Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Itse kasailin tuollaisen: http://www.futhead.com/15/squads/16191082/ Toimii itsellä paremmin kuin pelkkä BPL-squadi, Serie A:n puolella olen peluuttanut Verdiä aloituskokoonpanossa, ja vaihtanut puoliajalla Callejonin kentälle. Yksi häviö, neljä voittoa, kaksi päästettyä maalia, seitsemän tehtyä.
Olisiko kenelläkään ehdotuksia Serie A:n CDM:ksi? Pogbaa olen haaveillut, pari tonnia vielä uupuu... Onko kannattava ostos?

Itse kasailin tuollaisen: http://www.futhead.com/15/squads/16191082/ Toimii itsellä paremmin kuin pelkkä BPL-squadi, Serie A:n puolella olen peluuttanut Verdiä aloituskokoonpanossa, ja vaihtanut puoliajalla Callejonin kentälle. Yksi häviö, neljä voittoa, kaksi päästettyä maalia, seitsemän tehtyä.
Olisiko kenelläkään ehdotuksia Serie A:n CDM:ksi? Pogbaa olen haaveillut, pari tonnia vielä uupuu... Onko kannattava ostos?

taitaa jäädä kasvamaan korkoa jos oikein muistan niin if oli hinnoissa ennen toty hässäkkää.
 taitaa jäädä kasvamaan korkoa jos oikein muistan niin if oli hinnoissa ennen toty hässäkkää. 

Nyt ei menny 2k pointseja ihan hukkaan kun tuli Godin ja tuo toinen if, muutenkin oli Walkeria , Remyä, Sturridgea ai niin ja Kiesling!!!!! Noista saa ensi viikolla jo ihan hyvin. Mutta suosittelen sijottamaan ne kolikot.. oisin varmaan 0 pisteessä nyt. Nyt minulla on kuiteski ihan hyvät sijotukset.
 Nyt ei menny 2k pointseja ihan hukkaan kun tuli Godin ja tuo toinen if, muutenkin oli Walkeria , Remyä, Sturridgea ai niin ja Kiesling!!!!! Noista saa ensi viikolla jo ihan hyvin. Mutta suosittelen sijottamaan ne kolikot.. oisin varmaan 0 pisteessä nyt. Nyt minulla on kuiteski ihan hyvät sijotukset. Todella varma verattuna Pepeen, ei säntäile ja pallo lähtee hyökkäjän jalasta pirun nätisti. Viimeisessä pelissä vastaan Sif Laca, Doumbia ja muut kiitäjät.. ei saanu yhtään vetoa kaveri muutamaa epäitoivosta kauko vetoa lukuunottamatta. Ei se päässy edes kertaakaan boksiin asti kun puolustus hoiti pallon pois.
 Todella varma verattuna Pepeen, ei säntäile ja pallo lähtee hyökkäjän jalasta pirun nätisti. Viimeisessä pelissä vastaan Sif Laca, Doumbia ja muut kiitäjät.. ei saanu yhtään vetoa kaveri muutamaa epäitoivosta kauko vetoa lukuunottamatta. Ei se päässy edes kertaakaan boksiin asti kun puolustus hoiti pallon pois.