Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Huh, tänään viikon ainoa vapaapäivä niin vähän fifaa tullut tahkottua :D BuLi-turneessa pääsin jo finaaliin, joka venyi jatkoille. Jatkoajalle vauhtia tuotiin Auba joka pistikin pallon tolppaan 120 +1 ja pilkut seurasi.. Turpaan yhdellä kassilla ja ohjaimesta R1 irti, onneks meni vielä paikoilleen! Uudella raivolla turnaus suoraan läpi ja palkintopackista tuli Totti! (jee)

Nyt tarttis uudelleen vielä pelata läpi turnee, ostin muuten heräteostoksena SIF De Bruynen, eka IF pelaaja koskaan mun 3kk kestäneen FUT-uran aikana :D Tällä on nyt pelailtu siitä saakka kun esittelin tänne tyhmiä kysymyksiä http://www.futhead.com/15/squads/33750886/ ,joihin jätin vielä vastaamattakin :D Jäi vähän unholaan koko palsta taas heti, mutta tossa viikko sitten muistui ja siitä saakka on taas ketjua tullut luettua! BuLi-turneessa on vaan Weidenfeller maalissa, Neueria kun ei ole ainakaan vielä tullut ostettua.

Miks mahtaa muuten näyttää kemian 97? Ihan 100 on, typerä vehje :p Nyt kokeileen SIF De Bruyneä!
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

E: Nyt on seasonit suoritettu , 1 divari siis voitettu. Tasan 70 kautta siihen meni:D, nyt ei tarvi enää tahkota noita seasoneita vaan voi vedellä turnausten parissa. Miten muuten muilla, monta kautta ootte suorittanut seasoneissa ja mikä on ollut korkein divari missä olette olleet?

Onnea!

Oma saldo 109 kautta ja paras 2 divarin title. Ykköstä nyt 3 peliä takana ja kaikista niukat maalin tappiot. Positiivista kuiteski se että on kestänyt vauhdissa mukana. Motm on menny nimittäin kaikissa vastustajan maalille... Leuka siis ylös ja kyllä tämä perkele vielä voitetaan :)
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Nyt oli taas hauska peli. Mulla pari tolppaa ja muutama läheltä piti tilanne sellasista paikoista josta mä olisin ite tehny maalin aivan varmasti. Sitte lisäajalla vastus joka munaravas walcoteilla pedroilla remyillä ja walkereilla menee pedrolla laidasta kentän läpi ja pistää maata pitkin jonku paskakudin jonka olis kuka tahansa foorumilainen torjunu. Lähin pelistä enkä aatellu hetkeen aukasta.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos joku TOSI köyhä on pleikkarin ääressä ni mä tässä listailen rare gold soppareita 200 binillä. Käykää napsimassa joko käyttöön tai treidaukseen. Noi myy tunnin listauksella 350-400 pala, mulla ei ole aikaa odotella ni listaan minimillä. On muuten tullu soundtrack tutuksi. Sound effectit piti ottaa veke ku alko takavasempaan äsken kuula nykimään tuosta nakutuksesta ku vetää 5000 -> 200 :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Jos joku TOSI köyhä on pleikkarin ääressä ni mä tässä listailen rare gold soppareita 200 binillä. Käykää napsimassa joko käyttöön tai treidaukseen. Noi myy tunnin listauksella 350-400 pala, mulla ei ole aikaa odotella ni listaan minimillä. On muuten tullu soundtrack tutuksi. Sound effectit piti ottaa veke ku alko takavasempaan äsken kuula nykimään tuosta nakutuksesta ku vetää 5000 -> 200 :D

Ite oon listaillu noita kans ja ihan hiukan rassaavaa hommaa.. enää onneks 40 rarea jäljellä. :) Onneks tuon soundtrackin on saanu aikoja sit korvattua spotifailla...
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Ite oon listaillu noita kans ja ihan hiukan rassaavaa hommaa.. enää onneks 40 rarea jäljellä. :) Onneks tuon soundtrackin on saanu aikoja sit korvattua spotifailla...
Täytyy antaa mahdollisuus noille biiseille, joitain ihan mukiinmeneviä biisejä tuolla on näin perjantaina ja olut kourassa. Aina voi vetästä toki volumet nollille ja hevit tulille jos alkaa kypsyttää.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Aina voi vetästä toki volumet nollille ja hevit tulille jos alkaa kypsyttää.

