Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Taas kysymystä... Saako menetettyjä coinseja tai korttia takaisin. Ostin IF Cazorlan 115k. Kolikot hävis korttia en saanut.
olin ea:n chattiin yhteydessä ja kaveri näki että kolikot oli hävinny.. kertoi että palautuu 24h sisällä. Pakko kysyä koska kyseessä on ea niin onko joku saanut tollaisessa tilanteessa mitään takaisin ? Vai leukaa rintaan uutta ostosta ja nieltävä tappiot. Alkaa kyllä olla sellainen ky*** otassa tän laatu tuotteen kanssa.

Kyyl se kortti sieltä tulee, 24 tuntia, päivää tai viikkoa.

Kysyisin yhtä asiaa paremmin tietäviltä...
Millon ois otollinen hetki ostaa uus tiimi jonka perään oon jo pitkään kuolannut :D
Meinaan millon hinnat on alhasimmillaan tod.näk
Kiitos jo etukäteen!

Kysyisin yhtä asiaa paremmin tietäviltä...
Millon ois otollinen hetki ostaa uus tiimi jonka perään oon jo pitkään kuolannut :D
Meinaan millon hinnat on alhasimmillaan tod.näk
Kiitos jo etukäteen!

Ens vuoden alussa TOTY:n aikaan. Paras hetki on luultavasti ostaa mahdollisten 100k pakkojen aikaan (siis kun TOTY:t on pakoissa), kun EA niitä aika todennäköisesti silloin julkaiseen.

Ens vuoden alussa TOTY:n aikaan. Paras hetki on luultavasti ostaa mahdollisten 100k pakkojen aikaan (siis kun TOTY:t on pakoissa), kun EA niitä aika todennäköisesti silloin julkaiseen.
Mt

Jos nyt on kova hoppu niin Joulupäivänä pitäis tulla 100k pakkoja, silloin pitäis olla jonkunlainen crashi. Mut jos malttaa odottaa niin TOTY vissiin julkastaan 12. tammikuuta. Sillon rytisee ihan kaikki ja kovaa, parasta aikaa paha ennustaa, täytyy olla hereillä. Viime vuonna KUULEMMA pohjat tuli just ennenkuin ekat TOTYT tuli pakkoihin, kun ihmiset myi paniikissa kaikki korttinsa. Myös pakoista poistuneet kortit rytisee alas, kun niitä napsuu tyyppien jemmoista myyntiin

Joo varmaan tulee 100k pakkoja muutamaankin otteeseen ennen TOTY:a. Mutta 100k pakat silloin kun TOTY:t ovat niissä pakoissa, on pelaajat luultavasti halvimmillaan.
Mutta joo. Jos ei malta odottaa, niin varmaan voi ostaa juuri Joulupäivänä ne pelaajat ja pistää juuri ennen TOTY:n tulemista takasin myyntiin.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voi Jumavitunlauta sentään!

Kokeilin pelata nättiä tikitakaa...

Pallonhallinta 70/30

tulos 0-6

ARGH!

toimiskohan toi manuaalisyötöillä paremmin?

automaatti pistää tasaseen tahtiin just eri suuntaan ku tarkotan noita passeja

Voi Jumavitunlauta sentään!

Kokeilin pelata nättiä tikitakaa...

Pallonhallinta 70/30

tulos 0-6

ARGH!

toimiskohan toi manuaalisyötöillä paremmin?

automaatti pistää tasaseen tahtiin just eri suuntaan ku tarkotan noita passeja

Normaali online peli. Tällä hetkellä melko mahdotonta saada nättiä syöttöpeliä aikaseks. Vaikka miten yrittää niin tulee semillä hirveitä hasardeja.. Tämän lisäks pallon vastaanotto tuntuu olevan omilla pelaajilla välillä sillä tasolla että f junnutki*osaa paremmin. Sellanen tullu huomattua että kun vastustaja pistää painostuksen ja agressivisuuden 100:aan.. niin silloin on sellaista kuraa oma peli että ei voi ku ihmetellä. Noilla asetuksilla kun tuntuu kaikista tulevan tappokoneita.. hetki sitten oli just tälläinen peli ja özil runno Chielliinistä lähtien kaikki kumoon. Vielä ku kaverin joukkueen kemia oli 50% ja kaikki ukot ajettu kunnon puolesta ensimmäisen vartin jälkeen palkin mukaan piippuun. Niin hyvin ne jakso painostaa ja juosta... mitä nyt pelaajat vuorotellen kävivät kramppeja selvittelemässä. Todella vaikee saada netissä tällä hetkellä hyvää peliä randomin kanssa aikaseks... suurin osa ku heittä park the bussia ja keskitystä.

