform. :)

Mä en pääse ollenkaan pelaamaan online seasonia, joka kerta tulee "the connection to your oppenent has been lost". Onko mulla joku asetus väärin, vai mikä mättää?

Nyt rupee ketuttaa tää touhu pikkuhiljaa. En oo kauhee hyvä pelaaja, mutta kehityn jatkuvasti. 7. Divarissa tällä hetkellä ja ylöspäin painetaan. Mutta nyt ruvennut ea tekemään temppujansa, 3 kertaa ei ole antanut pelin jälkeen coinseja, eikä myöskään peliä ole merkattu. Paitsi yksi merkattiin luovutushäviöksi :D kaks noista peleistä voitin. ukkojen fitnessii ja sopparii menee vaikka pelejä ei ole kuulemma pelattu. Onko muilla samaa ongelmaa? Pilaa hyvin seasonia ku voiton jälkeen (joka vietiin) tuleeki tappio... Help me! Ja sanokaas mitä kandee tehä, mul la liiga squadi jossa parhaimmat on jotain mandzukic ter stegen jne. Teenkö esim. Bundesliigan squadin, yritänkö kehittää nykyistä vai ostanko pakkoja? Kiitos :)

Edit: TAAAS, pelin jälkeen lataa hirveen kaua ja sano et you have disconnected ea servers. Ei coinseja, vaan 0-3 luovutushäviö ja DNF kerroin nousee...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Nyt rupee ketuttaa tää touhu pikkuhiljaa. En oo kauhee hyvä pelaaja, mutta kehityn jatkuvasti. 7. Divarissa tällä hetkellä ja ylöspäin painetaan. Mutta nyt ruvennut ea tekemään temppujansa, 3 kertaa ei ole antanut pelin jälkeen coinseja, eikä myöskään peliä ole merkattu. Paitsi yksi merkattiin luovutushäviöksi :D kaks noista peleistä voitin. ukkojen fitnessii ja sopparii menee vaikka pelejä ei ole kuulemma pelattu. Onko muilla samaa ongelmaa?
Samaa paskaa on täälläkin :(. 2 divarissa vetänyt ties kuinka monta peliä eikä oikeasta pistetilanteesta mitään hajua, koska sama pistemäärä näkynyt ties kuinka kauan.

Samaa paskaa on täälläkin :(. 2 divarissa vetänyt ties kuinka monta peliä eikä oikeasta pistetilanteesta mitään hajua, koska sama pistemäärä näkynyt ties kuinka kauan.

Tää on kyl niin perseestä. Pisteet ei tallennu jne... Eilen mulla kävi erikoishassu juttu, Ramseyllä oli punanen kortti, vaihdoin pois, alotin pelin... Ramsey olikin kentällä.... Kerran mulla on tullut myös vastaan sellanen juttu et vastustajalla pelas peluri jolla oli punanen kortti. Ja sit nämä toiset hauskat jutut... Pelaaja loukkaantuu, vaihdat sen pois ja yrität hakea peliä... Tulee erroria vaan... Hoksasin että johtuu vissiin siitä et tämä paske ei tallenna tota kokoonpanoa vaan yrittää saada matsin aikaan niin että rikkinäinen peluri on kentällä.

Ja ¤#%& äsken jumahti koko Boksi, peli yritti ladata mulle vastustajaks joukkuetta, jonka chemistry oli 0, ja rating 0,5 tähteä.... Eli ei vissiin ollut tallentanut vihun joukkuetta... Kivoja hommia.

Nyt EA:n tsätti alko rutisemaan etteivät anna enempää kultapakkoja mulle, kun oon valittanut sinne JOKA IKINEN KERTA KUN NÄMÄ EI TOIMI.

Valittakaa ihmeessä niin ainakin muutaman pakan saatte korvaukseks(1 kerrallaan).

Ja siis sinne live-tsättiin, ei mihkään säpoon jota kukaan ei lue

Tää on kyl niin perseestä. Pisteet ei tallennu jne... Eilen mulla kävi erikoishassu juttu, Ramseyllä oli punanen kortti, vaihdoin pois, alotin pelin... Ramsey olikin kentällä.... Kerran mulla on tullut myös vastaan sellanen juttu et vastustajalla pelas peluri jolla oli punanen kortti. Ja sit nämä toiset hauskat jutut... Pelaaja loukkaantuu, vaihdat sen pois ja yrität hakea peliä... Tulee erroria vaan... Hoksasin että johtuu vissiin siitä et tämä paske ei tallenna tota kokoonpanoa vaan yrittää saada matsin aikaan niin että rikkinäinen peluri on kentällä.

Ja ¤#%& äsken jumahti koko Boksi, peli yritti ladata mulle vastustajaks joukkuetta, jonka chemistry oli 0, ja rating 0,5 tähteä.... Eli ei vissiin ollut tallentanut vihun joukkuetta... Kivoja hommia.