Oikein, hevi on paskimmillaankin parasta! Miksiköhän en ole tuota Spotifyta äkännyt laittaa Fifan taustalle.. Olen iskenyt tikun kiinni plegeen ja soitan sieltä yleensä musiikkia (heviä), jos treidailen vähänkään kauemmin. Tulee kyllä niin korvista, silmistä ja sieraimista ulos nuo järkyttävät Fifa-biisit, toki muutama ihan kelpo kipale eksynyt sinnekin.

Aikas naurettava tuo Saudi-TOTS kyllä, 1 ihan pelattava brassi siellä taisi joukossa olla, muuten turhaakin turhempi turhake! Voisin itsekin hypätä treidailukelkkaan mukaan seuraavaan totsiin. Serie A:ta varten kannattaa varmaan ostella Gervinhoa, Ibarboa, Biabianya ja ehkä nykyisin Teveziäkin? La Ligaa varten ehdotuksia? Griezmann, Pedro, Hernandez, Dos Santos ja Musa voisi ainakin mennä hyvin kaupaksi:rolleyes:
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täytyy antaa mahdollisuus noille biiseille, joitain ihan mukiinmeneviä biisejä tuolla on näin perjantaina ja olut kourassa. Aina voi vetästä toki volumet nollille ja hevit tulille jos alkaa kypsyttää.

Varo ettei käy niinku mulle ku tein pari viikkoo sit samaa hommaa... jäi se nappi pohjaa ja on siinä vieläki:mad::mad:Perk*le uus kapula kaupasta sen takii.
En tiiä mitä lie mahto käyä, mutta olihan se jo n.7kk vanha ohjai.

E:siis kun listasin soppareita. siinä hommas se junnas kii
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Saisiko joku hahmoteltua mulle NIF korteista hybridiä ton hero Eremenkon ympärille, haluaisin siihen Marcelon ja Thiago Silvan mukaan. Tuolta liigasta ei tällä hetkellä ole Eremenkon lisäksi kun Garay ja Rondon
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Katos sehä on mukava huomata että hienon pelin lisäks täältä löytyy myös hyvän musiikin päälle ymmärtäviä :)
Mulla kului tuo soundtrack täysin ku älysin vasta vähän aikaa sit että tikulla voi soittaa omaa musikkia. Spotify onki sit ollu enemmän ku loistava.. samalla ku fifa pyörii niin saa luukutettua muutama hyvää uutta levyä.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Täytyy antaa mahdollisuus noille biiseille, joitain ihan mukiinmeneviä biisejä tuolla on näin perjantaina ja olut kourassa. Aina voi vetästä toki volumet nollille ja hevit tulille jos alkaa kypsyttää.

mun mielestä nää on ihan päteviä piisejä, varsinkin tähän fifaan. Ainut tää missä toi jäbä alkaa kiekuu heti alkuun jotain et monday morning ottaa päähän, varsinkin maanantaiaamuna :D alko just sopivasti vielä soimaan.. onhan tää ihan mukava tämäkin kun alusta selviää.

Ehkä parhaat fifapiisut ikinä fifa99 fatboy slimin rockafeller skank ja fifa13 deadmaussin professional griefers. Oli tossa välissäkin jotai mut nää on jääny mieleen.
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Njoo, Saudi-liiga nyt on mitä on, mutta kun ne harvat Saudit jolle Mullah on sallinut plegen, on niitä jannuja, joilla on oma öljylähde takapihalla, niin.... Pelaajia varmaan sen verran ku Suomessa, mut keskiverto peluri tunkee varmaan sen 10K€ pakkoihin jo ton TOTSin takia...