Mistä olisi mahdollista ostaa Paysafecardilla FIFA-pointseja? EA:n tuki vain tuputti kolme alennuskoodia pelien ostamiseen, mutta eivät kertoneet, onko Suomessa mahdollista ostaa Paysafella Originista... Onko mitään muuta luotettavaa paikkaa pointsien hommailuun? Alustana PC

Ja, vielä lisäkysymys, onko nyt kannattavaa myydä Bundesliga-squadi (sis. mm. Neuer n. 500k, Reus n.300k , Lahm n.60k yms) vaiko odottaa vielä hetki?

Mistä olisi mahdollista ostaa Paysafecardilla FIFA-pointseja? EA:n tuki vain tuputti kolme alennuskoodia pelien ostamiseen, mutta eivät kertoneet, onko Suomessa mahdollista ostaa Paysafella Originista... Onko mitään muuta luotettavaa paikkaa pointsien hommailuun? Alustana PC

Ja, vielä lisäkysymys, onko nyt kannattavaa myydä Bundesliga-squadi (sis. mm. Neuer n. 500k, Reus n.300k , Lahm n.60k yms) vaiko odottaa vielä hetki?

On se varmaankin kannattavaa. Nyt kun Consumable päkki on marketissa niin kortit otti taas hieman nousua ylöspäin. Jos tässä parin päivän sisällä rysähtää 100k päkit niin se on satavarma crash tiedossa. Marketti saattaa elpyä noista crasheistä vielä ennen TOTY:n julkaisua mutta omasta mielestä tämä olisi se paras hetki tehdä ne parhaat profitit, ainakin normikorteista.

Itsekin tässä emmin mitä teen tämän BPL jengin kanssa... Ajatus myymisestä tuntuu kivuliaalta sillä tämä vara squad on ajanut minut kolmos divarista vitoseen asti ja meinasin pirskatti tippua jopa kutoseen. Pelit on olleet aika tasaisia, ja erittäin vähämaalisia. 0-0 tasurit tuntuu olevan tällä hetkellä enemmän sääntö kuin poikkeus... Mut samanlaista paskaa se on näköjään munaravi tiimeilläkin, ei tuo peli tunnu niiltäkään sujuvan. Tasureita tulee jokatapauksessa aivan helkkaristi.

Huomasitteko Walkerin BPL jengin laitapakkina? Niinkin paljon kuin olen kaveria syrjinyt ja sylkenyt niin on aika tankki kyllä. Ehkä paras laitapakki millä itse vetänyt tähän mennessä. Nopea, vahva ja katkoo palloja hyvin. Kai sille siis on syynsä miksi kaikki sillä pelaavat. :)

On se varmaankin kannattavaa. Nyt kun Consumable päkki on marketissa niin kortit otti taas hieman nousua ylöspäin. Jos tässä parin päivän sisällä rysähtää 100k päkit niin se on satavarma crash tiedossa. Marketti saattaa elpyä noista crasheistä vielä ennen TOTY:n julkaisua mutta omasta mielestä tämä olisi se paras hetki tehdä ne parhaat profitit, ainakin normikorteista.

Itsekin tässä emmin mitä teen tämän BPL jengin kanssa... Ajatus myymisestä tuntuu kivuliaalta sillä tämä vara squad on ajanut minut kolmos divarista vitoseen asti ja meinasin pirskatti tippua jopa kutoseen. Pelit on olleet aika tasaisia, ja erittäin vähämaalisia. 0-0 tasurit tuntuu olevan tällä hetkellä enemmän sääntö kuin poikkeus... Mut samanlaista paskaa se on näköjään munaravi tiimeilläkin, ei tuo peli tunnu niiltäkään sujuvan. Tasureita tulee jokatapauksessa aivan helkkaristi.

Huomasitteko Walkerin BPL jengin laitapakkina? Niinkin paljon kuin olen kaveria syrjinyt ja sylkenyt niin on aika tankki kyllä. Ehkä paras laitapakki millä itse vetänyt tähän mennessä. Nopea, vahva ja katkoo palloja hyvin. Kai sille siis on syynsä miksi kaikki sillä pelaavat. :)

Onko Sanchez ja Di Maria muuten ns. worth of buying? Ollut mielessä että nämä kaksi äijää ostaisi omaan BPL-squadiin.