Nyt EA:n tsätti alko rutisemaan etteivät anna enempää kultapakkoja mulle, kun oon valittanut sinne JOKA IKINEN KERTA KUN NÄMÄ EI TOIMI.

Valittakaa ihmeessä niin ainakin muutaman pakan saatte korvaukseks(1 kerrallaan).

Ja siis sinne live-tsättiin, ei mihkään säpoon jota kukaan ei lue
Mullakin on käyny pari kertaa niin, että vaihdan ennen peliä pelaajan toiseen, mutta kentällä onkin se, jonka vaihdoin pois. Äsken mulla piti olla avauksessa Remy kärjessä, mutta eipä ollut, vaan siellä aloitti Adrian Ramos, JOKA EI OLLUT EDES KOKOONPANOSSANI! :D

Samoja ongelmia myös täällä. Pelailin ties kuin monta peliä 3 divarissa ja jäi säilymiscoinssit saamatta. Myös toi kokoonpanohässäkkä ****ttaa :mad::mad:

Todella erikoista noi yhteys ongelmat yms kun itsellä ei ole kertaakaan tullut dc tai jäännyt pisteitä saamatta. Takana reilu 300 peliä ja konsolina ps4.

Näyttäis olevan enimmäkseen Xboxien ongelma. Riippumatta onko 360 vai One. On tätä myös pleikkarien puolella tapahtunut, mutta se mitä noita EA:n foorumeja lueskelee niin huomattavasti pienemmissä määrissä. Todella v*mäinen ongelma, tänään ei oo koko päivänä toiminut mikään lukuunottamatta paria hassua peliä aamulla. Off/on. seasonit bugaa molemmat ja single onlineista lentelee ulos pelien jälkeen saamatta kolikkoja, kokoonpanot ei päivity lainkaan. Huvittavinta oli, että discardasin yhden pelaajan ja se löytyi silti kokoonpanosta!

Nyt on boksipuolella kyllä villit hinnat! Sturridge oli mun mielestä n. 50-60k ennen, ja nyt ostin sitä kolme kpl 35k/pala.

RVP ja Rooneykin oli tippunut kympin normihinnoistaan

Avasinpa tänään viikoittaisen ilmaispakkani ja sieltä pamahti rarena Javier Mascherano. Ei mikään "kallis" pelaaja arvoltaan, mutta ihan mielelläni otan ilmaiseksi vastaan ovr 83 hyvän topparin. Samaan syssyyn tuhlasin vähän kolikoita ja ostin 2900 hinnalla Giovani Dos Santosin. Javier Hernandez olisi lähtenyt tonnin halvemmalla, mutta periaatesyistä en ostanut.

Avasinpa tänään viikoittaisen ilmaispakkani ja sieltä pamahti rarena Javier Mascherano. Ei mikään "kallis" pelaaja arvoltaan, mutta ihan mielelläni otan ilmaiseksi vastaan ovr 83 hyvän topparin. Samaan syssyyn tuhlasin vähän kolikoita ja ostin 2900 hinnalla Giovani Dos Santosin. Javier Hernandez olisi lähtenyt tonnin halvemmalla, mutta periaatesyistä en ostanut.

Mutta valitettavasti Mascherano on aika onneton tässä pelissä. Kuten on myös muut Barcan (<3) topparit. Mathieulla, Piquella ja Bartralla inhottavat High/medium workratet ja Mascherano on vain liian lyhyt ja hidas hyväksi FIFA puolustajaksi.

Joo taitaa olla noi FUT:in ihmeelliset yhteys ongelmat sun muut Divisions bugit vaan Xboxin ongelmia. Mutta kyllä pleikallakin, noita todella oikeudenmukasia yhteysongelmia on. Pääosin juuri sitä että pelaat pelin loppuun, EA haistattaa vitut ja heittää sut ulos servuilta pelin päätteeksi ja saat häviön.

Suunnitellut tälläistä serie a tiimiä:

----------------------------higuain---------------------------
-------------mertens-------------------callejon-------------
----------------------------hamsik---------------------------
-----------de rossi------------------------m'vila------------
radu-------------castan--------------caceres-----richards
----------------------------buffon---------------------------

paljon tulis maksamaan ja mitä mieltä? Coinseista krooninen puute, treidailua en osaa ku en tuottoa saa :D taktiikka on siis 4-2-3-1. Callejonin tilalle mietin insigneä, mut päädyin callejoniin paremman vedon takia. Buffon vähän arveluttaa 75 refleksinä takia, oisko lopez parempi?

