Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haha just kelasin et tuun hehkuttaa tänne. Taidan laittaa vaikka tuon Yayan myyntiin niin saan ostettua kaikki 5 kpl noita 20k rare gold consupakettia...No niin, jätkät. Reilu 14 tuntia aikaa ostaa Rare consumables packejä. Inc. 12 consumables, All gold, all rare !?
Ea, mitä v***a
Hahahahhaah siis noi maksaa 20K? EA se vaan osaa aina ylittää itsensä.
No minun mielestäni ainaskaan 12 rarea consumablea (sopimuksia, fitnessiä, parantumis juttuja jne.) ei ole erityisen hyvä diili 20 tonnilla. Ai että ku on mukavaa avata 20k consumable pakka ja saada pelkkiä sopimuksia
Profiitin saannin noita avaamalla voi unohtaa heti. Hauska juttu että kaikista kallein consumable ei taida olla edes rare (?). Eikös Hunter chemistry stylesta, saanu jotain 10k pintaan? Ainakin joskus sai.
Dembele on rautaa (ainakin ennen patchia), Lallana on ihan jees ja N'zogbia on helvetin ylivoimanen.
No minun mielestäni ainaskaan 12 rarea consumablea (sopimuksia, fitnessiä, parantumis juttuja jne.) ei ole erityisen hyvä diili 20 tonnilla. Ai että ku on mukavaa avata 20k consumable pakka ja saada pelkkiä sopimuksia
Profiitin saannin noita avaamalla voi unohtaa heti. Hauska juttu että kaikista kallein consumable ei taida olla edes rare (?). Eikös Hunter chemistry stylesta, saanu jotain 10k pintaan? Ainakin joskus sai.
Dembele on rautaa (ainakin ennen patchia), Lallana on ihan jees ja N'zogbia on helvetin ylivoimanen.
Taarabt on hyvä, *****-skillit jne.
Nyt on boksipuolella räjähtänyt legendojen hinnat käsiin + muutaman harvinaisemman IF:n. AB-jonnet sai vissiin banaanit poikittain penaaliin, ja siinä sivussa katos aikamoiset siivut komeita kortteja bittiavaruuteen...
Taarabt on hyvä, *****-skillit jne.
Nyt on boksipuolella räjähtänyt legendojen hinnat käsiin + muutaman harvinaisemman IF:n. AB-jonnet sai vissiin banaanit poikittain penaaliin, ja siinä sivussa katos aikamoiset siivut komeita kortteja bittiavaruuteen...
Oonko ainoo kenelle ilmesty seitsemän ilmaista 100k pakkaa storeen ja kaupanpäälle vielä 100k kolikkoina?? D
Pieni tauko Ultimate Teamistä teki terää, nyt taas uusin kuvioin pelailemaan. 1M coinseja käytettävänä, koska muuten kannattaa alkaa hommaamaan pelaajia takasin, eli koska isoimmat crashit?
Kerro toki lisää tai urlia. Juorut kiinnostaa aina.
10 kpl kusetuspakkoja marketissa. 25k, 12 kultapelaajaa joista 3 rarea. Ostakoon ken viitsii, itse skippaan noi kyllä. Posiitivista tässä on se, että hinnat tulee taas vähän alaspäin. Tuo Benatia mulla on kiikarissa vielä, se kannattaa ostaa kyllä tällä viikolla koska uskon et sen hinta pomppaa ennen TOTY julkaisua.
Eiku pröystäilemään futmas pakettien sisällöllä storeen siis saapui 5 x 35k ja 5 x 25k pakkeja.. Transferista kun ei kiinostavaa löydy ja tiimit on aika hyvin hiottuja. Joten päätin sijoittaa coinsit pakkoihin jos vaikka sattuis lykästämään ja pääsis vaikka kerrankin johonkin suureen korttiin..
Päivitelen sitä mukaa ku pyhinä paketit aukeaa...
Alku ainakin mielettömän lupaava 5 x 35k
Howard
Subotic
Benteke
Benzema
Lacazette
P
Jatkuu yhtä anteliaana.. 10 x 25k listassa siis pelkästään pelaajat joista saa vähintää 1000 coinsia
Lavezzi
Onouha
Mario ( non rare )
Saanko udella miksi uskot hinnan pomppaavan vielä ennen TOTY:n julkaisua? En siis itse ole täysin perillä hinnan muutoksista ja ihan mielenkiinnosta kysäsen.