Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kyllä malttia on ja ajattelin katsella jos sais alle 300k. Hieman olis vaan mukava saada jotain uutta verta bpl tiimiin..

Tämän hetkinen..

ST Costa - ST Aguero
CAM Di Maria
LM Schurle - RM Willian
CDM Ramires
LB Luis - CB Kosielny - CB Kompany - RB Zabaletta

Millainen IF Cazorla on ollu.. En ole oikein pääsy Di Marian kanssa mihinkään.

Älkää nyt heti ostako pidettäviä pelaajia kun FUTMas alko, FUTMas hinnat pitäs tulla kunnolla alas vasta tossa 25. päivä, jolloin vissiin tulee 100k pakkoja. + TOTY tiputtaa hinnat vielä alemmas.

Pisnestä kyllä saa tehtyä hyvin kun porukka lätkii korttia alakanttiin myyntiin

Pari Rodriguez IF:ää ja yks Chiellini IF taas liikahtanut mun tassujen kautta, n. 15k profittia/kortti

Älkää nyt heti ostako pidettäviä pelaajia kun FUTMas alko, FUTMas hinnat pitäs tulla kunnolla alas vasta tossa 25. päivä, jolloin vissiin tulee 100k pakkoja. + TOTY tiputtaa hinnat vielä alemmas.

Pisnestä kyllä saa tehtyä hyvin kun porukka lätkii korttia alakanttiin myyntiin

Pari Rodriguez IF:ää ja yks Chiellini IF taas liikahtanut mun tassujen kautta, n. 15k profittia/kortti
Jollainhan tässä on pelattavakin, ja ei se profitin teko ole kaikki kaikessa. Mut hyvä että muistutat asioista ja pidät ajan tasalla mitä milloinkin kannattaisi tehdä.

Auts,

paskempi homma kyllä.

Itellä käynyt ihan jäätävä pulla tänään

Äsken nappasin taas yhden(kolmas tänään) DDG:n SIF:in 145k, ja 10 min myöhemmin se oli mennyt eteenpäin 189k.

Joku pari sataa kiloa profittia pelkästään tänään kattelemalla noita 59. minuutin tarjoomuksia

Jepjep, tuli nyt vastaus ettei ne voi tuolla päässä tehdä mitään mun korteille.. Joten näyttää pahasti siltä, että noi mun kortit on nyt entiset :/ Sinne menee mm. Reus, Sturridge, Boateng etc. Että ihan kivaa joulua vaan mulle..

En oo ostanu vielä. Itellä kans vähän sama homma Enkelin kanssa, itellä se on toinen CM ja vähän tuntuu seilaavan missä sattuu. Mut Willianin paikalla testaisin Sanchezia. Se on ollut positiivinen yllätys. Siitä löytyy vähän kaikkea hyvää. Ja Hazard kyllä kannattaa hankkia. Aivan loistava.

Mulla kans Di Maria häviää kentälle, mutta aina jostain välillä ilmaantuu ja saa tehoja aikaan. Sitten taas näkymättömiin. Muiden tiimien CAMmit kyllä todella hyviä ja koko ajan tekemässä peliä. Pakko vielä kehua IF Fernandesia joka on kyllä hyvä. Sanchez tuli pakasta mutta Chelsean miehenä ei sille tilaa löytyny. Tämän lisäks Willian on ollut todella hyvä. No jos huomenna vaikka pakka tuuri toisi jotain käyttökelpoista.. Sillä välin tyydyn eilen hankittuun IF Feghouliin joka ainakin ensi tuntumalla oli loisto hankinta Deulefeun tilalle.

Jepjep, tuli nyt vastaus ettei ne voi tuolla päässä tehdä mitään mun korteille.. Joten näyttää pahasti siltä, että noi mun kortit on nyt entiset :/ Sinne menee mm. Reus, Sturridge, Boateng etc. Että ihan kivaa joulua vaan mulle..

Aika hyvää asiakaspalvelua luulis että tilin tietoja katsomalla näkis asian ja sais korjattua/korvattua. Ea kun pystyy kuiteski lähettämään pelaajia yksittäisille käyttäjille.

Olikos täs keissis silleen että sulla ei ollut jostain syystä pääsyä pleikkarille?