Suunnitellut tälläistä serie a tiimiä:

----------------------------higuain---------------------------
-------------mertens-------------------callejon-------------
----------------------------hamsik---------------------------
-----------de rossi------------------------m'vila------------
radu-------------castan--------------caceres-----richards
----------------------------buffon---------------------------

paljon tulis maksamaan ja mitä mieltä? Coinseista krooninen puute, treidailua en osaa ku en tuottoa saa :D taktiikka on siis 4-2-3-1. Callejonin tilalle mietin insigneä, mut päädyin callejoniin paremman vedon takia. Buffon vähän arveluttaa 75 refleksinä takia, oisko lopez parempi?

Hyvältä näyttää! Kivan näköinen squadi, muutenkin tuo Serie A on aina lähellä sydäntä. Paljon mielenkiintoisia pelaajia mitä käytellä. Viime yönä kasasin viimeisillä coinseillani tämän fifan ekan silver squadin, juurikin Serie A miehistä. Sen verran mainitsen että tuo toppari Koulibaly kannattaa testata. Ei ole kallis (hyväki silver toppariksi, oisko joku 4k hintaa) mutta on aivan törkeän OP. Se eksyi mun tiimiin jostain syystä kun pelasin ekan seasonin Serie A tiimillä. Oisko noussu pakasta tai jotain, en tiä? Mut voittaa pääpallot molemmissa päissä ja on vahva ku härkä! :)

Hinnoista sen verran että on toi Sturridge tullut alas myös pleikalla joku 10k. Se on tuo ihka eka all rare promopakka mikä pistää porukan villiksi. Kohta loppuu onneksi, alkaa taas palautuminen. :)

Ps. 48h aikaa IF Mulleriin. :D

Mutta valitettavasti Mascherano on aika onneton tässä pelissä. Kuten on myös muut Barcan (<3) topparit. Mathieulla, Piquella ja Bartralla inhottavat High/medium workratet ja Mascherano on vain liian lyhyt ja hidas hyväksi FIFA puolustajaksi.

Olin itse aikalailla samaa mieltä Maschesta, kun niitä arvoja katselin. Sen takia en korttia itse aikaisemmin ostanutkaan, vaikka halvalla olikin myynnissä. Nyt kun sain sen ilmaiseksi pakasta, niin päätin toki, että nyt kokeillaan, kun ilmaiseksi saatiin. Pari matsia ehdin pelata ja niistä molemmista voitot nollapeleillä, toppariparina Mascherano ja Musacchio. Arvojen perusteella Masche ei tosiaan ole mikään kummallinen, mutta kentällä kyllä toimi hyvin ja tunnisti kyllä esikuvastaan, rappaa ja katkoo kuten esikuvansa.

Moi.

Tuli tää Fifa xbox one mukana, en edes alkuun kokeillut, mutta si testasin kerran ja vei mukanaan. Vanhakin syttyi yli kymmeneen vuoteen ekan kerran futispelistä ;) (tuli 40 täyteen pari kk sitten). Täys tohelo pelaamaan mutta tässä sitä opetellaan tälläsel squadilla:

d41cc641595c58db4d7df1782f9081bf.jpg

Rahat meni kaikki kun vaihdoin BBL -> BBVA, mutta tykkään kyl paljon. Onko kellään mitään sanottavaa? Kun en tunne montaa näistä uusista pelaajista, kun seurannut jalista kunnolla sillon kun Ronaldo nimestä kun puhuttiin, puhuttiin brassi pelaajasta ja C. Ronaldo oli vasta tullu mukaan :)

Ehkä Ramos? Mut muuten en tällä hetkellä itse nää mitään vaihdettavaa. Neymar ja Bale jossain vaiheessa kun saa lisää coins.

gDarni

Moi.

Tuli tää Fifa xbox one mukana, en edes alkuun kokeillut, mutta si testasin kerran ja vei mukanaan. Vanhakin syttyi yli kymmeneen vuoteen ekan kerran futispelistä ;) (tuli 40 täyteen pari kk sitten). Täys tohelo pelaamaan mutta tässä sitä opetellaan tälläsel squadilla:

d41cc641595c58db4d7df1782f9081bf.jpg

Rahat meni kaikki kun vaihdoin BBL -> BBVA, mutta tykkään kyl paljon. Onko kellään mitään sanottavaa? Kun en tunne montaa näistä uusista pelaajista, kun seurannut jalista kunnolla sillon kun Ronaldo nimestä kun puhuttiin, puhuttiin brassi pelaajasta ja C. Ronaldo oli vasta tullu mukaan :)

Ehkä Ramos? Mut muuten en tällä hetkellä itse nää mitään vaihdettavaa. Neymar ja Bale jossain vaiheessa kun saa lisää coins.

gDarni

Musta-Fifi sulla varmaan heikoin lenkki tossa on, turhan hidas kille(Miranda vois olla ihan kiva siihen). Modric ja Iniesta vois olla kivoja lisäyksiä poppooseen. Suarezin myymällä melkein saisit Balen JA Neymarin. Messiin ja Ronaldoon tietty ehkä vielä hetki matkaa

Ylös Bottom