Mut ihan hyvännäköisiä, halpoja kortteja. Vaihtelua kivasti noihin Sturrikoihin. ite ainakin ostan noi kaikki kultaset, ja ehkä jonkun silverin. Oishan se makosa kun cb:t on aziz ja kebab, ja maalissa Halal
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Tulipahan taas todistettua EA-avustusten olemassaolo. Enimmäinen puoliaika 2-0 mulle, vastassa venäläinen täys paska heittopussi. Possession 64-36 meikälle eikä kaverilla edes yhtään vetoa koko pelissä. Noh toiselle puoliajalle kaveri laittaa Musan kentälle Doumbian kaveriksi ja heti puoliajan alkuun huomasi, että nyt alkaa taas tapahtua. Vastustajalle varmaan 8 kulmaa peräjälkeen, mun äijät ei tehnyt mitään eikä saanut palloa pois. Lopulta rupesin vaan vetämään liukkaria ja veli venäläinen laittaa taululle 2-1 pilkusta. Noh eipä kauaakaan tästä, kun puolustuslinja Ramos-Kompany nukkuu ja musta Messi (Musa) juoksee viimeistä päivää läpisyötön perään ja tilanteeksi 2-2. No eipä siinä auttanut kuin niellä tasuri sitten täyttä paskaa vastaan. Yleensähän noissa käy niin, että ite vielä onnistuu voittamaan mutta nyt muuttu kyllä Rollet ja TOTS Costat sekä Ramosit aivan paskaksi. Tekee taas mieli lopettaa ajan tuhlaus koko hommaan. Miksi aina pitää tasoitella näitä pelejä?
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)


Hyi ZLAATANA! Dumb-ia ei vaan kuulu kentälle, liian OP.

tossa mun klubista:
119aec38ac4579bfbe60fd9af1210551.png


Suunnillee tollasella kans pelailtu, ilman vitunHOa, marceloa ja aurieria:

pitch-2231874.jpg
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Kiitoksia! näistä alkaa jo hahmottumaan, löytyykin jo Sirigu+ David Luiz ja kumppanit valmiiksi clubista. Yritin turhaan sovittaa sitä Garayta kentälle, 52 pacella ei taida pärjätä kukkupallomiehiä vastaan :D
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Katos sehä on mukava huomata että hienon pelin lisäks täältä löytyy myös hyvän musiikin päälle ymmärtäviä :)
Mulla kului tuo soundtrack täysin ku älysin vasta vähän aikaa sit että tikulla voi soittaa omaa musikkia. Spotify onki sit ollu enemmän ku loistava.. samalla ku fifa pyörii niin saa luukutettua muutama hyvää uutta levyä.

Joo moon ollu hevimies kakarasta asti, ja lettikin on sen mukainen! :D

Itellä on musikaalinen perhe niin siinä sivussa on tullut kuultua vaikka sun minkälaista settiä, joten kyllä mä aina hyvä grooven päälle silti ymmärrän. Emmä näistä nykynuorison musiikeista sillai välitä kylläkään.

Näin että kakaroita oli "melkein" takapihan tenniskentällä niin piti käydä niitä haastamassa tuossa välissä, tottakai sillä välin emäntä ja sen sisko pölli pleikkarin ja singstar pauhaa. Argh. :)

No jospa sitä tästä taas kohta sais ton masiinan käyttöön ja vois jatkaa siitä mihin jäi. Tätä menoa mulla on ennen maanantaita toi KDB testissä.

E: Ei sittenkään välttämättä ole. KDB on TAAS extinct. Fuk. Coin total ~370k. 2/3 keräämättä jos EA ei nosta hintaa. Toivottavasti ei. :(
 
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

Joo moon ollu hevimies kakarasta asti, ja lettikin on sen mukainen! :D

Itellä on musikaalinen perhe niin siinä sivussa on tullut kuultua vaikka sun minkälaista settiä, joten kyllä mä aina hyvä grooven päälle silti ymmärrän. Emmä näistä nykynuorison musiikeista sillai välitä kylläkään.

Näin että kakaroita oli "melkein" takapihan tenniskentällä niin piti käydä niitä haastamassa tuossa välissä, tottakai sillä välin emäntä ja sen sisko pölli pleikkarin ja singstar pauhaa. Argh. :)

No jospa sitä tästä taas kohta sais ton masiinan käyttöön ja vois jatkaa siitä mihin jäi. Tätä menoa mulla on ennen maanantaita toi KDB testissä.

E: Ei sittenkään välttämättä ole. KDB on TAAS extinct. Fuk. Coin total ~370k. 2/3 keräämättä jos EA ei nosta hintaa. Toivottavasti ei. :(



Tuo on pelin tämän hetken paskin puoli...ei voi koskaan tietää mitä €a:n trolli tehdas keksii.
 
Ylös Bottom