Itellä tulee välillä kans noita ettei pysty siirtän webappista eikä näköjään puhelimestakaan pelaajia transfer listille eikä squadiin saa tehtyä muutoksia, mut pleikkarilla kaikki toimii...

Mulla kans Di Maria häviää kentälle, mutta aina jostain välillä ilmaantuu ja saa tehoja aikaan. Sitten taas näkymättömiin. Muiden tiimien CAMmit kyllä todella hyviä ja koko ajan tekemässä peliä. Pakko vielä kehua IF Fernandesia joka on kyllä hyvä. Sanchez tuli pakasta mutta Chelsean miehenä ei sille tilaa löytyny. Tämän lisäks Willian on ollut todella hyvä. No jos huomenna vaikka pakka tuuri toisi jotain käyttökelpoista.. Sillä välin tyydyn eilen hankittuun IF Feghouliin joka ainakin ensi tuntumalla oli loisto hankinta Deulefeun tilalle.
Sen verran on korjattava että vaikka enkeli onkin aika näkymätön niin viimeks ku katoin ni sillä on eniten maalisyöttöjä tuosta BPL squadista. Että kyl se jotain siellä tekee mut jää varmaan huomaamatta vaan. :)

Mäki oon Bluesin miehiä mut en tykkää Willianista tässä pelissä. Enkä Ramiresista. Ärsyttäviä ku kaikilla on ne, jaksa katella omassa tiimissä. :P

Sen verran on korjattava että vaikka enkeli onkin aika näkymätön niin viimeks ku katoin ni sillä on eniten maalisyöttöjä tuosta BPL squadista. Että kyl se jotain siellä tekee mut jää varmaan huomaamatta vaan. :)

Mäki oon Bluesin miehiä mut en tykkää Willianista tässä pelissä. Enkä Ramiresista. Ärsyttäviä ku kaikilla on ne, jaksa katella omassa tiimissä. :P

Willian on kyllä yllättävän yleinen, mutta Ramires on kyllä tullu ehkä kerran vastaan. Aivan loistava cdm juoksee kun ajokoira pitkin kenttää. Oli nimittäin yaya hankinta listalla, mutta kun testasin Ramiresin niin ei ole enää.. Tekee muuten hyviä nousuja hyökkäykseen ja jos menee hyökkäys käsille niin kerkee kyllä takas paikkaamaan.

Juu on tää ihmismieli erikoinen.. Ihmettelin aivan sairaasti, mistä olen ilmaispakan saanut, ja nyt vasta selvisi, että se oli tämä kyseinen Ean joululahja, mutta tosiaan. Sain ensimmäistä kertaa ikinä kovan luokan pelaajan: Lentävän Hollantilaisen!

MUTTA, kuten todettua, eihän tuota pysty myymään! Ja itse olen kaverilla pelaillut career modessa ManUlla eikä ole yhtään vakuuttanut, että ilman muuta olisin miehen myynyt jos mahdollista. Perkele, tyhjistä tulee tällainen nosto ja pistää vaan pahalle tuulelle :D

No joo, onhan tuossa kuitenkin ihan kiva pohja mahdolliselle tulevalle Bpl jengille. Todettakoon siis, että itseltäni ei yhtään tuon noin kallista pelaajaa (40k) löydy, seisokki-Götze on tähän mennessä kallein hankintani.

Kyllä malttia on ja ajattelin katsella jos sais alle 300k. Hieman olis vaan mukava saada jotain uutta verta bpl tiimiin..

Tämän hetkinen..

ST Costa - ST Aguero
CAM Di Maria
LM Schurle - RM Willian
CDM Ramires
LB Luis - CB Kosielny - CB Kompany - RB Zabaletta

Millainen IF Cazorla on ollu.. En ole oikein pääsy Di Marian kanssa mihinkään.

