Kyllä.
Aamulla jossain kuuden ja seitsemän välillä Higuainia olisi saanut 500-550k BINillä, mutta jotenkin kuvittelin että tuo tuosta vielä laskisi kun brittiskidit alkaa availemaan pakkoja, mutta yllätyksekseni puolen päivän aikaan hintaluokka olikin noussut ~100k. Sama efekti kävi myös boxi puolella.
Päätin jo tuon MOTM mainoksen nähdessäni että Higuain pelaa mun tulevassa tiimissä joten paniikkiratkaisuna biddailin sen äsken itselleni 607k. Alin BIN tätä kirjoittaessa 627k.
Meikäläisen tuurit tuntien tässä parin tunnin sisään tulee kauhea ryöppy noita markettiin ja sitä saa alta 500k iltasella...
Tämmöinen on alustava, melko nopeasti kasattu tiimi millä ajetaan Higuain sisään mun clubiin.
Muuten, tuota formationia käyttämällä, jos sun CAM kaksikko on toinen left ja toinen right jalkainen niin miten päin asettelet ne formationiin? Entäs strikereiden kanssa?
- - - - - - - - - - -
Myymisestä puheen ollen, tässä ketjussa viimeisen parin sivun sisällöstä käy ilmi useankin kertomana että tavaraa kannattaa alkaa myymään. Mun vinkki on että ainakin kaikki vähänkin arvokkaammat peruskortit kannattaa heittää myyntiin tänään tai viimeistään huomenna. On tietysti huomioitava, että huomisen mahdollinen consupaketti nostaa hintoja taas snadisti, mutta mahdollinen riski siitä että se ei olekaan consupaketti on olemassa. Pelaajapaketti luonnollisesti laskisi hintoja taas lisää.
IF korttien säilyttämisessä en näe vielä tässä joulun aikaan riskiä. Tammikuun puolella niistäkin luopuminen on viisas ratkaisu, kaikki muistaa viikonlopun Black Friday-Cyber Monday ja sen että se laski roimasti hintoja kaikilla korteilla.
Vähän ahdistaa kun coins saldo romahti, mutta toisaalta eipä mulla ollut niille sen isompia suunnitelmiakaan. 100k paketteihin löytyy coinsit ja TOTY:ä odotellessa voi luukuttaa uusia hankintoja.
Joulun crashi ei vielä ole ihan jumalaton, mutta ne hinnat on laskusuunnassa koko ajan. Hitaasti mutta varmasti. Suurin romahdus tulee vasta tammikuun alussa ennen TOTY:n julkaisua. Robben romahti 750 kilosta aina 500k asti pleikkapuolelle tuossa Black Friday hässäkässä... Kyllähän se reilu 200k on aika iso romahdus. Di Maria oli yli 300k, ja se on pysyvästi jysähtänyt alle 200k. Tulee varmaan tammikuussa jonnekkin 100k kantturaan. Neymar laskee myös, Ibrasta en osaa sanoa kun en ole seurannut niin tarkkaan.