Itse tein ratkaisuni, ja pistin Bundesligan lihoiksi. Nyt mennyt jo Neuer (520k), Reus (250k) ja Lahm (58k). Kuumottelisi n. 750k:lla hommata joku/jotkut seuraavista
-Hazard
-Aguero
-Di Maria
-Yaya Toure
Pelottaa vaan nyt ostaa ketään, varsinkin jos mahdollisten 100k pakkojen ja TOTY:n jälkeen hinnat romahtavat. PC kun on vielä hintojen suhteen osittain "villi länsi" niin...

Itse tein ratkaisuni, ja pistin Bundesligan lihoiksi. Nyt mennyt jo Neuer (520k), Reus (250k) ja Lahm (58k). Kuumottelisi n. 750k:lla hommata joku/jotkut seuraavista
-Hazard
-Aguero
-Di Maria
-Yaya Toure
Pelottaa vaan nyt ostaa ketään, varsinkin jos mahdollisten 100k pakkojen ja TOTY:n jälkeen hinnat romahtavat. PC kun on vielä hintojen suhteen osittain "villi länsi" niin...

Joo siis ei kyllä kannata tehdä hankintoja nyt. Mutta tottahan se on että jollain on myös pelattava ja eihän noilla rupujengeillä nyt kukaan jaksa oikeasti pelata jos on mahdollisuus parempaankin. Mutta hinnat tulee 100% varmuudella romahtamaan. Se on ihan varma. 100k pakoilla on uskomaton vaikutus. :)

Onko Sanchez ja Di Maria muuten ns. worth of buying? Ollut mielessä että nämä kaksi äijää ostaisi omaan BPL-squadiin.
Sanchez on hintansa väärti. Ei ole nyt heittää perspektiiviä kun en muita BPL RW laitureita ole Willianin lisäksi testannut mutta itellä toimii mainiosti. Semmonen "jokapaikanhöylä". Di Mariasta on vähän ristiriitaiset tunteet. Sitä ei oikein näy kentällä, mut kuitenkin se on syöttötilastoissa mulla kärjessä ja kyllä se aina silloin tällöin väläyttelee. Esim. yhden pelin se pelasti mulle kokonaan kun olin '80 paikkeilla 2-1 tappiolla niin Angel tuli ja pisti tasoihin ja lisäksi teki vielä voittomaalinkin.

IF Cazorla oli vähän pettymys itselle. Helkkarin hyvä laukaus sillä kyllä on (WF*4) mutta vähän se jää jalkoihin... En silti aio myydä pois vielä, sexikäs kortti ja tarvii sille antaa mahdollisuus enemmän kuin ~10 pelin verran. :)

Hazardia ja Agueroa on kyllä helppo kehua, ei niissä ole mitään muuta kuin että välillä ovat turvallaan aika paljon, mutta suurten pelien ratkaisijat yleensä on.

Yaya on kyllä kans vähän semmoinen että en tiedä kannattaako siihen kalkkujaan sijoittaa. Laukauksessa on voimaa mutta kun ei se ikinä mene kehikkojen väliin niin vittuakos sillä tekee. Ihan hyvin se hakee paikkaa ja riistää palloja yms mutta varmasti Fernandinhokin hoitaa tuommoiset hommat. Voisin sanoa, että Tourea en suosittele jos joutuu miettimään mihin kolikoita tunkee.

IF Wanyama on todella loistava CDM.

Courtois on näyttänyt lähinnä persereikää ja keskaria meikäläisen tiimissä ja tuo tuntuu aivan uskomattoman huonolta Neuerin jälkeen. Ehdotuksia BPL maalille? Lloris ja De Gea, siinäkö ne on? Vai Bekovic? Sitä näkee munaravijengeissä paljon. :)

Howard on kyllä ollut lyömätön aina kun mun pitäs tehdä maaleja sen selän taakse, sitä vois kyllä testailla...

Cech on aika perus varma.. jota voi suositella. Cazorlalle vaan mahdollisuutta aivan loistava cam... ei minulla ainakaan ole koko haitannu ku se tuntuu olevan melkein aina tyhjässä tilassa.. Syötöt on kanssa aika maagisia 8 peliin 11 syöttöä. Hinnakin pitäisi nousta tulevaisuudessa joten ehdottomasti pitämisen arvoinen kortti... Jostain luin että griezmannille saattais olla tulossa SIF korttia joten espanjan liigasta paremmin perillä olevat mietteitä.

Cech on aika perus varma.. jota voi suositella. Cazorlalle vaan mahdollisuutta aivan loistava cam... ei minulla ainakaan ole koko haitannu ku se tuntuu olevan melkein aina tyhjässä tilassa.. Syötöt on kanssa aika maagisia 8 peliin 11 syöttöä. Hinnakin pitäisi nousta tulevaisuudessa joten ehdottomasti pitämisen arvoinen kortti... Jostain luin että griezmannille saattais olla tulossa SIF korttia joten espanjan liigasta paremmin perillä olevat mietteitä.

