Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)
Jos ei kiinnosta lukea vuodatusta niin tän viestin voi skipata. Mut nyt lähtee. Harvemmin itken sen koommin tän pelin paskuutta kun pääasiassa vielä pystyy jotenkin nauttimaan pelaamisesta mut tuo hevon v**un marketti.
<rant>
Siis nyt oikeesti. Rehellisesti kairatut kymmenet miljoonat. Treidaamalla ja inflaation avulla hankitut. Ihan sama. Clubin arvo oli päivää ennen price range päivitystä ~55M. Päivässä pystyi treidaamaan miljoonia pelkästään inform treidauksella. Maksettiin toki pelaajista enemmän mut niitä sentään oli marketissa. Ostelit alimmilla bineillä SIF Aubameyangeja ja listasit 500-900k kalliimmalla. Ja aina möi joku kun kakarat ei välittänyt. Ostivat sen mikä eteen sattui. Ja sitten pum. Ranget. Ai että.
Olin aluks et no siistii, saapahan halvalla noita pelaajia joilla alkoi olla kohtuuttoman kovat hinnat, esim IF Piszczek, joka oli ennen rangeja yli 4M. Sain sen sit kopastua range päivitysten jälkeen 850k. IF Miranda 500k. IF Kagawa 300k. Olin et jee. Muutenkin snaippailin kaikkea extinct kamaa kun kukaan ei vielä tiennyt concept methodista. Pidin clubissa, kasailin tiimejä ja nautiskelin pelistä. Mut sit toi homma alkoi levitä käsiin. EA alkoi uppaamaan hintoja. Ja siitäpä se sit lähti. Jengi hamstraa korttejaan range nousujen toivossa. Mitään siistiä et marketista saa. Osta siinä sit joku väsynyt SIF Matuidi.
Nyt tää on ihan käsittämätöntä. Mullon saatana rahat ostaa pelin kalleimmat kortit, mut mä en pysty kun niitä ei ole marketissa ja KAIKKI jolla on 15M tilillä on tuon fakin RB Ronaldon perässä. Ronaldon kohdalla tuon ymmärtää, pelin halutuin tai ainakin toiseksi halutuin kortti. Mut entäs toi Turtles Hazardista. Noita ei vaan yksinkertaisesti listata juurikaan koska aivan liian halpa suhteessa marketin coins määrään. Tunti marketissa minipeliä ja ei yhtään eteen. FML.
Vitutuksen alaisena jo melkein 2M pakkoihin. Paras nosto Falcao ja RVP. Kasa paskaa joita ei edes jaksa myydä saati quicksellata. No, ehkä mä noita alan myymään sit kun rahat loppuu. Onneks mulla on vielä tuo ihana BuLi squad johon voi päivitellä sit kun TOTSit tulee. Ainiin. Mut niitäkin JUMALAUTA odotellaan varmaan kuukauden päivät kun EA keksi uuden korttisarjan. Korttisarjan joka ei kiinnosta KETÄÄN. Ketään ei kiinnosta muu kuin Hazard ja joitain Kane. Miksi? Ainoastaan värin takia. Onneks Hazard saa TOTS kortin. Ainiin, mut sekin tulee olemaan extinct. Hinta maximissaan 1,5M ja oma veikkaus että cap on siinä 500-1M. Ei tule olemaan marketissa kuin 3 sekuntia. Ei saatana tää on niin rikki tää marketti.
</rant>
Anteeksi herkemmät, lapset, naiset, mummot ja papat kielenkäytöstäni. Todella turhauttavaa.