Vois kuvitella että täydellinen CAM tässä pelissä. Loistava syöttö, dribbling ja veto.
Itanikin kehui arvostelussa:
https://www.youtube.com/watch?v=UbYZPXzKop4

Rakentelin tässä jokunen päivä sitten huvikseni Süper Liga:sta jengin, tosin keskikenttää alemman tontin hoitavat brassit. Todella hyvältä tuntunut muutaman pelin jälkeen tämä squadi, ja se on kaiken lisäksi lähestulkoon ilmainen :D

Myönnetään, että toi LB on aika läppä, mutta en parempaakaan siihen keksinyt...

http://www.futhead.com/15/squads/12954963/

Vois kuvitella että täydellinen CAM tässä pelissä. Loistava syöttö, dribbling ja veto.
Itanikin kehui arvostelussa:
https://www.youtube.com/watch?v=UbYZPXzKop4
Jotain tuommosta on toiveissa Santin kohdalla. Voi olla että siirryn käyttämään 4-4-3 (4) ja Wanyama jää vaihtopenkille kun Cazorla ottaa CAM paikan keskeltä. Hoitakoon Yaya sit ne puolustushommat tuolta CM paikalta ja Angel pörrää omaan tapaansa jokapaikassa.

If Cazorlaa saa jo 100-120k :) Vielä pitää odottaa hinnan tippumista

Rakentelin tässä jokunen päivä sitten huvikseni Süper Liga:sta jengin, tosin keskikenttää alemman tontin hoitavat brassit. Todella hyvältä tuntunut muutaman pelin jälkeen tämä squadi, ja se on kaiken lisäksi lähestulkoon ilmainen :D

Myönnetään, että toi LB on aika läppä, mutta en parempaakaan siihen keksinyt...

http://www.futhead.com/15/squads/12954963/

HEI MIÄS!

nyt sit alapää kuntoon

Erkin Caner- Semih Kaya- Aurelien Chedjou- Emmanuel Eboue

Mussukka Muslera

Toimii

hintaa noin kolikko per kortti

Videon innoittamana oli minunkin pakko käydä ostamassa 114k. Yksi peli ja Di Maria myyntiin, siitä vielä irtos 30k voittoa ku ostin sen bf viikolla 150k ja nyt myin 185k. Santi kyllä oli todella hyvä ja videossakin mainittuja nousuja teki pari. Hviimeistely vain jäi ontumaan ku pojat oli säätäny kontrolleja.. ihmettelin hetken että nyt tuli laatua kun veto paikassa pelaajat pysähtyy.. ne yrittikin keskitystä. Todella hyvä pallon kontrolli ja loistavia syöttöjä. Nyt kyllä alkoi Sanches vähän kiinostamaan enemmän:D

HEI MIÄS!

nyt sit alapää kuntoon

Erkin Caner- Semih Kaya- Aurelien Chedjou- Emmanuel Eboue

Mussukka Muslera

Toimii

hintaa noin kolikko per kortti

Hmm, en tiedä, onko tuo välttämättä sen parempi alakerta kuin nykyinenkään... Sain idean lähinnä siitä, että Santana ja Naldo löytyivät jo ennestään ja keksin, että nehän linkkaavat Melon kanssa. Laitapakit kyllä parempia, mutta topparit taas kenties huonompia ja Muslera vs Alves aika lailla tasuri. Toisaalta nuo ostamalla nyt ei mitään menetä, paitsi ehkä 2k coinssia :D

Paljon kannattaisi vähintään hakea profittia esim. 20k pelaajasta? Ettei noita helvetin "veroja" lähtis niin, että jää tappiolle. Esim jos ostan pelaajan n.20k tai vähän alle niin paljon pitiäisi yrittää hakea voittoa? Silvaa ostin eilen pari kappaletta ja myin tappiolla pois vaikka osta heti hinnaks laitoin 5k enemmän mitä itse maksoin. Olin tyhmä mutten tiennyt että jtn veroja tästäkin paskasta lähtee.

EA veroa tulee jokasesta kaupasta 5%. Eli siitä sitten laskemaan.

Jepjep,

laske aina se 5% mukaan kun mietit kannattaako vaiko ei.

Ja puolta miljoonaa ei kannata sijoittaa parin tonnin takia, siinä käy helposti kylmät. Nimim. IF Benzemasta äsken 10k takkiin

Onneks Korson Toni on ollut tänään hyvä sijotus.

Hiukan ottaa struudeliin kun flippailin tota De Gean SIF:iä 179-189 eteenpäin, kun hinta hyppäs siitä vielä yli kahdensadan

Ylös Bottom