90% varma että Griezmann saa SIF:in. Hattutemppu ja Bilboan teurastus pitäisi kyllä riittää. Pelasi siinä pelissä toisena kärkenä, mut jotenkin on tunne että toi SIF tulee olemaan LW. Mene ja tiedä.

Joo Cech vois olla testaamisen arvoinen, kokonaan unohdin koko kypäräpään olemassaolon kun Courtois on IRL ollut niin loistava! :)

Tuosta Santista vielä, en tarkoittanut kokoa vaan ihan että kaverin pace ei vaan riitä. Pääsin sillä ihan selkeeseen läpiajoon yhdessä pelissä niin perhana joku väsyny toppari jonka nimeä en muista juoksi sen kiinni ja riisti pallon. :D Tuossa saattoi olla kyllä EA mukana mut silti. Eipä sen tehtävä kyllä olekaan läpiajoihin päästä mut kyllä semisti rasitti kun olin niin selkeesti läpi.

Lasketaanko maiden sisäiset Cup pelit Team of the Weekiin? Mestareiden liigaa ei lasketa. Nimittäin aika nätisti Juventus sippas pariinkiin otteeseen Italian Super Cupissa Napolia vastaan. Higuain tasoitti varsinaisella ja tasoitti vielä jatkoajallakin ja Napoli vei rankkarit. Higuinin SIF ois kova sana kyl. Mut ei noita muistaakseni kyl lasketa...

90% varma että Griezmann saa SIF:in. Hattutemppu ja Bilboan teurastus pitäisi kyllä riittää. Pelasi siinä pelissä toisena kärkenä, mut jotenkin on tunne että toi SIF tulee olemaan LW. Mene ja tiedä.

Joo Cech vois olla testaamisen arvoinen, kokonaan unohdin koko kypäräpään olemassaolon kun Courtois on IRL ollut niin loistava! :)

Tuosta Santista vielä, en tarkoittanut kokoa vaan ihan että kaverin pace ei vaan riitä. Pääsin sillä ihan selkeeseen läpiajoon yhdessä pelissä niin perhana joku väsyny toppari jonka nimeä en muista juoksi sen kiinni ja riisti pallon. :D Tuossa saattoi olla kyllä EA mukana mut silti. Eipä sen tehtävä kyllä olekaan läpiajoihin päästä mut kyllä semisti rasitti kun olin niin selkeesti läpi.

Lasketaanko maiden sisäiset Cup pelit Team of the Weekiin? Mestareiden liigaa ei lasketa. Nimittäin aika nätisti Juventus sippas pariinkiin otteeseen Italian Super Cupissa Napolia vastaan. Higuain tasoitti varsinaisella ja tasoitti vielä jatkoajallakin ja Napoli vei rankkarit. Higuinin SIF ois kova sana kyl. Mut ei noita muistaakseni kyl lasketa...

Minusta se on taas ollu yllättävänki vikkelä.. Laitoin enginen jotta saa hiukan vauhtia lisää. Vaikuttais pikkasen ea:n avustukselta..
No sitten se Griezmannin kortti on melko varma.. tosin ei mitään hyötyä mulle jos on lw. Mutta upgrade tuon jälkeen aika varma joten saa vähän buustia st korttiin:D

Ei mitään hajua miten cup pelit vaikuttaa, mutta jos Higuain sellaisen saa niin pakko ostos.

Minusta se on taas ollu yllättävänki vikkelä.. Laitoin enginen jotta saa hiukan vauhtia lisää. Vaikuttais pikkasen ea:n avustukselta..
No sitten se Griezmannin kortti on melko varma.. tosin ei mitään hyötyä mulle jos on lw. Mutta upgrade tuon jälkeen aika varma joten saa vähän buustia st korttiin:D

Ei mitään hajua miten cup pelit vaikuttaa, mutta jos Higuain sellaisen saa niin pakko ostos.
Itsellä kans IF Cazorla CF paikalla 433(5) ja on super nopea, siihen nähden että PACE on 76, juoksee Onuohan ohikin. On hunter chem. Carroll IF 75 pacella jää kauas ja kovaa.

Ramosista ja Higuainista MOTM kortit paketeissa!!! :O

Millon olis sopiva aika myydä pois noin 150k arvoinen seria a tiimi? Lähteeköhän hinnat laskuun vai nousuun? Nyt ainakin pikkasen nousussa.

Ylös Bottom