Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 15 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: FIFA 15 - Ultimate Team (Kolikkokauppa kielletty)

[video=youtube;yGio-TGixcI]http://www.youtube.com/watch?v=yGio-TGixcI[/video]

Just joo. Oon voittanut yhden ainoan turnauksen ja mulle kävi just noin.

Minä oon voittanu tasan 2. Community totsin ja Bpl totsin...Ensimmäisen kerran Community totsissa sain team of the tournament pakan ja 7k vaikka hävisin rankeilla. Sopupelit ei ole futiksessa mikään uusi juttu joten onhan se mukava että simulaatio mallintaa tämänkin puolen. Onhan tuossa pientä ideaa näin ainakin vajakit joutuu pelamaan finaalissa.. muuten finaalit saattais olla melko pelaamattomia ku porukka käyttäis kaikki glitsit 6 minuutissa.

Tosiaan, tsekkasin kans ton EA:n foorumin ketjun, kurkkaahan sähköpostis

--------------------------------------
Salaposiili muuten pongas tuolta Pleikkapuolen foorumilta nimimerkin mHazard, joka näyttää jotenkin tutulta
Ei sähköpostissa ollut mitää. Ilmeisesti nuo bännit tullut ja tuolle tilille oli ostettu viellä vuoden plussa, onko mitenkää mahollista päästä nettiin pelaamaan futtia sillätililä esim. Josmorigin tilin vaihtaa ?

Yöllä oli myynyt pari pelaajaa ja muuta roipetta! Jos jotain kiinnostaa seurata lontooksi tätä meikän treidailua siihen TOTS KDB:n korttiin niin tästä pääsee lukemaan EA:n foorumilta.

Yli 500k kasassa, jaaaaahhhh!!!

Minä oon voittanu tasan 2. Community totsin ja Bpl totsin...Ensimmäisen kerran Community totsissa sain team of the tournament pakan ja 7k vaikka hävisin rankeilla. Sopupelit ei ole futiksessa mikään uusi juttu joten onhan se mukava että simulaatio mallintaa tämänkin puolen. Onhan tuossa pientä ideaa näin ainakin vajakit joutuu pelamaan finaalissa.. muuten finaalit saattais olla melko pelaamattomia ku porukka käyttäis kaikki glitsit 6 minuutissa.

Ei toi oo mielestäni mitenkään hyvä ominaisuus. Varsinkin kun sen jälkeen kun VOITAT sen (rankuilla), niin vastustaja joka HÄVIÄÄ turnauksen saa palkinnon ja voi voittaa sen vielä uudestaan. Toisin kun voittaja, joka ei voi enään saada palkintoa uudestaan yrittämälllä.

Ei toi oo mielestäni mitenkään hyvä ominaisuus. Varsinkin kun sen jälkeen kun VOITAT sen (rankuilla), niin vastustaja joka HÄVIÄÄ turnauksen saa palkinnon ja voi voittaa sen vielä uudestaan. Toisin kun voittaja, joka ei voi enään saada palkintoa uudestaan yrittämälllä.

Onhan tuo niinku moni muukin asia toteutettu huonosti tässä tekeleessä... ymmärrän kuitenki kerranki mitä ovat ajaneet takaa... tuolla team of the tournament systeemillä.

Yöllä oli myynyt pari pelaajaa ja muuta roipetta! Jos jotain kiinnostaa seurata lontooksi tätä meikän treidailua siihen TOTS KDB:n korttiin niin tästä pääsee lukemaan EA:n foorumilta.

Yli 500k kasassa, jaaaaahhhh!!!

Seurattu... :) Kyllä minä Nikin ottaisin ennemmin...

Juu nii mäkin, dat a$$ tho...

Mut siihen asti ku joutuu Nikkiä oottelee ni tyydytään ny De Bruyneen. :)

On muuten saanu aika hyvin melkein kaiken myytyä Maxwellistä.. Carvajaliin. Jäljellä enää sif Auba ja pari mission imposiblee if Matuidi ja if Payet. Nuo jos myy niin lupaan.....

On muuten saanu aika hyvin melkein kaiken myytyä Maxwellistä.. Carvajaliin. Jäljellä enää sif Auba ja pari mission imposiblee if Matuidi ja if Payet. Nuo jos myy niin lupaan.....
...postata ne kuvat exästä? :D

Matuidia et kyllä saa ikinä myytyä. Pitää olla kyll täysin braindead jos tässä tilanteessa sen ostaa. :)

...postata ne kuvat exästä? :D

Matuidia et kyllä saa ikinä myytyä. Pitää olla kyll täysin braindead jos tässä tilanteessa sen ostaa. :)

Taidan säästää ne 16:sta varten... treidaaminen niin vaikeaa joten noilla voi olla vielä käyttöä jossain diilissä :)

Tuo Matuidi on kyllä... maksoim siitä 1,3M ja vielä jouduin spämmimään... :D

Taidan säästää ne 16:sta varten... treidaaminen niin vaikeaa joten noilla voi olla vielä käyttöä jossain diilissä :)

Tuo Matuidi on kyllä... maksoim siitä 1,3M ja vielä jouduin spämmimään... :D
Fixu moovi, toi kuvien säästäminen siis. :)

Yllättävän vähän Copa America hypeä ilmassa vaikka siihenkään ei ole kuin 5 päivää enää. Saa yöt taas kattella laatupalloa, ai että. <3

Fixu moovi, toi kuvien säästäminen siis. :)

Yllättävän vähän Copa America hypeä ilmassa vjaikka siihenkään ei ole kuin 5 päivää enää. Saa yöt taas kattella laatupalloa, ai että. <3

Mitäs kautta pelit näkyy ??

Tämmöinen lyhyehkö ja pikainen arvostelu CDM tyylisestä pelaajasta, joka tässä tapauksessa on Morgan Schneiderlin. Miltäs tälläinen video tuntuu? Muutaman mielipiteen, jos joku jaksaa heittää niin mahtavaa. :) Materiaalia on nauhoitettu vain 5 pelistä ja muutaman tunnin pelailun jälkeen.

[video=youtube;BQmvdXezO1c]http://www.youtube.com/watch?v=BQmvdXezO1c[/video]

Tämmöinen lyhyehkö ja pikainen arvostelu CDM tyylisestä pelaajasta, joka tässä tapauksessa on Morgan Schneiderlin. Miltäs tälläinen video tuntuu? Muutaman mielipiteen, jos joku jaksaa heittää niin mahtavaa. :) Materiaalia on nauhoitettu vain 5 pelistä ja muutaman tunnin pelailun jälkeen.

Tämä video myös kelpaa!! Mukava saada arvioita kentän muiltakin pelipaikoista, kuin vaan tuo kukkopoikien temmellyskenttä eli hyökkäyspää...!

Hyvä video! Erittäin hyvä lisä noiden hyökkääjien joukkoon välillä!

Hitto että himottais ostaa pusseja. Miten saa pidettyä pään kylmänä :D lupasin etten osta pointseja ennen ens fifaa. Pistäny fifa kassaa vähä syrjään, saa alkaa nykimään kun pelit alkaa :D

Hitto että himottais ostaa pusseja. Miten saa pidettyä pään kylmänä :D lupasin etten osta pointseja ennen ens fifaa. Pistäny fifa kassaa vähä syrjään, saa alkaa nykimään kun pelit alkaa :D
Arvaa kuumottako mua mahdolliset lightning roundit? Olen 90% varma et CL finaalin puoliajalla tulee 50k tai jopa 100k pakat. Ja mun pitäs ehdottomasti pysyä kaidalla tiellä noiden suhteen...

Ylös Bottom